abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76409192
Hallo,
Zijn er hier toevallig mensen die via buyvip een tjidje terug mee hebben gedaan aan de dieselsale? En zo ja hebben jullie je artikelen al wel ontvangen?

De artikelen zouden in eerste instantie op 14 december geleverd worden maar ik kreeg die dag een mail dat zij ze nog niet hadden ontvangen in hun magazijn. (Eigenlijk vind ik het al kwalijk dat ze pas op de 14 de mailen).

Op 17 december ontving in een mail dat ze de artikelen inmiddels hadden en dat ze na controle verstuurd zouden wordeen.

Op 28 december heb ik ze gemaild dat ik nog niks ontvangen had en daarop kreeg ik een mail dat ze ze 'deze week' zouden versturen.
'Deze week' is inmiddels voorbij, en ik heb vooralsnog dus nog niks ontvangen.....

Heb ze net weer gemaild dat ik niet blij ben met de gang van zaken... ben benieuwd.

Maargoed, zijn er hier dus mensen die hun spulletjes al wel hebben??
pi_76410251

Kun je je zending niet tracken met een AWB nummer ? Ligt het toevallig nog bij de douane ?

[ Bericht 85% gewijzigd door Mylene op 05-01-2010 19:29:57 (onnodig quoten hoeft niet) ]
pi_76410308
Ik heb ze in mijn laatste mail inderdaad gevraagd om een trace nummer. Ik weet niet of het bij de douane ligt. Sturen zij vanuit het buitenland?
pi_76410486
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:36 schreef amaranta het volgende:
Ik heb ze in mijn laatste mail inderdaad gevraagd om een trace nummer. Ik weet niet of het bij de douane ligt. Sturen zij vanuit het buitenland?
Dit vond ik op hun website:
quote:
12. Gegevens van de aanbieder
BuyVIP GmbH
Dillenburger Straße 23
60439 Frankfurt am Main
vertegendwoordigd door haar direkteur Gustavo Garcia

Ingeschreven in het register van het “Amtsgericht”(Kantongerecht) Frankfurt/Main - handelsregister: 82391; BTW-nummer: DE258561820

Dus ja, dit komt vanuit het buitenland, ik zou inderdaad nogmaals een track and trace number opvragen om te checken waar het pakketje is. Het lijken me geen oplichters as far as I can see (geen ervaring).
pi_76411696
Nee ik heb ook niet de indruk dat het oplichters zijn. Maar ik vroeg me af of deze bestelling bij anderen misschien ook vertraagd was.
pi_76440462
Ik ben wel benieuwd hoe dit afloopt, heb ook getwijfeld om bij hun iets te bestellen.
Haters gonna hate.
pi_76445184
Antwoord op mijn mail
Geachte BuyVIP klant,
quote:
Hartelijk dank voor uw mail aan BuyVIP Nederland.

Helaas is deze bestelling nog niet verzonden. Het lager is op dit moment druk bezig alles te versturen. Zodra dit gebeurt is krijgt u een mailtje van ons. Onze excuses voor de vertraging.

Heeft u nog meer vragen, beantwoord deze mail of maakt u gebruik van onze service-chat. Alvast bedankt
Ik weet alleen niet wat een lager is....
pi_76450732
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 17:25 schreef amaranta het volgende:
Antwoord op mijn mail
Geachte BuyVIP klant,
[..]

Ik zou die vraag gewoon sturen :-)
pi_76457505
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 17:25 schreef amaranta het volgende:
Antwoord op mijn mail
Geachte BuyVIP klant,
[..]

Wellicht eens in een Duits woordenboek kijken?
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:52:49 #10
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_76475410
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 21:33 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Wellicht eens in een Duits woordenboek kijken?
Biwak, Feldlager, Lager bivak

Lager, Zeltlager kamp
kampement
tentenkamp

tentenkamp dus
pi_76484546
echt een bitch als je tentenkamp het te druk heeft
pi_76486590
Hahaha. Geniaal. Een tentenkamp.

Succes!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_82131013
und? binnen?
pi_82136277
Ik heb er weleens wat besteld, ergens vorig jaar denk ik en het is steeds aangekomen. Ik kreeg dan ook steeds een mailtje dat het verzonden was (al kwam die soms pas nadat ik het al binnen had ).
  maandag 31 mei 2010 @ 11:49:37 #15
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_82136548
Ja, die kleren zijn inmiddels binnen hoor. Weekje later na mijn laatste post denk ik.
De broeken had ik gecancelled. Dus alleen een mooie jas en tshirt ontvangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')