Dit vond ik op hun website:quote:Op maandag 4 januari 2010 19:36 schreef amaranta het volgende:
Ik heb ze in mijn laatste mail inderdaad gevraagd om een trace nummer. Ik weet niet of het bij de douane ligt. Sturen zij vanuit het buitenland?
Dus ja, dit komt vanuit het buitenland, ik zou inderdaad nogmaals een track and trace number opvragen om te checken waar het pakketje is. Het lijken me geen oplichters as far as I can see (geen ervaring).quote:12. Gegevens van de aanbieder
BuyVIP GmbH
Dillenburger Straße 23
60439 Frankfurt am Main
vertegendwoordigd door haar direkteur Gustavo Garcia
Ingeschreven in het register van het “Amtsgericht”(Kantongerecht) Frankfurt/Main - handelsregister: 82391; BTW-nummer: DE258561820
Ik weet alleen niet wat een lager is....quote:Hartelijk dank voor uw mail aan BuyVIP Nederland.
Helaas is deze bestelling nog niet verzonden. Het lager is op dit moment druk bezig alles te versturen. Zodra dit gebeurt is krijgt u een mailtje van ons. Onze excuses voor de vertraging.
Heeft u nog meer vragen, beantwoord deze mail of maakt u gebruik van onze service-chat. Alvast bedankt
Ik zou die vraag gewoon sturen :-)quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:25 schreef amaranta het volgende:
Antwoord op mijn mail
Geachte BuyVIP klant,
[..]
Ik weet alleen niet wat een lager is....
Wellicht eens in een Duits woordenboek kijken?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:25 schreef amaranta het volgende:
Antwoord op mijn mail
Geachte BuyVIP klant,
[..]
Ik weet alleen niet wat een lager is....
Biwak, Feldlager, Lager bivakquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:33 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Wellicht eens in een Duits woordenboek kijken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |