abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 25 maart 2000 @ 14:17:00 #1
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_254908
Wat een geweldige busweek deze week, echt waar ik heb genoten! Allereerst natuurlijk de live uitzending met live de nominaties. het leek wel telekids, wat een blamage!

Daarna natuurlijk onze vrijheidsstrijder Seki die doordraait en Iwan die opstaat out of nowhere!

Iwan zal binnenkort ook de bijnaam Iwan de verschrikkelijke krijgen als hij zo doorgaat. Volgens mij heeft hij het chemisch toilet gereinigd maandagmiddag want wat was ons barbypopje assertief. Ik dacht bijna dat hij met de handtas van teefje Tessa Seki in elkaar wou meppen. Die dat uiteraard niet verdiende.

Wat ik trouwens wel grof vondt was dat er helaas een dode voor nodig was om Seki 1 minuut zijn bek te laten houden. Wel ontroerend hoe hij de groep voorging. Iwan de verschrikkelijke, zat een beetje te balen en helaas niet vanwege de dode maar gewoon omdat hem het leiderschap ontnomen werd. Want naast assertiviteit heeft iwan ook leidinggevende capaciteiten!!!!

Trouwens het is van de week in de uitzending geweest Aziz stinkt!!!!! Esmeralda de Pippie Langkous van de bus vroeg tijdens het werk op de postkamer tot 2 maal toe: doe je armen
naar beneden. Daarop volgde weer een loops kamelenlachje van onze vriend Aziz.

Ja Aziz dan kan je wel zielig doen na het nomineren maar dit zijn de feiten waarop jou buspassagiers je toch de bus voor uit gaan flikkeren:

1) je stinkt, dat is van de week bevestigd door Pippie Langkous.
2) Je doucht dus niet s'ochtends voor het werk, van werken op de postkamer krijg je geen zwitserse kaas onder je armen.
3) Dat lachje van je wordt echt irritant. Het gerucht gaat dan ook dat alle kamelen in Burgers Zoo onvruchtbaar zijn geworden tijdens jullie verblijf. Maar goed dat kan ook onze Balkanstrijder geweest zijn.
4) je komt over als een super sukkel, waarom?????? Wie gaat er nou liggen janken over het feit dat je genomineerd ben door teefje Tessa terwijl je van de week nog geknuffeld heb met elkaar! Flikker toch op besneden koalabeer, je heb van de week nog het teefje voor ik weet niet wat uitgemaakt vanwege haar irritaties over de aanstaande culturele avond. Gedraag je als een echte kerel en naai haar de volgende keer gruwelijk. Uiteraard figuurlijk want eerlijk is eerlijk Aziz seks met jou dat gaat wel heel ver!!!!!!
5) Aziz je gedraagt je eigen als een echte verraaier want roddelen en meelullen doe je echt net zo hard als een gleuf die in de overgang zit en de hele dag haar eenzaamheid probeert op te lossen in een supermarkt.

Dit lijstje is er ook uiteraard voor teefje Tessa. Dan hoef je geen vaginaal excuus meer te bedenken ranzig mormel!

Trouwens slim is ze wel ons ranzig mormeltje door te viezelen vozelen met Iwan de Verschrikkelijke. Daarmee verzekert zij zichzelf van een veilige plaats in de bus. Het ranzige mormeltje is eigenlijk niets meer dan een goedkope derderangs toplessserveerstje met steenpuisten op haar reet. De enige veilige plaast die ik voor haar kan bedenken is de tank van het chemisch toilet maar ja dan val ik in herhalingen.

Joppie "ouwe pik" was helemaal ontdaan van de week, Tijgertje was nog niet bij de bus geweest. Echt ik vondt het heel zielig!!!!!!! Misschien is het trouwens een idee voor de redactie om een week in het tijgerbos van Ouwehands dierenpark te gaan staan. Joppie"weetjewel" zal daar helemaal van opklaren. Trouwens welke idioot noemt zijn moeder nou tijgertje, ik denk alleen zonen van dames van plezier??????? Ook zijn vrienden waren er nog niet geweest, maar de vraag die dan rijst is natuurlijk Joppie"ouwe pik" heb jij echt vrienden????????? Weet je wel Joppie door jou vertoningen in de bus, jankende corkie, denken jou vrienden en tijgertje gewoon van pleur effe op ik wil hier niet mee geidentificeerd worden. Ik vondt het wel gaaf dat tijgertje bij de bus stond te zwaaien en zich vermomd had als Willeke Alberti. Of zou Joppie"weetjewel" de zoon zijn van John de Mol en Willeke. Ik las laatst ergens in een blaadje wat ik niet nader zal noemen dat de zoon van deze beiden in een soapserie gaat spelen. Zou de bus dan toch fake zijn??????????

Trouwens het zijn wel allemaal een stelletje ouwehoeren in de bus. Onze balkangastarbeider valt uiteraard helemaal door de mand, maar door zijn persoonlijke gele kaart zal hij er over een week of 2 / 3 toch wel uitgeflikkerd worden. Die redt het anders nooit zonder te kankeren en te schelden. Ik vindt ook dat hij eigenlijk na het verlaten van de bus in het openbaar bij Sonja Barend op tv zijn excuses moet maken voor zijn taalgebruikt en het afzeiken van de dames. Ook bij onze balkanstrijder kan je goed zien dat hij van islamitische afkomst is doordat hij ook echt geen respect toont voor ook maar 1 van de wandelende flamoesjes in de bus.

Als ik persoonlijk in de bus had gezeten, maar geloof mij met psychiatische achtergrond had ik het nooit gered want ik had dan ook nooit een bewijs van goed gedrag gekregen van het Riagg, dan had ik mij eigen door Seki op me bek laten beuken. Hier ontbrak het Iwan ons barbypopje aan echte ballen. Als je dan toch schijtziek van deze eikel wordt provoceer hem dan net zo lang tot hij toehapt. Blijf in de poppetjes van zijn ogen kijken, ontneem onze balkanstrijder het laatste woord en als toegift een knipoog terwijl je met je tong langs je lippen gaat!!!!!!! Geloof mij hij gaat door het lint, barbypopje een blauw oog en onze balkanstrijder exit. het blijft tenslotte toch een spel en geld is geld!!!!!!!! Ookal is het maar twee ton op het laatst.

Trouwens wisten jullie dat onze SBS vriendjes jullie weten wel de randdebielen die nog geen stream in de lucht kunnen houden en nog geen makkelijk bereikbare site kunnen onderhouden geld vraagt aan de locaties om daar met die kutbus te staan. Of er gewerkt wordt of niet de locatie moet elke dag 35,00 gulden per aanwezige passagier in de bus betalen. Daarom zal de bus niet in Utrecht komen omdat de locatie veemarkthallen gewoon simpel gezegd heeft van krijg maar lekker de kriebels met je flamoesbus. Trouwens de voorzieningen worden dan ook door de locatie betaald. Ja zo blijkt maar weer wat een goedkope tvzender SBS is. Eigenlijk is het jammer dat een programma als dit bij zo een kutomroep zit, en dat bedoel ik zowel letterlijk als figuurlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Trouwens nu de geruchten spelen dat Bullent eigenlijk de normaalste van het hele stel de bus gaat verlaten, zal Katja echt niet de bus in komen kruipen. Die is zo afgeknapt op onze marrokaanse gordon dat ze liever aan het nieuwe SBS programma mee gaat doen. Zes mensen geketend aan elkaar zes dagen lang 24 uur per dag. In ieder geval zullen Esmee, Willeke het wandelende busdrama, Bart en Katja meedoen in de eerste uitzending. Nou dat wordt sowieso al 4 infantiele typetjes, eigenlijk is het hopenb dat Seki er zo snel mogelijk wordt uitgeflikkerd zodat hij ook hieraan kan meedoen. Nou Willeke en Esmee als hij dan ook jullie commentaar op hem heeft gezien en de banden van de uitzendingen dan wordt het lachen!!!!

IK denk dat het wandelende busdrama verzopen wordt op het toilet en ja Esmee die zal waarschijnlijk dan in de cv installatie verdwijnen.

Nou dit was het weer even,

Later,

Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


  zaterdag 25 maart 2000 @ 23:23:00 #2
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_254909
Dolphin Roelz
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zaterdag 25 maart 2000 @ 23:42:00 #3
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_254910
Nou Dolphin, ik hoop dat het je opgelucht heeft en dat je van nu af aan op een wat normaler woordgebruik zult overstappen, want ik vind dit ellenlange epistel echt niet te pruimen!
  zondag 26 maart 2000 @ 16:17:00 #4
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_254911
Ieder zijn mening
Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


pi_254912
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

LEKKER STUKKIE!

Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
  maandag 27 maart 2000 @ 10:48:00 #6
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_254913
Eindelijk weer terug Nero!!!!!!!!!!!

Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')