abonnement Unibet Coolblue
pi_76345365
quote:
Op zondag 3 januari 2010 00:40 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

Hmm, echt niet?

Lucht op hoor, als je het vertelt.


Maar goed, eigen keus natuurlijk.
ik vond het zelf vreselijk dat het zo was toen ik het vertelde en ik was er nogal gedeprimeerd onder, mijn moeder echter interesseerde het geen zak. dus totaal de omgekeerde wereld zeg maar
  zondag 3 januari 2010 @ 00:45:39 #52
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_76345430
quote:
Op zondag 3 januari 2010 00:44 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

ik vond het zelf vreselijk dat het zo was toen ik het vertelde en ik was er nogal gedeprimeerd onder, mijn moeder echter interesseerde het geen zak. dus totaal de omgekeerde wereld zeg maar
Dat hoor je wel vaker Of ouders die zeggen: hèhè, ik vroeg me al af wanneer je het ging vertellen. Voor mijn moeder zou ik bv. ook niets geheim kunnen houden Goede ouders voelen het misschien een beetje aan, en hebben er op z'n minst alle begrip voor.

Edit: wél weer heel erg: ouders die er zóveel begrip voor hebben, dat ze met je mee gaan doen en ook een beetje homo/lesbeau gaan proberen te doen/worden
*Think outside the box*
  zondag 3 januari 2010 @ 00:46:52 #53
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_76345475
Mijn moeder zei: ja ik dacht al zoiets. Vroeger dacht ik dat je travestiet zou gaan worden.




Maargoed, beter dan dat ze zegt 'je bent mijn zoon niet meer' want dat hoor je ook nogal eens.
pi_76345544
quote:
Op zondag 3 januari 2010 00:45 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

[..]

Dat hoor je wel vaker Of ouders die zeggen: hèhè, ik vroeg me al af wanneer je het ging vertellen. Voor mijn moeder zou ik bv. ook niets geheim kunnen houden Goede ouders voelen het misschien een beetje aan, en hebben er op z'n minst alle begrip voor.

Edit: wél weer heel erg: ouders die er zóveel begrip voor hebben, dat ze met je mee gaan doen en ook een beetje homo/lesbeau gaan proberen te doen/worden
nou nee mijn moeder had het niet verwacht, en ze dacht juist dat ik hetero was omdat ik van kinds af aan op meisjes viel zeg maar, tot de pubertijd kwam dus xD

oja, dat laatste lijkt me ook niet echt positief. dan hebben ze dus juist vooroordelen, zonder dat ze die vooroordelen veroordelen
  zondag 3 januari 2010 @ 00:51:08 #55
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_76345619
quote:
Op zondag 3 januari 2010 00:49 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

nou nee mijn moeder had het niet verwacht, en ze dacht juist dat ik hetero was omdat ik van kinds af aan op meisjes viel zeg maar, tot de pubertijd kwam dus xD
Ach ja, soorten en maten he. Er zijn immers ook mannen van 45 die er na hun gezinnetje verlaten te hebben achterkomen dat ze homo zijn. Nou vermoed ik persoonlijk dat er bij 'dat soort gevallen' en bij iedereen waarbij er ook maar enige onzekerheid is, eerder sprake is van biseksualiteit. Je weet nooit wie je tegenkomt...
Dus wie weet beland jij ooit ook nog s bij een wijfje
*Think outside the box*
pi_76345697
quote:
Op zondag 3 januari 2010 00:46 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Mijn moeder zei: ja ik dacht al zoiets. Vroeger dacht ik dat je travestiet zou gaan worden.




Maargoed, beter dan dat ze zegt 'je bent mijn zoon niet meer' want dat hoor je ook nogal eens.
ja idd. dat snap ik ook echt niet, dat mensen om zoiets hun kind kunnen verbannen. als je toch echt van je kind houd accepteer je het toch gewoon
  zondag 3 januari 2010 @ 00:54:16 #57
168255 J.Herrer
Avatar voor de ekte
pi_76345722
Tuurlijk laten ze het niet merken dat ze het erg vinden maar ik weet vrijwel zeker dat ze van binnen wel kunnen janken

Welke moeder wilt er nou geen oma worden en kleinkinderen hebben?
Jullie sterrenwachters hebben haar die kans ontnomen
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_76345763
quote:
Op zondag 3 januari 2010 00:51 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

[..]

Ach ja, soorten en maten he. Er zijn immers ook mannen van 45 die er na hun gezinnetje verlaten te hebben achterkomen dat ze homo zijn. Nou vermoed ik persoonlijk dat er bij 'dat soort gevallen' en bij iedereen waarbij er ook maar enige onzekerheid is, eerder sprake is van biseksualiteit. Je weet nooit wie je tegenkomt...
Dus wie weet beland jij ooit ook nog s bij een wijfje
ja alles kan. ik was als kind nooit bevooroordeeld naar homo's ofso, maar ik dacht van mezelf altijd dat ik hetero was. maar later ontdekte ik dat het toch iets anders zat

maar misschien zit er dan toch een klein heteroseksueel kantje aan
  zondag 3 januari 2010 @ 00:55:45 #59
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_76345772
quote:
Op zondag 3 januari 2010 00:54 schreef J.Herrer het volgende:
Tuurlijk laten ze het niet merken dat ze het erg vinden maar ik weet vrijwel zeker dat ze van binnen wel kunnen janken

Welke moeder wilt er nou geen oma worden en kleinkinderen hebben?
Jullie sterrenwachters hebben haar die kans ontnomen
Obvious troll is obvious.
  zondag 3 januari 2010 @ 00:58:01 #60
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_76345843
quote:
Op zondag 3 januari 2010 00:55 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

Obvious troll is obvious.
En helaas eventjes effectief. Het erge is dat deze troll het misschien niet meent, maar er serieus mensen bestaan die zo egoistisch zijn en zo'n verdraaid wereld- en mensbeeld hebben.
* El_Chica_Del_Fuego ademt uit en laat het los
*Think outside the box*
pi_76345884
quote:
Op zondag 3 januari 2010 00:54 schreef J.Herrer het volgende:
Tuurlijk laten ze het niet merken dat ze het erg vinden maar ik weet vrijwel zeker dat ze van binnen wel kunnen janken

Welke moeder wilt er nou geen oma worden en kleinkinderen hebben?
Jullie sterrenwachters hebben haar die kans ontnomen
ik zou als hetero zijnde ook geen kinderen krijgen, want ik heb niks met kinderen, en ik wil ze zelf ook absoluut niet. dus die teleurstelling stond haar sowieso al te wachten, homo of geen homo
  zondag 3 januari 2010 @ 01:00:23 #62
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_76345913
quote:
Op zondag 3 januari 2010 00:59 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

ik zou als hetero zijnde ook geen kinderen krijgen, want ik heb niks met kinderen, en ik wil ze zelf ook absoluut niet. dus die teleurstelling stond haar sowieso al te wachten, homo of geen homo
High 5!
* El_Chica_Del_Fuego bedenkt ineens de optie om lesbisch te worden om het eenvoudig aan ouders te kunnen verantwoorden
*Think outside the box*
  zondag 3 januari 2010 @ 01:01:16 #63
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_76345940
quote:
Op zondag 3 januari 2010 00:54 schreef J.Herrer het volgende:
Tuurlijk laten ze het niet merken dat ze het erg vinden maar ik weet vrijwel zeker dat ze van binnen wel kunnen janken

Welke moeder wilt er nou geen oma worden en kleinkinderen hebben?
Jullie sterrenwachters hebben haar die kans ontnomen
Ach, iemand die doet alsof ie mijn ouders kent ...
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_76346051
quote:
Op zondag 3 januari 2010 01:00 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

[..]

High 5!
* El_Chica_Del_Fuego bedenkt ineens de optie om lesbisch te worden om het eenvoudig aan ouders te kunnen verantwoorden
haha, ja dat is natuurlijk een gemakkelijk excuus: ''ik kán ze gewoon niet maken''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')