abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_254808
GEINTJE!!!
  zaterdag 25 maart 2000 @ 02:25:00 #2
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_254809
van de sbs bus site:Hij is er weer: stream!
datum: Zaterdag 25 maart 00:30
bron: Internetredactie op locatie
Misschien is het al opgevallen, misschien niet, maar er is weer stream. Dankzij inspanningen van de techneuten is er weer een verbinding tussen de BUS en de rest van de wereld. Helemaal toppie dus, om in BUStermen te spreken. Veel kijkplezier.
.................

Lekkere techneuten hebben ze daar

pi_254810
ECH NIE..
ben gelijk gaan kijken. Het staat inderdaad op hun site. Maar de stream werkt op dit moment niet. eerlijk gezegd had ik het gevoel in de maling genomen te worden
pi_254811
Commercieel denken, jongens: eerst aandacht vragen, dan lanceren....

Het kan ook zijn dat ze weer starten met streams van weinig bandbreedte, die door sommige providers automatisch afgeknepen worden.

pi_254812
03.00
Nog steeds geen beeld
Jop zal wel geholpen hebben met dat ene snoertje. ga lekker naar bed.
Wanneer slaapt een Moor eigenlijk??
  zaterdag 25 maart 2000 @ 03:27:00 #6
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_254813
Er zijn streams...

In een gesprek met Essy zegt Bullent dat hij overweegt om te vertrekken.
Dit na het nieuws over de familie van Seki.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  zaterdag 25 maart 2000 @ 04:05:00 #7
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_254814
Essy ligt innig in de armen van Bullent, en streelt hem...
De anderen lijken te slapen.
Het komt goed.... En anders maar niet.
  zaterdag 25 maart 2000 @ 04:16:00 #8
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_254815
Ze slapen nog niet allemaal, doen wel een poging, maar grinniken zo nu en dan.
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_254816
Hmmm
Xzienix
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_254817
Bullent gaat er dus uit!!! Hij heeft zijn tas gepakt! Bul verteld het nu aan Iwan. Het komt er op neer dat er andere mensen (familie) door het in de bus zijn gekwetst kunnen worden. Net als bij Sheki. Gisteravond werd het hem duidelijk. Iwan: dit is niet zoals het hoort eigenlijk. Ik vind het jammer.
Iwan: kan me er wel ietsbij voorstellen , wanneer ga je.
Bul: moet het nog a.d andere vertellen die komen om half 4 terug.
BUl: of het de juiste beslissing is weet ik niet.
Heelveel collegas hebben me er op gewezen vooer ik in de bus ging maar ik was alleen maar bezig met in de bus te komen, maar achteraf hebben ze gelijk.
Heb een hele leuke tijd gehad het kost me 6000 maar dat verdien ik in 3 maanden wel terug.
I: ik dacht dat het wel goed ging.
Bul: ja het gaat goed maar mij kan de roddelpers niet schelen maar voor de anderen.
I: reken maar dat je straks heel veel over je heen krijgt. Ja ik ben er klaar voor (b)

Ik heb een hele leuke tijd ge had maar nu is het klaar.
I: heb het ook aan mijn ouders gevraagd maar was geen probleem.
B: ben er plotsklaps ingerold ervaring die ik mee wilde maken, maar na 6 weken is het klaar. niemand is verplicht om het vol te maken.
S: Ik heb het ook aan mijn familie gevraagd of ze er last van hebben. er stonden zelfs taxis voor de deur met roddeljournalisten.
tot mijn grote geluk zijn ze zo wijs om weg te gaan en niets te zeggen.
I: denk dat je het goed hebt gedaan.
B: ga met een goed gevoel weg absoluut.
I: tsjonge
S: gisteren zei B het al tegen mij maar wilde het nog even voorme houden

pi_254818
Mijn ouders moeten ingelicht worden ze zullen het wel niet leuk vinden,

Aziz had net gesprek met B. over dat er dan een nieuwe bewoner kwam, hij vind dat niet eerlijk. BUl vroeg of hiij hem dat kwalijk nam. Nee zei A daarop. Maar zij zijn er al zo lang en dan is het lullig.

Rustig in de bus nu. Er hangt een kalm sfeertje Ik hoor aziz hijgen, bij het thee zetten.
A: wacht je nog.
B: ja tot de anderen terug komen, is wel zo netjes.
Jullie krijgen zo wie zo een gele kaart?A: ja dat wist ik al (zwaar ademend)
Bul gaat broodje eten. en ik ook

pi_254819
Hij was er dus wel, dit topic. Had ik niet zo snel gezien. Forumleider, kan jij het andere topic sluiten? Thanks
Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
  zaterdag 25 maart 2000 @ 12:57:00 #13
272 R@b
No-nonsens
pi_254820
Seki zegt dat nieuwkomers een voordeel hebben omdat ze alles al op tv hebben gezien. Aziz zegt dat er 2 nieuwe komen die het meest hebben geboden en dat die een week gaan meedraaien waarna de groep gaat besluiten wie er mag blijven

seki zegt dat een nieuwkomer precies weet hoe hij de groep moet gaan bespelenn, maar omdat wij al een groep zijn moeten we daar mee om kunnen gaan.

Ze eten wat maar niemand heeft echt honger

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zaterdag 25 maart 2000 @ 13:08:00 #14
272 R@b
No-nonsens
pi_254821
Búllent is nu naar de psycholoog. Aziz en Seki hopen dat hij nog op zijn besluit terug komt na een gesprek met Ernie of Bert.

13:00 Aziz zit zwaar hijgend een brief te schrijven

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_254822
12:55 Seki hoopt nog dat Bullent het besluit om te vertrekken toch nog terug trekt.
Se:"Die nieuwe in de bus heeft een groot voordeel"
Iw:"Ook een nadeel"
Se:"Ja, dat wij al een groep zijn"

Iwan, Seki en Es zitten buiten en zijn behoorlijk aangedaan.

Iwan had liever dat ze in Thialf zaten, omdat daar wat te zien was en de temperatuur was beter.

13:00 Seki gaat het eten opruimen, Iwan helpt mee. Ze zijn stil.

Aziz leest wat in een schrift en vult wat tekst aan.

Het is erg stil.

Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
  zaterdag 25 maart 2000 @ 13:26:00 #16
272 R@b
No-nonsens
pi_254823
En toen was het mooi geweest zeker vonden ze bij debusop6 en zette men de streams maar uit
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_254824
streams doen het weer! Er heerst een raar en aangelsagen sfeertje in de tuin. Es is er nu echt van overtuigd dat haar voorgevoel klopt: iedereen die rechts van haar ligt 's nachts gaat de bus uit: eerst Bart, toen Willeke en nu Bul. Ze vindt het idee om lekker thuis te zitten wel aantrekkelijk en dacht gisteren toen Bul erover had om weg te gaan om maar gewoon mee te gaan.
pi_254825
13:22 En het is er weer. Ze zitten met zn allen in de tuin.

Seki praat over de vallen die hij en Bullent hebben uitgezet en wat allemaal mislukt was.

Az:"We maken wat mee in korte tijd jongens"
Iw:"Ik dacht gister nog, gebeurt niet veel"

Es was gister Truth or Dare aan het spelen met Bullent en Aziz en toen zei Bullent ineens dat hij wilde vertrekken.

Es begint haar eigen bijgeloof te geloven, omdat iedereen die reachts van haar ligt weg gaat.
Es:"eerst Bart, toen heeft Willeke een keer rechts van me gelegen"

Aziz heeft gister niets tegen Jop kunnen vertellen en Jop heeft gister maar door zitten vragen waarom Aziz niet kon werken. Aziz lacht er maar een beetje om.
Volgens Aziz en Es heeft Antonette wel iets in de gaten.

Es:"Ik ben de laatste tijd wel steeds sneller stil te krijgen"

13:30 Ze zitten een beetje voor zich uit te staren.
Iw:"Ook gek, straks sta je gewoon buiten"
Es:"Dan is het ook echt gewoon over"

Es:"Toen hij dat gister zei, dacht ik: Hmmm, ik kan natuurlijk gewoon meegaan"
Ze heeft wel weer een beetje heimwee naar de tijd buiten de bus, gewoon doen wat je wilt.

Es zegt tegen Aziz dat ze het gister erg moeilijk had na het gesprek met Aziz en dat Bullent haar weer bovenop geholpen heeft en nu verlaat Bullent de bus.

Es:"Het is egoistisch om te zeggen, blijf hier, blijf hier"

13:35 Volgens Es is het beter voor Bullent, al zijn ze het er niet mee eens.

Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_254826
13.30: Aziz, Iwan en Es bespreken de gevoelens en bewegingen in de groep, dis voorla zijn losgekomen sinds de gele kaart van Seki.
Es: ik voelde me gisteren echt zo rot na het gesprek met jou, aziz, en daarna met Bul.
... Het is egoistisch om te blijven vragen aan Bul of hij blijft, omdat het zijn eigen keuze is.
Az: we kunnen er niets aan doen, het is zijn beslissing. hij heeft goede argumenten aangeven en het is voor hem het beste.
es: bul zei: het is mijn fout geweest om alleen maar bezig te zijn om in de bus te komen en niet aan de rest en mijn familie.
Iwan overdacht in de auto naar zijn werk steeds hoe het zou lopen in de bus, wat er zou kunnen gebeuren, hoe hij er mee zou omgaan.
es had twijfels bij de aankomst voor het survivalweekend en wou toen teruggaan, maar draaide zich toch weer om en is doorgegaan.
  zaterdag 25 maart 2000 @ 13:44:00 #20
272 R@b
No-nonsens
pi_254827
Ah het beeld is terug. Búllent is nog steeds bij de psych.

Aziz en Esmeralda en Iwan zitten te praten over het mogelijke vertrek. Ze hebben het erover dat ze langer kunnen douchen etc. etc.

Mooi close-up beelden van Esmeralda die een beetje semi treurig kijkt.

Iwan heeft wel gemerkt dat er gisteren iets speelde met Búllent maar had geen zin om dat te vragen. Hij moet er uit zichzelf mee komen.

Esmerlada ""Wat gat de tijd snel hier en er gebeurd zo veel""

Het gesprek gaat over de beslissing van Búllent om te vertrekken. Esmeralda vindt het een goede beslissing omdat hij er blij mee is. Liever had ze dat hij was gebleven


Esmeralda""Búllent zei dat hij meer had nagedacht over hoe in de bus te komen, dan over hoe het was om er in te zijn.

Iwan""Ik heb er veel over nagedacht maar met het overmaken van de 6000 gulden heb ik getwijfeld""

Esmeralda""Bij de survival was ik toen ik het terrein opkwam bijna omgedraaid en weer naar huis gegaan""

Aziz ""Ik heb op de laatste dag pas de beslissing genomen om het geld te regelen en er voor te gaan""

Iwan""Meerde keren heb ik getwijfeld bij de voorbereiding of ik wel door zou gaan""


------------------
Actuele De Bus MP3's http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/eldo/debus

[Dit bericht is gewijzigd door R@b (Datum 25 Maart 2000).]

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_254828
Bullent blijft! hij heeft met Bert de psychiater gesproken en alles op een rijtje gezet.
Seki: wil je dit nooit meer doen?
Bul: toch blijft het moeilijk
pi_254829
Bullent blijft (13:46) Hij komt net terug van de psycholoog. Persoonlijk ben ik daar dus heel blij om!!!
  zaterdag 25 maart 2000 @ 13:59:00 #23
272 R@b
No-nonsens
pi_254830
13:40 Na een gesprek met de psycholoog heeft hij besloten toch te blijven. Na alles op een rijtje te hebben gezet wil hij De Bus toch niet verlaten. Grote opluchting bij Seki, Esmeralda,Iwan en Aziz die niet aan het werk waren dus alles meemaakten. Búllent heeft mogen nagaan bij zijn familie of de reden voor zijn vertrek gegrond was. Dit bleek totaal niet waar te zijn vandaar dat hij blijft.

""We genieten veel te weinig"" zegt Búllent ""Dit is een uniek project"" Seki vindt dat hij misschien ook te veel strijdt levert. ""Als de anderen er zijn gaan we er over praten.""

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_254831
Bul heeft alle dingen mogen checken op basis waarvan hij er eigenlijk uit zou gaan. Er bleek helemaal niets van al die dingen waar te zijn.
De verhalen van de buitenwereld, vooral de roddelbladen, blijken het leven in de bus totaal te beinvloeden, terwijl men juist lekker zou moeten genieten en zich niet druk zou moeten maken.
Seki: tuurlijk gaat je bloed borrelen, maar ik kan me niet verweren.
Vanavond gaan ze stemmen of de bladen nog gekocht zullen worden.
pi_254832
Wat flauw nou, net nu Seki volgens mij gaat aankondigen dat hij zelf gaat vertrekken, gaat de stream naar de bus binnen terwijl de passagiers buiten zitten.
Het enige wat te zien was: seki roept iedereen naar buiten en zegt: "lieve passagiers, ik vraag me echt af met wat voor spelletje ik hier bezig ben....."
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')