abonnement Unibet Coolblue
pi_76316407

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips

  • Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
  • Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op Ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
  • Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op IMDb
  • Als je de muziek zoekt van een filmpje op YouTube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
  • Heb je een stukje tekst uit een nummer?
    Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
  • Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
  • Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
  • Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!

    Handige links:*

  • Midomi
  • Musipedia Whistle
  • Tunatic
  • Muziek van de reclame
  • Adformatie Campagnes
  • Muziek in de reclame (nieuw!)
  • Commercials (nieuw!)
    *Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB & willem888 voor de bijdragen

    Waar is dit topic niet voor bedoeld?

  • Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
  • 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
  • Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

    Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem weer sticky maken. Vorig topic: Help, ik zoek...#276

    Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco
  •   zaterdag 2 januari 2010 @ 05:31:17 #2
    65434 Parafernalia
    Leuker als je denkt
    pi_76316415
    Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
      zaterdag 2 januari 2010 @ 05:32:04 #3
    220836 rinzzz
    Zoekt en gij zult moe worden.
    pi_76316416
    quote:
    Op zaterdag 2 januari 2010 05:30 schreef OldJeller het volgende:
    Als niemand 'm opent, doe ik het wel.

    Vraagje: kent iemand sites of kleine, gratis programma's waarmee je tonen kan invoeren zoals op een piano.
    Soms zit een melodie wel in je hoofd, maar kan je die niet goed overbrengen. Zoiets zou kunnen helpen, en ik heb het nodig om m'n vraag voor dit topic te verduidelijken..
    zou zo 1,2,3 niks weten
    pi_76316420
    o, te laat de post weggegooid ( ), want ik zag net dat in de openingspost een link staat naar "tunatic" wat volgens mij het antwoord op die vraag is.

    -edit-
    Nee, dat is het toch niet.


    m'n eerdere post:

    Vraagje: kent iemand sites of kleine, gratis programma's waarmee je tonen kan invoeren zoals op een piano.
    Soms zit een melodie wel in je hoofd, maar kan je die niet goed overbrengen. Zoiets zou kunnen helpen, en ik heb het nodig om m'n vraag voor dit topic te verduidelijken..
    pi_76316439
    Ik zocht een nummer met als melodie blllaadiiidooooo ooh die da die da daaaah die doh doooooh die da da die blllaadiiidooooo blllaadiiidooooo die doh doooooh die da da die daaah blllaadiiidooooo blllaadiiidooooo enz.
    pi_76316442
    Hi-la-risch.
    pi_76316457
    quote:
    Op zaterdag 2 januari 2010 05:40 schreef OldJeller het volgende:
    Hi-la-risch.
    Dat was 'm.... thanks

    pi_76316848
    quote:
    Op zaterdag 2 januari 2010 05:32 schreef OldJeller het volgende:
    [...]

    Vraagje: kent iemand sites of kleine, gratis programma's waarmee je tonen kan invoeren zoals op een piano.
    Soms zit een melodie wel in je hoofd, maar kan je die niet goed overbrengen. Zoiets zou kunnen helpen, en ik heb het nodig om m'n vraag voor dit topic te verduidelijken..

    Ik denk dat je zoiets zoekt:

    http://www.giveawayoftheday.com/freeware/2006/10/10/power-sequencer-plus-3/

    een iets langer lijstje: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_MIDI_editors_and_sequencers

    [ Bericht 6% gewijzigd door HEvaRe op 02-01-2010 08:52:05 ]
    Ja, maar betekent nee
    Alles wat je zegt zal verdraaid tegen je gebruikt worden
    pi_76317589
    Ik ga weer meezoeken
    pi_76321647


    Hoe heet dat liedje van 0:58?
      zaterdag 2 januari 2010 @ 13:41:01 #11
    54096 Gambolputty
    von Hautkopft of Ulm
    pi_76322482
    quote:
    Op zaterdag 2 januari 2010 13:14 schreef ReWout het volgende:


    Hoe heet dat liedje van 0:58?
    And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
      Moderator zaterdag 2 januari 2010 @ 15:28:55 #12
    245701 crew  naatje_1
    Naatzipiraat
    pi_76325758
    Ik zoek een nummer En dat nummer heeft in de titel ghost en het is een halloween liedje soort van

    Daarnaast heb ik een stukje van dat liedje in mijn hoofd: With a little low, and there she goes in my house

    ofzo En ik ga niet op lyrics zoeken aangezien ik niet weet of dit de precieze engelse tekst is
    Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
    pi_76327158
    quote:
    Op zaterdag 2 januari 2010 15:28 schreef naatje_1 het volgende:
    Ik zoek een nummer En dat nummer heeft in de titel ghost en het is een halloween liedje soort van

    Daarnaast heb ik een stukje van dat liedje in mijn hoofd: With a little low, and there she goes in my house

    ofzo En ik ga niet op lyrics zoeken aangezien ik niet weet of dit de precieze engelse tekst is
    gezongen door een man, vrouw, groep? Wat voor soort muziek?

    Op dit moment denk ik aan Michael Jackson, maar dat zal wel niet
      Moderator zaterdag 2 januari 2010 @ 16:45:31 #14
    245701 crew  naatje_1
    Naatzipiraat
    pi_76328200
    quote:
    Op zaterdag 2 januari 2010 16:13 schreef kvd het volgende:

    [..]

    gezongen door een man, vrouw, groep? Wat voor soort muziek?

    Op dit moment denk ik aan Michael Jackson, maar dat zal wel niet
    Nee, dat is het zeker niet Het is iig een man die het zingt Volgens mij is het ongeveer rond '06/'07 uitgebracht De melody in het liedje is tijdens het liedje een beetje hetzelfde volgens mij
    Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
    pi_76331260
    Weet iemand wat het orgineel is van dit nummer:

    pi_76331731
    quote:
    Op zaterdag 2 januari 2010 18:14 schreef Jippie1994 het volgende:
    Weet iemand wat het orgineel is van dit nummer:


    http://nl.wikipedia.org/wiki/Aquarius_(Party_Animals)
    quote:
    Het nummer is een bewerking van het gelijknamige nummer uit de musical Hair.
    De wiki over het originele nummer
    http://en.wikipedia.org/wiki/Aquarius_(song)

    het origineel
    pi_76331969
    quote:
    Danku, ik dacht al dat dat um was maar ik heb dan slecht geluisterd.#lol
    pi_76336662
    quote:
    Op zaterdag 2 januari 2010 08:45 schreef HEvaRe het volgende:

    [..]

    Ik denk dat je zoiets zoekt:

    http://www.giveawayoftheday.com/freeware/2006/10/10/power-sequencer-plus-3/

    een iets langer lijstje: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_MIDI_editors_and_sequencers
    Dank je, ik ga er mee aan de slag!
      zondag 3 januari 2010 @ 00:19:53 #19
    46794 Berkery
    Fat bastard
    pi_76344517
    quote:
    Op zaterdag 2 januari 2010 15:28 schreef naatje_1 het volgende:
    Ik zoek een nummer En dat nummer heeft in de titel ghost en het is een halloween liedje soort van

    Daarnaast heb ik een stukje van dat liedje in mijn hoofd: With a little low, and there she goes in my house

    ofzo En ik ga niet op lyrics zoeken aangezien ik niet weet of dit de precieze engelse tekst is
    Da's deze

    Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
    Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
      zondag 3 januari 2010 @ 12:03:36 #20
    39955 eXistence
    Feel The Power!
    pi_76352559
    Ik ben al een tijdje op zoek naar het originele Spaanse/Brazilaanse nummer van het nummer van 'Sandy', 4e van boven. De video is hier (NSFW) te vinden.

    Ik weet dat Afrojack met Don't be een mix heeft uigebracht maar het originele nummer kan ik niet vinden. Weet iemand deze?
      Moderator zondag 3 januari 2010 @ 13:27:35 #21
    245701 crew  naatje_1
    Naatzipiraat
    pi_76355673
    quote:
    Op zondag 3 januari 2010 00:19 schreef Berkery het volgende:

    [..]

    Da's deze

    thnks very much
    Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
      zondag 3 januari 2010 @ 19:33:51 #22
    283639 Pino0
    Heeft totaal geen vooroordelen
    pi_76370037
    Ik zoek een liedje, hij komt al wel regelmatig voor op de radio, alleen kan er niet achter komen hoe deze heet.

    Het is met een soort klarinet/fluit achtig iets en er zit een beat onder:D

    Hoop dat jullie het weten!

    EDIT
    Heb m al


    [ Bericht 21% gewijzigd door Pino0 op 03-01-2010 19:43:40 ]
    pi_76385391
    Ik zoek een nummer van een paar jaar terug. Een soort trance achtig nummer met een zwart harige vrouw die in de clip een striptease uitvoert. Iemand een idee?
    pi_76386771
    quote:
    Op maandag 4 januari 2010 00:37 schreef larry_flynt het volgende:
    Ik zoek een nummer van een paar jaar terug. Een soort trance achtig nummer met een zwart harige vrouw die in de clip een striptease uitvoert. Iemand een idee?

    Deze ?
    pi_76390394
    @ Prixie: Nee helaas niet... Ze heeft kort zwart haar en wordt op het laatst onder gegooid met ocnfetti of glitters dacht ik... Of nat gegooid...
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')