abonnement Unibet Coolblue
pi_254753
Jongens jongens,

Waarom toch de ganse tijd afgeven op die goeie oude bosnische medemens?!

Seki is een kerel die veel te verduren heeft gehad, hem is veel pijn gedaan in het verleden, velen hebben hem verraden, zelfs zijn eigen moeder en hij heeft wat meer steun en begrip nodig.

Seki is nu gewoon niet een rustige jongen die alles op een diplomatieke en weldoortastende manier kan brengen, maar hij wordt door de buspassagiers en door menig fokker niet op zijn waarde geschat...Ze zien hem alleen de harde agressie uitstralen, maar dat is alleen maar een veiligheidsslot die hij noodzakelijk heeft moeten aanbrengen om niet nog meer gekwetst te worden.

Hij heeft gewoon wat meer liefde nodig, en dan zal hij vanzelf zijn tedere zietltje blootleggen.

Wij zien alleen maar de dreigende en gevaarlijke kant van onze noeste en hardwerkende havenarbeider, omdat SBS ons nu eenmaal sappige momenten voorschotelt, maar denk een aan dat moment dat 'ie z'n zoon zag? wat werd die kerel week, wat een gouden hart, en wat een lekkere vriendin...

Dat kan alleen de wereld van een rechtgeaarde en goudeerlijke kerel zijn...

Fokkers, ik hoop dat jullie mijn mening enigszins willen ondersteunen

gratis en voor niet
pi_254754
OK...OK....
maar Tombombadil blijft een zeurpiet.... dat mogen we toch wel zeggen ?

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 26 Maart 2000).]

  zaterdag 25 maart 2000 @ 09:54:00 #3
2928 Dendroaspis Angusticeps
'Would you like some veno
pi_254755
quote:
op 03-25-2000 om 12:47 AM schreef Moor het volgende:
OK...OK...
maar TomBombadil blijft een zeurpiet..... dat mogen we toch wel zeggen ?

Helemaal mee eens!

Overigens, Tombombadil,treinen en postzegels????? Gevaarlijke levensstijl hoor!

The only reason some people get lost in thought is because it's an
unfamiliar territory...


pi_254756

Als het aan mij ligt dan verdwijnt die Seki direct terug naar zijn land. Ik zit niet te wachten op debiele buitenlanders die hier de cremineel uithangen.
pi_254757
quote:
op 03-25-2000 om 12:43 AM schreef TomBombadil het volgende:
Hij heeft gewoon wat meer liefde nodig, en dan zal hij vanzelf zijn tedere zietltje blootleggen.

WAHAHAHAHAHA! Ja, da's een goeie!

quote:
op 03-25-2000 om 10:02 AM schreef dingjan het volgende:
Als het aan mij ligt dan verdwijnt die Seki direct terug naar zijn land. Ik zit niet te wachten op debiele buitenlanders die hier de cremineel uithangen.

HAHAHAHAHA! Die is helemaal goed! Net doen of je een gore rascist bent!

Grtz,

Meerhoerman.

pi_254758
Ik denk dat Dingjan hier de grootste cremineel is
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 25 maart 2000 @ 10:51:00 #7
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_254759
Dingjan, als je het meende, als het aan mij ligt dan verdwijn je direct naar Oostenrijk. Ik zit niet te wachten op debiele binnenlanders die hier de rascist uithangen.

  zaterdag 25 maart 2000 @ 12:17:00 #8
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_254760
Dingjan, als je het meende, als het aan mij ligt dan verdwijn je direct naar Oostenrijk. Ik zit niet te wachten op debiele binnenlanders die hier de rascist uithangen.

* buzzer dankt Trainspotter voor het lenen van zijn tekst.

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zaterdag 25 maart 2000 @ 12:24:00 #9
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_254761
Dingjan er zijn grenzen. Ga ergens anders de laffe NSB'er spelen.

Lafayette

  zaterdag 25 maart 2000 @ 13:00:00 #10
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_254762
quote:
op 03-25-2000 om 12:17 PM schreef buzzer het volgende:

Buzzert dankt Trainspotter voor het lenen van zijn tekst



Heb jij deze tekst al ergens anders geschreven dan??, of bedoel je het lenen van dingjan z'n tekst, ksnapput nie meer hoor

[Dit bericht is gewijzigd door Trainspotter (Datum 25 Maart 2000).]

pi_254763
Is het nu af gelopen met dat gezeur over Sheki?

Ja nu wel.....

  zaterdag 25 maart 2000 @ 23:04:00 #12
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_254764
Nee hoor Trainspotter, je haalde de woorden uit m'n mond, dus heb ik je tekst letterlijkgeleend ! Dus ik bedoel het letterlijk zoals het er staat !
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_254765
Zo, heeft nu iedereen z'n zin?!

Verdomme, zien jullie dan nog steeds niet dat Seki's ondergang en nederlaag alleen maar te wijten is aan mensen met een verziekte en vergalde geest die een oprechte en fatsoenlijke en in het verleden zeer beschadigde kerel als Seki de bus uit traineren?!

En ja, nu is het te laat, nu keert de hypocriet gezellige sfeer weer terug en kabbelen we met z'n allen naar het einde van een vanaf nu enorm saai programma... dat ik in ieder geval niet meer ga bekijken...

Het is hier weer Nederland op z'n best,
iedereen die z'n kop boven het maaiveld durft uit te steken, en weigert als een schaap te participeren in onze volkssport nummer een, namelijk achter elkaars rug om roddelen en vervolgens glashard je eigen busgenoten in het gezicht verraden,

Ik wordt hier toch wel weer erg kotsmisselijk van hoor... Seki, het slachtoffer van de vernietigende groepskracht...
Het definitieve verlies van hoop op een succesvolle integratie...

gratis en voor niet
  zondag 26 maart 2000 @ 00:20:00 #14
2909 Pissed Off
I'm like totally Pissed O
pi_254766
Ga jij nou maar fijn met je treintjes en je postzegeltjes spelen..joh...
En niet meer naar dit soort programma's kijken he..daar raak jij veelste emotioneel van...tjoeke..tjoeke..tjoek...

Pissed Off

Pissed Off
pi_254767
D'r klopt gewoon geen ene bal van!

Seki, net degene die er een wedstrijd van wilde maken...in de zin van dat hij iedereen in de bus wilde ontmaskeren zodat degene die wint ook de terechte winnaar is, en niet later een gore huichelaar blijkt te zijn.

Nu zijn er 2 scenario's mopelijk.

1.Seki is Seki en is gewoon zo...Hij wil winnen en niet verliezen van huichelaars. Dan blijkt dat de bussers en sbs en al die achterlijke fatsoensrakkers die zonodig menen de touwtjes in handen te hebben hem met ongepaste zachte drang te verstaan hebben gegeven niet gediend te zijn van zijn manier van optreden....nogal logisch dat er dan voor hem de lol af is...zo strijdlustig als ie was (wellicht enigzins overdreven strijdlustig, but who gives a damn...).

2.Seki is Niet-Seki maar een mol...geplanned door de programmamakers om er maar zeker van te zijn geen tweede BB te creeren zoals sbs toch al sensatie-beluster is.
En het dreigende vertrek van Bullent (met als reden de verziekte sfeer) is het teken voor sbs om hun mol terug te trekken...want genoeg is genoeg...
Enne...ze hebben nu mogelijk nog een nieuwe troef in handen met..Katja....

Oftewel Seki's rol is/was uitgespeeld.....

“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zondag 26 maart 2000 @ 00:43:00 #16
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_254768
quote:
op 03-26-2000 om 12:30 AM schreef Montagui het volgende:

Nu zijn er 2 scenario's mopelijk.

1.Seki is Seki en is gewoon zo...Hij wil winnen en niet verliezen van huichelaars. Dan blijkt dat de bussers en sbs en al die achterlijke fatsoensrakkers die zonodig menen de touwtjes in handen te hebben hem met ongepaste zachte drang te verstaan hebben gegeven niet gediend te zijn van zijn manier van optreden....nogal logisch dat er dan voor hem de lol af is...zo strijdlustig als ie was (wellicht enigzins overdreven strijdlustig, but who gives a damn...).

2.Seki is Niet-Seki maar een mol...geplanned door de programmamakers om er maar zeker van te zijn geen tweede BB te creeren zoals sbs toch al sensatie-beluster is.
En het dreigende vertrek van Bullent (met als reden de verziekte sfeer) is het teken voor sbs om hun mol terug te trekken...want genoeg is genoeg...
Enne...ze hebben nu mogelijk nog een nieuwe troef in handen met..Katja....

Oftewel Seki's rol is/was uitgespeeld.....


Ik ga voor optie 2...hoewel de rol van Katja heel anders zal zijn als die van onze Goeroe..

Vamos

pi_254769
Heel weinig tijd gehad vandaag. Het doet mij goed te zien dat iedereen hier racisme direct veroordeeld.

Ik ben blij op Fok

  zondag 26 maart 2000 @ 03:38:00 #18
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_254770
quote:
op 03-25-2000 om 11:04 PM schreef buzzer het volgende:
Nee hoor Trainspotter, je haalde de woorden uit m'n mond, dus heb ik je tekst letterlijkgeleend ! Dus ik bedoel het letterlijk zoals het er staat !


, ben nog maar net newbie-af dus ik ben nog niet geheel thuis in het FOK!-jargon.


------------------
I chose not to choose life, I chose something else. I chose Seki-profetie.

[Dit bericht is gewijzigd door Trainspotter (Datum 26 Maart 2000).]

  zondag 26 maart 2000 @ 12:05:00 #19
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_254771
quote:
op 03-26-2000 om 12:30 AM schreef Montagui het volgende:
D'r klopt gewoon geen ene bal van!
<knip>

2.Seki is Niet-Seki maar een mol...geplanned door de programmamakers om er maar zeker van te zijn geen tweede BB te creeren zoals sbs toch al sensatie-beluster is.
En het dreigende vertrek van Bullent (met als reden de verziekte sfeer) is het teken voor sbs om hun mol terug te trekken...want genoeg is genoeg...
Enne...ze hebben nu mogelijk nog een nieuwe troef in handen met..Katja....

Oftewel Seki's rol is/was uitgespeeld.....


Verdomd, met deze optie had ik echt geen rekening gehoden. Wel met de aanwezigheid van een Mol, maar Seki ?????? Maar toch zou het best eens waar kunnen zijn.....

Zoals ik al eerder schreef: er is iets vaags met dat prgramma waar ik geen vinger op kan leggen......

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zondag 26 maart 2000 @ 12:13:00 #20
2705 cynix
is verdwaald
pi_254772
Goede analyse, dat van 'Seki is mol'.

Maar, ik denk toch dat 'John de Mol' is.

  zondag 26 maart 2000 @ 12:21:00 #21
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_254773
quote:
op 03-26-2000 om 12:13 PM schreef cynix het volgende:
Goede analyse, dat van 'Seki is mol'.

Maar, ik denk toch dat 'John de Mol' is.


LOL

Maar aan de andere kant: Seki leek me een beetje een ondergronds tiepje........

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_254774

Dus die Seki is weggejaagd door de redactie van SBS, wat een vuile flikkers zeg...

En het geld ZESDUIZEND gulden is 'ie ook al aan ze kwijt.... Is dat geen jaarsalaris voor een havenarbeider?! Zo zie je maar weer dat het proletariaat altijd slachtoffer is, en eeuwig wordt misbruikt en beschadigd.

Wat een smerige spelletjes... Ondanks dat Seki zich probeert te beschermen heeft iedereen hem weer beschaamd en teleurgesteld...Zo kan die kerel toch nooit meer geloven in de goedheid van de mens, of een eerlijke kans krijgen om het z'n zoontje bolle zo goed mogelijk te maken?!

Ik stel voor SBS te bestoken met een boycot, misschien kunnen wat FEYENOORDSUPPORTERS uit sympathie en medeleven het sbs gebouw eens bedanken voor het goede werk dat deze omroep heeft verricht...

De bus is de bus niet meer, en SBS zal zich de haren uit het hoofd trekken van spijt...

gratis en voor niet
  zondag 26 maart 2000 @ 19:10:00 #23
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_254775
Dat hij zijn 6000,- kwijt is vind ik raar en onterecht. Het lijkt mij dat die regel bedacht is om te zorgen dat mensen niet een 'Tara' doen; een weekje in De Bus zitten om nationale bekendheid te verwerven, eens geeuwen en 'nou, ik ga er eens van tussen' zeggen. De bijzondere situatie (Seki in oorlog met iedereen in De Bus -en met zichzelf, zou ik zeggen als ik in dat soort psycho-babbel geloofde) rechtvaardigt volgens mij wel dat hij gecompenseerd wordt. SBS zal wel voldoende aan hem verdiend hebben door de extra kijkers die hij trok als kermisattractie van het kaliber 'de vrouw met de baard'.....
pi_254776
quote:
op 03-26-2000 om 07:10 PM schreef Meister het volgende:
Dat hij zijn 6000,- kwijt is vind ik raar en onterecht. Het lijkt mij dat die regel bedacht is om te zorgen dat mensen niet een 'Tara' doen; een weekje in De Bus zitten om nationale bekendheid te verwerven, eens geeuwen en 'nou, ik ga er eens van tussen' zeggen. De bijzondere situatie (Seki in oorlog met iedereen in De Bus -en met zichzelf, zou ik zeggen als ik in dat soort psycho-babbel geloofde) rechtvaardigt volgens mij wel dat hij gecompenseerd wordt. SBS zal wel voldoende aan hem verdiend hebben door de extra kijkers die hij trok als kermisattractie van het kaliber 'de vrouw met de baard'.....

Ik denk ook wel dat Seki vanavond een mooi verhaal gaat vertellen op de bank met Sylvana, die hem vervolgens veel veren in z'n reet gaat stoppen, en hem met simpele prijzen afpoeiert. Een havenarbeider is snel tevree, en voor zesduizend gulden (DIE VAN HEMZELF ZIJN) is veel te koop.
Op die manier zal SBS natuurlijk weer overkomen als een omroep die een troostende hand reikt naar een busslachtoffer.
Seki is niet slim genoeg om te zien dat niet zijn mede-busbewoners maar SBS met sylvana voorop de personen zijn die hem het meest GENAAID hebben.
Zo is SEKI de vrouw met de baard, die betaald heeft voor z'n eigen optreden!

gratis en voor niet
pi_254777
Kijk, dit vind ik nou een prettig stukje van iemand die heeft nagedacht en het leuk ironiserend weet neer te zetten.
Vorm en inhoud beide aanwezig!
En ik zeg maar zo: iemand die afstand doet van de kans op een miljoen, wint respect dat niet in goud is uit te drukken.
Als Seki werkelijk hypocriet was geweest had hij deze stap niet genomen. Hij staat voor wat hij zegt.
Ik heb hiervan geleerd dat je niet moet KIJKEN naar HOE iets gezegd wordt, maar dat je moet LUISTEREN naar WAT er gezegd wordt.
Ruwe bolster, blanke pit. Seki ten voeten uit. Hij blijft mijn nummer een, vanwege zijn directheid waar de - vooral 'gezellige' - Nederlanders al lang geen kaas meer van hebben gegeten.
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_254778

BORGIA:
Ik ben blij dat je m'n post weet te waarderen kerel. Het is pijnlijk om te zien dat Seki het weliswaar moedige en zeer gewaarde besluit nam om de eer aan zichzelf te houden.
Pijnlijker nog om te zien dat die achterbakse en aftandse Tessa haar zin heeft gekregen... Mag zij branden in hel... Samen met Eunuch Iwan, waarom gaf Seki hem geen goede tik op z'n smoel bij het afscheid? Waarschijnlijk omdat onzer held Seki het beneden zijn waardigheid vond om z'n vuisten te bevuilen aan dat oppervlakkige en nietsuitdrukkende koppie van hem.

Nee, Bullent de trouwe hond, dat was pas emotioneel en oprecht om te zien...Hij toonde nog het meeste respect voor de grootsheid waarmee Seki zijn conclusies trok. Hij en Antonette zijn de enig overgebleven personen waarvan we nog een intrigerende kant kunnen verwachten...
Daarnaast zijn Jop, Aziz en Esmeralda nog leuk als beeldbuisvulsel, maar de man met het werkelijke karakter, de laatste tarzan van Nederland, de koning van de haven, de beer van Bosnie, heeft het strijdperk verlaten en heeft daarmee het ganse programma overbodig gemaakt...

gratis en voor niet
pi_254779
quote:
op 03-28-2000 om 01:07 AM schreef TomBombadil het volgende:

maar de man met het werkelijke karakter, de laatste tarzan van Nederland, de koning van de haven, de beer van Bosnie, heeft het strijdperk verlaten en heeft daarmee het ganse programma overbodig gemaakt...


Ik zou het nog even willen omdraaien, Tombombadil, gezien vanuit de JdM-Produktie:
(ja, griezelig hoor, ff 'advocaat van de duivel' spelen!)

Seki zelf werd 'overbodig' voor het programma, sterker nog: een risico. Seki was hard op weg, om door zijn reactie op de 'setting' aan het licht te brengen, wat voor 'bijwerkingen' het programma op mensen heeft.
En waarom Seki ? Omdat hij niet verdoofd was door de zucht naar geld, roem of winnen, althans niet zozeer als menigeen van de rest.
Zijn psychologische reactie op de setting (ook bij Büllent aanwezig) zou een kant van het programma hebben laten zien, die de produktie vooral niet wil laten zien: een beschadigende kant. Vandaar het advies dat Seki kreeg: (in z'n eigen woorden)
"Het is een grote soapserie en omdat ik dat iedere keer zei, werd het me duidelijk gemaakt om er maar goed over na te denken! Want eerlijkheid dat past niet in het spelletje daar." (quote uit zijn brief op FanSite)

Dit advies is met de nodige subtiele drang gegeven, want een paar dagen langer had voor het programma zelf fataal kunnen worden.
<pffff.. einde mode 'advocaat v.d. duivel>

pi_254780
Ja TOM,
En ook als je Tessa nu hoort! Hoe hij haar altijd te grazen nam. De omgekeerde wereld. De wereld van leugenaars. Neem een ander diens argumenten uit de mond, beticht hem van hetgeen je zelf doet. Ijzersterk en Machiavelliaans. Verdeel en heers, madammeke is er een meester in. 22 en er nu al uitzien als een heks met dat verbeten koppie en die kinnebak, wat moet dat worden als de jeugd eraf gebladderd is?
En wat heb je een mooie, intelligente theorie over de verwijdering van Seki omdat hij de scheuren in het klatergoud aan het licht bracht. Ga zo door. En wat goed dat wij er niet ingetrapt zijn...
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_254781
Er wordt door de drukte hier op dit moment in meerdere topics over Seki geschreven.

Moor, als advocaat van de duivel doe je het goed. Zegt bijna het zelfde als mijn laatste post in het Ode aan topic.

Wat gaan we nu nog krijgen. En willen er nu nog wel mensen in die bus nu zelfs 'de massa' doorkrijgt wat voor smerige spelletjes er eigenlijk gaande zijn.

pi_254782
quote:
op 03-28-2000 om 01:31 AM schreef Borgia het volgende:
Ja TOM,
En ook als je Tessa nu hoort! Hoe hij haar altijd te grazen nam. De omgekeerde wereld. De wereld van leugenaars. Neem een ander diens argumenten uit de mond, beticht hem van hetgeen je zelf doet. Ijzersterk en Machiavelliaans. Verdeel en heers, madammeke is er een meester in. 22 en er nu al uitzien als een heks met dat verbeten koppie en die kinnebak, wat moet dat worden als de jeugd eraf gebladderd is?
En wat heb je een mooie, intelligente theorie over de verwijdering van Seki omdat hij de scheuren in het klatergoud aan het licht bracht. Ga zo door. En wat goed dat wij er niet ingetrapt zijn...

Ja BORGIA, hoe moet het nu verder... Seki, de lange arm der rechtvaardigheid heeft na een verbeten strijd tegen het grootkapitaal de handdoek in de ring geworpen en met de pleebril op z'n rug het strijdveld moeten verlaten... Ik ben er nog steeds niet overheen.
Wie neemt de strijdbijl vanaf nu op?
Wie heeft dezelfde grootse en benijdenswaardige moed zoals de machtige oorlogsgod Seki die tentoonspreidde?
Wie durft het op te nemen tegen Tessa, die verloederende duivelin, die succubus, die spreekt met gespleten tong en Iwan de intrigantenMOL verleid met haar giftige woorden.
Seki die lafhartig in z'n aars is genaaid door John de Mol cs., onze rechtgeaarde arbeider die z'n hele leven niets anders deed dan zijn eerlijkheid laten misbruiken...
En dan niet alleen de enige hoop op een welverdiend leven met z'n enige parel in het leven de grond in boren, NEE, hem ook nog z'n zuurverdiende centen aftroggelen.
SBS, de meest verrotte lui zijn onder ons, maar ik zal niet ten ondergaan.

gratis en voor niet
pi_254783
TOM
Heerlijk! Moest effe kijken wiens naam eronder stond. Soms lijk je mij wel.
Wat vind je van deze?
Ze hebben bij die commerciele omroepen eerst de kat uit de boom gekeken bij Call-TV, je weet wel, die spelletjes met: "Het is een huisdier. Het is geen hond en het heeft 3 letters.....niemand?.....het begint met een K... Ja Simone uit harderwijk, denk jij het te weten? Als dat zo is heb ik hier die grote zak met geld voor je. Wat zeg je? KAT?
Zal ik jou eens wat zeggen, simone? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hij is voor jou, die zak. Met 1000 heerlijke guldentjes."
Ze verdienden daar zo enorm aan de telefoontikken, de miljoenen stroomden binnen, de prijzen waren peanuts.
Daar zijn veel protesten en kritieken op gekomen en men gooide het roer om. Tegenwoordig kun je met diezelfde moeilijke vragen 10.000,-- winnen. Maar voor je binnen kunt komen moet je een juiste combinatie toetsen. Na 20 telefoontjes hoeft dat nog helemaal niet gelukt te zijn. (fl. 20,- bye bye).
Stel je komt erdoor. Je komt dan niet in de uitzending, je komt in de vijver. De notaris zal uit degenen die door de eerste selectie zijn gekomen, de winnaar selecteren, die natuurlijk wel het juiste antwoord moet weten. De 6 lijnen staan roodgloeiend. Het geld stroomt maar binnen.
Een handige jongen heeft toen bedacht dat dit veel beter uit te buiten is door een reality show neer te zetten, waarbij de kijkers dagelijks zoveel mogelijk bellen om te stemmen op hun favoriet.
De telefoon tikt aan, Internet tikt aan.
Kabelnetters zijn gedwongen te telefoneren want Internet/Kpn laat ze niet toe. Het bewijs dat de dekking van alle kosten + de enorme winsten moeten komen uit de zakken van de bellers en de netters......
Iedere psycholoog kan je vertellen dat emotionele binding met een soap de lijm is om kijker en product samen te houden. Dus hebben ze een concept bedacht om ons tot die merkentrouw te dwingen en dan de geldstroom te aktiveren.
Eerst was daar de proeftuin Big Brother, waar het allemaal nogal beschaafd en vrij vriendschappelijk toeging.
Nu is er de bus, geent op het Jerry Springer concept en gebouwd op effectbejag.
Ze hadden ook niet kunnen weten dat juist Seki een soort Andre van Duin effect had op intelligenten en intellectuelen (gaat niet noodzakelijkerwijs samen). Als je de reacties op de Seki Fanclub bekijkt, het zijn meer dan 60 postings per dag. Bij de anderen gebeurt er soms dagen niets, niemand die schrijft.
En intelligente toeschouwers zien veel.
Dus vanuit die optiek, Tom, heb je ook al gelijk dat Seki de boel dreigde te ontmantelen.
Seki heeft de bres geslagen.... zullen wij verder wroeten? De optiebeurs-piranhas (klinkt veel beter dan geldhaaien) genadeloos te kijk zetten?
Zullen we allemaal eens massaal stoppen met consumeren? Dan hebben die multinationals geen poot om op te staan. Haal de basis uit de pyramide en de top vreet stof.
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_254784
quote:
op 03-28-2000 om 02:42 AM schreef Borgia het volgende:
<snip>
Dus vanuit die optiek, Tom, heb je ook al gelijk dat Seki de boel dreigde te ontmantelen.

Sorry, Borgia, maar ik dacht dat dat juist mijn stelling was. Geeft niet hoor, het gaat hier om de gezamenlijke gedachte-vorming.

pi_254785
Ja Tom, het is jouw stelling. Ik onderbouw je verhaal juist met weten uit de praktijk. Heb nogal wat ervaring in dat wereldje, ken mensen, hoor inside info. (Heb Christine van der Horst nog zien komen bij TALK-radio, zodoende).
Samen sterker hoor, ik wil zelfs geen schijn van onderlinge naijver zien.
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_254786
lolol, hallo, koekoek, beste Borgia, ik ben Moor - niet Tom

ff lache hoor

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 28 Maart 2000).]

  dinsdag 28 maart 2000 @ 03:12:00 #35
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_254787
quote:
op 03-25-2000 om 10:02 AM schreef dingjan het volgende:

Als het aan mij ligt dan verdwijnt die Seki direct terug naar zijn land. Ik zit niet te wachten op debiele buitenlanders die hier de cremineel uithangen.


Leer jij nou eerst maar eens fatsoenlijk nederlands knul! (cremineel????)
En helaas voor jou jij hebt het niet voor het zeggen wie wel of niet in Nederland mag verblijven. Geef je soms ook je vader de schuld dat hij in de jaren 60 heeft toegelaten dat de regering MENSEN uit o.a
Marokko, Turkije, Portugal, Spanje, het toen nog Joegoslavie ed. naar Nederland heeft gehaald omdat er veel vraag was naar arbeiders??
Ben jij soms zo'n lui typetje wat weigert werk aan te nemen omdat zijn handjes vies kunnen worden? En dan maar liever in de WW zit?
Je moet eerst maar eens gaan leren, voor zover dat nog lukt bij jou, om je te gaan verdiepen in de verschillende culturen in Nederland. Jij hebt nu een hebt nu een heel bekrompen zieltje, meer zoiets van: wat de boer niet kent, vreet ie niet.

Get a life!!!!

never play games........
pi_254788
Wow, FemmeFatale!!!
pi_254789
quote:
op 03-28-2000 om 03:12 AM schreef femfatale het volgende:
Leer jij nou eerst maar eens fatsoenlijk nederlands knul! (cremineel????)
En helaas voor jou jij hebt het niet voor het zeggen wie wel of niet in Nederland mag verblijven. Geef je soms ook je vader de schuld dat hij in de jaren 60 heeft toegelaten dat de regering MENSEN uit o.a
Marokko, Turkije, Portugal, Spanje, het toen nog Joegoslavie ed. naar Nederland heeft gehaald omdat er veel vraag was naar arbeiders??
Ben jij soms zo'n lui typetje wat weigert werk aan te nemen omdat zijn handjes vies kunnen worden? En dan maar liever in de WW zit?
Je moet eerst maar eens gaan leren, voor zover dat nog lukt bij jou, om je te gaan verdiepen in de verschillende culturen in Nederland. Jij hebt nu een hebt nu een heel bekrompen zieltje, meer zoiets van: wat de boer niet kent, vreet ie niet.
Get a life!!!!

Leuk textje! Neemt me de woorden uit de mond:

Rascisme SUXX!!!!

VAMOS!

Grtz,

Meerhoerman.

  dinsdag 28 maart 2000 @ 18:07:00 #38
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_254790
Uitstekend FemFatale, die kloothommel verdiende een draai om zijn oren. Wat een hufter
pi_254791
Waar ik bang voor was heeft zich nu werkelijk voltrokken... Na het vertrek van Goeie ouwe Seki zijn de echte fundamentele polemieken van het Forumbord verdwenen...

Waar moet men nog over praten, waar kan men het nog over hebben?

Over hoe gezellig de meisjes in koor liedjes staan te zingen in de tuin?
Over hoe lekker Iwan z'n tosti's aan het bakken is?
Of over Jop, die de ganse dag in het oneindige staart, als een trouwe hond die op z'n baasje wacht om uitgelaten te worden...
Tessa zal ook niet zo gauw haar gespleten tong hoeven aan te wenden, ze is weer helemaal in haar nopjes, nu ze de Hulk uit de Balkan heeft weggejaagd...

Het wordt nu nog wachten op het moment dat Antonette gewillig haar benen spreidt, smachtend naar een beetje genegenheid van Jop in eenzame dagen, maar waarschijnlijk alleen een douwend dier met z'n warme staaf zal ontvangen.
Misschien zal Tessa de zuigster die twee voor zijn en haar vliesje laten breken door de IntrigantenMOL Iwan, of staat in het contract met ome Fons dat hij niet mag copuleren...
Dan zal het dus afhangen van het prille paar Bullent en Esmeralda, maar ijskonijn Bullent zal wel bang zijn voor de dreigementen die Bart hem heeft nageroepen bij z'n vertrek.

Dan blijft over goeiige Aziz die thans buitenspel staat en middels smeekbeden z'n hachje tevergeefs probeert te redden...

Het blijft hopen, maar voorlopig is het niks.

gratis en voor niet
  woensdag 29 maart 2000 @ 10:11:00 #40
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_254792
Dingjan=Janmaat?
Ik ben online
pi_254793
Ik wacht nog steeds op Seki, die ons de andere kant van het verhaal moet gaan vertellen...
Is het geen goed idee om die Fan-club pagina van Seki te vragen of hij z'n verhaal hier eens zou kunnen doen? Dan kunnen we hem meteen vragen naar alle tegenstrijdigen die we de laatste dagen hebben vernomen.

Ik ben ook benieuwd wat hij nu werkelijk vond van (de mensen in) de bus, en wat zijn plannen zijn in de verdere toekomst. Hij is vast wel te porren om het schnabbelcircuit in te springen en ik wil weten wat hij gaat kosten om hem een avondje te huren. Ik wil eens kijken of hij werkelijk zo agressief overkomt als op de televisie...
Of zou 'ie gewoon weer aan het werk zijn gegaan in de haven?

gratis en voor niet
pi_254794
TOMBOM
Je bede is verhoord. De Fanclub Seki is aanwezig in mijn persoon (was dat nog niet duidelijk dan middels mijn "Ode aan Seki"?)
Inmiddels maak ik deel uit van Seki's 'thuisfront' en ik kan je verzekeren dat er binnenkort van Seki gehoord gaat worden.
We hebben allereerst onze fanclubnaam veranderd, niet in het forum, maar als aktievoerders. Wij fans zijn verenigd in het Seki Rehabilitatie Front, het SRF.
Wie daarvan lid wil worden hoeft zich alleen maar aan te melden als lid van Fanclub Seki.
Dat kan door naar http://debus.clubs.nl te gaan, of via de SBS 6 Bussite het Seki icoontje te drukken.

Zoals opmerkende personen al hebben geconstateerd is het opmerkelijk stil rond Seki. Geen interviews, geen lintjesknipperij, nergens op de televisie....
Seki zit thuis. Likt zijn wonden.
Ik vraag me af, waarom is er na ieder emotioneel filmpje op de TV de mogelijkheid om Korrelatie te bellen, omdat je het effe niet ziet zitten. In Seki's geval kunnen we spreken van 1,5 maand psychic abuse. Waarom zit er wel een "psycholoog" op de Bus, terwijl er voor Seki nu geen nazorg is.
Ze hebben een dikke korst van een diepe oude wond getrokken, en ze hebben hem nu achter gelaten om dood te bloeden.
Is er iemand die mij hoort?

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  woensdag 29 maart 2000 @ 22:12:00 #43
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_254795
Hm, Leuk om te lezen dat het jaarsalaris van de havenarbeiders zo laag is in het gebied waar Tom blijkbaar woont, Seki verdiende voor de bus Fl 2700,- per maand.
Wel heb ik begrepen dat hij rond de Fl 12000,- gulden heeft geleend van zijn werkgever, en hij zijn werkgever daar erg dankbaar voor is. Hij vertelde namelijk nadat ze voor de bus "havenwerkzaamheden" hadden verricht, dat hij eigenlijk wel zin had om na de bus van baan te veranderen, gezien de lichte werkzaamheden die ze deden, maar dat hij dat, uit loyaliteit t.o.v zijn huidige baas , niet kon maken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')