abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_254682
Wat is er met die 1 minuut stilte? Ik zag net in een voorstukkie dat er 1 minuut stilte gehouden wordt omdat er een busfan overleden zou zijn.... Is het enigzins bekend wie dat is?

Greetinx

BT

pi_254683
mogguh was een paar dagen geleden
One word can say it all.<P>
  vrijdag 24 maart 2000 @ 16:52:00 #3
2645 Isabel
.. yes it's her!
pi_254684
Dag 37
Rust in vrede
datum: Dinsdag 21 maart 20:05
bron: Internetredactie
Vanavond krijgen de passagiers via de redactie een bericht op papier: Een grote de Bus-fan is tijdens zijn werk in de bouw overleden. De zus van de overleden jongen vraagt de passagiers om hun handtekeningen. Morgen, tijdens de begrafenis, worden ze op het graf gelegd. De passagiers zijn onthutst door het vreselijke nieuws. Jop stelt voor een minuut stilte te gaan houden. Met z’n allen gaan ze teneergeslagen de tuin in.“Wij hebben je niet gekend, maar wij waren voor jou wel bekend. Rust in vrede en bedankt.” De passagiers hopen hiermee een steentje te kunnen bijdragen aan het verwerken van het verdriet van familie en vrienden. “Wat een zonde”, zegt Jop. Er heerst een totale stilte. Seki heeft nu geen zin meer in het geplande culturele feest vanavond. “Een beetje feest gaan zitten vieren, terwijl er iemand overleden is.” Ook Jop heeft geen zin meer. “De tranen staan gewoon in mijn ogen”, zegt Seki. “De familie zal wel kapot zijn”, zegt Aziz zachtjes. Jop stelt voor morgen een bos bloemen te gaan kopen met het verdiende geld. “Een bos bloemen voor de ouders. Meer kunnen we helaas niet doen. Gecondoleerd, namens alle buspassagiers. Wij leven met jullie mee.”JC

Wij toosten op hem"
datum: Dinsdag 21 maart 21:20
bron: redactie
Eerder op de avond hebben de passagiers bedacht het multi-cultureel feest op te schorten. Maar Jop heeft een beter idee. Hij stelt voor het geplande feest op te dragen aan de overleden Bus-fan. “Wij zullen op hem toosten.” Hij buigt zich over zijn kladblok, waarin hij een condoleance schrijft gericht aan de nabestaanden. Jop is nog steeds ontdaan door de gebeurtenis. Hij leest de woorden vanaf het papier voor. “Wij willen het feest van vanavond opdragen aan hem, die jullie vroegtijdig heeft moeten verlaten. Wij hopen dat jullie de rust vinden om het verdriet te verwerken. Wij toosten op hem. Veel liefs, de BUS-passagiers.”
JC

Wie u beledigt, beledigt eigenlijk slechts het beeld dat hij van u heeft.
pi_254685
Hmm, ik loop weer eens achter... demmit hahaha

k


latur

BT

pi_254686
Mooie touch ook dat iemand zn stopwatch aan zette:

'JONGUS FF 1 MINOETJE STIELTA!!!!'

*PLIEP*

*PLIELIELIELIET - PLIELIELIELIET - PLIELIELIELIET*

Aziz: '*BURP* *OPRISP* OH MUN FRIKADELLEN ZULLEUH OOK WEL KLOAR ZIJN NOU!'

Tessa: 'Had ook nog een wasje erin zitten.'

Jop: 'Snueffe een Snufcheckie rokeuh.'

Seki: 'KENNEUH JULLIE NOU NIET FF HEEL FF JULLIE KOPPEUH HOUWEN?! WORDT HIER GODVERDOMME FF EEN BEETJE ZIEK VAN HOOR!'

Tot zover de 1 minuut stilte.

Grtz,

Meerhoerman.

pi_254687
Ik zou er toch wel wat meer over willen weten. Ik vind het zo een onwaarschijnlijk verhaal , dat ik zelfs betwijfel of het wel waar is.
Dat ze het niet zo nauw nemen met de ethiek wist ik al , maar de redactie zal toch niet zo diep gezonken zijn om zelfs op deze manier wat emoties proberen op te wekken?


When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 24 maart 2000 @ 20:52:00 #7
272 R@b
No-nonsens
pi_254688
Een ongelooflijke schande vond ik het. Nog nooit heb ik een verhaal van de bussagiers gehoord over hongersnood of andere ellende in de wereld. En nu werd er één minuut stilte gehouden voor iemand die "" Wij niet kennen maar een grote FAN van ons was ""

Snap ie wat ik bedoel ??? Om het op zijn Jops te zeggen

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_254689
En onze goedaardige Seki moest bijna huilen. Zag je hem in zijn ogen wrijven, de schijnheil!!

VAMOS

pi_254690
Een dooje Busfan, staat dat lot ons niet allen te wachten......
Je weet het vaak soms nooit

pi_254691
Ach nu weten ze dat ze tenminste 1 fan hadden!!!!!!!
  vrijdag 24 maart 2000 @ 22:24:00 #11
2915 Fiep
bikkel b.d.
pi_254692
quote:
op 03-24-2000 om 08:52 PM schreef R@b het volgende:
En nu werd er één minuut stilte gehouden voor iemand die "" Wij niet kennen ... ""

...en Esmeralda niet kon

"Het is wel leuk hoor, al die avonturen, maar je krijgt er zo'n stijve nek van."
pi_254693
En dan dat Esmeralda'tje, dat hulpvaardig een (rijmende....aaarrgghh) condoleance voor Antonette bij elkaar dichtte.....
(je zag haar zó opstellen schrijven voor klasgenootjes....en ze een 10 bezorgen....)
en dan vragen: "heeft er nog iemand geen tekst..?"

Alles, maar dan ook alles om uit te blinken en hulpvaardig te zijn: kruiwagens met stront op schuine planken duwen, onderwijl mompelend: "wij vrouwen kunnen dat net zo goed als mannen...."

Waar is 't eind hiervan ?


PS: (gewaagd) voorstel aan MirrorMan:
kan Willeke's plaats als Madonna tijdelijk worden afgestaan aan Esmeraldalena ? Zij verdient 'm....

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 26 Maart 2000).]

  zaterdag 25 maart 2000 @ 01:20:00 #13
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_254694
Okee, Esmeralda's rijmelarij was niet briljant maar kwam wel uit het hart over. Ik vond het zwak van velen dat ze niet eens iets op papier konden zetten.. terwijl ze toch niks beters te doen hebben... ik bedoel: een paar woorden maar.. ik kon het ook, een elogie op mijn opa's begrafenis.. er wordt te makkelijk gezegd dat men iets niet kan.. of is schrijven -- hoe spel je John -- eht dat nimmer beproefde pad voor pak 'm beet Antonette, Iwan.. Aziz, Tessa... ?
pi_254695
misschien kunnen we een e-mail op het graf leggen?
Je weet het vaak soms nooit

  zaterdag 25 maart 2000 @ 02:05:00 #15
2705 cynix
is verdwaald
pi_254696
Moet er nu eerst iemand dood gaan om die lui in de bus een minuutje stil te krijgen?

En dan, dat ze te lam zijn om 2 regels op een papiertje te zetten:
Laat ze als dagklus allemaal maar eens het HELE alfabet op een stuk papier zetten.

pi_254697
quote:
op 03-25-2000 om 12:44 AM schreef Moor het volgende: PS: (gewaagd) voorstel aan MirrorMan:
kan Willeke's plaats als Madonna tijdelijk worden afgestaan aan Esmeraldalena ? Zij verdient 'm....

Is inderdaad wel een heel goeie Madonna ja Vooral dat hoge pieppuberstemmetje van d'r (met semi-westers accent & engelse inslag) komt altijd erg lollig op me over, zal het proberen hier neer te zetten (en raad iedereen eens aan goed naar haar piepstemmetje te luisteren):

'Tsja, hoe zhal ik hut sjegguh? Ik shat ureh te denkuh, what shal ik de overledenah nou schenkuh? Een paar wollen sjokkuh is te laat for whaar hij naar toe ghaat! Misschien een klokjuh for aan de mhuur, misschien kijkt hij dhan niet meer so zjuur?'

Etc. etc. Erg lollig dus allemaal.... dat accentje van dr.

Grtz,

Meerhoerman.
P.S. Wie moest er nog meer proesten van het lachen over haar uitgaan avonturen waarbij ze niet durfte te zeggen dat ze niet wou zoenen omdat haar dates potje clearasil op was?

  zaterdag 25 maart 2000 @ 09:45:00 #17
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_254698
volgens mij is haar accentje een beetje West-Fries, maar ik kan me vergissen...
  zaterdag 25 maart 2000 @ 11:28:00 #18
2915 Fiep
bikkel b.d.
pi_254699
quote:
op 03-24-2000 om 09:27 PM schreef Coos het volgende:
En onze goedaardige Seki moest bijna huilen. Zag je hem in zijn ogen wrijven, de schijnheil!!

Precies!
Waar was zijn peptalk in de trant van "Niet zeuren - Douw je kop onder de kraan en doorgaan"?

"Het is wel leuk hoor, al die avonturen, maar je krijgt er zo'n stijve nek van."
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')