abonnement Unibet Coolblue
pi_76257809
Dusssss



Vorige delen:
1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-16-17-18-19-20-21-22


Met als laatste die van mij nog ff..
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:55 schreef Fannie het volgende:
Heerlijk al die praatjes

Dochterlief net (16 jaar hé...)

Ze knallen hier met vuurwerk.....
Dochterlief: "Hou nou eens op met dat k*tgeknal, stelletje schandalen!!!"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 53% gewijzigd door Fannie op 31-12-2009 12:46:48 ]
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_76258051
Ireth:
Geen kinderpraatje, maar een kindertypje
quote:
quote:poes in de boom
hont met un zwembroek aan iin zee
en sij leefte nog lang en gelukt
..................///////...................
Snoopy:
quote:
Ik probeerde Morris net uit te leggen dat het niet lief is om te zeggen dat je iets hebt gedaan (opruimen) en het niet zo is ('liegen' dus).
Morris: 'Weet je wat nog veel erger is? Als je iemand doodmaakt. Dat is nog veeeeel niet lieverder!'

soms valt er ook niet tegenop te praten hoor
Memmel:
quote:
Wat een leuke praatjes allemaal! Anna begint nu ook echt los te komen en houdt haat mond niet dicht.

Gisteren in de dierentuin: "mama...apies niet eten sinaassssappel he? Nee apies etuh naanen. Anna ook niet sinaassssssappel eten in diewetuin. Nee. En krokoos etuh heeele grote apies. En leeuw en wupje (welpje, had ik haar net geleerd) doen zo mama haaaaarrrrgghh." enz enz enz...

Ze zit echt zo in een sprongetje. Ze maakt ineens volzinnen!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_76258161
Meer quote's tegelijk plaatsen snap ik niet hoe dat werkt

Hoe doen jullie dat toch?
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  donderdag 31 december 2009 @ 12:07:34 #4
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76258186
leuk is dat he Memmel

Suus

en Fannie
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_76258257
Een hele dikke TVP!!!
  donderdag 31 december 2009 @ 12:10:33 #6
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76258293
Arwen: maam, maaaaaam mam.
nu ik vier jaar ben dan gaat ik naar school he over nog 4 nachtjes slapen he.
En dan blijf jij hier op mijn papakikker passen en op kleine thomas want jij bent mijn mama, en dat zijn mijn kindjes dus ben jij oma he.
en dan gaat ik leren op school hoe ik mama wordt net als jij , want nu ben ik groot.
he mam?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_76258347
Ah... lief Arwen
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  donderdag 31 december 2009 @ 12:59:59 #8
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76260432
ik kom weer met een paar getypte 'praatjes':

getypt briefje van willem aan z'n beste vriend:
quote:
voor r[...]

weljubijmuspeelun
wantdatvintikileuk
wiljuaangeevenov
jukomtikhoopdat
jukomt
catootje mocht ook woordjes typen en maakte er 't volgende van:
quote:
anna
mama
papa
piet
mamaislief
12345
ooliefant

12345
pietislief
de ooliefant
anna
fiets
12345678910
annaislief

12345678910
papaislief

98564321 0
ikwiliets
ikhepferdriet

de haart

…….
ooliefant
anna

annaislief
in de haak.
  donderdag 31 december 2009 @ 14:00:28 #9
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76263021
Wat grappig Trui!

hier net:
A: Wanneer ga ik naar school mam?
Ik: over veir nachtjes slapen dan mag je naar school.
A: blijft 4 dan in mijn lichaam over vier nachtjes, ben ik dan nog wel 4 jaar. mam? ja he?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 1 januari 2010 @ 22:32:05 #10
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_76307234
het kindje van mijn stiefzus....2,5

we waren samen naar de vissenkom aant kijken, en daar zaten bubbels in. zegt ze ineens, visjes in het bubbelbad, visjes goed wassen he..:)

en ze had ook haar eigen laptopje bij zich, van Dora. De hele dag hebben we niets anders gehoord als: "Hallo ik ben Dora" "Let's go" "Goodbye"

En de hele tijd...."Mamma/oma/opa/kindje wat ben je aan het doen?"
Ze had ook aparte benaming voor mij, mijn broertje en vriend. Ik was meisje, mijn broertje jongetje en mijn vriend gewoon kindje


Mijn nichtje toen ze een keer op vakantie waren, hing een schilderij in het vakantiehuisje met een trap erop. Ze heeft schijnbaar de hele vakantie gezegd: "Ikke bove wees...." Niemand snapte er iets van, ze hebben er zelfs een stoel bijgezet, zodat ze aan kon wijzen wat ze bedoelde. Maar ze bleek volhouden dat ze daar boven op de trap geweest was.

[ Bericht 53% gewijzigd door TaMieke op 01-01-2010 23:02:05 ]
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  vrijdag 1 januari 2010 @ 23:54:00 #11
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76311187
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:59 schreef trui het volgende:
ik kom weer met een paar getypte 'praatjes':

getypt briefje van willem aan z'n beste vriend:
[..]

catootje mocht ook woordjes typen en maakte er 't volgende van:
[..]
Zooo Catootje kan er ook wat van zeg
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 11:24:36 #12
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_76318457
Niet zozeer een kinderpraatje, maar wel iets wat mij hevig ontroerde....

We zaten De kleine Prinses te kijken. Samen onderuit op de bank, kussentjes, zakje chips. Tot ik op een gegeven moment haar lijfje voel schokken. Sarah had net in de film te horen gekregen dat haar vader dood was en ze werd naar de zolder verbannen. Huilen! Niet normaal meer! De tranen sprongen uit haar ogen, het snot spoot uit haar neus. Ze vond het zo zielig voor Sarah! Ik voorzag al een hyperventilerend kind dus ik haar verklapt dat haar papa niet echt dood was maar dat het aan het einde van de film weer goed zou komen. Dus snotterden we door naar het einde van de film. Sarah ontdekt haar vader, helemaal blij, pa heeft nog geheugenverlies en duwt haar weg. Sarah wordt door de politie naar buiten gevoerd, ondertussen luid roepend om haar papa en mijn kippie... Helemaal overstuur! Ze zat echt te brullen en te janken en helemaal overstuur! Nog nooit eerder heeft ze zo emotioneel op een film gereageerd. Ze kroop helemaal in me en ik voelde de ontlading in haar lijfje toen de papa van Sarah naar buiten rende en eindelijk zijn dochter herkende. De opluchting bij Suus was gewoon helemaal voelbaar. Ze heeft nog een half uur lang zitten nasnikken en haar neus moeten snuiten en ik... zat gewoon mee te janken. Niet om die film, maar om het verdriet bij mijn eigen kleine meissie....
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zaterdag 2 januari 2010 @ 13:01:56 #13
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76321229
Oh Ireth... Wat ontroerend.

En ik vind het bijzonder knap, die kleuters die al kunnen schrijven/typen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Moderator zaterdag 2 januari 2010 @ 13:16:17 #14
5428 crew  miss_sly
pi_76321692
Ireth, wat bijzonder

Ik zat gisteren met Senna op schoot een stukje Sissi te kijken en toen bedacht ik me dus dat ik al die lieve, ontroerende meisjesfilms straks misschien ook wel met Senna kan kijken. Dat idee vond ik al zo bijzonder, maar zo met jouw post nog veel meer!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 3 januari 2010 @ 11:04:33 #15
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_76351121
Suus snuft aan mijn bodylotion.... "hhmm.. die ruikt lekker, moet er bijna van doodflauwen!"
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  maandag 4 januari 2010 @ 19:51:45 #16
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76410941
Ach gossie, Suus toch! MvD had laatst ook zoiets iets met M. geloof ik, dat ze helemaal geemotioneerd werd door iets op TV?

Dean is behulpzaam: " Mama, ik wil de tafel ontdekken!" .

Tevens is ie nogal in de ban van Pluk van de Petteflet, dus toen we vanmiddag in de stad liepen en er een opgetutte dame in de winkel kwam fluistert ie (helaas zo hard dat de desbetreffende mevrouw het nog wel kon horen ) " Mama...kijk es, mevrouw Helderder " .


Oh, en een -momentje: " Jij bent mijn mama, he mama, en ik ben jouw jongetje" .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_76411867
Dean de tafel ontdekken

Oh en Ireth dat lijkt me straks ook wel wat om samen te sniffen. En De Kleine Prinses is zo

We liepen gisteren in de winkel en er kwam een mevrouw met van die hele harige moonboots langs. Ik probeerde Linde nog af te leiden, maar helaas was ik te laat en schreeuwde ze hard door de winkel: "Die koenen vinnik mooooooi! Die kan je aaaaien!"

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 04-01-2010 21:48:53 ]
  maandag 4 januari 2010 @ 21:23:55 #18
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76415393
Hahaha, leuke huisdieren idd .

Oh, ik was nog even vergeten dat ik om de een of andere duistere reden omgedoopt ben tot " Pijpiepippie" .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 4 januari 2010 @ 22:05:41 #19
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76417684
Och die Dean.
Ik ben bij dit soort uitspraken soms best een beetje jaloers. Begrijp me niet verkeerd, mijn menneke is geweldig enzo. Maar van die touching praatjes lijken me zo heerlijk. Ik ben al blij als Thies zegt: "Mama, k(n)uffel!"
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_76417939
Ik had vandaag een gesprekje met Morris over dingen die lang duren. Hij kwam tot de volgende conclusie: 'Als je dood bent, dat duurt het allerlangst.'

En gisteren had hij een boot gebouwd (van Duplo) die zo groot was dat het leehal erin paste
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 4 januari 2010 @ 22:27:08 #21
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76418854
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:05 schreef Moonah het volgende:
Och die Dean.
Ik ben bij dit soort uitspraken soms best een beetje jaloers. Begrijp me niet verkeerd, mijn menneke is geweldig enzo. Maar van die touching praatjes lijken me zo heerlijk. Ik ben al blij als Thies zegt: "Mama, k(n)uffel!"
Oh, dan zou je hier wel aan je trekken komen want Dean roept de hele dag (en dan ook echt: de HELE dag ) : "Mama, ik hou zo veel van jou! En : " Wij zijn beste vriendjes voor aaaaaltijd . " .

Er zijn al diverse moeders in winkels op me af gekomen die zeiden dat ze er helemaal van smolten (hij roept het ook heel hard).

Hij zegt het zo ontzettend vaak dat ik me soms afvraag of ie niet onzeker is ofzo, dus ik zeg het ook steeds terug en dan natuurlijk moet er een knuffel bij etc...ik vind het soms zelfs vermoeiend worden . Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het superlief, maar 2392891909 x op een dag is ook overdreven

Maar dat komt voor jou ook vanzelf joh, dat Thies om een knuffel vraagt, dat geeft dezelfde emotie weer toch! En ik vind dat je je helemaal niet hoeft te schamen dat je soms een beetje jaloers bent, dat is gewoon menselijk toch, en daarom hou je niet minder van je ventje.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 4 januari 2010 @ 22:29:40 #22
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76418985
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:10 schreef snoopy het volgende:
Ik had vandaag een gesprekje met Morris over dingen die lang duren. Hij kwam tot de volgende conclusie: 'Als je dood bent, dat duurt het allerlangst.'

En gisteren had hij een boot gebouwd (van Duplo) die zo groot was dat het leehal erin paste
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was wel duidelijk zonder spoiler hoor Snoops !
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_76419055
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:29 schreef Vivi het volgende:

[..]

Het was wel duidelijk zonder spoiler hoor Snoops !
ja maar ik dacht, je weet maar nooit
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 4 januari 2010 @ 22:32:58 #24
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76419125
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:31 schreef snoopy het volgende:

[..]

ja maar ik dacht, je weet maar nooit
Er zijn hier bepaalde mensen waarbij die spoiler misschien van pas komt idd. .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 4 januari 2010 @ 22:34:05 #25
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76419177
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:27 schreef Vivi het volgende:
dat Thies om een knuffel vraagt, dat geeft dezelfde emotie weer toch!
Oh ja, zeker! Dat vind ik ook heel fijn hoor.

En ja joh, denk je dat hij onzeker zou zijn? Het zou mss ook een 'maniertje' kunnen zijn. Dat hij merkt dat je het fijn vindt als hij zoiets zegt. Net zoals sommige kinderen telkens hetzelfde zeggen als ze merken dat je een keer hebt moeten lachen om iets grappigs dat ze hebben gezegd.

En Snoops, ik vond idd je spoiler het allergrappigst.
Ook een denkertje he, die Morris?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_76419348
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:34 schreef Moonah het volgende:

En Snoops, ik vond idd je spoiler het allergrappigst.
Ook een denkertje he, die Morris?
Ja dat is hij wel idd. Heeft het vaak over dingen als de wereldbol en het heelal. Maar ook de dood komt nog wel eens voorbij. Of uitspraken als: 'als ik een papa ben...' Nou ja, erg leuk vind ik het.

Enne, Lis zei vanavond tegen mij: 'jij bent mijn vriend' maar ik verdacht haar ervan iets van me nodig te hebben
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_76419377
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:32 schreef Vivi het volgende:

[..]

Er zijn hier bepaalde mensen waarbij die spoiler misschien van pas komt idd. .
ik bedoel maar
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_76419397
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:23 schreef Vivi het volgende:
Oh, ik was nog even vergeten dat ik om de een of andere duistere reden omgedoopt ben tot " Pijpiepippie" .
leuke naam
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:27 schreef Vivi het volgende:
Hij zegt het zo ontzettend vaak dat ik me soms afvraag of ie niet onzeker is ofzo, dus ik zeg het ook steeds terug en dan natuurlijk moet er een knuffel bij etc...ik vind het soms zelfs vermoeiend worden .
David is bijna 5 en doet dat ook nog steeds.

Mama ik hou zoooveel van je (oke: een paar keer per dag, niet tig keer dan...)
Mama wat ben je mooi
Mama wat zie je er mooi uit

en ga zo maar door...
  maandag 4 januari 2010 @ 22:40:21 #29
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76419474
Middelste doet dat ook, die wil me elke dag minimaal honderduizendmiljoen kusjes geven, en geeft ook kussen van 5 minuten ofzo
Af en toe denk ik wel eens ksssht. Dan zeg ik hem maar dat ik 1 kus nog veel specialer vind dat zoveel tegelijk
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 4 januari 2010 @ 22:42:52 #30
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76419589
Oh ja, dat doet die van mij ook "Wat heb je een mooi bloemetje in je haar mama, en mooie oorbelletjes *zwijmel* .
Misschien moet ik hem omdopen tot Leco II .

En ja Moonah, ik denk idd dat het ook een beetje een "dingetje" is at the moment.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 4 januari 2010 @ 22:46:22 #31
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76419761
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Middelste doet dat ook, die wil me elke dag minimaal honderduizendmiljoen kusjes geven, en geeft ook kussen van 5 minuten ofzo
Af en toe denk ik wel eens ksssht. Dan zeg ik hem maar dat ik 1 kus nog veel specialer vind dat zoveel tegelijk
Moeilijk is dat he! Je wilt zo'n schaapje ook niet voor het hoofd stoten natuurlijk, maar om nu de hele dag Zwaan-Kleef-Aan te spelen... . Hoewel, laatst hadden we hier een gesprekje over Pluk (ja, weer die van de Petteflet) dat ie verliefd was op Aagje en zulks, en toen vroeg ik aan Dean op wie hij verliefd was, en hij zei "Op jou mama" en daarna "En op Bliksem McQueen. En Takel. En Chick Hicks" (etc.) .

Kussen van 5 minuten btw. Ik zie het voor me .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_76435802
Morris toen hij op oudejaaravond naar bed ging: 'als ik morgen wakker word, is het dan pasen?'

u raadt het al! hij is gek op chocola
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:37:38 #33
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76437957
Hahaah! Wat zijn ze toch heerrrrrlijk uitgekookt he!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_76438242
haha, Morris

die denkt ook; volgende!
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:46 schreef Vivi het volgende:
Moeilijk is dat he! Je wilt zo'n schaapje ook niet voor het hoofd stoten natuurlijk, maar om nu de hele dag Zwaan-Kleef-Aan te spelen... :
maar wel nog steeds iedere dag, met Cars rugzak om, en met uitgestoken armen uit de school komen rennen, hard roepend: mamaaaaaaa, en zo in je armen vliegen

iedere dag...

leuheuk

dat doet ie niet meer heh, als ie 12 is ofzo
  woensdag 6 januari 2010 @ 18:43:44 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76493080
Onze eerste!

Ik: Wat duurt het eten lang he?
Sasha: Siet-es op!

2 jaar oud.
***
pi_76537107
Morris vandaag: 'mama, wat kan een lieveheersbeestje allemaal?'
ik: 'eeeeeh, vliegen?'
Morris: 'dat is ook niet veel '
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 8 januari 2010 @ 21:51:39 #37
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_76581046
Suus is verliefd op H. Maar H. is al jarenlang verliefd op J. En J. op H. Vanavond tijdens het eten gebeurde het volgende...

"Ow mama! Weet je wat er vanmiddag gebeurde op school?? Ik zei tegen J. 'maar jij bent toch verliefd op H.?' en toen zei J. 'nee niet meer!'. Daarna zei H. ook dat hij niet meer verliefd was op J...."

En ze eet gewoon verder....

Manlief zit er naast.. en die mompelt tussen 2 happen door dat ie nu misschien dan wel verliefd is op iemand anders...

Suus zat tegenover mij en ik kijk haar aan en ik zie gewoon dit: gevolgd door

Nou je kon me opvegen!!!
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zaterdag 9 januari 2010 @ 14:03:19 #38
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_76598148
'Ja mam, niet om het één of het ander hoor maar het wordt er allemaal niet beter op als je erbij vloekt hoor.'

Altijd goed om te weten
  zaterdag 9 januari 2010 @ 14:08:17 #39
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_76598302
Jolie
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 16:38:53 #40
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76603006
Haha Jolie! Wat klinkt dát eigenwijs. Zowel het 'niet om het een of ander' als het 'het wordt er niet beter op'.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:08:22 #41
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_76612258
Erg he. Waar ze dat 'het wordt er niet beter op.' vandaan heeft weet ik niet. Maar 'niet om het één of het ander' weet ik wel
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 9 januari 2010 @ 21:38:31 #42
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_76613294
Jolie

Christan: "Mam, mag ik ook een stukje van je kaasfilé?"
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:54:09 #43
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76613846
Ondanks mijn heidense/atheistische levenswijze heb ik mijn kind wel het Kerstverhaal verteld. We zijn laatst ook in de SintJan naar de levensgrote kerststal wezen kijken. Blijkbaar heeft het allemaal nogal indruk gemaakt. Vanmiddag reden we in de auto langs een weiland waar een pony in stond.
Thies: "Kijk paard!"
Ik: "Ja, een paard. Die zal het wel koud hebben. Maar hij kan lekker in de stal gaan staan."
Thies: "Ja, bij kindje Jezus."
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:56:55 #44
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76613926
whehe
I`m not weird. I`m limited edition.
  Moderator zaterdag 9 januari 2010 @ 21:59:56 #45
5428 crew  miss_sly
pi_76614034
Jolie geweldig,hoe verzint ze het!

haha, die Thies, die heeft het toch maar goed begrepen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 10 januari 2010 @ 14:07:28 #46
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_76631860
Goed onthouden, Thies
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_76654436
Jaaaah het eerste praatje van Sasha

Moonah wat goed onthouden van Thies!

En Jolietje met haar "niet om het een of ander hoor"

Morris is wat betreft lieveheersbeestjes dus een illusie armer Wat dacht hij zelf dan dat ze allemaal konden Snoopy?

En Suus hoe is het nou met je grote liefde?

Hier heeft mijn moeder onze voornamen geleerd aan Linde. Nu noemt ze ons steeds "papa voornaam" en "mama voornaam". Maar dat vind ik zelf helemaal niet leuk klinken Dus ik zei vanmiddag tegen haar:"zeg maar gewoon papa" Je raadt het al... "Gewoon papa mag ik kleuren?"
  zondag 10 januari 2010 @ 21:42:19 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76654641
Stiemie!

Jolie is ook heerlijk bijdehand!

En Thies is gewoon een slimmerik!
***
pi_76658778
Thomas verwart nog wel eens dingen. Ook als hij liedjes afmaakt, zoals zijn alltime favorite Opa Bakkebaard.

Ik: Hij veeegt de vloer. Met een
T: beebie
Ik: met een
T: beebie


En net voor het slapengaan keek hij ineens niet meer in zijn boekje, maar staarde gebiologeerd mijn neus in, stak een vingertje in een van m'n neusgaten en deelde mee: "Mama, even púlk uithalen..."
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 10 januari 2010 @ 22:49:21 #50
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76659255
Haha die Thomas! (en arme beebie ).
En tja, zo'n pulk, die moet er ook uit he.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 08:26:44 #51
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_76709610
Ik net, van beneden: "Juul, opschieten!"

Hij, van boven: "Ik kán niet opschieten mama, ik zit in een mysterie!!!"

En daarna, beneden, ikke: Juul, niet zitten spelen aan tafel nu joh, kom op, gewoon even alleen je broodje opeten."

Hij: "En ademen, tóch mam? Ik mag toch wel ademen?"

Treuzelaar!!!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 09:40:35 #52
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76710950
Geweldig !
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 13 januari 2010 @ 06:34:53 #53
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_76750154
Ik bracht de meiden gister naar bed. Ze beginnen samen op hun kamer. Meestal gaat Floor naar 20 minuten in het campingbedje op de logeerkamer. Als ze daar ligt gaat ze meestal "door de muren" naar Pien roepen enzo....

Ik haal Floor op, loop de kamer uit. In 1x Pien rechtop in bed
" en niet miepen, floor...ikke is moe"
pi_76751443
Juul en Pien
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 januari 2010 @ 09:34:27 #55
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_76751988
Christan is dol op schapen. Hij vindt dan ook dat wij schaaptarisch moeten eten

Voor de goede orde: we eten sowieso nooit schaap
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_76758761
Mikael is aan het zingen:

Loesje had een lammetje lammetje, lLoesje had een lammetje gewoon onder haar jas. Het beestje was zo wit als roet, wit als roet!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_76760657
En dan hoor je ineens jezelf terug
Meneertje wil naar beneden, maar ik moet nog even wat opruimen in de badkamer.
Hij klapt gedecideerd in zijn handjes en spreekt de woorden:
"Hup! Moven!" (fon: moeven)
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 14 januari 2010 @ 18:36:29 #58
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_76816870
@ Stiemie... gewoon papa .
Doet me denken aan onze jongste. Werd er tegen hem gezegd dat hij een stommerik was, kreeg je geheid terug dat je zelf een stomme <insert naam> was.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn nichtje van 2,5 krijgt in juni gezinsuitbreiding.
Steevast heeft mama een baby meisje in haar buik, maar ze krijgt een broertje.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  donderdag 21 januari 2010 @ 12:18:37 #59
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77091766
Mijn jongste ligt ziek op de bank. Kijkt Bruintje Beer.

Mam, er doet ook een Bas mee. Die is heel intelligantisch.

In de bioscoop zondag toen we de hele koude toiletten binnen gingen: Staat de vloerverkouding aan ofzo?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 21 januari 2010 @ 12:27:36 #60
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77092072
prachtig!
in de haak.
pi_77136794
Damian en ik zijn aan het spelen..

D: Kom mama, jij moet even koortsmeten!
Ik: Waarom ik ben toch niet ziek?
D: Ojeee mama jij hebt koorts, jij bent heel ziek.
Ik: Nee toch, wat heb ik dan?
D: Jij hebt koekoorts!
  zondag 24 januari 2010 @ 12:50:26 #62
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_77205816
"Mama??"
"Mjaah..."
"Wanneer komt Joey nou?"
" Wie?"
"Joey!"
"Welke Joey?"
"Mijn broertje..."

❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zondag 24 januari 2010 @ 15:01:46 #63
11682 Moonah
Jolie femme
pi_77210838
Haha, nu klopt je signature.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 24 januari 2010 @ 18:55:05 #64
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77218719
Ireth
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_77219802
Ik kan eindelijk ook eens in dit topic posten! Ze heeft praatjes

Floortje met een vieze luier:

Mama: Kom schat, even je luier verschonen
Floortje: nee
Mama: jawel je hebt gepoept, ik ga je luier verschonen
Floortje: Nee, ikke niet poept! mama niet luier sjoone...
Mama: Ik dacht het wel
Floortje: "Ik dácht het niet..."



En ze had laatst een tiktak in haar neus gestopt, huisartsenpost geweest, die kregen dat ding er niet uit...
Gelukkig was het een snoepje en geen pinda zei de arts, want snoepjes lossen vanzelf weer op...

S'avonds wast papa Floortjes gezicht...
"Nee papa niet aa-komen neus, tiktak in!"

  maandag 25 januari 2010 @ 10:19:00 #66
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_77240589
Ah, Floortje!

Juul was gisteren met zijn vader in het spoorwegmuseum. Daar was een theatershow. Een van de acteurs vroeg op een gegeven moment aan de (volle) zaal: "Weten jullie hoe dat voelt, verliefd zijn? Wie van jullie is er wel eens verliefd geweest?"

Bleef het stil, op 1 keihard schreeuwende kleuter na : "Ja, ikke, ik! Ik ben wel eens verliefd geweest!! Dat is een heel fijn gevoeletje in je buik! Met van die kriebeltjes in je buik is verliefd zijn!"

Niet eens het praatje, maar vooral de situatie vind ik weer zo typisch Julius hier.
pi_77243031
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 25 januari 2010 @ 13:29:47 #68
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_77246052
Wij zijn vanochtend op baby visite geweest, de baby heet Jascha.

Volgens Floor heet de baby " vestje uit "
  maandag 25 januari 2010 @ 22:04:02 #69
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_77269727
. Ze zijn weer leuk .

Dean is moe dus narrig en zit in bad te chagrijnen .

"Mama, ik ben boos" .

Ik: "Pluk een roos, zet hem op je hoed, ben je morgen weer goed " .

Dean: "*Zucht* Dat wil ik nu echt even niet horen. Mama."

.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_77282531
dean!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 januari 2010 @ 11:04:00 #71
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_77283005
Vestje uit

En Dean, lastig hè, moeders
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_77391243
Op het kdv van Lis zingen ze voor kindjes die afscheid nemen: 'jammer dat je weggaat' op de melodie van 'lang zal ze leven'.

Lis is een beetje in de war geraakt: 'Jammer dat je leve, jammer dat je leve!'
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_77391365
ik hoor een Brigit Kaandorp in spé
pi_77432388
Lis dat was wel een heel warm afscheid zo!

Linde vanavond aan tafel: "Nou mama kom op met die stoofperen!"

En gisteren nadat ik zei dat ik haar zo lief vond: "Ik hou ook wel beetje jou hoor mama" gevolgd door een diepe zucht
  vrijdag 29 januari 2010 @ 23:17:28 #75
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_77435297
Lis! Geweldig, ik kan me de vertwijfeling goed voorstellen hoor .

Stiemie, wat een heerlijke dramaqueen heb je daar toch .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 23:28:24 #76
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77435725
"Mam, ik ben de enige die op M's feestje mag komen he?"
'Nee niet de enige, maar je stond wel met stip bovenaan. Ze is nog steeds dolverliefd op jou!'
"Ja, dat is logisch"


Middelste in de bocht
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_77435986
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:29 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Wij zijn vanochtend op baby visite geweest, de baby heet Jascha.

Volgens Floor heet de baby " vestje uit "


Het kan nog erger:

Mijn zoon van bijna 2,5 noemt zijn zusje mosterdpoep...

We hebben iets te vaak gezegd dat de poep van zijn zusje van 3 maanden oud op mosterd lijkt. En als hij dit nu alleen thuis zat te roepen, nee hoor, overal , de gezichten van de jufffen van het kinderdagverblijf toen ze vroegen hoe zijn zusje heet
  zaterdag 30 januari 2010 @ 00:12:19 #78
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_77437305
6 jarig Dochtertje van een vriendin van m'n ouders had dorst, en mams probeert verwoed een pakje roosvicee uit haar overvolle tas te graven. Roept dat kind in zo'n commanderend stemmetje: "nou, mam, en nu stoppen met treuzelen! Ik heb niet de hele dag de tijd."

Dat bleek haar moeder dus steeds te roepen als dat meisje niet naar school wilde

Ook een leuke: vorig jaar hadden we een verjaardag bij een (zwangere) tante en haar vier jaar oude dochter was in de drukte naar de badkamer geglipt. Daar kwamen we achter toen we opeens wel een hele penetrante lucht roken, van alle flessen shampoo en badschuim die ze over de tegels had uitgesmeerd.

Tante: Ja hoor! Kijk nou toch wat een puinhoop! En wie mag dit weer opruimen?
Nichtje: Ik was het niet! Echt niet!
Tante: Oh? Wie was het dan wel?
Nichtje zegt niets en wijst met een strak gezicht naar haar moeders buik.

Die komt er later wel.

[ Bericht 13% gewijzigd door Lente_ninja op 30-01-2010 00:22:53 ]
pi_77447724
Knul van 3,5

Ik haalde hem afgelopen maandag op van het KDV zegt hij : Papa, ik heb vandaag de hele dag Engels gesproken met Valentijn. Ik zeg Oh ja, wat leuk. Waar hebben jullie het over gehad. Zegt de kleine man : Yes, no, let's go en whatever!

Ik zeg whatever??? Hij ja, dat zeg ik als ik het stom vind. haha
  zaterdag 30 januari 2010 @ 14:43:13 #80
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_77448864
Gisteren in de Bristol, toen ik een stel goedkope sportschoenen moest hebben, zat ik in een bak te graaien naar mijn maat. Naast mij stonden een vader en zijn zoontje van ik denk een jaar of zeven. Meneer moest sportschoenen hebben voor de gymles en zo'n keuze is natuurlijk bepalend voor de rest van je leven.

Vader: *komt met een stel dames voetbalschoenen aanzetten*
Jochie: Paahaap!! Dat zijn WIJVENschoenen!
Vader: Wij noemen dat geen wijvenschoenen, Ali! Hoe noemen we dat wel?
Jochie: *beetje bedremmeld* .... euh... damesschoenen?
Vader: Heel goed.

Vader zoekt verder en vist een stel brandweerrode sportschoenen uit de bak.

Vader: Deze dan?
Jochie: Die zijn roze! Da's een WIJVENkleur!

pi_77625229
Max is de laatste tijd heel druk met schrijven en doet zn best om Beestenboel over te schrijven van de dvd van muis.

Max wijst de b aan; "dit is een b he?"
ik; Jep!
Max; "Maar dat is ook een b! *wijst naar de B*
ik; jahaa, goed hoor!
Max; "Dat is een blokletter B en dit is een bescheiden b"
ik; euh?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_77625245
ohja, hij bedoelde schrijfletter b, kwam ik later achter
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 5 februari 2010 @ 09:31:02 #83
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77659112
Mijn jongste is volgende maand jarig en hij is al druk over De Taart. Nu had hij bedacht dat hij op zijn taart het vliegtuig van Luke Skywalker wilde hebben. Ik vertel hem dat ik blij ben met zijn in mijn gestelde vertrouwen, maar dat ik dat wel erg moeilijk vind.
Zegt ie: Ja, maar het hoeft niet rond hoor, het mag ook wel gewoon plat!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_77659148
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn jongste is volgende maand jarig en hij is al druk over De Taart. Nu had hij bedacht dat hij op zijn taart het vliegtuig van Luke Skywalker wilde hebben. Ik vertel hem dat ik blij ben met zijn in mijn gestelde vertrouwen, maar dat ik dat wel erg moeilijk vind.
Zegt ie: Ja, maar het hoeft niet rond hoor, het mag ook wel gewoon plat!
dat scheelt al
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_77659436
Nou debuurvrouw je weet wat je te doen staat

En Max met zijn bescheiden b

Ik deed vanmorgen Linde haar haarband in. Hij zat nog niet helemaal goed en over haar oren. Zegt ze:"mama zo kunnen mijn oren niks zien"
pi_77659854
haha net nog 1;

Max; "hier hangt de brandslang mama, kijk!"
ik; "hmm ik zie hem niet" *kijkt naar lege plek*
Max; "Neee, daar moet je hele lange ogen voor hebben"

en dat zag er heel raar uit in mn hoofd
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_77659876
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:42 schreef Stiemie het volgende:
Nou debuurvrouw je weet wat je te doen staat

En Max met zijn bescheiden b

Ik deed vanmorgen Linde haar haarband in. Hij zat nog niet helemaal goed en over haar oren. Zegt ze:"mama zo kunnen mijn oren niks zien"
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 6 februari 2010 @ 11:09:37 #88
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_77696976
Christan, in pyjama: "Mam, ik ga onder de douche, dan kan ik me daarna meteen omkleren."
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_77697078
Ik heb veel te lang niet in dit topic gekeken

Amber heeft gym van meester R. Hij heeft stekels op zijn hoofd. Komt ze naar me toe en zegt:
mama, meester R heeft stekels, hij is een egel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 13:54:24 #90
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_77701416
, een egel.

omkleren.


Ik (nadat ik een broek van 5 jaar geleden met veel gewurm plotseling weer aankon):

Julius: "Mama, weet je hoe dik ik jouw kont vind? Zo dik als de wereldbol en als een varken."

[ Bericht 4% gewijzigd door renzell op 06-02-2010 15:36:27 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 6 februari 2010 @ 14:03:14 #91
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_77701733
Julius, wat een charmeur ben je toch Jij komt er wel, later, bij de meisjes!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_77739536
Wij hadden vanmiddag een verjaardag bij mijn schoonzusje. Omdat er veel taart over was mocht iedereen wat meenemen.
Dus mahre kiest nog een stukje uit en terwijl we naar de auto lopen zegt ze tegen me dat het stukje van haar is en dat ik niet mag. I
k: Oh en waarom dan niet?
Mahre: jij heb al had.
Ik nee hoor.
Mahre: jom nie?
Ik omdat ik misselijk ben?
Wjom dan?
Ik: omdat mama baby in buik heeft en dan word je soms een beetje misselijk:
Mahre: ooooooh taart passe niet omdat baby in buik zit.....
Het kwam er heel serieus uit, echt zo mooi!
pi_77741467
Slim bedacht Mahre zo kan je de komende maanden alles lekker zelf opsnoepen

We zijn vandaag naar Artis geweest en het viel echt erg mee met de peuterdriftbuien ( ) Dus toen ik Linde naar bed bracht zei ik tegen haar dat ik het zo'n gezellige dag vond en dat ze zo lief was geweest. En net toen ik de kamer riep ze me terug. "Mama, kom eens? Wil nog wat zeggen... als je in de poep staat heb je vieze schoenen he?"
pi_77741863
Oh Stiemie, hardop gelachen hier. Toch nog ff een klein peuterpubertrapje-nageven, zo op het randje van de dag
Lotte!
Noah!
  maandag 8 februari 2010 @ 19:03:32 #95
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_77779058
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 13:54 schreef renzell het volgende:
, een egel.

omkleren.


Ik (nadat ik een broek van 5 jaar geleden met veel gewurm plotseling weer aankon):

Julius: "Mama, weet je hoe dik ik jouw kont vind? Zo dik als de wereldbol en als een varken."
. Zo, daar kan je het mee doen dan .

Dean vanmiddag in de speelgoedwinkel met zijn volume op 10, tegen een meisje van een jaar of acht

" Meisje!! Als ik op de wc poept, krijg ik deze dinosaurus!!!"

Ik denk dat ze enorm blij was met die informatie .

Daarnet samen op de bank *Klets* *geeft harde klap midden in mijn gezicht*.

Ik: "Hee joh, niet slaan! ".

Dean: "Nee mama, ik gaf jouw neus een high-five ".

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_77779224
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:32 schreef Stiemie het volgende:
Slim bedacht Mahre zo kan je de komende maanden alles lekker zelf opsnoepen

We zijn vandaag naar Artis geweest en het viel echt erg mee met de peuterdriftbuien ( ) Dus toen ik Linde naar bed bracht zei ik tegen haar dat ik het zo'n gezellige dag vond en dat ze zo lief was geweest. En net toen ik de kamer riep ze me terug. "Mama, kom eens? Wil nog wat zeggen... als je in de poep staat heb je vieze schoenen he?"


En Dean ook!
  maandag 8 februari 2010 @ 21:19:49 #97
11682 Moonah
Jolie femme
pi_77785850
Dean weet ook wel hoe hij de meisjes moet inpakken!
En je neus een high-five...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:01:57 #98
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_77798527
Vanochtend in bed nog even lekker knuffen..
" Mama? Jij bent mijn meisje "
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:06:56 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77798667
Oh wat lief!
En dat van die dino!

En Stiemie, denk je zo'n zacht gefluisterde liefdesverklaring te krijgen...

Sasha vanmorgen toen ik hem zijn sokken aan deed: Grote vent, mama!
***
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:11:22 #100
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77798769
die neus high-five goeie redding wel.

En Be een grote vent Dan hoor je jezelf wel leuk terug.

Julius, complimenteus hoor.
Als (schrale) troost: Mama, ik ga lekker op jou buik liggen *scharrelknorduw* oh, jou buik lijkt echt op pudding hè
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:12:13 #101
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_77798797
Gesprekje aan tafel...

Suus: "Ik wil later geen grote borsten!"
Papa: "Dat hoeft ook niet.."
Suus: "Jawel, want ik ben ook een vrouw!" ( en toen zat ik mijn lachen al in te houden )
Papa: "Jahaa, maar niet iedere vrouw krijgt grote borsten, oma heeft heule grote borsten maar.."
Suus: "OOWW DAT MAG JE NIET ZEGGEN OVER JE MOEDER!! "
Ik: "Maar jij zegt ook altijd tegen mij dat ik een dikke kont heb??"
Suus: "Ja maar die heb jij ook en ik ben een kindje dus ik mag dat nog zeggen! Papa is al heel oud en zijn moeder gaat al bijna dood dus die mag het niet zeggen! "

❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  dinsdag 9 februari 2010 @ 11:00:12 #102
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77800168
goed gevoel voor nuance, suus!

haha debuuv. cato zegt vaak: 'als ik later groot ben wil ik ook zo'n lekker zachte buik net als jij mama!'

Sasha.

die Dean! en om Julius moest ik ook weer heel hard lachen.
in de haak.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 11:39:05 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77801435
Suus!
En Julius is ook hilarsch!
***
pi_77801808
Dean een high five voor je neus
Grote vent mama
Suus

Linde speelt onder de tafel. Dat is een huisje. De poes komt ook een kijkje nemen.

Linde: "Nee Boris jij mag niet in mijn huisje!. Mama hij moet weg!"
Ik: "Nou Boris mag toch wel even gezellig op visite in je huisje?"
Linde: "Nee dat mag niet van mijn moeder!"



Oh en vanmiddag gaan we "koffertjes" eten
  dinsdag 9 februari 2010 @ 11:54:34 #105
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_77802013
Suus, ze kan het wel goed beredeneren allemaal he .

Linde, voor minder dan Louis Vuitton-koffertjes zou ik het niet doen hoor... .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 12:58:10 #106
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_77804332
Die neus high-five!
En Sasha en Julius en Linde en Suus


Floortje speelde s'ochtends nog wat bij ons op bed, baby in m'n buik was flink aan t schoppen.

Ik vraag of Floortje ook even wil voelen. Ze legt haar handje op mn buik en kletst wat... vraagt dan "is dat mama"?

Ik zeg "daar zitten de handjes van de baby, gek he?..."

Floortje zet haar vuistjes op mn buik en en begint te zingen "deze vuist op deze vuist"
  dinsdag 9 februari 2010 @ 13:03:41 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77804546
Oh wat schattig! Ik word er helemaal van!
***
pi_77804603
Floortje
wat schattig!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77804665
Floortje
  dinsdag 9 februari 2010 @ 13:53:21 #110
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_77806594
Mijn dag is weer goed dankzij Dean, Thomas, Julius, Pien en Floor, Linde, Sasha en Suus !

Floortje

[ Bericht 6% gewijzigd door Vlinder op 09-02-2010 14:42:27 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 9 februari 2010 @ 14:40:06 #111
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_77808237
Floortje "deze vuist op deze vuist" .

Tussen de middag zaten we in de keuken te eten en de postbode komt langs.
Mijn nichtje [bijna 3] zegt: "tante Sakkehien, jij moet snel gaan kijken, want er is een krantenboek".
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 15:24:54 #112
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_77809987
Floor !
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_77812185
ik zit beetje topics te snuffelen en Djulian staat naast me nadat ik het kinderkamertjestopic gekeken heb en ik ga naar de SC zegt hij heel droog: jammer dat daar geen foto's in staan he?
  woensdag 10 februari 2010 @ 18:31:42 #114
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_77853764
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:11 schreef debuurvrouw het volgende:

Julius, complimenteus hoor.
Als (schrale) troost: Mama, ik ga lekker op jou buik liggen *scharrelknorduw* oh, jou buik lijkt echt op pudding hè
Gelukkig, ik ben niet de enige die er blijkbaar uitziet als een pudding.
  woensdag 10 februari 2010 @ 18:43:31 #115
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_77854221
Moeder en zoon in de Albert Heyn, op jacht naar wasmiddel. Zoonlief ziet een groot schap met Persil in de bonus en RENT op het schap af:

"Jaaaaaa, mam, die moeten we hebben!!! Dat is de ALLERbeste van de wereld! Heb ik zelf op televisie gezien!!"

Moeder, met schaamrood op de kaken, laadt Persil in wagen.


[ Bericht 0% gewijzigd door renzell op 10-02-2010 18:57:18 ]
  woensdag 10 februari 2010 @ 21:17:54 #116
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_77860857
"ben jij een tweeling?", vraagt iemand op straat.
"Nee, ik ben een Pienenfloor", zegt Floor

  woensdag 10 februari 2010 @ 21:19:24 #117
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77860947
  woensdag 10 februari 2010 @ 21:20:24 #118
11682 Moonah
Jolie femme
pi_77861003
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:31 schreef renzell het volgende:

[..]

Gelukkig, ik ben niet de enige die er blijkbaar uitziet als een pudding.
Nah, die kinderen hebben een vertekend beeld hoor. Thies zei in de douche ook dat ik een dikke buik heb.

Een 'pienenfloor'... Geweldig, die dames!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 10 februari 2010 @ 21:50:41 #119
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_77862640
Dean zei vandaag " Mama, ik vind jouw kont niet zo leuk " . Na het zien van mijn geshockeerde uitdrukking kwam ie a la Benny Hill even op mijn knie kloppen " Ik vind jouw kont toch wel leuk hoor. Sorry. Mama."

En dat op zo'n volstrekt ongeloofwaardig badinerend toontje he .

En PienenFloor, geweldig !
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 10 februari 2010 @ 21:58:22 #120
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77863120
hahaha

en die pienenfloor, ik vind 'm ook prachtig!
in de haak.
  woensdag 10 februari 2010 @ 22:16:45 #121
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_77864216
Wat hebben die zoons toch met die konten van hun moeders?
pi_77864416
'n Vriendje was hier vandaag, en wilde graag dinosaurusje spelen. Hij: 'Dan ben ik een tyrannosaurus rex!' Zij: 'En dan ben ik een meteoriet!'

[ Bericht 0% gewijzigd door poemojn op 10-02-2010 23:51:04 ]
  woensdag 10 februari 2010 @ 22:43:32 #123
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_77865610
Anna op de vraag van mijn moeder of mama ook een cadeautje voor Morris zou kopen in Londen: ttt...zuchtttt... omaaaa. Dat denk ik wel. En voor Anna een hele grote.

En als ze iets moet eten dat ze niet wil: nee mama! Isse Morris. Kijke Morris lekker etuh! isse goed en hele grote lekker!

Serieus, wie heeft mijn kind geïnjecteerd met spraakwater?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_77867953
Mam heb ik nou pluisjes?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_77872374
Dean! dat wordt later een succesnummer

Ahh, een pienenfloor...

en een dinosaurus plus een meteoriet... ik voorzie een catastrofe!
  donderdag 11 februari 2010 @ 08:26:08 #126
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_77872569
Gister Opa en Milan

Milan: Opa is dat nou??
Opa: Dat komt uit Zuid-Afrika dat is heel veel weg moet je 10 uur in het vliegtuig zitten,. zo en rent door de kamer als een vliegtuig
Milan: Nee opa beetje ver
Mama bemoeid zich er ook mee en zegt: Nee joh we gaan wel een keer naar Thailand als R en V ook wat groter zijn
Milan: Nehe mama, niette Thailand, mije Plopsaland.
Wij gieren het uit van het lachen en opa zegt nog ja Milan zou ik ook doen niet zo ver vliegen!
pi_77873285
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:20 schreef poemojn het volgende:
'n Vriendje was hier vandaag, en wilde graag dinosaurusje spelen. Hij: 'Dan ben ik een tyrannosaurus rex!' Zij: 'En dan ben ik een meteoriet!'
Whahahahahhahaha!!!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 12 februari 2010 @ 15:26:00 #128
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_77921906
Peuter net terwijl ik mezelf bekeek in de spiegel met een nieuw leren jasje: 'Oh wat mooi! Je lijkt wel een ridder!'
Is dat nu goed of fout, denk ik dan
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 22:12:47 #129
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_77937356
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Peuter net terwijl ik mezelf bekeek in de spiegel met een nieuw leren jasje: 'Oh wat mooi! Je lijkt wel een ridder!'
Is dat nu goed of fout, denk ik dan
Goed!
  zaterdag 13 februari 2010 @ 21:15:45 #130
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_77965576
Volgens mij moet ik nog het een en ander gaan uitleggen hiero....

"Nee mama, jij krijgt een kadootje als het moedertijnsdag is...."
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zaterdag 13 februari 2010 @ 21:46:02 #131
593 sjak
Juffie Bloem
pi_77966702
Mama. als ik groot ben mag ik dan ook een baby in mijn buik?
Nou Jet, zullen we even wachten tot je echt heel groot bent?
Ja , nog 1 jaartje ouder en dan nog een jaar, dan ben ik groot genoeg. En dan krijg ik een dikke buik en dan komt er een meisjesbaby uit.Jij hebt een dikke buik en jij krijgt geen baby, hè mam

Een ochtend ontbijten we hiert niet aan de eettafel maar besluiten we aan de kleine tafel te gaan zitten.
Jet: Ik ben een echte bofkont hè dat we aan het kleine tafeltje mogen zitten.
Ik: Ja, dat ben je zeker.
Jet: Ja, ik vind het heel erg....ehhhh......ehhhhh....mam, hoe heet dat ook alweer met die geit?
Ik: ???
Jet: Oja, gezelligheid!
Lekker douchen!
  zaterdag 13 februari 2010 @ 21:48:40 #132
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77966832
da's een leuke geit!

(hier wordt ook vaak gevraagd hoe lang 't nog duurt voor ze dan eindelijk zelf moeder is... )
in de haak.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 21:53:10 #133
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77966992
met die geit.

en van onze kinderen hoeven we het niet te hebben hè qua zelfbeeld.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 21:54:43 #134
593 sjak
Juffie Bloem
pi_77967050
Nou inderdaad, ik lees net even terug en zie dat we een OUD sportclubje mogen gaan oprichten. Wat zijn ze hard die kinderen
Lekker douchen!
  zaterdag 13 februari 2010 @ 21:56:13 #135
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77967132
oh nee, ik geef ze gewoon de schuld van mijn puddingbuik
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 22:01:05 #136
593 sjak
Juffie Bloem
pi_77967332
Haha, dat heb ik laatst ook tegen Jet gezegd. Dat ik zo'n dikke buik had omdat zij zonodig een grote baby moest zijn
Lekker douchen!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 13:40:57 #137
56471 pinquit
oh my lama!
pi_78054746
hij staat al op t bankje, maar eigenlijk hoort hij hier;

Max maakte vandaag een juf aan het huilen "max kom es hier, ik wil graag nu afscheid van je nemen want morgen met je afscheidsfeestje ben ik er niet!"
max; "ooooh maar dat wil ik! ik wil dat jij er morgen ook bent, dat vind ik veiligheid en ik hou van jou! "
Juf: " "

erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 16 februari 2010 @ 13:42:28 #138
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_78054797
Dan volg ik ook maar even...

"maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, chinees"
pi_78055223
Wat lief van max.

Zaterdag, chineesdag.

Mijn zoon vandaag: "Hmmmm, mijn lievelingseten! Snot!"
En vrolijk likte hij zijn lievelingsmaal met het puntje van zijn tong van zijn bovenlip.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 14:44:14 #140
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_78057079
'Mama moe?'
Ja een beetje wel Anna...
'Mmmmm oke. Mama nie koken dan. Lekker eten lalen'!
Nee Anna, we gaan gewoon eten koken.
'Nee mama, hoeffe nie, gewoon eten lalen! Anna ga wel mee.'
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 15:42:35 #141
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_78059572
Wat schattig toch. En eten halen is heel goed als je moe bent, jij leeft maar met je moeder mee Anna.

En Max! da's toch ook wel heel lief zeg. En lekker snot.

Bram is de laatste tijd niet vooruit te branden 's ochtends. en wat ik ook doe, eerder opstaan alles klaarzetten, het is niet ik maar hij die de boel vertraagd.
Dus nu met zijn juf afgesproken dat hij straf zal krijgen als hij weer te laat is. Dat hielp even. één dag. Na het weekend: "Kom Bram, opschieten, anders kom je te laat en krijg je straf"
Schamper lachje. Ja, juf is een volwassene en die weet dat alllang niet meer. Jullie vergeten altijd alles meteen weer.
Ow.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 16:08:07 #142
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_78060768
Als Anna het over eten halen heeft, bedoelt ze eigenlijk gewoon de Mac.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:07:23 #143
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_78080779
hahaha die Bram. zo heeft Willem ook wel eens gereageerd op een dreigement van mij 'ach, dat ben je vanavond vast weer vergeten.'

en Max, wat schattig! 't is ook nogal wat allemaal!

Storm!

Cato had tussen de middag een vriendje meegenomen. toen we weer naar school liepen vroeg een buurvrouw 'goh Cato, is dat jouw vriendje? hoe heet hij?' zij: 'Leten, maar je schrijft LAthAn hoor!'. wijsneus.
in de haak.
pi_78080939
Bram jij hebt ons gewoon helemaal door!

Memmel ik proef toch iets van eigenbelang bij Anna

En Max wat lief Kon de juf hem daarna nog wel loslaten?

Ik zat vanmorgen na het koekjesbakken op mijn knieen onder de tafel te stoffer-en-blikken. Komt Linde achter me staan en ze kijkt naar mijn rug waar mijn vest omhoog was gegaan en je het shirtje zag dat ik eronder droeg. Zegt ze :"Mooie romper mama!"
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:12:19 #145
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_78081049
in de haak.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:17:55 #146
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_78081315
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:10 schreef Stiemie het volgende:
Bram jij hebt ons gewoon helemaal door!

Memmel ik proef toch iets van eigenbelang bij Anna

En Max wat lief Kon de juf hem daarna nog wel loslaten?

Ik zat vanmorgen na het koekjesbakken op mijn knieen onder de tafel te stoffer-en-blikken. Komt Linde achter me staan en ze kijkt naar mijn rug waar mijn vest omhoog was gegaan en je het shirtje zag dat ik eronder droeg. Zegt ze :"Mooie romper mama!"
hahahaha wat een bijdehandje zeg!

Ik had Anna aan de telefoon vanavond, ze was bij oma. Ik vraag of het leuk is. Zegt ze: ja mama anna lokolaade vla eten. Dus ik zeg: echt waar? Anna: bij oma mama!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_78081419
Lis keek een beetje eh ongezellig zeg maar.

ik:
ben je boos
pluk een roos
zet 'm op je hoed
ben je morgen

Lis:
DOOD
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:21:30 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78081471
Stiemie, ik verslik me er gewoon van!

Bram en Willem kunnen er ook wat van.

Oi Lis!
***
pi_78081490
Hahaha ja ze kunnen dingen heel letterlijk nemen he?

We zaten laatst met de slee in de wachtkamer bij de dierenarts en een man zag dat we nogal verdrietig waren en die probeerde Linde wat af te leiden.

"Zo mooie slee heb jij. Ben je al gaan sleeen?"
Linde knikt heftig ja
"Waar dan allemaal?"
"Buiten"
"ja maar was dat in het park of op de stoep of van een heuvel?"
"Op de sneeuw"

En toen haakte hij ineens een beetje af
pi_78081535
Lis Dat is geen vrolijk antwoord zeg!

Linde had vanmorgen nog een mooie.

Linde eet je je appel nog even op?
Ja straks mama. Kan maar 1 ding tegelijk hoor!

Geen ideeeee van wie ze dat heeft
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:36:19 #151
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_78082054
Heerlijk al die verhaaltjes.

Demi en ik waren vandaag op K3 aan het dansen, zegt ze ineens.
"mama, als ik mooie muziek hoor gaat mijn hartje ook mee dansen!"
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:55:56 #152
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_78082836
oh wat toevallig snakelady. door jouw post herinner ik me ineens dat cato vanmorgen een vergelijkbare opmerking had, maar die had te maken met de harde muziek bij de carnavalsoptocht waar wij waren wezen kijken.
"'mijn hart ging er ook helemaal van meedansen. en ik ben niet eens verliefd!"
in de haak.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:59:07 #153
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_78082982
wat lief!!! en inderdaad toevallig!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 17 februari 2010 @ 00:17:29 #154
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_78083704
ja, grappig he!!

vanavond toen ik 'r nog even een kusje&knuffel ging brengen in bed. "ohja mama, nu weet ik weer waarom ik je een knuffel wilde geven!" "oja? waarom dan?" "omdat ik jou zo lekker vind om te knuffelen!"
in de haak.
  woensdag 17 februari 2010 @ 09:10:13 #155
11682 Moonah
Jolie femme
pi_78089029
Ach, wat mooi Demi en Cato.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 17 februari 2010 @ 09:18:26 #156
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_78089188
De meiden hadden gister een bloemetje gekregen bij de bloemist. Allebei trots in het handje!
Thuis even mee spelen, maar toen probeerde ik de bloemen in een glaasje water te zetten....

P/F : Waarom?
Bloem heeft dorst bla bla bla, dus in het water !
P : " Okeetje!"
F: "In de dipsap?"
KP : " Nee, gewoon in het water, dat vinden ze het lekkerst".
P : " hebben ze ook honger?"
KP : " Nee, ze hebben alleen maar dorst".
F: " Floorenpien hebben ook dorst!"

KP gaat dus drinken halen, ze komt terug...

"Pienenfloor hebben bloemen eten gegeeft"

2 koekjes in het glaasje
  woensdag 17 februari 2010 @ 12:07:46 #157
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_78093785
KP : " mag je met je vork gooien ? "
F: " wel laten huppelen ??? "
pi_78093874
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 09:18 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
De meiden hadden gister een bloemetje gekregen bij de bloemist. Allebei trots in het handje!
Thuis even mee spelen, maar toen probeerde ik de bloemen in een glaasje water te zetten....

P/F : Waarom?
Bloem heeft dorst bla bla bla, dus in het water !
P : " Okeetje!"
F: "In de dipsap?"
KP : " Nee, gewoon in het water, dat vinden ze het lekkerst".
P : " hebben ze ook honger?"
KP : " Nee, ze hebben alleen maar dorst".
F: " Floorenpien hebben ook dorst!"

KP gaat dus drinken halen, ze komt terug...

"Pienenfloor hebben bloemen eten gegeeft"

2 koekjes in het glaasje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78115153
Mahre had gisteren logopedie en moest bij plaatjes de juiste boerderijdieren zoeken. Dus ze zet het paard op het paard etz. Toen ze dat hadden gedaan ging de logpediste een wei maken en zei steeds koe in de wei, kip in de wei. Ze ging het expres verkeerd doen zodat mahre haar zou verbeteren. Na 4x verbeteren zucht mahre heel diep, stoot mij aan en zegt: Mama die mevrouw een beetje dom het is een pihip (kip).....
Gelukkig kon ze er om lachen!
pi_78115171
KP jij hebt ook een lekker stel hoor!

En dansende hartjes
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:57:46 #161
593 sjak
Juffie Bloem
pi_78115657
Lekker douchen!
  woensdag 17 februari 2010 @ 21:06:20 #162
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_78116110
Afgelopen maandag met Axel (bijna 5) noodgedwongen (hij was ziek) naar de echoscopist geweest om naar de baby in mama's buik te kijken.
Hij vond het maar moeilijk al die beelden. Tot de echoscopiste zei: "he, ik zie een piemel"
Axels gezichtsuitdrukking veranderde in 10 seconden van verveeld naar een grote grijns, en vervolgens fluisterde hij in mijn oor:
"Maar papa, dan weten we toch stiekem dat de baby een jongetje is??"
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  donderdag 18 februari 2010 @ 06:37:24 #163
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_78128407
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:06 schreef Againzender het volgende:
Afgelopen maandag met Axel (bijna 5) noodgedwongen (hij was ziek) naar de echoscopist geweest om naar de baby in mama's buik te kijken.
Hij vond het maar moeilijk al die beelden. Tot de echoscopiste zei: "he, ik zie een piemel"
Axels gezichtsuitdrukking veranderde in 10 seconden van verveeld naar een grote grijns, en vervolgens fluisterde hij in mijn oor:
"Maar papa, dan weten we toch stiekem dat de baby een jongetje is??"
lief, zeg. Dat is wel een weer een momentje, kan ik me zo voorstellen.
pi_78128803
Axel
  donderdag 18 februari 2010 @ 09:49:15 #165
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_78130294
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:06 schreef Againzender het volgende:
Afgelopen maandag met Axel (bijna 5) noodgedwongen (hij was ziek) naar de echoscopist geweest om naar de baby in mama's buik te kijken.
Hij vond het maar moeilijk al die beelden. Tot de echoscopiste zei: "he, ik zie een piemel"
Axels gezichtsuitdrukking veranderde in 10 seconden van verveeld naar een grote grijns, en vervolgens fluisterde hij in mijn oor:
"Maar papa, dan weten we toch stiekem dat de baby een jongetje is??"

En leuk! Weer een jochie!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_78134425
Zoon-lief komt gisteren naar me toe, wijst naar de pc en roept'Mama- broodje bakpau?'

Of ik dit liedje even op youtube kan zoeken en op kan zetten...

Ofwel, hij is bij oom-lief geweest, oom-lief houdt van newkids, en wie heeft t virus? Juist ja,mijn kleine held!
Ok, doei!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 22:40:37 #167
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_78205436
Was vandaag de keukenlade aan het opruimen, Anna hielp mee. En zij zou het pannekoekenzout wel even wegzetten. Ze bedoelde de poedersuiker. <3
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_78206201
Hihi leuk he hoe ze soms er een eigen naampje aan geven, pannenkoekenzout

Vandaag wilde Kyllian een 'slakoekje'. Hij ging ze zelf maar aanwijzen toen ik niet begreep wat hij dan bedoelde.
Bleken het crackertjes/toastjes te zijn waar je salade op kunt doen.
pi_78230901
Pepijn was een beetje in de weg aan het lopen, dus die had ik even met al zijn muziekinstrumentjes op zijn bed gezet met de opmerking "ga maar even orkest spelen"

komt er even later terug "maar ik ben geen orkest want ik heb geen viool en ook geen piano, ik ben wel een muzikant"

Klein bijdehandje
pi_78230945
pepijn! slimmerikje

hier hadden we vanmorgen een beetje een gekke bui ofzo. max zei "je bent een kiep! of een map!"
dus ik zeg: wat ben je toch een maf kind af en toe

max: "ik doe mijn best"

erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_78233585
Sara en ik hebben 'getutteld' met make up vanmiddag.
Sara: papa? Mama en ik zien er mooi uit he, wij hebben getutteld. Maar jij ziet er niet mooi uit, jij hebt kruimels op je gezicht!
baardstoppels
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 20 februari 2010 @ 22:10:01 #172
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_78243709
"Kijk mama, ze krijgen een demalje!!!"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_78247910
Max lekker bijdehand ventje

En Meike eigenlijk is pannenkoekenzout heel logisch

Linde vanmorgen tegen mijn nadat hij haar tijdens het spelen had uitgemaakt voor gekkie en grapjas: papa jij bent een gek-jas!
pi_78262050
Sara gaat binnenkort op school de Jan-Klaasen optocht lopen (PalmPasen )
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_78262125
Ik had Leah net rechtop gezet op de bank (zittend) en ze had haar beentjes over elkaar.

Zegt David; oh, kijk, ze zit als een schoonmaker!
ik denk dat hij kleermakerszit bedoeld
pi_78262234
Sara

David een zittende schoonmaker is natuurlijk niet zoals het moet he

Linde moest net naar bed voor haar middagslaapje maar ze wilde niet. Dus mijn riep haar. Linde kom je nu? Je gaat naar bed. Komt er een stemmetje onder tafel vandaan: nee kanniet naar bed. Ben even weg, boodschappen doen.
  Moderator zondag 21 februari 2010 @ 13:59:50 #177
5428 crew  miss_sly
pi_78262323
Wat zijn ze toch leuk Zo lekker eigenwijs en inventief, geweldig!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 22 februari 2010 @ 00:07:39 #178
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_78287321
vanmorgen een mooie typische cato-verspreking, bij een fantasieverhaal over iets dat behalve onzichtbaar, ook "voelzichtbaar" was. (ze bedoelde: onvoelbaar).

[ Bericht 1% gewijzigd door trui op 22-02-2010 08:59:47 ]
in de haak.
  maandag 22 februari 2010 @ 08:21:42 #179
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_78292915
De dames worden rond 7.15 wakker.
Dan moet er uitgebreid gelezen en gezongen worden. Rond een uur of 8 vind ik het wel mooi geweest en wil ze eruit halen.

"Meiden, jullie gaan eruit, we gaan leuke dingen doen!"
...........................stilte................................................
"We komen zo, lieffie, begin jij maar met leuke dingen,wij praten nog even "
............................. ..... ........... .............
pi_78292925
quote:
Op maandag 22 februari 2010 08:21 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
De dames worden rond 7.15 wakker.
Dan moet er uitgebreid gelezen en gezongen worden. Rond een uur of 8 vind ik het wel mooi geweest en wil ze eruit halen.

"Meiden, jullie gaan eruit, we gaan leuke dingen doen!"
...........................stilte................................................
"We komen zo, lieffie, begin jij maar met leuke dingen,wij praten nog even "
............................. ..... ........... .............
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 22 februari 2010 @ 09:02:12 #181
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_78293313
De werking van alu-folie hoedjes; mama, zij hadden zwarte smurfensnot! Dat maak je met alsuziejemeniet-folie en zeep!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 22 februari 2010 @ 10:32:48 #182
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_78295113
Anna stond zaterdag met mijn bij de kassa van de super. Voor ons stond een dwerg/klein persoon/lilliputter/iemand met een groeistoornis.

Ik zie Anna kijken en dacht: daar gaan we.
En ja hoor, op standje brulboei: "Mamaaaaaaa, kijk, kijk die....da's nie zo'n hele grote....!"
Ik schaam me kapot.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 22 februari 2010 @ 10:34:44 #183
56471 pinquit
oh my lama!
pi_78295164
oh vreselijk is dat he memmel veel mensen kunnen het goed hebben van kinderen hoor maar toch he max doet het ook graag "wat een rare man! " "wat een gekke bril! " "wat loopt die mevrouw gek mama"

erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 22 februari 2010 @ 10:36:23 #184
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_78295199
Bij Suus op school is een dwerg/klein persoon/lilliputter/iemand met een groeistoornis als juf van de kleuterklassen. Klasgenoot van Suus, met de tranen over zijn wangen lopend van het lachen: "Volgend jaar ben ik groter dan jou!!!"
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_78295336
Ik: Mikael als we nog een baby hier krijgen hoe zullen we die dan noemen?
Mikael: Oh ik weet wel een leuke naam, Sloerie!!
Ik en :

En nog 1.

Vlak bij mijn ouders stond al heel lang een ooivaarnest met een ei erop. Vorige week was het ei weg en was de baby geboren. Mikael vond het allemaal wel boeiend. Toen we er weer langs liepen stond ie 10 minuten te kijken en in zichzelf te praten. Zegt ie opeens: Mama wie brengt de baby's van de ooievaars?
Iets verderop waar de baby is geboren hebben ze pas een kindje via adoptie gekregen. Dus daarbuiten hangen ook slingers maar dan met een groot vliegtuig erbij. Mikael ziet dat en zegt: "Oh mensenbabys komen met de ooievaar en ooievaar babys komen met het vliegtuig. Alleen bij jou niet he mama bij jou kwma de baby uit de buik "

[ Bericht 42% gewijzigd door MeNicole2 op 22-02-2010 11:00:36 ]
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  maandag 22 februari 2010 @ 12:41:06 #186
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_78299364
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:32 schreef Memmel het volgende:
Anna stond zaterdag met mijn bij de kassa van de super. Voor ons stond een dwerg/klein persoon/lilliputter/iemand met een groeistoornis.

Ik zie Anna kijken en dacht: daar gaan we.
En ja hoor, op standje brulboei: "Mamaaaaaaa, kijk, kijk die....da's nie zo'n hele grote....!"
Ik schaam me kapot.
ach, ze zei toch eigenlijk niks verkeerds? maar ja, zoonlief zei toen hij een jaar of 2 à 3 was ook een keer heel hard in de supermarkt "kijk daar eens, dát is een dikke papa!". en daar had hij eigenlijk ook wel gelijk in, maar dat vond ik toen ook vreselijk genant.

mooie logica, mikael!
in de haak.
  maandag 22 februari 2010 @ 13:00:00 #187
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_78300083
Nee ze zei niets verkeerds, maar ze is ook nog te jong om het uit te kunnen leggen. Alhoewel, als ze ziet dat het 'anders' is, dan zou dat misschien ook wel kunnen.

Vanmorgen op de crèche, zitten twee kindjes te spelen en Anna komt binnen. Meisjes: "Ow kijk daar is Annaatje. Kleine lieve Annaatje." Anna, ochtendhumeur, brult ze toe: "Nee!!! Anna isse nie kleine meisje. Anna isse hele grote!"
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_78323479
In mijn kleuterklas tijdens het kringgesprek vertelt een meisje dat ze tijdens de zwemles door een gat (in een zeil) onderwater had gezwommen. Waarop enkele kinderen hun ervaringen met de groep delen door te vertellen dat zij ook door een gat onderwater hebben gezwommen. Eén van de jongste deed een goede poging om dat ook te zeggen maar het kwam eruit als "ik heb ook water in m'n gat"
pi_78332018
Amber zit K3 te luisteren en daar zingen ze van wie hou jij het allermeest.
Ambers somt op: van Oscar (jongetje van school), van Tess, van papa, van mama, van opa en oma en van Alex en Manon (zwager en zusje)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78334707
S. zit achterop de fiets en vraagt of we nog naar de winkel gaan. Nee, jongen, we gaan meteen naar huis.
"Goed. Want het is behoorlijk koud."
  dinsdag 23 februari 2010 @ 10:29:01 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78334868
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:32 schreef Memmel het volgende:
Anna stond zaterdag met mijn bij de kassa van de super. Voor ons stond een dwerg/klein persoon/lilliputter/iemand met een groeistoornis.

Ik zie Anna kijken en dacht: daar gaan we.
En ja hoor, op standje brulboei: "Mamaaaaaaa, kijk, kijk die....da's nie zo'n hele grote....!"
Ik schaam me kapot.
Oh wat erg!
***
pi_78335007
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:32 schreef Memmel het volgende:
Anna stond zaterdag met mijn bij de kassa van de super. Voor ons stond een dwerg/klein persoon/lilliputter/iemand met een groeistoornis.

Ik zie Anna kijken en dacht: daar gaan we.
En ja hoor, op standje brulboei: "Mamaaaaaaa, kijk, kijk die....da's nie zo'n hele grote....!"
Ik schaam me kapot.
Ooh ik zou echt totaal in een stuip van het lachen gaan
maar wel inhouden hoor

Sara vroeg gisteren wat de Mandelkosi in de woonkamer deed.
de maxi cosi, een jongetje in haar klas heet Madelkosi
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 23 februari 2010 @ 11:13:06 #193
11682 Moonah
Jolie femme
pi_78336232
quote:
Op maandag 22 februari 2010 08:21 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
De dames worden rond 7.15 wakker.
Dan moet er uitgebreid gelezen en gezongen worden. Rond een uur of 8 vind ik het wel mooi geweest en wil ze eruit halen.

"Meiden, jullie gaan eruit, we gaan leuke dingen doen!"
...........................stilte................................................
"We komen zo, lieffie, begin jij maar met leuke dingen,wij praten nog even "
............................. ..... ........... .............
Haha, geweldig!

Overigens geloof ik niet dat ik me zo zou generen als mijn kind zoiets zou zeggen over een klein persoon/dwerg/iemand met een groeistoornis/lilliputter. Maar ik de reacties zo lezende zou ik dat wél moeten doen?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 15:28:56 #194
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_78346128
nee, ik vind dat ze 't eigenlijk heel netjes zei. dat had wel erger gekund toch?

mooi dat 'behoorlijk' van S!
in de haak.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 15:36:25 #195
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_78346381
Behoorlijk!
Hier zijn dingen de laatste tijd Behoorlijk erg. <3
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_78347853
Oh Memmel Linde heeft ook zo'n gewoonte Als we iemand zie met krukken, 1 arm of een afwijkende lengte zegt ze keihard: WAT HEEFT DIE NOU???? Tsja en ga dan maar eens uitleggen. Zeker omdat er nog standaard 3 waarom-vragen volgen. Ja weet ik veel waarom die man maar 1 arm heeft????

Oh wat mooi S "behoorlijk" Klinkt mooi uit zo'n klein jochie

En k_p wat heb je toch een lekkere "pienenfloor"
  dinsdag 23 februari 2010 @ 16:28:26 #197
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_78348611
het kan ook wel positief werken, vind ik, die onbevangen vragen. vandaag zagen wij op 't station een (waarschijnlijk) dakloze man, met een gek hoedje op met een grote neproos daarop. Cato (terwijl we pal naast hem stonden, en hij stonk verschrikkelijk, dus ik hield ook m'n hart vast): "Wat een mooie hoed heeft die meneer!". ik "ja he?" . Cato: "en hij heeft ook een baard. hij is vast héél oud!" hmm, daarmee scoorde ze iets minder punten, maar ik was wel blij dat ze niet over de geur begon.
in de haak.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 16:32:36 #198
11682 Moonah
Jolie femme
pi_78348768
Oh gadver, rook je hem echt zo goed?
Maar ja, als ze daar iets van zegt, lullig, maar somebody got to say it.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_78349581
Oh dat is wel lief dan zo Tru

O jaaah stank is zo genant... wij hebben een lift in de flat en als de buren daar dan met vuilnis in zijn geweest..... Dan stapt er iemand met vuilniszak uit en dan gaan wij er juist in. Hoor je nog net zo'n heliumstemmetje piepen:"die meneer stienkt mama!" Hou je leuke burenrelaties aan over
pi_78386524
Mama was het maar weer lente, dan komen alle jonge diertjes weer tevoorschijt.

Als je geen baby meer bent wat ben je dan?
Dan ben je een dreumes
En als je dat dan niet meer bent wat ben je dan?
Dan word je een peuter
En als je geen peuter meer bent wat ben je dan?
Dan ben je een kleuter
En als je kleuter bent mag je dan niet meer in je neus peuteren?
Dat mag je zowiezo niet das vies
Maar als je peuter bent mag dat toch? Anders ben je toch geen peuter?

[ Bericht 74% gewijzigd door MeNicole2 op 24-02-2010 13:06:20 ]
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_78398145
Behoorlijk, wat een mooi woord weer van S! Ik vind het altijd zo grappig klinken als peuters/kleuters dat soort woorden gebruiken. Dat klinkt meteen zo wijs.

Ik zou me overigens ook niet zo schamen als Damian iets zou zeggen dat iemand erg anders uitziet of stinkt oid. Ik bedoel, dat is dan toch ook zo en dat is gewoon eerlijkheid van het kind.
Ik vind het veel vervelender dat Damian regelmatig dingen roept als: Ohhhh een scheeeetje! Hihihihi, oh hij stinkt wel hoor mama! Of de andere variant met een hele verbaasde toon: Oooooh mama heb jij nou een scheetje gelaten? Ik ruik het hoor! (En dan heeft hij dus zelf een scheetje gelaten) En dat dan heel hard door de winkel heen...
Vooral bij die laatste opmerking staat het schaamrood op mijn kaken!
pi_78398276
Appelsap Wat een boef heb jij zeg!
  woensdag 24 februari 2010 @ 20:58:25 #203
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_78408710
Anna zit nu in een fase dat ze mij niet alleen verteld wát ik moet doen, maar ook hóe ik het moet doen.

"Neeee mama. Anna is heel boos op jou. Jij naar de gang, Daar zo zitteh (doet voor hoe ik mijn armen over elkaar moet doen) en niet huileh. Dan jij Anna roepe en ik dan zegge: nie huile, kom maar. Ja mama? oke? Oke doei doei haai haai." BAM deur dicht.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 24 februari 2010 @ 21:11:19 #204
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_78409350
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 16:42 schreef appelsap het volgende:

Ik zou me overigens ook niet zo schamen als Damian iets zou zeggen dat iemand erg anders uitziet of stinkt oid. Ik bedoel, dat is dan toch ook zo en dat is gewoon eerlijkheid van het kind.
Mjah...maar.....wij zaten laatst een keer in de trein....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.........dan duurt eerlijk zijn wel euh heel lang hoor! Zo tegenover elkaar in de trein
  woensdag 24 februari 2010 @ 21:16:19 #205
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_78409608
We spelen Memory en ik ben er slecht in. Jolie is retefanatiek.
'Haa mama, mispoes appelmoes!!!'
Ik bijt op m'n lip om m'n lach in te houden, ik wilde niet dat ze uit d'r enthousiasme gehaald zou worden doordat ik d'r uit zou lachen. Maar schijnbaar zag ze het anders en legde haar hand op de mijne.
'Geeft niks hoor mam, verliezen is heel niet leuk.'

pi_78409701
Jolie!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_78525398
Jolie Oei LB dat was inderdaad vast een heeeele lange rit

Linde heeft een aankleed-Ernie en die heeft zojuist nieuwe batterijen...

"Kan jij de rits van mijn jas opendoen?"
Nee Ernie het is veel te koud daarvoor!

Zitten mijn veters nog goed vast?""
Heb je net ook algevraagd Ernie

"He mijn mobieltje gaat over, kijk eens even in mijn zak!"
Ja Ernie dat moet je zelf maar doen hoor. Niet zoveel vragen
pi_78525469
Oh en ik had net Esmee op mijn arm en wilde de wipstoel neerzetten. Linde stond achter me en ik pak de wipstoel, til hem op en draai me om... KLOINK zo vol met de stang tegen Linde haar voorhoofd aan die ondertussen dus vlak voor me was gaan staan Linde huilen ik ook Op schoot genomen en koud washandje tegen haar voorhoofd aan.

"Sorry schat, mama had je echt niet gezien"
"Ik zag jou wel mama. Heel hard... "
  zaterdag 27 februari 2010 @ 18:19:20 #209
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_78525864
Ahh arme linde.....

Gisteren met de kinderen naar blijdorp geweest. We komen binnen en Anna roept verrukt uit: kijk mama een ijsjesbeer!

En net zaten we ergens even een glaasje choconel te drinken, komt er een mevrouw met een bontjase aan binnen. Zegt Anna: oooehh mama, die jasje kan ik wel lekker aaien!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_78533641
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:03 schreef Stiemie het volgende:
Jolie Oei LB dat was inderdaad vast een heeeele lange rit

Linde heeft een aankleed-Ernie en die heeft zojuist nieuwe batterijen...

"Kan jij de rits van mijn jas opendoen?"
Nee Ernie het is veel te koud daarvoor!

Zitten mijn veters nog goed vast?""
Heb je net ook algevraagd Ernie

"He mijn mobieltje gaat over, kijk eens even in mijn zak!"
Ja Ernie dat moet je zelf maar doen hoor. Niet zoveel vragen
Wat schattig
Lotte!
Noah!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 22:22:00 #211
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_78535039
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:05 schreef Stiemie het volgende:
Oh en ik had net Esmee op mijn arm en wilde de wipstoel neerzetten. Linde stond achter me en ik pak de wipstoel, til hem op en draai me om... KLOINK zo vol met de stang tegen Linde haar voorhoofd aan die ondertussen dus vlak voor me was gaan staan Linde huilen ik ook Op schoot genomen en koud washandje tegen haar voorhoofd aan.

"Sorry schat, mama had je echt niet gezien"
"Ik zag jou wel mama. Heel hard... "
Agossie


Suus vanmiddag bij de meet "Nog meer baby's!!!" toen exemplaar nummer zoveel op de grond neergelegd werd Toen BE riep "Daar komt Amber, Suus!" veerde ze helemaal op
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 3 maart 2010 @ 21:52:30 #212
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78704001
"Beppie, loop eens door?!'
'Nee!' *wijdbeens waggelend vooruit schuifelt*
'Wat ben je aan het doen dan?'
'Nana pimpim!'

Mijn dochter is veranderd in een pinguïn
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 3 maart 2010 @ 22:00:10 #213
593 sjak
Juffie Bloem
pi_78704587
hihi! Pinguins zijn ook hartstikke leuk!
Lekker douchen!
  donderdag 4 maart 2010 @ 00:21:04 #214
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_78713981
H gisteren in bad:

"Mamma, kun je dat even voor me pakken? Anders zink ik omhoog en dan val ik uit bad."

Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_78787717
Ik heb altijd mijn haar in een staart, nu sprong net mijn elastiekje kapot en was mijn haar dus los.
Pepijn reageert geschokt "nu ben je geen mama meer!!"
Ik moest lachen en vroeg wat ben ik dan.
Zijn antwoord: "nu ben je een MEVROUW!"

Vanmiddag waren we in blijdorp. Pepijn stond oog in oog met een van de tijgers waarop hij verbaasd zei.
"Ik zie zijn snaren" (snorharen dus).
  zaterdag 6 maart 2010 @ 20:07:22 #216
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_78824893
Whahaha pepijn.

Demi zat achter in de auto samen met een vriendinnetje(I.) te keuvelen.
Ze hadden het over broetjes en zusjes.

I. wilde graag nog een broertje of zusje en vroeg of Demi dat ook wil.
Demi zegt. 'ja dat wil ik wel, maar dat kan niet, de zaadjes van papa zijn kapot'
I. 'de zaadjes van mijn papa doen het nog wel hoor!'
Demi 'mag mijn mama dan jouw papa zijn zaadjes gebruiken?'
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 6 maart 2010 @ 20:12:14 #217
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_78825044
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:07 schreef snakelady het volgende:
Whahaha pepijn.

Demi zat achter in de auto samen met een vriendinnetje(I.) te keuvelen.
Ze hadden het over broetjes en zusjes.

I. wilde graag nog een broertje of zusje en vroeg of Demi dat ook wil.
Demi zegt. 'ja dat wil ik wel, maar dat kan niet, de zaadjes van papa zijn kapot'
I. 'de zaadjes van mijn papa doen het nog wel hoor!'
Demi 'mag mijn mama dan jouw papa zijn zaadjes gebruiken?'
  maandag 8 maart 2010 @ 22:52:29 #218
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_78913489
Pepijn...
En Demi...hahaha. Wel heel goed gevonden natuurlijk.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 10 maart 2010 @ 19:26:58 #219
11682 Moonah
Jolie femme
pi_78984287
Onze kleine aap praat dus erg slecht (voor zijn leeftijd). Maar nu eindelijk toch een praatje dat ik vermeldenswaardig vind.

Hij is de laatste tijd helemaal into filmpjes van BabyThies. Moet erg lachen om het gebrabbel en gebabbel.
En zegt dan bloedserieus: "BabyThies kannie praten, Thies kan al heel goed praten!"

En hij spreekt dus nog in de derde persoon ("Thies wil niet eten". etc.). Wij proberen hem heel rustig te laten wennen aan het gebruik van 'ik'. Maar dat valt dus eigenlijk niet aan te leren, omdat hij blijkbaar het principe niet snapt.
Anyway, 's ochtends in bed:
Thies: "Thies mama kus geven." *smak
Ik: "Wie geeft mij een kus?"
Thies: "Ik! "
Ik: "Geef je papa ook een kus?"
Thies: "Ja, Thies papa kus geven." *smak
Ik: "Wie geeft papa een kus?"
Thies: "Thies niet meer ik."
Ik: "Jawel, iedereen is ik."
Thies: "Papa is ik, mama is ik. "
Ik: "Thies is ook ik."
Thies: "Niet, Thies niet ik."
Ik: "Ja hoor, jij bent ook ik."
Thies: "Oké, Thies klein beetje ik."
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 10 maart 2010 @ 19:33:39 #220
593 sjak
Juffie Bloem
pi_78984619
Thies
Lekker douchen!
  woensdag 10 maart 2010 @ 19:54:11 #221
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78985680
Mooi is dat, die persoonlijk voornaamwoorden enzo.

Mijn dochter probeert het vaak, met 'jou' en 'jij', maar ze snapt ze nog niet helemaal .

En ze heeft al twee uitspraken gedaan die ik zo schattig vind.

Ik draag R elke dag wel in de doek en S zelf soms ook, als ze moe of jengelig is. En nou zagen we een kangoeroe op tv met een babietje in de buidel, waarom S zei: Baby in de dloek.

En net met voorlezen, moest ik wat eerder stoppen dan normaal, omdat ik last heb van mijn keel en praten al pijn doet. Dus ik zei: "mama heeft pijn aan de stem". S haar reactie: "Pleiter op".

En wat ik echt heel wonderlijk vind is, dat als ik vraag of ik de gele mag, ik ook altijd netjes de gele van haar krijg. Maar als ik dan bij iets geels vraag wat voor kloeur het is, zegt ze standaard 'paas'
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:15:42 #222
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_78986754
wat lief, groofs!

en Thies! ok, klein beetje dan.

Demi, wel heel oplossingsgericht!

en ik las nog veel meer prachtige praatjes.
in de haak.
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:06:37 #223
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_78989371
Thies

Moonah, ik raak er zelf ook van in de war hoor, van die conversatie! .

Dean eet tegenwoordig elke dag "schavuitjes" op het KDV. Rara.... .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_78989416
euh beschuitjes?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:21:56 #225
11682 Moonah
Jolie femme
pi_78990140
En Dean zelf is een beschuit zeker?
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:06 schreef Vivi het volgende:
Thies

Moonah, ik raak er zelf ook van in de war hoor, van die conversatie! .

Het is ook heel raar om een kind bewust te wijzen op het gebruik van jij en ik. Maar het is ook altijd wel grappig.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:23:33 #226
11682 Moonah
Jolie femme
pi_78990216
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:54 schreef Groofsken het volgende:
En wat ik echt heel wonderlijk vind is, dat als ik vraag of ik de gele mag, ik ook altijd netjes de gele van haar krijg. Maar als ik dan bij iets geels vraag wat voor kloeur het is, zegt ze standaard 'paas'
Passief kent S de kleuren blijkbaar al wel, actief nog niet .
En wat cute, van die kangoeroe.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:29:12 #227
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_79012574
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:23 schreef Moonah het volgende:

[..]

Passief kent S de kleuren blijkbaar al wel, actief nog niet .
En wat cute, van die kangoeroe.
Kinder- en jeugspsychooog meldt zich , en dat dacht ik eerst ook dat het met passief/actief of receptief/productief taalbegrip te maken had, maar met één of andere redenering had ik dat weer overboord gegooid. Vraag me niet meer wat ik bedacht had trouwens, wat dat ben ik weer kwijt .
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:30:41 #228
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_79012643
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:29 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Kinder- en jeugspsychooog meldt zich , en dat dacht ik eerst ook dat het met passief/actief of receptief/productief taalbegrip te maken had, maar met één of andere redenering had ik dat weer overboord gegooid. Vraag me niet meer wat ik bedacht had trouwens, wat dat ben ik weer kwijt .
En het is ook alleen maar bij geel/paars. De andere kleuren benoemt ze wel goed, een aantal dan.

En wat ik ook zo wonderlijk vind is dat het zo vanzelf gaat. Ineens kon ze tellen, ineens zei ze kleuren, ineens... Je hoeft zeg maar niks uit te leggen... ik weet niet. Wonderlijk vind ik het .
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:32:20 #229
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_79012733
Ze kletst je trouwens de oren van het hoofd, maar ze articuleert als een lui gansje .
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:33:33 #230
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79012788
Mijn dochter zegt eigenlijk nog maar bar weinig, als ik zo eens vergelijk met haar leeftijdsgenootjes
Zegt nog losse woordjes, heel soms 2 achter elkaar.
Gelukkig maakt ze een hoop goed met haar daden
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:35:15 #231
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_79012880
Haha, TF .

En jabbertalk, doet ze dat ook niet? S kletst soms hele verhalen onverstaanbaar gebrabbel, en dan eindigt ze met een aantal echte woorden om toch nog even duidelijk te maken wat ze nu eigenlijk wilde zeggen .
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:36:02 #232
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79012922
Nope, niets
Alles is 'die' en 'nee' Daar komt ze een heel eind mee igg
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:36:56 #233
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_79012971
Hier is diezelfde 'nee' (in essentie dan):

"Nee, mama niet, lella doen"
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:37:29 #234
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79013001
Wow wat goed! Ik zou een hartverzakking krijgen als er ineens zo`n zin uit kwam bij haar
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:40:06 #235
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_79013115
En als ze ineens een nieuw woord snapt, dan hoor je de heel dag geoefen

Bijvoorbeeld het woordje 'wel'...

S: "Lella muts op, mama niet muts op, Af ook wèl muts op"
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:48:59 #236
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_79013538
Deze week:

Oxy loopt door het dorp, over de stoep.
Achter haar lopen een moeder en 2 kleine jongens.
Hoor ik:
''Mama, is dat een clown?''
''Nee, dat is geen clown, dat is iemand die van kleuren houdt.''

En dat ging dus over mij . Ik had mijn groene broek, paarse jas, rode Ynske-wanten, gekleurde muts en gele tas, aan/mee. En mijn drakensneakers .

Dit soort dingen hoor ik liever dan gescheld.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  donderdag 11 maart 2010 @ 20:51:47 #237
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79033235
Oxy da's lief! Ze vonden je vast mooi Enne, drakensneakers?
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:03:32 #238
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_79033772
Ja, drakensneakers, ja.
Leuk dat je denkt, dat ze mij mooi vonden.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:15:57 #239
11682 Moonah
Jolie femme
pi_79034385
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:29 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Kinder- en jeugspsychooog meldt zich
Ah! Maar wel typisch ja.

Oxy, wat schattig, dat zo'n kind denkt dat je een clown bent. En wat een leuke uitleg van die moeder.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 11 maart 2010 @ 22:35:27 #240
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_79038854
dat zijn ook wel hele mooie schoenen oxy! en ik vind 't ook leuk hoe de moeder reageerde.

Cato: 'mama, bestaat K3 echt?'
in de haak.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 11:03:00 #241
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79051503
Oxy lekker vrolijk zeg met al die kleuren! En een mooie uitleg van die moeder

Trui wat heb je geantwoord?

Vanmorgen een gevalletje klok/klepel: "Mama een slak wordt later een vlinder toch?"
  vrijdag 12 maart 2010 @ 11:10:50 #242
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79051900
Wat een mooie reactie van die moeder Oxy! En wat heb je gezegd Trui?

Wat schattig Stiemie.

Er is een opa overleden (van kinderen op school) en dat leidt tot wat spraakverwarring:

Een moeder: Is P er niet vandaag? Reactie: Nee die is naar de discriminatie van haar opa.
en mijn jongens rijden mee naar Judo om de week. Ook daar een sterfgeval dus ik leg ze uit dat ze, mochten ze daar behoefte toe voelen, gecondoleerd zouden kunnen zeggen.

Vlak voor vertrek komt oudste nog even checken: Zeg ik nou: geconserveerd?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 11:13:34 #243
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79052059
Buuf! Geconserveerd met je discriminatie
  vrijdag 12 maart 2010 @ 11:14:26 #244
56471 pinquit
oh my lama!
pi_79052101
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 12 maart 2010 @ 11:14:58 #245
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_79052140
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 11:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat een mooie reactie van die moeder Oxy! En wat heb je gezegd Trui?

Wat schattig Stiemie.

Er is een opa overleden (van kinderen op school) en dat leidt tot wat spraakverwarring:

Een moeder: Is P er niet vandaag? Reactie: Nee die is naar de discriminatie van haar opa.
en mijn jongens rijden mee naar Judo om de week. Ook daar een sterfgeval dus ik leg ze uit dat ze, mochten ze daar behoefte toe voelen, gecondoleerd zouden kunnen zeggen.

Vlak voor vertrek komt oudste nog even checken: Zeg ik nou: geconserveerd?
Geconserveerd!
Kon je je lachen wel inhouden?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:03:37 #246
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_79054417
hehheh 't zou wel een mooi alternatief zijn.

ik heb maar gewoon ja gezegd op die K3-vraag, al vond ik 't nog best een lastige inderdaad. valt te betwisten!

vandaag was 't "bestaat XMix echt?" dat ken ik niet eens dus ik heb eerst gevraagd wat 't was. de zoveelste superheldenserie geloof ik, dus ik heb dit keer 'nee dat zijn filmpjes van verzonnen verhaaltjes' gezegd.
in de haak.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:19:05 #247
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79055055
Ja, het was een prachtig alternatief. Beetje luguber wel. Maar ik schrijf m op, Mijn oudste heeft ze niet vaak meer, van die leuke versprekingen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:21:22 #248
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_79055146
buuf

'Papa is vandaag jarig! En Bob de Bouwer ook!'
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:21:28 #249
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_79055151
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 11:13 schreef Stiemie het volgende:
Buuf! Geconserveerd met je discriminatie
pi_79055299
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 11:13 schreef Stiemie het volgende:
Buuf! Geconserveerd met je discriminatie
Whahaha deze versprekingen zijn echt té leuk!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:42:19 #251
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_79061457
Buuv! Hahahaha.

Doet me denken aan mijn man die, toen hij nog een kroelige kleuter was, aan iedereen vertelde dat hij 'geaborteerd' was....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_79061704
haha of mijn schoonmoeder, die in een terminaal bad ging
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:51:07 #253
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79061866
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:42 schreef Memmel het volgende:
Buuv! Hahahaha.

Doet me denken aan mijn man die, toen hij nog een kroelige kleuter was, aan iedereen vertelde dat hij 'geaborteerd' was....
wahahahaha. dat is echt grappig.
We gaan een woordenboek maken en dan ook met dingen als : met de paplepel ingeslagen krijgen, en hinken op twee benen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 22:34:04 #254
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_79080695
memmel.

Cato vanmiddag achterop de fiets: "wanneer word ik nou toch eens een keer mama?" (terugkerend thema)
ik: "als je groot bent kun je dat misschien worden"
Cato: "maar wanneer ben ik groot??"
ik: "als je 18 bent ongeveer. maar het is goed als je eerst goed voor jezelf leert zorgen. daarna kun je pas goed voor een baby'tje zorgen"
Cato: "verandert mijn haar dan ook?"
ik: "huh?"
Cato: "ja, want ik moet dan wel bruin haar hebben net als jij!"

ik heb gezegd dat ze ook met een andere kleur haar wel moeder kon worden maar dat vond ze maar niks. 'je kunt het altijd nog verven' was wel een antwoord dat haar wat gerust stelde. ik zat nog wat door te pruttelen over dat de kleur van je haar echt niet belangrijk is. maar toen snoerde ze me de mond met: 'jij vindt grijs toch ook niet mooi!". daar had ze een punt.
in de haak.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 22:47:23 #255
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_79081210
Anna wilde vanavond pietenpootjes eten. Toen ik vroeg wat voor groenten ze wilde, dacht ze even na en zei: locolade mama die is heeeeele lekker! :-/
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 22:50:48 #256
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_79081359
maar wat zijn pietenpootjes?
in de haak.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 23:31:54 #257
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_79082945
Kippenpootjes natuurlijk!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 23:33:41 #258
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_79083005
haha, dat ik daar niet op kwam!
in de haak.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 00:00:10 #259
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_79084087
Oogarts: Goh, ken jij die letter al, wat ben jij slim zeg
Finn: Ja de hele dag al.
pi_79084212
@ alle praatjes van de afgelopen blz
pi_79085461
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:03 schreef Stiemie het volgende:
Jolie Oei LB dat was inderdaad vast een heeeele lange rit

Linde heeft een aankleed-Ernie en die heeft zojuist nieuwe batterijen...

"Kan jij de rits van mijn jas opendoen?"
Nee Ernie het is veel te koud daarvoor!

Zitten mijn veters nog goed vast?""
Heb je net ook algevraagd Ernie

"He mijn mobieltje gaat over, kijk eens even in mijn zak!"
Ja Ernie dat moet je zelf maar doen hoor. Niet zoveel vragen
oh veeg me op echt hahahaha

denk je leuk speelgoed voor je kind te hebben...
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 13 maart 2010 @ 09:42:57 #262
11682 Moonah
Jolie femme
pi_79089424
Och die Cato.
En slimme Finn!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 14 maart 2010 @ 08:19:12 #263
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_79118576
Kp " T komt zometeen "
Floor : " En J dan ?? "
Kp : " J niet, die gaat met papa voetballen"
Pien : " samen balletje delen"
Floor : " Bal in het net schoppen"
Floor : " gaat T hockeysticken met mama ? "
Kp : " Nee, T komt oppassen, lekker broodje met jullie eten"
Pien : " En naar bed brengen? "
Kp : " Ja!, maar eerst gaan we hardlopen "
Floor : " zachtlopen, mama ??"
Pien :" , nee toch ???"
Floor : "heeeel hard rennen ???, naar de HEMA ??? "

Heel hard rennen naar de HEMA.
* kp is goed bezig met de opvoeding *
  zondag 14 maart 2010 @ 08:34:03 #264
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79118675
Kijk KP met die Hema kan je niet vroeg genoeg beginnen! Is gewoon een stukje opvoeding.

Finn Gelukkig geen gebrek aan zelfvertrouwen

Pietenpootjes En lokola is bij Linde ook een dagelijks terugkerend item Ze zag laatst paaschocolaatjes bij de bakker liggen en we gingen alleen een krentenbol halen Zegt ze wijzend naar de paaschocolade: ''maar die is ook heeeeel lekker hoor mama' Ik heb toen beloofd dat we die met Pasen gaan kopen. Dus ik heb laatst paastakken met haar gezocht in het bos en daar gingen we samen plastic eitjes en kipjes inhangen. Na afloop vroeg ik aan Linde of ze het mooi geworden vond. Zegt ze "Ja hoor, maar waar is de lokola nou?" Echt elke keer als het woord Pasen valt, begint ze er weer over. Ben bang dat ik er niet meer onderuit kan
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 14 maart 2010 @ 11:33:58 #265
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_79120712
Vanmorgen aan het ontbijt:

De jongens hebben alledrie een paashaasbroodje gekregen. De ogen zijn hazelnoten. Oudste van Muks peutert ze eruit. Christan eet de zijne op. Muks vraagt haar oudste waarom hij ze niet opeet, want hij lust ze best.

"Ik krijg ze niet uitgepakt."

De schil zat er niet omheen uiteraard Maar hij is gewend dat die er nog omzit.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 14 maart 2010 @ 13:11:04 #266
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_79123564
Christan: "Op welke zender is de Volume Een?"
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_79199271
Wij doen mee!

Ik ben Leander aan het aankleden en we horen whèèèèh! van beneden.

Ik: ik geloof dat Florian huilt.
Leander: o'ia uilt!
Ik: ja! Florian huilt
Even stil.
Leander: Baby ook uilt!

pi_79199586
Morris: ik ga een kaart voor de verjaardag van tante A. maken
ik: maar die is toch pas jarig geweest?
Morris: ja maar, voor als ze weer jarig is.
ik: maar dat is volgend jaar pas!
Morris: wil je er iets voor me inschrijven?
ik krijg het volgende gedicteerd: lieve tante A., ik hoop dat je volgend jaar nog een keer jarig wordt. groetjes, Morris.

Ik hoop het ook dacht ik
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_79199651


Ga je hem opsturen?
  dinsdag 16 maart 2010 @ 09:43:10 #270
11682 Moonah
Jolie femme
pi_79199675
Ah, Morris!
Je mag hier best meer van hem vertellen hoor Snoop!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_79200018
moonah, als ik daar aan begin
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 16 maart 2010 @ 10:00:19 #272
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79200096
Hahahaha, geweldig. Ga je m sturen Snoop?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_79201527
dat weet ik nog niet hoor
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_79201695
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 10:49 schreef snoopy het volgende:
dat weet ik nog niet hoor
Wel lachen als ze er tegen kan
  dinsdag 16 maart 2010 @ 11:31:29 #275
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_79202912
snoop, die zou ik zeker versturen, is toch hartstikke lief!

haha die Linde met haar paas-chocola. nou ja, beter dan dat ze 't aan 'maandag' oid koppelt stiemie.

onze Willem is zo'n ras-optimist: gisteravond had hij voetbaltraining en 't regende pijpestelen. hij kwam echt helemaal doorweekt thuis, was moe, voelde zich niet zo lekker en had tot overmaat van ramp het partijtje aan 't eind niet gewonnen dus hij had behoorlijk de pest in. maar toen we z'n kletsnatte kleren van z'n lijf aan 't stropen waren zei hij: "kijk mama, m'n scheenbeschermers zijn er wel mooi schoon van geworden!"
in de haak.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 12:57:55 #276
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79206386
Oh snoopy gewoon sturen hoor. Of lekker zelf bewaren als mooie herinnering als tante a er niet zo voor in is

Willem Dan ben je wel echt een ras-optimist hoor als je daar iets positiefs uit kan halen

Linde zit in bad: mama ik ben helemaal gekriebeld! (gerimpeld van het lage in bad zitten)
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:28:32 #277
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_79261532
Snoopy, die is geweldig ,

Vandaag zaten wij op de fiets naar het KDV en hadden we een discussie pover iets (de naam van Bliksem McQueen ). Anyway, het eindigde ermee dat ik zei : Jawel hoor, wedden?

En Dean: " Niedden!" .

.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 17 maart 2010 @ 19:31:36 #278
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_79266125
Hoe oud ben jij ??

"Wij zijn oud"
  woensdag 17 maart 2010 @ 19:51:38 #279
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_79267032
Wij waren vorige week in de Beekse Bergen en mijn nichtje van bijna 3 weet alle dieren te benoemen.

Maar als je vraagt wat voor dier Lara is, dan zegt ze bruin.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_79317560
Ik wilde vanmorgen naar de Albert Cuyp om een haaknaald te kopen en Linde had daar duidelijk minder zin in. "Mama kunnen we niet gewoon naar de prakjas?" (Praxis en die zit hier om de hoek)
  vrijdag 19 maart 2010 @ 18:57:39 #281
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79347282
Ook leuk als je bij de hema loopt met je peuter en ze gaat aan iedereen vertellen welke bh je volgens haar hebt "Jaaaah die heeft mijn mama ook hoor!" En ik heb geeneens een hema-bh
  vrijdag 19 maart 2010 @ 19:02:14 #282
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79347491
Ik stond vanmiddag in de Bruna en had zomaar zin om eens wat tijdschriften mee te nemen.
Vraagt middelste keihard terwijl de hele winkel vol staat: 'Hey, is dat voor als je gaat poepen?'
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 19:43:30 #283
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79349311
Taartjesfee
  vrijdag 19 maart 2010 @ 22:38:03 #284
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_79357270
liep vandaag met kyllian in de supermarkt en we stonden bij het vlees.
zei hij mama zullen we vandaag duistere biefstuk eten
pi_79374076
we zitten in de auto en rijden achter een Audi. heej zegt Amber, dat is een auto van de olympische spelen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_79384571
Morris: 'Mozarella is een soort kaaskauwgum.'
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator zaterdag 20 maart 2010 @ 20:22:26 #287
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_79384772
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 20:17 schreef snoopy het volgende:
Morris: 'Mozarella is een soort kaaskauwgum.'
Die is briljant
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 20 maart 2010 @ 20:30:57 #288
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_79385018
Doe mij ook wat kaaskauwgum

Papa en Tobias zijn bezig...
Tobias je bent een eigenheimer!
Nee papa, je bent zélf een geheimeigener!!

Mama;

Na 10 keer geheimeigener teruggeroepen te hebben zegt Tobias ineens 'eigenheimer' tegen papa. 'Hé mama! Nu zeg ik het anders!'
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zaterdag 20 maart 2010 @ 21:56:30 #289
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_79388151
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 19:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik stond vanmiddag in de Bruna en had zomaar zin om eens wat tijdschriften mee te nemen.
Vraagt middelste keihard terwijl de hele winkel vol staat: 'Hey, is dat voor als je gaat poepen?'

Wat zei je, "nee, ik veeg mijn kont wel af met wc-papier!"
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 20 maart 2010 @ 21:58:49 #290
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79388240
We lopen op straat en er ligt een regenworm. Dus ik zeg tegen Linde: "kijk een regenworm die komt naar buiten als het regent" en we lopen verder. Even later ziet Linde ook een worm liggen: "Kijk mama een regenworst!"
  zaterdag 20 maart 2010 @ 22:22:12 #291
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_79389082
Wij staan vanmiddag in het zkh (open dag) en staat daar zo'n eehh.. beeld wat je uit elkaar kan halen, waar je de ingewanden en zo dus in kan zien? Snappen we hem nog? Zo'n beeld dus, van het onderlijf van een vrouw. Suus wijst een bobbel iets aan.. "Daar groeien dus de babytjes in!" En ze had verdorie nog gelijk ook! Ze wees de baarmoeder aan!
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zondag 21 maart 2010 @ 22:57:39 #292
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_79430463
Mijn dochter heeft vanmiddag een ontdekking gedaan, wist ze me te melden tijdens het avondeten.

Suus: "Mama, ik heb vanmiddag iets ontdekt..."
Ireth: "Wat dan schat??"
* Ireth propt brocolliroosje in mond...
Suus: "Nou, vanmiddag toen was ik toch in de tuin aan het spelen...."
* Ireth knikt met volle mond...
Suus: "Toen liep daar een regenworm...."
* Ireth verwacht het verhaal over doorlevende wormen na doormidden hakken en propt een aardappel in haar mond terwijl ze ja knikt
Suus: "Die voelen heel vies aan je lippen als je ze een kus geeft..."
* Ireth schraapt halfverkauwde aardappel van het tafelkleed....

❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zondag 21 maart 2010 @ 23:01:59 #293
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79430732
Suus
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_79431121
suus!

Pepijn was vandaag een dagje met opa geweest.

Toen ik thuis kwam vanavond was ik nieuwsgierig wat hij gedaan had.
"Pepijn wat heb je gedaan vandaag met opa?"

de reactie "we zijn niet eens naar de speeltuin geweest "

"waar ben je dan wel geweest?"

"in Anderdam, en daar hebben ze kleine huisjes, en kleine vliegtuigen "

Meneer was dus met opa naar Madurodam geweest, dat is net Amsterdam, maar dan anders
pi_79438689
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 21:58 schreef Stiemie het volgende:
We lopen op straat en er ligt een regenworm. Dus ik zeg tegen Linde: "kijk een regenworm die komt naar buiten als het regent" en we lopen verder. Even later ziet Linde ook een worm liggen: "Kijk mama een regenworst!"
pi_79444503
Sander is helemaal into de starwars lego:
"Ja mam, het is echt zo'n vet spel"
" En dan heb je Dark Veter en dat is een slechterik"
" En met die laserzwaarden dat zijn de goeierikken"
"En die laserzwaarden die zijn groen en blauw en heel gevaarlijk hoor, maar soms hebben ze ook pistolen"
pi_79445373
James is 5:

Juf: spreekt boos een ander kindje toe......
Hij: Juf kan ik je even apart spreken?
Juf: ja....?
Hij: "Dat kan je ook op een andere nier zeggen he!"

Hoezo kopiëren
Het nieuwste kinderforum van Nederland.
  † In Memoriam † dinsdag 23 maart 2010 @ 20:04:45 #298
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_79504643
Het verhaal van het jongetje met de narcissen



Gisteren kreeg ik van mijn werk een bosje narcissen (nog in de knop) mee vanwege de lente. Thuis heb ik ze in een vaas gezet. Milo was hevig geïnteresseerd in de bloemen en ik vertelde hem dat de bloemen nog een nachtje of wat in de vaas moesten staan en dat ze daarna uit de knop komen. Milo wilde de bloemen elke keer aanraken, maar ik vertelde hem dat we ze beter even met rust konden laten zodat de bloemen niet stuk zouden gaan (of de vaas zou omvallen).



Milo: “Ja he mama, we mogen niet aan de bloemen komen, want anders vind het kindje wat daar binnenin zit dat niet leuk”.

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_79518453
Milo

Amber is niet lekker en vielde wat warm aan. Zegr
ze: Mama, wil je even piep in mijn billen doen om te kijken hoeveel gratis ik ben
Er kwam 36,9 uit dus ze vraagt: hoeveel maat ben ik? Ik zeg 36,9, oh zegt ze dan moet ik grote schoenen kopen

De logica van een kleuter...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_79523013
whahaha Amber, wat grappig. Hoeveel gratis ik ben!
En toen was ze ook ineens weer genezen of dat helaas niet?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 maart 2010 @ 21:54:07 #301
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_79686701
Bij de Chinees:

"Hee mama, ze hebben Baby Pangpang!"
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')