abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 24 maart 2000 @ 03:55:00 #1
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_254630

**Als je een bericht plaats waarin je kritiek hebt op Seki, is je berichtje binnen een uur "spontaan" verdwenen

**Het leuke is dat er na een aantal kritiekjes wel plots een text kwam van 1 van de beheerders van de site

Quote:Borgia Dank je...... [23/3/2000 | FurbyGirl© | nieuw! ]
Compliment aan FurbyGirl, Joop & Pascha

Moet even gezegd worden
Jongens , jullie doen het geweldig, jullie page wordt het beste bijgehouden, zit ook het degelijkst in elkaar, geen geslijm, geen gebedel, geen censuur. Sommige anderen hebben meer fans, maar jullie hebben per dag de meeste forumreacties. Waarschijnlijk OMDAT er geen censuur wordt gepleegd. En echte mensen houden van eerlijkheid, zie score van onze held.
We passeren binnenkort de 400.....
Dat wordt een groot feest, en dan ook nog de kindertjes mee voor een Knal-Pascal fuifje, dat zien we zitten.


----------

**dit bericht verscheen plots omdat ik een berichtje had geplaatst waarin o.a stond dat ik het nogal triest vond dat iedereen opgeroepen word om wraak te nemen op de Iwan fansite, d.m.v het plaatsen van negatieve texten
--------
Quote bericht op de site:
Ik krijg steeds meer de indruk dat de opmerkingen op de site van Iwan een discriminerend ondertoontje hebben. Ze hebben het voornamelijk gemunt op Seki, Aziz en zelfs Sylvana. Op Büllent hebben ze voorlopig nog niets gevonden. Zwager-Joop heeft gelijk, ze kunnen niets inhoudelijks vinden op Iwan, dus richten zij hun scheldpartijen maar op de andere bussagiers. Maar is het nou echt toeval dat het juist passagiers van allochtone afkomst zijn, die tot hun slachtoffers behoren? Immers over Esmeralda, Antoinette en Tessa hoor je bij hen niets dan goed. Alleen Jop heeft het zwaarder te verduren, misschien vanwege zijn vriendschap met Aziz en zijn steun aan Seki?

----------

**Ook vanavond stonden er weer nieuwe berichtjes van mensen die op het forum hun postings zagen verdwijnen
.......
18:44:28 uur|23/3/2000|Zeep
Waar is mijn bericht gebleven?

Verwijderd misschien, omdat ik kritiek op Seki had?

Zwak hoor.
.......
22:00:55 uur|23/3/2000|zwager-Joop
Hier zwager-Joop die verantwoordelijk is voor het weghalen. Ik haal alleen berichten weg waar niet of niet meer op gereageerd wordt of ze moeten discriminerend zijn. Ben ik volgens jou te snel geweest, plaats deze opnieuw!
...........
22:43:57 uur|23/3/2000|Zeep
Dat klinkt al een stuk redelijker dan wat die andere gast tegen mij zei...

Ik had vanmiddag een stukje geplaatst met wat kritiek op Seki. Discriminerend? Dacht het niet, ik zei alleen dat zijn houding tegen dieren mij persoonlijk niet aanstaat (dat ging over wat hij gezegd heeft over konijnen dood slaan en katten van 2 hoog naar buiten gooien). Niet bepaald discrimerend in ieder geval.

Ten tweede heb ik vastgesteld dat Seki eerlijk lijkt in eerste instantie en iedereen uitmaakt voor huichelaar en ze beschuldigt van roddelen achter iemands rug om, maar dat vervolgens zelf net zo hard doet. Dat klopt niet, naar mijn mening. Ook dit lijkt me nauwelijks discriminerend.

Ik heb mijn bericht geplaatst en 2 uur later gekeken of er al reacties waren, en toen bleek het al verwijderd te zijn... 2 uur om iemand de tijd te gunnen om te reageren is naar mijn mening veel te weinig en ik zie hier ook onderwerpen die al een dag oud zijn, dus ook dat kan geen reden geweest zijn om mijn bericht te verwijderen.

Opnieuw plaatsen? Ja, als ik het opgeslagen had op mijn harddisk, maar ik ga er ook niet vanuit dat mijn berichten zomaar worden verwijderd natuurlijk.

Dus dat gaat niet. Lees de paragraven hier boven voor een korte samenvatting van mijn oorspronkelijke bericht.
........
18:55:14 uur|23/3/2000|Borgia
Nee zijkstraal, kritiek wordt nooit verwijderd, alleen maar afval. En als het je niet bevalt, Esje is de volgende deur en Iwan ligt er bovenop. Doei.
.........
21:42:14 uur|23/3/2000|Zeep
Nee zijkstraal, kritiek wordt nooit verwijderd, alleen maar afval."

Zo zo... Waarom ben jij dan nog niet verwijderd, lieverd? Overigens wordt zeiken met een korte ei geschreven. Misschien iets om in de toekomst te onthouden.

Maar dit was inderdaad te verwachten, het schijnt dat jullie ook allemaal de echte Seki-mentaliteit hebben. Lekker zeggen dat je eerlijk bent en tegen kritiek kan en bla bla bla, maar als puntje bij paaltje komt dan een prima post, waar toevallig kritiek in staat, verwijderen... Heel zwak, maar ja, dat is inderdaad precies wat Seki doet... Lekker schreeuwen dat hij zo eerlijk is en dat iedereen roddelt achter elkaars rug om, maar dat dan stiekem zelf ook doen...

Nou ja...
.........

**[me denkt dat de site van Seki, en dan met name het Forum een soort Virtuele Bus is}

(overigens je kunt je aanmelden met 1 naam, en na een paar dagen kun je je gewoon weer afmelden als lid...)

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 24 Maart 2000).]

pi_254631
Kan het wel een beetje begrijpen dat ze op die fan-site manipuleren , want wie weet heeft het nog enig invloed op bellers. Zijn immers vrienden en famlies die die sites beheren toch?
Ik vind alleen dat de redactie dat manipuleren maar beter kan laten.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 24 maart 2000 @ 08:14:00 #3
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_254632
wat is de url van die seki site ????

opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
  vrijdag 24 maart 2000 @ 08:15:00 #4
2928 Dendroaspis Angusticeps
'Would you like some veno
pi_254633
Dat gebeurd op de andere sites ook. De beheerder van de Iwan site heeft een berichtje geplaatst dat hij het forum heeft geschoond van alle posts die negatief waren ten opzichte van Seki, Aziz, Jop enz.
Hij was een beetje geschrokken van de heftigheid van deze reacties naar aanleiding van een door hem geplaatste post en gaf aan dat dit zeker niet zijn bedoeling geweest was.
Ach gut, het ventje was geschrokken.........
welcome to the real world dumbass!
The only reason some people get lost in thought is because it's an
unfamiliar territory...


pi_254634
Ik heb een paar van die sites bekeken maar vooral die van seki springt eruit.. Niet qua inhoud oid. maar vanwege de ENORME spel en taalfouten.....

Voorbeeldje:
Seki heefd zijn familie ook nog gebeld;
verder word gezecht

Greetinx

BT

Ps. de url is http://debus.clubs.nl/community/default.asp?club=Fanclub+Seki

pi_254635
quote:
op 03-24-2000 om 08:15 AM schreef Dendroaspis Angusticeps het volgende:
Dat gebeurd op de andere sites ook. De beheerder van de Iwan site heeft een berichtje geplaatst dat hij het forum heeft geschoond van alle posts die negatief waren ten opzichte van Seki, Aziz, Jop enz.
Hij was een beetje geschrokken van de heftigheid van deze reacties naar aanleiding van een door hem geplaatste post en gaf aan dat dit zeker niet zijn bedoeling geweest was.
Ach gut, het ventje was geschrokken.........
welcome to the real world dumbass!


GA DAN OOK NAAR DE NR.1 SEKOLOGISCHE SITE....

Maakt de beheerder ( Ikke! ) ECHT geen flikker uit wat je zegt, zolang het maar een agressieve ondertoon heeft!!!! En veel boze smilies!

VAMOS!

Grtz,

Meerhoerman.
P.S. Ik heb trouwens nog NOOIT een tragere site gezien dan die fanpage van Seki.... wie gaat er dan ook eentje bouwen bij het Net? Men men.... hoe kunnen ze die site zo traag maken vraag je je af? Klasse!

pi_254636
EN DAN GA JE DUS TEGEN JE ZIN REGISTREREN VOOR HET FORUM

En dan krijg je helemaal aan het eind (meerdere malen dus zeg maar altijd):

--
HTTP-fout 404 Niet gevonden
Het bestand of script dat u hebt aangevraagd, is niet gevonden op de webserver. Controleer of het pad in de URL juist is.

Neem contact op met de beheerder van de webserver als het probleem zich blijft voordoen.

The Web server cannot find the file or script you asked for. Please check the URL to ensure that the path is correct.

Please contact the server's administrator if this problem persists.
--

Nee jongens, klasse!

Grtz,

Meerhoerman.

  vrijdag 24 maart 2000 @ 11:27:00 #8
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_254637
quote:
op 03-24-2000 om 09:11 AM schreef Blue Thunder het volgende:
Ik heb een paar van die sites bekeken maar vooral die van seki springt eruit.. Niet qua inhoud oid. maar vanwege de ENORME spel en taalfouten.....

Voorbeeldje:
Seki heefd zijn familie ook nog gebeld;
verder word gezecht

Greetinx

BT

Ps. de url is http://debus.clubs.nl/community/default.asp?club=Fanclub+Seki


Effe off-topic:

Ik heb de Seki-site (nog) niet bekeken, maar ik geloof best dat er (veel) taalfouten staan.
Hierbij wil ik echter wel aantekenen dat dit forum ook niet verschoond blijft van dergelijke missers! Vooral de d/t-regels zijn voor sommigen behoorlijk gecompliceerd. Ik heb toch geleerd dat er bij de derde persoon enkelvoud een "t" achter de stam komt . Toch lees ik regelmatig.
Men verteld...
hij bedoeld...
men zend...
hij vind...
hij luisterd...
de grote massa bepaald...
dit lijdt tot...

EN WAT IS DAAR DAN MIS MEE!!??
(echo echo echo)

ROT OP MET JE MOOIE PRAATJES EN GA BIJ EEN ANDER FORUM DE HOGELERAAR LOPEN SPELEN!!!

VAMOS

Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
pi_254638
quote:
op 03-24-2000 om 03:55 AM schreef Quenda® het volgende:
<snip>

** Quenda denkt dat de site van Seki, en dan met name het Forum een soort Virtuele Bus is


* Moor vindt dat dat net zo goed voor FOK! BusForum geldt .

pi_254639
quote:
op 03-24-2000 om 11:27 AM schreef ks_choice het volgende:
Effe off-topic:

Ik heb de Seki-site (nog) niet bekeken, maar ik geloof best dat er (veel) taalfouten staan.
Hierbij wil ik echter wel aantekenen dat dit forum ook niet verschoond blijft van dergelijke missers! Vooral de d/t-regels zijn voor sommigen behoorlijk gecompliceerd. Ik heb toch geleerd dat er bij de derde persoon enkelvoud een "t" achter de stam komt . Toch lees ik regelmatig.
Men verteld...
hij bedoeld...
men zend...
hij vind...
hij luisterd...
de grote massa bepaald...
dit lijdt tot...

EN WAT IS DAAR DAN MIS MEE!!??
(echo echo echo)

ROT OP MET JE MOOIE PRAATJES EN GA BIJ EEN ANDER FORUM DE HOGELERAAR LOPEN SPELEN!!!

VAMOS


D's en T's heb ik ook altijd een enorme moeite mee, kan iemand mij es haarfijn uitleggen hoe je daar niet meer mee in de fout gaat?

Grtz,

Meerhoerman.

pi_254640
quote:
op 03-24-2000 om 01:47 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:
D's en T's heb ik ook altijd een enorme moeite mee, kan iemand mij es haarfijn uitleggen hoe je daar niet meer mee in de fout gaat?

Grtz,

Meerhoerman.


Alleen nog met je Profeet corresponderen, misschien ?

  vrijdag 24 maart 2000 @ 14:03:00 #12
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_254641
quote:
op 03-24-2000 om 01:47 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:
D's en T's heb ik ook altijd een enorme moeite mee, kan iemand mij es haarfijn uitleggen hoe je daar niet meer mee in de fout gaat?

Grtz,

Meerhoerman.


Vraag het eens aan Job of Aziz in de chat!

Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
pi_254642
quote:
op 03-24-2000 om 10:46 AM schreef MiRRoRMaN het volgende:

Men men.... hoe kunnen ze die site zo traag maken vraag je je af? Klasse!



O gelukkig, ligt het dus niet aan mijn computer. Ook de nadere fansites zijn afschuwelijk traag

[Dit bericht is gewijzigd door Brok (Datum 24 Maart 2000).]

pi_254643
quote:
op 03-24-2000 om 02:03 PM schreef ks_choice het volgende:
Vraag het eens aan Job of Aziz in de chat!

Ach zonder dollen, er is toch een ezelsbruggetje voor? Verder is mn Nederlands wel okay.... kom op guys help een halve Ito ff uit de brand....

Anders vraag ik het wel aan Puckzzzje.... die zit lekker toch onder de plak voor mij....

Grtz,

MiRRoRMaN.
Moor, beetje schot voor open doel he?
(M.a.w. die gaf ik je bijna op een presenteerdblaadje....)

pi_254644
quote:
op 03-24-2000 om 07:04 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:

Moor, beetje schot voor open doel he?
(M.a.w. die gaf ik je bijna op een presenteerdblaadje....)


Je weet het, m'n spiegeltje-aan-de-wand,
op mij kun je rekenen!

Btw., ff serieus, MM, ik had een ernstig sekologisch geval van zaligverklaring voor je ter beoordeling: i/s/Forum12/HTML/000577.html

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 26 Maart 2000).]

pi_254645
quote:
op 03-25-2000 om 02:34 AM schreef Moor het volgende:
Je weet het, m'n spiegeltje-aan-de-wand,
op mij kun je rekenen!

Btw., ff serieus, MM, ik had een ernstig sekologisch geval van zaligverklaring voor je ter beoordeling: i/s/Forum12/HTML/000577.html


Heheheheh uiteraard! En op je Assmieralda avances ga ik in!!!! Om het maar in Bullents woorden te zeggen! Ik sta altijd open voor avances!

Grtz,

Meerhoerman.

  zaterdag 25 maart 2000 @ 10:14:00 #17
2928 Dendroaspis Angusticeps
'Would you like some veno
pi_254646
quote:
op 03-24-2000 om 10:46 AM schreef MiRRoRMaN het volgende:

GA DAN OOK NAAR DE NR.1 SEKOLOGISCHE SITE....
Grtz,

Meerhoerman.
P.S. Ik heb trouwens nog NOOIT een tragere site gezien dan die fanpage van Seki.... wie gaat er dan ook eentje bouwen bij het Net? Men men.... hoe kunnen ze die site zo traag maken vraag je je af? Klasse!


Ik was er al reeds geweest oh machtige Meerhoerman!
Het was voor mij een verademing om deez' pracht te mogen aanschouwen in al zijn volle Sekologische glorie!
Ik warm mij aan de straling van het licht van onze grote Seki tot mij gekomen op deez' prachtige site......
Dit is het ware huis van Seki!!!

Seki is groot!
Seki is machtig!
Seki is vooral krachtig!

VAMOS!!

P.S. Inderdaad zo traag als dikke stront! Kun je verwachten bij HetNet natuurlijk.....
De beste webdesigners zitten bij HetNet en zij beschikken over de meest geavanceerde servers. NOT!!!!!! Stelletje Fucko's!!

The only reason some people get lost in thought is because it's an
unfamiliar territory...


pi_254647
quote:
op 03-25-2000 om 10:14 AM schreef Dendroaspis Angusticeps het volgende:
Ik was er al reeds geweest oh machtige Meerhoerman!
Het was voor mij een verademing om deez' pracht te mogen aanschouwen in al zijn volle Sekologische glorie!
Ik warm mij aan de straling van het licht van onze grote Seki tot mij gekomen op deez' prachtige site......
Dit is het ware huis van Seki!!!

Seki is groot!
Seki is machtig!
Seki is vooral krachtig!

VAMOS!!

P.S. Inderdaad zo traag als dikke stront! Kun je verwachten bij HetNet natuurlijk.....
De beste webdesigners zitten bij HetNet en zij beschikken over de meest geavanceerde servers. NOT!!!!!! Stelletje Fucko's!!


Heheheheh yups! Heb je ook de eerste Sekologische ripp-off al gezien dan?
i/s/Forum12/HTML/000587.html

Te triest voor woorden....

Grtz,

Meerhoerman.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')