abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 29 december 2009 @ 14:35:41 #51
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_76180845
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:29 schreef Monstarr het volgende:
Ik wil dus ook nog een pakketje pijlen halen en wat nitraten ofzo.

Is het verstandig om deze nog in België te halen? Ik weet van vroeger nog dat bij de grenzen goed gecontroleerd word tijdens de laatste dagen van het jaar.

Wil eigenlijk 1 dezer dagen nog even na mn werk in de namiddag de grens oversteken. Iemand een tip of advies hiervoor, misschien via PM ? Ik kom vanuit de richting Breda.
Nou ik zou niet naar Baarle gaan, daar is het op dit moment een kat en muis spel met de politie.
Die zitten je echt op de hielen daar.
Kan je beter naar Kapellen (Alpeco, Edruco) of Olen(Original)
Ik kan je Olen aanraden, maar dat is wel een stukje verder, maar wel een veel groter assortiment dan in Kapellen.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_76181158
ik had al gekeken voor pijlen in belgie, ze zijn daar relatief duur.
En om nou alleen voor een paar nitraten zon stuk te gaan rijden en ook nog met een risico om gepakt te worden...ik laat t erbij en rij wel even langs de plaatselijke profile vuurwerk dealer

bedankt in ieder geval voor de tip!
  dinsdag 29 december 2009 @ 14:51:17 #53
283806 SupDog
Nu was toen later
pi_76181497
ik heb een deel binnen

EN yes ik heb de SIlver Salute
Tijd manipulatie zou het einde zijn voor de fouten die gemaakt worden.
  dinsdag 29 december 2009 @ 14:54:04 #54
271766 Brickboy
Losse klinkers
pi_76181593
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 14:43 schreef Monstarr het volgende:
ik had al gekeken voor pijlen in belgie, ze zijn daar relatief duur.
En om nou alleen voor een paar nitraten zon stuk te gaan rijden en ook nog met een risico om gepakt te worden...ik laat t erbij en rij wel even langs de plaatselijke profile vuurwerk dealer

bedankt in ieder geval voor de tip!
Ach ja, als je al vuurwerk in België of Duitsland koopt, dan moet je dat eigenlijk al ergens rond maart in de zomer doen. Dan kan je zonder problemen heen-en-weer tuffen .
Stenen gooien, is mijn hobby.
  Moderator dinsdag 29 december 2009 @ 14:57:05 #55
8781 crew  Frutsel
pi_76181715
Was weer een leuk en vruchtbaar ritje naar Duitsland. LIDL en ALDI hebben weer goed aan ons verdiend
Ben blij dat ik net op tijd was om de laatste zes Alligators te kapen
pi_76181732
Weet iemand wat het beste pijlenpakket is? (40 grams)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_76183196
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 14:57 schreef Frutsel het volgende:
Was weer een leuk en vruchtbaar ritje naar Duitsland. LIDL en ALDI hebben weer goed aan ons verdiend
Ben blij dat ik net op tijd was om de laatste zes Alligators te kapen
Die Alligators zijn zeker goed voor de prijs (¤3,99)
http://www.lidl.de/cps/rd(...)htm?detail=extensive
Zie het filmpje zou ik zeggen.
pi_76183277
quote:
'Verkoop vuurwerk loopt goed'
Nederland - door Redactie op 29-12-2009 @ 14:57
De verkoop van vuurwerk is vandaag goed op gang gekomen, zegt woordvoerder Leo Groeneveld van de vuurwerkbranchevereniging in oprichting. Hij verwacht dat de omzet van vorig jaar van 65 miljoen zeker zal worden geëvenaard.

Vooral het siervuurwerk doet het volgens hem goed. "Het lijkt erop dat mensen een hekel hebben gekregen aan enorme harde knallen. Wellicht heeft dat te maken met de overlast van het illegale vuurwerk."

Veel mensen hebben hun vuurwerk van tevoren gekocht op internet, om het een dezer dagen op te halen bij een van de 1200 tot 1300 verkooppunten in Nederland. "De verkoop via internet is dit jaar enorm gestegen", aldus Groeneveld. De gemiddelde prijs van een via internet besteld pakket ligt volgens hem op 85 euro.

Volgens Groeneveld loopt ook de verkoop van veiligheidsbrillen goed. Die kosten bij de verkooppunten gemiddeld 1,95 euro per stuk.

Vuurwerk mag officieel op de laatste drie werkdagen van het jaar worden verkocht. Afsteken is toegestaan op oudejaarsdag vanaf 10.00 uur tot nieuwjaarsdag 02.00 uur.
pi_76186226
Ik heb nu zo'n olympic dragon. Ik heb nog nooit zo een gehad. Komen de knallen uit de plek waar je het aansteekt of aan de andere kant?
pi_76186531
Ik heb ook mijn vuurwerk!
10x binkies, 1x een pot gratis gekregen en een pijl/pot houder/standaard
En nog meer...
pi_76186616
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:10 schreef Qunix het volgende:
Ik heb ook mijn vuurwerk!
10x binkies, 1x een pot gratis gekregen en een pijl/pot houder/standaard
En nog meer...
Niet een uitgebreid verslag met foto's zoals vorig jaar?
pi_76187418
pi_76187432
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:12 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Niet een uitgebreid verslag met foto's zoals vorig jaar?
Doe ik pas wanneer het volgend jaar is... Wil niet de politie op de stoep hebben.
pi_76187624
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:03 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb nu zo'n olympic dragon. Ik heb nog nooit zo een gehad. Komen de knallen uit de plek waar je het aansteekt of aan de andere kant?
Waar de lont zit

Is gewoon een oversized romeinse kaars met groter/mooier effect. Helaas heb ik die nergens meer gezien hier in de buurt
pi_76187891
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:39 schreef Asgard het volgende:

[..]

Waar de lont zit

Is gewoon een oversized romeinse kaars met groter/mooier effect. Helaas heb ik die nergens meer gezien hier in de buurt
Ik maak misschien wel video's voor je hoor

Overigens. Ik heb filmpje gezien op youtube. Ziet eruit alsof je het niet kan vasthouden
pi_76189103
Pff.. er wordt hier al weer volop vuurwerk afgestoken!
Vanmiddag even een bulkpack Asian Thunders doorgelont (nooit eerder doorgelont dus hoop dat het goed gaat). Zijn 45 van de 50 stuks. Overige 5 zijn de lucht al in gegaan (om te testen)
  dinsdag 29 december 2009 @ 18:35:53 #67
246179 Hondenfluitje
Bodof, kom onder de paraplof
pi_76189507
Ziet er goed uit, op het einde dus 5 rijen tegelijk? Da's wel netjes, anders gaat het zo langzaam. Je hebt namelijk best veel ruimte gelaten tussen de Asian Thunders, wat dat betreft vind ik het wel zonde van je visco.
pi_76189922
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 18:35 schreef Hondenfluitje het volgende:
Ziet er goed uit, op het einde dus 5 rijen tegelijk? Da's wel netjes, anders gaat het zo langzaam. Je hebt namelijk best veel ruimte gelaten tussen de Asian Thunders, wat dat betreft vind ik het wel zonde van je visco.
Ik heb 5 rijen van 9 stuks. Dat blauwe rechts is schietlont. Zoals je dus ziet gaan die 5 rijen tegelijk aan.
Als het goed is heb ik nu 9 keer 5 schoten tegelijk.
pi_76190137
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:47 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ik maak misschien wel video's voor je hoor

Overigens. Ik heb filmpje gezien op youtube. Ziet eruit alsof je het niet kan vasthouden
Je moet het ook niet vasthouden, kan wel, maar ik zou het niet doen
  dinsdag 29 december 2009 @ 18:52:08 #70
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_76190155
Hebben alle vuurwerkwinkels van die lonten? Of heb je daar speciale adressen voor nodig?
pi_76191714
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 18:52 schreef PiRANiA het volgende:
Hebben alle vuurwerkwinkels van die lonten? Of heb je daar speciale adressen voor nodig?
Wil ik ook wel weten eigenlijk ;p
pi_76191994
Ik was alvast bezig met klein gerei



Ja ik ging naar binnen want ik had geen zin om een knallende babypijlen tegen me hoofd aan te krijgen
pi_76192554
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 18:52 schreef PiRANiA het volgende:
Hebben alle vuurwerkwinkels van die lonten? Of heb je daar speciale adressen voor nodig?
Normaal gezien moet iedere vuurwerkwinkel die hebben.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_76192824
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 18:46 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Ik heb 5 rijen van 9 stuks. Dat blauwe rechts is schietlont. Zoals je dus ziet gaan die 5 rijen tegelijk aan.
Als het goed is heb ik nu 9 keer 5 schoten tegelijk.
Hoe doe je dat? Ik heb namelijk ook nog een hele doos thunderkings en ik heb geen zin om ze af te steken.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_76192978
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:54 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Hoe doe je dat? Ik heb namelijk ook nog een hele doos thunderkings en ik heb geen zin om ze af te steken.
Zooi thunderkings aan elkaar maken met viscolont (als je er niet aan kunt komen, je kan ook een pak romeinse kaarsen halen en daar de lonten uithalen, zo'n 20 cm per kaars).
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')