abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 23 maart 2000 @ 00:28:00 #1
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_254470
Tessa ontpopt zich, in slaapkamer, steeds meer als een roddeltante die al fluisterd, schichtig om zich heen kijkend, haar medepassagiers probeert te overtuigen dat zij er alles aan doet om de vrede te bewaren. Ze doet er alles aan om het meisjesclubje bij elkaar te houden. Essie is nu haar grote vriendin en Antonette zal ze ook wel in het girls only clubje krijgen.
Wat dat betreft is mijn achting voor Esmeralda de afgelopen dagen enigzins gestegen.

Lafayette

  donderdag 23 maart 2000 @ 00:37:00 #2
2705 cynix
is verdwaald
pi_254471
Zijn Tessa en Iwan eigenlijk nog wel zulke dikke maatjes? Ik zie ze niet meer zo ontzettend veel bijelkaar.
Als Iwan slim is (lees: alles doet om de prijs te winnen), kapt-ie zijn vriendschap met teefje Tessa af en gaat zich volledig richten op het aanpakken van Seki en Aziz.
Zolang deze twee er niet uitgestemd zijn tenminste.

Tessa is een roddelbitch, die eigenlijk niet echt veel vrienden heeft in de bus (en daarbuiten waarschijnlijk ook niet).

  donderdag 23 maart 2000 @ 11:34:00 #3
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_254472
teefje tessa, die is goed!

Maar inderdaad wat ik al schreef: het wandelende busdrama is weg!!!. Tessa zou ruim 55 jaar geleden kaal geschoren zijn!

Dit is een vrouwpersoon die echt denkt dat zij superfantastisch is en haar mening eigenlijk zaligmakend is. Het is eigenlijk een rasechte sherrymuts om het netjes te zeggen. Maar de echte reden trouwens dat zij af en tope verbitterd overkomt is dat zij tijdens een verplichte gangbang met de hockeyclub niet éénmaal klaargekomen is. Het is duidelijk en ik schreef dit al eerder zij is een wandelend promotiemiddel voor vaginisme.

Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


pi_254473
Dit wil ik graag aan tessa kwijt:

Tessa, denk je dat je gelijk krijgt als je schreeuwt ofzo??? dat is namelijk niet zo!!!

Gegroet

Frenk

pi_254474
Wat hebben Iwan en Tessa eigenlijk met elkaar, ik kan niet bevatten wat die twee met elkaar moeten behalve dat zij voor hem praat ofzo. Heeft iemand enig idee hoe dit zit?
pi_254475
* hobbes vindt tessa erg eng als de infra-rood camera aanstaat.

* hobbes heeft de rode lettertjes ontdekt!.

  vrijdag 24 maart 2000 @ 00:13:00 #7
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_254476
Nogmaals ik vind haar eng. Ze is erger dan BB-Willem. Jammer dat SBS6 Seki heeft gemaand, en dus daarmee de werkelijke Tessa weer cammoufleert.
"Ja Aziz, toen Bart op de bank zat heb ik toch voor hem gekozen en niet voor jou?" "De volgende keer dat jij op de bank zit dan is het weer anders" Tijd dat dat dit zelfingenomen holly hobby meisje zelf op de bank komt.
Kijken wie er na Seki door haar wordt afgekeurd. Ik denk Antonnette. Omdat Tessa-meisjes uiteindelijk altijd ruzie met de andere meisjes krijgen.

Lafayette

pi_254477
Nou ik kom anders op voor deze dikke teef hoor. Ze deugt tot en met en ze zal op zeker moment Seki smoren tussen haar dijen..
Je weet het vaak soms nooit

pi_254478
quote:
op 03-23-2000 om 12:28 AM schreef Lafayette het volgende:
Tessa ontpopt zich, in slaapkamer, steeds meer als een roddeltante die al fluisterd, schichtig om zich heen kijkend, haar medepassagiers probeert te overtuigen dat zij er alles aan doet om de vrede te bewaren. Ze doet er alles aan om het meisjesclubje bij elkaar te houden. Essie is nu haar grote vriendin en Antonette zal ze ook wel in het girls only clubje krijgen.
Wat dat betreft is mijn achting voor Esmeralda de afgelopen dagen enigzins gestegen.

Lafayette


Lafayette,
na Essies heroïeke opoffering vanavond bij het schrijven van Antonettes condoleance vind ik dat de titel klasse-vertegenwoordigster toch echt naar ons aller Essie moet gaan:
zij heeft nu al wekenlang tienen in alle vakken, is het liefje van de meester en helpt al haar klasgenootjes waar zij maar kan....

Zelfs een trillend lipje tijdens de minuut stilte had zij spontaan voor elkaar....

Moeten wij hier nog twijfelen.... ?

  zaterdag 25 maart 2000 @ 03:30:00 #10
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_254479
Ja, vooral dat prachtige stukje rijmelarij waar Esmeralda schreef (voor Antonette) : 'Ook al kon () ik hem niet.....' deed mij spontaan een paar vitale organen ophoesten

[Dit bericht is gewijzigd door Meister (Datum 25 Maart 2000).]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')