abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 22 maart 2000 @ 23:47:00 #1
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_254434
Bericht van de fansite van Büllent

DE BUS VERTREKT VROEGTIJDIG UIT ALKMAAR! [22/3/2000 | Voltran | nieuw! ]
Dag beste leden!

Zojuist heb ik vernomen via het sbs6 programma "Hart van Nederland" dat de bus weer uit Alkmaar gaat vertrekken. Volgens die bron kon de politie de veiligheid van de bussagiers en de Bus zelf niet meer garanderen.

Ook is een jongetje die te dichtbij kwam, gebeten door een van de honden van de Beveiling. Het jongetje maakt het goed.

De Bus vertrekt weer.. Bestemming? Onbekend.
Of zijn er nog Büllentfans die kunnen tippen?
Zodra je het weet, Graag!

De groeten van Voltran.

  donderdag 23 maart 2000 @ 01:39:00 #2
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_254435
NIEUWS ANP 23.54

Opnieuw heeft de bus halsoverkop een standplaats moeten verlaten.Een groep jongeren in Alkmaar gooiden stenen naar het voertuig waardoor een raam sneuvelde.Waar de bus nu naar toe zal gaan is niet bekend.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 23 Maart 2000).]

  donderdag 23 maart 2000 @ 01:44:00 #3
2543 Quocy
Altijd eerlijk en objectief
pi_254436
Sneu, heel sneu... Wederom terug naar Burgers' Zoo?
pi_254437
Wat een stel mafketels zeg!!!
pi_254438
(telegraaf)

woensdag 22 maart 2000, 23:40 uur

De Bus opnieuw voortijdig
weg

ALKMAAR - De Bus van het gelijknamige
televisieprogramma van SBS6 heeft
woensdagavond voor de tweede keer
voortijdig haar standplaats moeten
verlaten. Volgens een woordvoerder kon
de politie de veiligheid van de bus niet
langer garanderen.

Woensdag gooide een groep jongeren met
stenen naar de bus, waardoor een van de
ramen werd vernield. Niemand raakte
gewond en er werden geen aanhoudingen
verricht, aldus de politie. Dinsdagavond
was er ook al een incident, waarbij een
jongen in zijn been werd gebeten door de
hond van een beveiligingsbeambte.

Het voertuig zou tot en met vrijdag in
Alkmaar blijven. Waar de bus heen is
gereden, wilde SBS niet bekendmaken. Het
voertuig staat volgende week, zoals
gepland, in Enschede.

De Bus vertrok half maart ook al voortijdig
uit Den Haag, omdat er zich enkele dagen
achter elkaar ongeregeldheden voordeden.


When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_254439
Bedankt pc eend,

Echt ongelofelijk!!
Als dit de nieuwe nationale hooligan hobby gaat worden???

pi_254440
Huh??? dat meen je niet???? Staan ze een keer dichtijb, gaan ze alweer weg !! Vaag hoor...
Misschien moeten ze het programma maar afkappen dan..
"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
pi_254441
quote:
op 03-23-2000 om 02:02 AM schreef Coos het volgende:
Bedankt pc eend,

Echt ongelofelijk!!
Als dit de nieuwe nationale hooligan hobby gaat worden???


Waarom zo ongelooflijk ?
Laat een kwart van de verwensingen hier op dit Forum alleen al, eens 1 keertje werkelijkheid worden, en de ambulances kunnen het niet meer aanslepen....

pi_254442
quote:
op 03-23-2000 om 02:02 AM schreef Coos het volgende:
Bedankt pc eend,

Echt ongelofelijk!!
Als dit de nieuwe nationale hooligan hobby gaat worden???



Graag gedaan , vergeet quenda niet.

Ik schreef al na den haag :"Maar ze zijn dus gezwicht voor de terreur , maar of dat nu wel zo slim is valt wel te betwijfelen denk ik. Ik ben bang dat ze nu wel meer acties kunnen gaan verwachten".


Laat die bus gewoon in de bush zou ik zeggen.

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 23 maart 2000 @ 02:18:00 #10
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_254443
SBS site
BUS verstopt
datum: Donderdag 23 maart 02:00
bron: Internetredactie in cognito

Woensdagavond rond tien uur heeft de BUS onder politiebegeleiding de Huisvuilcentrale in Alkmaar verlaten. Uitvoerend producent Diana Buddingh over de beslissing van locatie te wisselen: "Het is een puur preventieve maatregel die we hebben genomen in overleg met de politie." De nieuwe, tijdelijke, woonplaats van de passagiers wordt niet bekendgemaakt om veiligheidsredenen.

* Quenda® denkt dat de passagiers het bubbelbad twee keer per week zullen gaan missen als ze uit de primitieve bus komen.


pi_254444
Ik weet niet of het PLAKKEN gaat lukken maar het volgende heb ik net van de sbs site gehaald.datum: Donderdag 23 maart 01:30
bron: Internetredactie op bestemming onbekend
Rond de klok van een uur 's nachts komen Iwan en Jop terug van hun uitbraak. Ze hebben flink gedronken en dat is te merken. Luidruchtig schreeuwend komt Jop de tuin binnen gelopen. Uitbundig doen ze verslag van een avond met vrienden, vriendinnen, fans en een heleboel alcohol. Jop: "Ik ben heel erg aangeschoten," hij wijst naar Iwan, "en hij trouwens ook." Iwan heeft speciale aandacht voor Tessa. Met haar hand in de zijne stelt hij haar gerust. Waarover is niet duidelijk: "Je moet je niet zo druk maken. Alles is goed." Even later fluistert hij iets in haar oor. Het uitgebroken duo is zo enthousiast, dat ze amper oog hebben voor de nieuwe locatie. "We hoorden het pas op de terugweg. We waren helemaal verbaasd." Tessa: "Er was echt een heleboel security. Allemaal zwaailichten." Jop: "Ik kan het niet geloven, als je hoort dat de mensen zo positief zijn... dan kan ik niet geloven dat we weer moeten vertrekken. Rij maar lekker met die bus naar de Costa Brava."

datum: Donderdag 23 maart 00:30
bron: Internetredactie in cognito
Woensdagavond rond tien uur heeft de BUS onder politiebegeleiding de Huisvuilcentrale in Alkmaar verlaten. Uitvoerend producent Diana Buddingh over de beslissing van locatie te wisselen: "Het is een puur preventieve maatregel die we hebben genomen in overleg met de politie." De nieuwe, tijdelijke, woonplaats van de passagiers wordt niet bekendgemaakt om veiligheidsredenen.

  donderdag 23 maart 2000 @ 02:40:00 #12
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_254445
Om veiligheidsredenen wordt nu niet bekendgemaakt wat de nieuwe lokatie is?????
Sorry hoor SBS6, zo lang kunnen jullie dit toch niet verborgen houden. En maak toch eens duidelijke afspraken met de gemeentes en de plaatselijke politie voor je die Bus ergens neerdondert. Dit is echt duidelijk een low-budget zender. Ik vraag me trouwens af wat voor opleiding je moet hebben gevolgd om bij SBS6 te kunnen werken.
Volgens mij is de kleuterschool nog teveel gevraagd.
never play games........
  donderdag 23 maart 2000 @ 03:17:00 #13
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_254446
Quote SBS Site:." Iwan heeft speciale aandacht voor Tessa. Met haar hand in de zijne stelt hij haar gerust. Waarover is niet duidelijk: "Je moet je niet zo druk maken. Alles is goed." Even later fluistert hij iets in haar oor.

Yeah, Gele kaart voor Iwan, fluisteren is Niet toegestaan.
En aangezien hij elke nacht met Tessa ligt te fluisteren en friemelen.....is dit de druppel

pi_254447

Misschien is het goed om hier eens te melden dat daar waar jullie steeds maar weer over SBS praten, dat fundamenteel onjuist is.

Het is net als bij BB, John de Mol producties is bedenker en verantwoordelijk voor het programma.

SBS heeft het door J d Mol bedachte programma op basis van een format aangekocht, met daarin opgenomen de gebruikelijke voorwaarden die er bij het maken van TV programmaas bestaan.

Ik probeer hier niet SBS vrij te pleiten voor een aantal misstanden, maar ik vind wel dat als je iets of iemand ergens van beschuldigd, je dat ook tegen de juiste persoon moet doen.

Bij het vroegtijdig stoppen van het programma, wie weet na deze tweede vroegtijdige verplaatsing, is het niet SBS die daar de schade van ondervindt, maar vooral J de Mol zal hier de grote financiële verliezer van zijn.


pi_254448
Aangezien het in Alkmaar was, zullen het wel AZ Hooligans geweest zijn...

Is wel leuk voor bolle krijgt ie weer een beer..

* Frenkie is beetje cynisch.

  donderdag 23 maart 2000 @ 09:42:00 #16
272 R@b
No-nonsens
pi_254449
Dat hoeft helemaal niet. De Bus stond op nog geen 3 minuten fietsen van een drukke woonwijk namelijk Oud Overdie. Vanuit deze wijk kan je dmv tunneltjes onder de snelweg de huisvuilcentrale in een mum bereiken. Deze oude woonwijk staat bijvoorbeeld met oud en nieuw ook altijd in de belangstelling ivm vreugde vuren, vuurwerk etc. Bovendien gingen er in de uitgaanswereld van Alkmaar verhalen in de rondte over een grote stenengooi actie tegen De Bus. Hij stond dan wel op het beveiligde terrein van de HvC, maar als je 300 meter de sloot volgde kon je via een dammetje het weiland op en via het weiland was het dan weer 300 meter terug naar de Bus zonder sloot. Bovendien doe je als bewaking weinig tegen mensen die recht tegenover de Bus, achter de sloot, op nog geen 40 meter, de Bus onder vuur nemen met stenen. Als je De Bus op het midden van het terrein had neergezet had je die toestanden niet gehad, maar dan was hij ook niet te zien geweest.
Bij donker kon je toch al bijna niet naar De Bus kijken omdat ze zeer zware schijnwerpers rondom De Bus hadden gezet die de omgeving fel verlichtten. Je werd dan dus verblind.

Eerlijk gezegd had ik niet anders verwacht toen ik Zondag De Bus zo de eerste keer zag staan. Helaas dus .......

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  donderdag 23 maart 2000 @ 10:37:00 #17
1540 Leonie
Voor jou van mij
pi_254450
"De politie heeft geen zin meer, om als een waakhond achter die Bus aan te vangen." Volgens mij gaan ze weer terug naar de dierentuin.
Goh volgende lokatie Enschede? Ze zoeken de plaatsen wel uit zeg...Enschede ...leuk volk, kan hard schreeuwen (harder dan Seki) en ver en hard gooien en is niet gediend van aso volk zoals Seki uit Rotjeknor... Kan nog leuk worden.
Don't touch the computer, don't ever touch the computer!
  donderdag 23 maart 2000 @ 11:17:00 #18
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_254451
Als ik dit zo zie kunnen ze de bus m.i. inderdaad het beste in Burgers laten staan, dat is veruit hetveiligste, en heeft tot nu toe het minste gedoe opgeleverd.


Het is toch te gek voor woorden dat er bergen gemeenschapsgeld in deze gemaakte flauwekul worden gestoken, want reken maar dat het weer bergen geld heeft gekost in Alkmaar. En dat om al die hooligans van FC Huiswaard op afstand te houden !

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 23 maart 2000 @ 11:25:00 #19
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_254452
Ik heb net de beelden gezien die men heeft laten zien op Regio TV Noord-Holland ( op de site van R@b http://home.multiweb.nl/~eldo/debus )

maar

wat een supermens diegene die die betreffende steen door het raam heeft gekregen.

(R@b, kun jij ons iets meer vertellen over de afstand die de steen heeft afgelegd?)
Er liep rondom de bus namelijk bewaking van Mojo..(niet dat die mensen altijd capabel genoeg zijn, maar toch, er waren mensen die de omgeving van de bus in de gaten hielden)

en

de luiken van de bus zitten s'avonds altijd dicht.

Misschien tijd voor ee nieuwe programma?
Men deed in Den - haag ook al voorkomen dat er zelfs mensen op het dak waren geweest, en dat De Bus zelf belaagd werd (een dag later was het plots het regie busje wat onder vuur lag)

wat is nu de werkelijke reden?
Gooien de mensen van het programma soms zelf met stenen?
Zoeken ze bewust naar locaties waar men eventueel problemen zouden kunnen verwachten?
Zodat ze weer een "leuke" publiciteitsstunt hebben?

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 23 Maart 2000).]

pi_254453
quote:
op 03-23-2000 om 11:17 AM schreef buzzer het volgende:
Als ik dit zo zie kunnen ze de bus m.i. inderdaad het beste in Burgers laten staan, dat is veruit hetveiligste, en heeft tot nu toe het minste gedoe opgeleverd.


Het is toch te gek voor woorden dat er bergen gemeenschapsgeld in deze gemaakte flauwekul worden gestoken, want reken maar dat het weer bergen geld heeft gekost in Alkmaar. En dat om al die hooligans van FC Huiswaard op afstand te houden !


Wie zegt dat het hooligans zijn...
Wel makkelijk natuurlijk.. Kan je altijd iemand de schuld geven als het misgaat...
Meindert Tjoelker werd tenslotte ook doodgeslagen door een cambuurhooligan.

Het waren gewoon baldadige jongeren. Bovendien verdenk ik SBS met opzet de publiciteit te zoeken bij dit soort gebeurtenissen.

  donderdag 23 maart 2000 @ 11:58:00 #21
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_254454
Erratum:

Achter de term "Huiswaard-Hooligans" had een moeten staan (btw FC Huiswaard is een gewoon doorsnee amateur voetbalclubje uit Alkmaar)

* buzzer is net als Frenkie wel eens cynisch !.

Maar je hebt wel gelijk Frenkie........

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_254455
Ik ben net als tessa ik denk dat ik gelijk krijg als ik schreeuw. Dus schreeuw ik af en toe om gelijk te krijgen
pi_254456
op sbs text staat doodleuk dat de lokatie baarn is
pagina 287: deze week: alkmaar en baarn

hoezo geheime lokatie

  donderdag 23 maart 2000 @ 12:23:00 #24
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_254457
in baarn


bron sbs site:Woensdagavond rond tien uur heeft de BUS onder politiebegeleiding de Huisvuilcentrale in Alkmaar verlaten. Uitvoerend producent Diana Buddingh over de beslissing van locatie te wisselen: "Het is een puur preventieve maatregel die we hebben genomen in overleg met de politie." De nieuwe, tijdelijke, woonplaats van de passagiers wordt niet bekendgemaakt om veiligheidsredenen.




pi_254458
quote:
op 03-23-2000 om 12:13 PM schreef gtotep het volgende:
op sbs text staat doodleuk dat de lokatie baarn is
pagina 287: deze week: alkmaar en baarn

Dat betekent dat de bus niet "gevlucht" is maar dat ze gewoon de route volgen. De mediazoekers van sbs...

Hoezo aandacht trekken!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')