abonnement Unibet Coolblue
pi_76090760
quote:
Op zondag 27 december 2009 00:03 schreef MrJones het volgende:
En trouwens, banaler? Echt? De laatste show 'voor' de pauze wel eens goed geluisterd?
"Even de mond spoelen"
pi_76093002
Ik vond het erg prachtig..
Sommige stukken had ik het kippenvel op mijn tenen staan.
Het is eigenlijk niet zo`n hele omzwaai, maar dat kan een gevoelskwestie zijn.
Prachtige ode aan zijn vrouw ook.
De vorige shows waren echt voor lekker even een ongedwongen geinavond.
prima! Maar ik kan ook shows waarderen die nog dagen en weken in je hoofd rond blijven dwalen.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_76093726
Morgen even bekijken. De beste cabaretier ooit imho.
standaarddrinker
pi_76094091
Een indrukwekkende voorstelling, maar ik vind de 'oude' Finkers toch prettiger om naar te kijken/luisteren, waarin de eenvoud er voor zorgt dat het echt een prachtige voorstelling is. Ik vind het onzin dat alleen grappen met een serieuze ondertoon een show diepgang zouden kunnen geven, echte grappen kunnen dat net zo als zij zo goed in elkaar zitten als de grappen van de 'oude' Finkers. Maar in ieder geval goed om hem weer in een nieuwe voorstelling te zien.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 27 december 2009 @ 08:14:57 #55
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_76094921
Heb de 1e helft gezien, vond het een leuke show. Herman is gewoon de koning met woordgrapjes en heeft geen gekke bekken nodig om zijn verhaal te vertellen
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zondag 27 december 2009 @ 09:15:41 #56
138687 Hr-Flip
flipperderflap
pi_76095085
Ik ben naar zijn liveshow geweest, en heb gisteren ook gekeken. Sterker nog 2 keer precies dezelfde show gezien, want ik was tijdens de opnames ook aanwezig.

Een prachtige show, waar je ook aan het denken wordt gezet. Maar waar niet iedereen even veel waardering voor heeft. Ook bij de opnames in Hengelo, zag je dat in de 2e helft, toch wel een tiental mensen niet meer terug is gekomen. Jammer vind ik dat. In mijn ogen was het 2e gedeelte toch net iets beter dan de 1e, vooral het stukje van de carnaval was super.
pi_76097085
Ik vond het een mooie show. Ik vind hem toch wel erg goed, hij heeft geen fratsen nodig om grappig te zijn.
pi_76097771
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 22:41 schreef TAV74 het volgende:

Oneens, ik vind hem echt geweldig nu hij zichzelf meer laat zien. Vind deze show ook veel sterker dan de laatste van "voor de pauze". De grap is nu minder om de grap en er zit nog genoeg flauwekul in gelukkig.
Kan ik me helemaal in vinden.
Heb zijn eerdere shows ook gezien en dit was zeker anders, maar niet minder goed.
Juist ook de wat meer serieuze stukken en het feit dat hij toch best veel van zichzelf bloot geeft vind ik mooi. Je moet denk ik wel een beetje de voorgeschiedenis weten, en dus niet denken dat je even finkers gaat kijken zoals je gewend was. Er waren 2 liedjes die ik erg treffend/mooi vond, moet eens even opzoeken welke het ook weer precies waren.

Blijf erbij dat het toch knap is dat hij na zo'n ziekte toch weer is gaan optreden.
..non est vivere sed valere vita est ..
  zondag 27 december 2009 @ 15:29:48 #59
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_76105390
iS T EEN BEETJE ALS mARC MARIE, OOK PERSOONLIJKE VERHALEN?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 27 december 2009 @ 15:34:13 #60
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_76105551
quote:
Op zondag 27 december 2009 15:29 schreef Stefan het volgende:
iS T EEN BEETJE ALS mARC MARIE, OOK PERSOONLIJKE VERHALEN?
Nee, het is vooral heel erg Herman Finkers qua humor, alleen zitten er veel meer persoonlijke verhalen en beschouwingen in, zeker in het eerste deel waar hij over zijn ziekte verteld. De typische flauwe wendingen, droge commentaren en woordspelingen zitten nu wat meer verpakt in het verhaal en minder in bijvoorbeeld visuele gadgets zoals hij dat in vorige shows deed.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_76108999
Een van de beste conferences ooit.
pi_76111036
Geniaal

Herman: Neem jij wat bij de koffie?
Vrouw: Ik doe wat jij ook doet.
Herman: Ik ga er een potje bij masturberen.
standaarddrinker
pi_76112587
quote:
Op zondag 27 december 2009 18:24 schreef DrDentz het volgende:
Geniaal

Herman: Neem jij wat bij de koffie?
Vrouw: Ik doe wat jij ook doet.
Herman: Ik ga er een potje bij masturberen.
Buurman: Kopje koffie?
Ouders Finkers: Nee hoor, doe vooral geen moeite.
Buurman: Nou, ik kan het zo zetten hoor.
Ouders: Nee, doe geen moeite.
Buurman: Ik heb alles al klaar, ik hoef het alleen maar aan te zetten.
Ouders: Echt, doe geen moeite.
Buurman: Ik hoef alleen dit knopje in te drukken en jullie hebben koffie.
Ouders: Nee joh, het hoeft niet.

Ouders komen thuis:
Het waren zulke rare mensen, we kregen geeneens koffie.
pi_76113718
En zo gaat het echt.
standaarddrinker
  zondag 27 december 2009 @ 20:11:18 #65
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_76114806
Liever de oude Finkers.
pi_76117028
quote:
Op zondag 27 december 2009 18:24 schreef DrDentz het volgende:
Geniaal

Herman: Neem jij wat bij de koffie?
Vrouw: Ik doe wat jij ook doet.
Herman: Ik ga er een potje bij masturberen.
Dit is dus niet grappig...

Ik heb de show ook niet uitgezien, ik had me er veel van verwacht, juist vanwege die extra diepgang. Maar ook die diepgang vond ik wat tegen vallen. En de humor, iemand riep hier banaal. Mee eens, bovenstaande grap is niet leuk en wat mij betreft niet van Finkers niveau. In kalm an en rap een beetje zat wat ook banale humor, maar daar ging het nog (al vond ik daar ook al de ballen die onder de onderbroek hangen goedkoop scoren).

En om met Finkers zelf te spreken, dat heeft zo'n jongen toch niet nodig..

Mijn all time favoriete Finkers grap.

Ben je getrouwd?
Nee.. Mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

Een show met alleen liedjes zie ik nog wel zitten, dat mag hij wel eens proberen.
pi_76117981
"...En ik begeleid mijzelf hierbij op de vleugel"

Schitterende show. Ik hield erg van die woordgrappen en humor van de vorige shows. En dit was hetzelfde + inhoud.

Schitterend
pi_76122785
quote:
Op zondag 27 december 2009 21:11 schreef Altijd_Lastig het volgende:

[..]

Dit is dus niet grappig...

Ik heb de show ook niet uitgezien, ik had me er veel van verwacht, juist vanwege die extra diepgang. Maar ook die diepgang vond ik wat tegen vallen. En de humor, iemand riep hier banaal. Mee eens, bovenstaande grap is niet leuk en wat mij betreft niet van Finkers niveau. In kalm an en rap een beetje zat wat ook banale humor, maar daar ging het nog (al vond ik daar ook al de ballen die onder de onderbroek hangen goedkoop scoren).

En om met Finkers zelf te spreken, dat heeft zo'n jongen toch niet nodig..

Mijn all time favoriete Finkers grap.

Ben je getrouwd?
Nee.. Mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

Een show met alleen liedjes zie ik nog wel zitten, dat mag hij wel eens proberen.
die eerste grap is niet grappig als je em zo leest maar op de manier hoe finkers het weer overbrengt wel...groot verschil.

denk ook dat je wat geduld had moeten opbrengen. Die diepgang waar je op zat te wachten was er wel, met name in het laatste gedeelte.
pi_76123779
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 23:44 schreef OmeCorn het volgende:
Ik begrijp niet wat iedereen er leuk aan vindt. Saai, langdradig, gewoonweg kut. Heb het tot 23.00 volgehouden wat ik best een stukje zelfbeheersing van mezelf vind. Ik vind het best als hij wil vertellen hoe hij z'n ziekte ervaarde, maar die grapjes in het verhaal vind ik niet leuk en geforceerd. Sowieso zijn de grapjes van hem niet geëvolueerd sinds hij begon. Alleen zijn ze dit keer ook nog eens stuk slechter dan in zijn vorige voorstellingen, vind de grappen heel geforceerd in de show gezet.
tja, wat zullen we hiervan zeggen..............gebrek aan inlevingsvermogen? Geen geduld meer kunnen opbrengen voor iets meer diepgang? Ook geinfecteerd door de stress van de huidige tijdgeest blijkbaar.

hoe zouden zijn grappen moeten evolueren dan? Is dat nodig? Waarom? Volgens mijn zijn ze tijdloos.........
  dinsdag 29 december 2009 @ 01:00:14 #70
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_76167003
Ik ben een enorme fan van zijn oude shows en daarom kon ik juist deze show waarderen. Voor het eerst persoonlijk, dat spreekt me erg aan. Mooi verhaal. Alleen teveel liedjes, helaas. Maar zn verhaal was goed.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_76167077
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 01:00 schreef Stefan het volgende:
Ik ben een enorme fan van zijn oude shows en daarom kon ik juist deze show waarderen. Voor het eerst persoonlijk, dat spreekt me erg aan. Mooi verhaal. Alleen teveel liedjes, helaas. Maar zn verhaal was goed.
Je dacht aanvankelijk nog dat je het niets zou vinden omdat het nóg serieuzer was dan de vorige.
pi_76168557
Het was een goede show, maar wel heel anders dan ik van Finkers gewend ben. De spitsvondige woordgrappen zijn er nog steeds, maar er was nu ook ruimte voor zelfreflectie. Knap van hem dat hij op deze manier met zijn ziekte omgaat en het relativeert.
  dinsdag 29 december 2009 @ 03:20:38 #73
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_76168681
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 01:02 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Je dacht aanvankelijk nog dat je het niets zou vinden omdat het nóg serieuzer was dan de vorige.
Klopt. Maar de vorige vond ik teveel gaan over zn burnout. En daar had ie nog decor nodig, hier alleen een mic. Wel apart dat ie nog steeds een mic vasthoudt.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_76168789
iemand een link waar ik de aflevering opnieuw kan bekijken?
pi_76168809
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 03:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
iemand een link waar ik de aflevering opnieuw kan bekijken?
Hij staat op uitzendinggemist.nl

Ik vond het een prachtige show. Van het begin tot het eind.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')