abonnement Unibet Coolblue
pi_254412
Duidelijk is nu wie de populairste is....dit kan Seki niet hebben en zal nu het leven van IWAN zuur maken!!!
pi_254413
Daar was hij al mee bezig zie topic ...valt sheki altijd de bovenste v.d lijst aan?

Heerlijk, goed zo, Fok Sheki.
hoop dat ze uitzenden hoe hij heeft gereageerd, Sheki dus.

  donderdag 23 maart 2000 @ 01:09:00 #3
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_254414
Gerechtigheid is eindelijk geschied.

Iemand die constant in herhaling valt met wees jezelf en Vamos, hoort natuurlijk niet op de 1e plaats.
Misschien kunnen we over een kleine 2 weken zelf tegen Sjekkie zeggen: Vamos!!!!!!!!!

never play games........
pi_254415
YES !! JUSTICE WILL RULE!
"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
  donderdag 23 maart 2000 @ 13:59:00 #5
572 Sniper
Gull Catcher
pi_254416
Ongelofelijk dat dat leeghoofd met de persoonlijkheid van een Zuid Amerikaans zandmugje op 1 staat.....

Als we alle TV uitzendingen tot nu toe op een rijtje zetten en daar de interessante scenes met IWAN uit lichten, kom je misschien op 20, 30 seconden. Iwan drinkt nog maar 's een blikje bier, Waagt zich aan een volledige zin, draagt zorg voor de rituele verbranding van een tosti...

Laten we hopen dat er snel orde op zaken gesteld wordt, want een uitzending met Iwan in de hoofdrol...Ik kijk dan wel naar Van Gewest tot Gewest.

pi_254417
Het is overduidelijk dat SBS6 bepaalt wie er bovenaan de populariteitslijst staat. Door het bellen spek je alleen de zakken van de programma-makers, maar heb je totaal geen invloed op de uitslag.
Ondanks dat Iwan vandeweek Sjeki op z'n nummer probeerde te zetten, kan ik me niet voorstellen dat hij opeens de populairste is. En als je naar de verschillende polls kijkt op het internet, dan is Sjeki ook lang niet zo populair als SBS6 wil laten geloven!
SBS6 bepaalt wie er bovenaan staat en wie er gaat winnen. Zolang het maar goed is voor de kijkcijfers!
Have fun!
  donderdag 23 maart 2000 @ 16:12:00 #7
2674 elfje!
Onrust stoker
pi_254418
Waar ik mij vooral over verbaasde was dat hij Jop heeft meegenomen, Of all people!!!

Of probeert hij zieltjes te winnen om Seki een hak te zetten?????


pi_254419
Verbaas je niet elfje, denk alleen even door. Jop komt uit Noord Holland en de bus staat/ okay stond in Alkmaar...
fake a dream
pi_254420
quote:
op 03-23-2000 om 01:59 PM schreef Sniper het volgende:
Ongelofelijk dat dat leeghoofd met de persoonlijkheid van een Zuid Amerikaans zandmugje op 1 staat.....

Als we alle TV uitzendingen tot nu toe op een rijtje zetten en daar de interessante scenes met IWAN uit lichten, kom je misschien op 20, 30 seconden. Iwan drinkt nog maar 's een blikje bier, Waagt zich aan een volledige zin, draagt zorg voor de rituele verbranding van een tosti...

Laten we hopen dat er snel orde op zaken gesteld wordt, want een uitzending met Iwan in de hoofdrol...Ik kijk dan wel naar Van Gewest tot Gewest.


Helemaal met je eens Sniper, maar ik denk dat Iwan in combinatie met Seki wel interessant wordt/is/blijft...

Iwan maakt op dit moment gebruik van het geval Seki, hij is alleen maar populair om dat hij een beetje opkomt voor de groep, maar als onze trouwe Bosnier vertrekt dan zal de storm gaan liggen en wordt het programma hoogstwaarschijnlijk nog braver dan van Gewest tot Gewest...

gratis en voor niet
pi_254421
Als je de polls moet geloven staat eigenlijk Esmeralda weer bovenaan. Maar die had nog steeds huisarrest, dus het is nummer twee geworden.
pi_254422
Het wordt nu een kwestie van Iwan vs. Seki, het intellect tegenover de brute kracht van het lichaam...
gratis en voor niet
  vrijdag 24 maart 2000 @ 21:50:00 #12
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_254423
Sorry, is er enige reden om aan te nemen dat we Iwan als 'het intellect' kunnen aanduiden? Het zwarte gat of het vraagteken tegen de neanderthaler is een betere beschrijving van de situatie...
pi_254424
Maar de stille kracht is toch de MOL. Hij is het toch, het leipe achterneefje van Ome John...

Ja echt wel!!!!!!

Je weet het vaak soms nooit

pi_254425
quote:
op 03-24-2000 om 09:40 PM schreef TomBombadil het volgende:
Het wordt nu een kwestie van Iwan vs. Seki, het intellect tegenover de brute kracht van het lichaam...

Welk intellect???

pi_254426
Sorry hoor, maar 'het intellect' is me ook ietsje teveel van het goede.
Zoals hij daar vanavond met Tessa op de bank tussen z'n tanden dat liedje van Frank Boeijen begon te zingen, hebben we hem hier spontaan tot Iwan Bever omgedoopt !

Begrijp me niet verkeerd (Moor is dierenvriend) maar er is iets 'onechts' aan die vent, een masker. Opvallend hoe hij bv. Jop geen één keer recht aankijkt terwijl die met hem praat in de kaas-sleep-remise (of wat het was) daar in Alkmaar.
Is hij nou zo verlegen, of wil ie gewoon geen direct contact ?

"Maakt mij nie uit"...zal z'n eigen antwoord wel zijn....

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')