abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_254393
ik vind antonette het leukst en het eerlijkst van allemaal. ik hoop dat zij wint.
Ik ben best wel blij nu
pi_254394
Vind ik ook
gratis en voor niet
pi_254395
Ik ook.
dat ik dit nog mag meemaken!
pi_254396
Dat zijn er toch al drie
gratis en voor niet
pi_254397
En ikke
Have fun!
  vrijdag 24 maart 2000 @ 13:26:00 #6
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_254398
Nou, anders ik wel. In het vlakke, door volslagen emotioneel beschadigde idioten bewoonde, landschap van De Bus is zij een toren van natuurlijk en niet-gemaakt gedrag. Het enige wat bij mij verbazing wekt (behalve dat lelijke dreadlock-haar) is dat ze het houdt met Jop, ongetwijfeld in het echt een oprechte en sympathieke vent- maar ik zou het pas opmerken als het hem een keer zou lukken zijn mond DICHT te houden als hij niet aan het praten of eten is....
pi_254399
quote:
op 03-24-2000 om 01:26 PM schreef Meister het volgende:
<snip>
Het enige wat bij mij verbazing wekt (behalve dat lelijke dreadlock-haar) is dat ze het houdt met Jop, ongetwijfeld in het echt een oprechte en sympathieke vent- maar ik zou het pas opmerken als het hem een keer zou lukken zijn mond DICHT te houden als hij niet aan het praten of eten is....

Daarmee heb je ook meteen haar 'functie' in de selectie-procedure vanuit de producers: Jop was geselecteerd als oa. 'vrouwenjager' (zie zijn gesprek met Aziz over Essie),
en daarvoor was een tegenspeelster nodig die 'wel van macho-aandacht houdt', (for-the-time-being dan!).
Bovendien zijn zij beiden ongetwijfeld al geobserveerd in het voorselectie-weekend.

Dat wij kijkers de deelnemers afzonderlijk bekijken, doet ons gauw hun onderlinge dynamiek vergeten als een welbewust gekozen 'schaakspel-uitgangspositie',
minutieus georchestreerd door de producenten.

  vrijdag 24 maart 2000 @ 15:06:00 #8
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_254400
Ik geloof, de andere participanten onder de loep nemende -met als uitzondering de weliswaar slicke, maar helaas veel te nikserige en gemaakte Iwan-, onmiddelijk dat Jop in de bus is gezet als 'male love interest' (ook al is hij wel ERG sullig om deze rol met overtuiging te kunnen vervullen). Ik heb overigens de introductie afleveringen gemist, dus het is mogelijk dat de redactie hem ook openlijk zo heeft neergezet. Ik denk wel dat je de producenten overschat als je stelt dat Antonette nu met hem is omdat ze voorbestemd was om te vallen voor zijn lady-killer rol. Het lijkt me nogal toevallig dat juist zij bij hem in bed is belandt, volgens mij komt dit meer omdat ze nogal onzeker is en behoefte heeft aan bevestiging dan dat ze van nature wel in is voor een avontuurtje.

Edit: spelfoutje

[Dit bericht is gewijzigd door Meister (Datum 24 Maart 2000).]

pi_254401
Mee eens hoor, Meister, zij was natuurlijk maar 1 van diverse 'mogelijkheden',
mijn punt is dat niemand daar zit om 'als mens tot zijn/haar recht te komen',
maar om heel andere redenen daar is néérgezet.
pi_254402
volgens mij zoekt hij in Antonette een surrogaat moeder. Zij is zeker,stabiel en zorgzaam. Dat heeft Jop nodig. Voor Antonette is het volgens mij een busavontuurtje. Haar grenzen qua lichamelijkheid en sexualiteit liggen laag.
pi_254403
volgens mij zoekt hij in Antonette een surrogaat moeder. Zij is zeker,stabiel en zorgzaam. Dat heeft Jop nodig. Voor Antonette is het volgens mij een busavontuurtje. Haar grenzen qua lichamelijkheid en sexualiteit liggen laag.
pi_254404
Ik stem op Iwan!! Mag dat ook?
The best for last!

  vrijdag 24 maart 2000 @ 17:18:00 #13
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_254405
Welnee Saar. Je verkeerde uitgangspunt is dat Jop uberhaupt bewust of onbewust ergens naar op zoek is. Hij wil gewoon een beetje rotzooien met die meid- ik geloof niet dat er meer achter zit. Volgens mij baalde hij er daarom zo van dat iedereen wilde weten of er nu iets was tussen hem en Antonette. Dat dwong hem om de relatie te benoemen (ook tegen A.). Ik denk overigens dat je Antonette's morele standaarden veel te laag inschat- dit komt gewoon door de onnatuurlijke situatie in de bus.

[Dit bericht is gewijzigd door Meister (Datum 24 Maart 2000).]

pi_254406
Onderschat Antonette niet. Ze zal echt niet gaan "rommelen". Ze is gewoon een leuke meid die zichzelf is en blijft.
pi_254407
quote:
op 03-24-2000 om 05:18 PM schreef Meister het volgende:
Welnee Saar. Je verkeerde uitgangspunt is dat Jop uberhaupt bewust of onbewust ergens naar op zoek is. Hij wil gewoon een beetje rotzooien met die meid- ik geloof niet dat er meer achter zit. Volgens mij baalde hij er daarom zo van dat iedereen wilde weten of er nu iets was tussen hem en Antonette. Dat dwong hem om de relatie te benoemen (ook tegen A.).

Dat waren ook Jop's eigen woorden 2-3 weken geleden tegen Aziz op het bus-trapje:
Aziz: "ik wil alleen maar dollen met 'r, man",
Jop:"ik toch ook, joh".

  zaterdag 25 maart 2000 @ 00:22:00 #16
2705 cynix
is verdwaald
pi_254408
quote:
op 03-25-2000 om 12:12 AM schreef Moor het volgende:
Aziz: "ik wil alleen maar dollen met 'r, man",
Jop:"ik toch ook, joh".

Ik wil ook alleen maar met haar dollen.
(Wat kun je er overigens anders mee? Goed gesprek, whoeaaahhaha! red.)

pi_254409
quote:
op 03-25-2000 om 12:22 AM schreef cynix het volgende:
Ik wil ook alleen maar met haar dollen.
(Wat kun je er overigens anders mee? Goed gesprek, whoeaaahhaha! red.)

Nou, Cynix, Seki was enkele dagen geleden al een aardig eind op weg met 'iets anders' in gesprek met Antonette. En gezien haar geleidelijke verkleuring tot pioenrood greep dat haar meer aan dan menig nachtje met Joppie. Ze koos hem (zoals ze vertelde op het 'postkantoor') uit om haar hart even te luchten van boosheid of opgefoktheid,
en dat scheen redelijk gelukt te zijn. En wat was daar nou helemaal voor nodig ?
Een luisterend oor, en 1 gewetensvraagje: voel je je eigenlijk niet gebruikt hier in de Bus? En dat kwam vlak nadat zij aan Seki bekend had, het toch best wel ingewikkeld te vinden, 'dat met Jop'....

  zaterdag 25 maart 2000 @ 01:05:00 #18
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_254410
Moor, ik was (zoals misschien al duidelijk was) onder de indruk van de conversatie die onlangs plaatsvond tussen Antonette en Seki. Althans, dat ging eigenlijk alleen op voor de bijdrage van A., die op een verbazingwekkend -maar die verbazing bij mij kwam natuurlijk doordat de andere busbewoners zich alleen maar kunnen uiten via hetzij een vorm van hysterie of zich in het geheel niet bloot willen geven - eerlijke en heldere wijze een en ander vertelde over haar leven en haar ervaringen in De Bus en daarnaast Seki nog een paar welgemeende tips probeerde te geven om zijn verblijf in de bus wat makkelijker te maken. Ik geloof niet dat Seki in dit gesprek ook maar een seconde iets probeerde te begrijpen van wat Antonette probeerde te vertellen; zodra het ook maar enigszins de diepte in ging het Seki in ieder geval duidelijk boven de pet en die antwoordde dan ook alleen maar met het gebruikelijke en me ondertussen behoorlijk de keel uithangende 'ik ben eerlijk en ik zeg waar het op staat'-lulverhaal. En die vraag over of ze zich niet gebruikt voelde kwam bij mij bepaald niet sympathiek over, meer een soort verkapt 'ik voel me ver verheven boven jullie'. Maar goed, welke motieven bij beiden ook speelden in dit gesprek, het geeft in ieder geval aan dat beiden tot de interessantere bewoners horen en ik hoop dan ook dat ze het allebei ver schoppen

[Dit bericht is gewijzigd door Meister (Datum 25 Maart 2000).]

pi_254411
Mooi geschreven Meister.

Hij (Seki) is zó bang dat ze te dichtbij komen.

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')