abonnement Unibet Coolblue
pi_76044077
Linkje naar de vorige: [OUD] Hoe gaat het met ons?

Laatste posts:
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 06:42 schreef RockabeIIa het volgende:
'Dipvrouwen', ik denk aan jullie deze dagen. Ik hoop echt dat jullie je niet verloren en alleen voelen in de feestdagen
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 09:16 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Wat zij zegt...
en het geldt ook voor jezelf meissie
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 10:44 schreef Nijna het volgende:
Zelf niet fit, krijgen straks huis vol visite , ik denk dat ik me ga verstoppen in mn bed... maar na vandaag even geen verplichtingen, ik kan die klok wel vooruitkijken...
Fijne dagen allemaal.
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 10:52 schreef Moonah het volgende:
Oeh, sterkte Nijna. Rot, als je zelf niet lekker bent en je moet zo veel zorgen. Slaat je medicatie al aan?
Verdorie, denk ik snel even bij te lezen voor het familieontbijt, sluit ik een topic.
Maar desondanks, voor iedereen fijne dagen gewenst.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_76044134
En ik heb dus hoooooonger!!!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_76044136
Veel succes aan alle dipmama's z met de feestdagen.
Dippen tijdens feestdagen is zo mogelijk nog erger dan de rest van het jaar (vond ik tenminste) dus dikke
  vrijdag 25 december 2009 @ 11:25:56 #4
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_76044687
Kerst
man - Jezus
waar begon
je aan


Ineens, midden in de afgelopen nacht, besefte ik wat ik (vooral) mijn ouders aandoe. Alles wordt om mij heen aangepast. Omdat ík zo nodig ''zo'' ben. Ik heb dat al die jaren niet zo, scherp gezien als vannacht.
Alsof, het muntje viel.
Wist ik maar minder van de wereld. Dan had het misschien makkelijker geweest.

Voor alle mensen: Vrees niet!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_76045088
Oxy, jij doet ze dat niet aan, jij kunt niet anders. Het is een stom biologisch dingetje geweest, niet jij. Als je zegt dat jij het ze aandoet, is het net alsof je daar mee kunt stoppen.
Voor je ouders zal het soms vast lastig zijn, dat je een gebruiksaanwijzing hebt, maar ik weet zeker dat ze jou niet anders zouden willen dan hoe jij bent. Je bent hun lieve dochter omdat je jezelf bent.
Er zijn zoveel dingen waardoor ouders zich zorgen kunnen maken die misschien wel erger zijn, omdat een kind het bewust doet. Of er mee kan stoppen.
Als ik bedenk wat mijn neefje mijn oom en tante aan heeft gedaan, weet zeker dat hij zijn ouders 100 x meer verdriet heeft gedaan. Omdat wat hij deed een keuze was, hij deed bewust iets verkeerds. Dat is zoveel erger.

En voor de dipmama's een extra en hopelijk genieten jullie volgend jaar ook van Kerst, het kan altijd beter gaan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_76045122
Oxy, gaaf dat mini-gedichtje

Enne: vreest niet, want zie, ik verkondig je grote blijdschap, die héél het volk ten deel zal vallen zei die engel toch?
Hoor jij ook bij, bij dat hele volk of je nou 'zo' bent of niet!

En als je een been gemist had, hadden de mensen rondom jou ook dingen voor je aangepast, of als je geen handen had gehad! En nu jij gewoon qua hersenen wat anders in elkaar zit dan veel andere mensen is het net zo logisch dat mensen zich wat aanpassen
En ze doen het met net zoveel liefde!
  vrijdag 25 december 2009 @ 11:47:15 #7
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76045162
Och lieve Oxy, je woorden raken me zo diep.
En je ouders en anderen in je omgeving passen zich met liefde aan, niet omdat je " zo" bent.
maar omdat je oxy bent, een hele lieve bijzondere dame.
Waar menig ander nog zoveel van leren kan ,keer op keer.
En ik denk dat een ieder zich zoveel malen liever aan past aan iemand die "zo" is, dan iemand die onwetend/onwillend is.

Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 25 december 2009 @ 11:48:44 #8
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_76045189
En voor jou Oxy

I remember when, I remember, I remember when I lost my mind.
There was something so pleasant about that place,
even your emotions had an echo, and so much space.

And when you’re out there, without care, yeah I was out off touch.
But it wasn’t because I didn’t know enough, I just knew too much.


Does that make me crazy?
Does that make me crazy?
Does that make me crazy?
Probably...

And I hope that you are having the time of your life.
But think twice, that’s my only advice.

Come on now, who do you, who do you, who do you, who do you think you are?
Ha, Ha, Ha! Bless your soul. You really think you’re in control?

Well, I think you’re crazy!
I think you’re crazy!
I think you’re crazy!
Just like me...

My heroes had the heart to do their lives out on a limb.
And all I remember is thinking, I wanna be like them.

Ever since I was little, ever since I was little it looked like fun.
It was no coincidence I’ve come and I can die when I'm done.

But maybe I’m crazy.
Maybe you’re crazy.
Maybe we’re crazy.
Probably...

pi_76049475
Oxy
  vrijdag 25 december 2009 @ 14:24:34 #10
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_76049729


[ Bericht 100% gewijzigd door m@x op 25-12-2009 19:19:53 (too much info) ]
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 25 december 2009 @ 14:30:54 #11
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76049938
Lieve M@x
woonde je toch maar dichterbij
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_76050096
Oxy, jouw aanwezigheid op dit forum heeft mijn blik ontzettend verruimd, jouw verhalen en inzichten (en gedichten!) verrijken mijn leven doordat ik leer om op een andere manier naar veel dingen te kijken. Ik vind dat heel waardevol. Als je dat al bereikt bij iemand die je 'slechts' van een forum kent, dan ben jij, precies zoals jij bent, nog veel waardevoller voor alle mensen in je directe omgeving.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_76051369
Een voor iedereen hier met een dipgevoel.

Ik zou ook een dipgevoel moeten hebben. Ik heb vorige week te horen gekregen dat ik MS heb.
Maar het rare is dat ik dat gevoel niet heb. Familie , vrienden en collega's vinden me laconiek reageren. Ze vinden het allemaal zo erg voor me. Natuurlijk vind ik het ook erg! Maar ik blijf er erg rustig onder. Ik weet gewoon niet hoe ik me moet voelen. Het is allemaal zo onzeker....
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_76051917
Poeh, Kaarr.... wat een heftig nieuws.

Oxy, ik vond je een fijn mens toen ik je ontmoette!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_76051949
En Macka, hoe gaat het inmiddels met jou?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 25 december 2009 @ 16:16:57 #16
24188 Belana
kloon van belana
pi_76052287
voor alle dipjes
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † vrijdag 25 december 2009 @ 16:48:36 #17
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_76052800
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 15:27 schreef Kaarr het volgende:
Een voor iedereen hier met een dipgevoel.

Ik zou ook een dipgevoel moeten hebben. Ik heb vorige week te horen gekregen dat ik MS heb.
Maar het rare is dat ik dat gevoel niet heb. Familie , vrienden en collega's vinden me laconiek reageren. Ze vinden het allemaal zo erg voor me. Natuurlijk vind ik het ook erg! Maar ik blijf er erg rustig onder. Ik weet gewoon niet hoe ik me moet voelen. Het is allemaal zo onzeker....
Kaarr, wat een rotnieuws! Ik schrik er ook van. Merk je al aan je lijf dat je het hebt? Of komt dat nog?
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_76052801
Kaar dat is heftig nieuws, maar als je er zelf berustend in bent dan is dat misschien alleen maar prettig. Eerst maar eens even goed uitzoeken hoe en wat toch?

En verder, wil ik als kerstwensje voor iedereen fijne feestdagen wensen. Voor iedereen, met en zonder kindjes en met en zonder dipjes. Fijne kerstdagen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76052902
Wat een rotnieuws Kaarr
pi_76052987
Kaar wat een rotnieuws

M@x

Oxy

en iedereen die het verder kan gebruiken ook een dikke

Moonah, het slaat geloof ik nog niet echt aan. Van de week zat er even een groot gat in de weg, komt vast.
Mama van 2 lieve meiden :)
  † In Memoriam † vrijdag 25 december 2009 @ 17:13:35 #21
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_76053218
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 15:57 schreef Moonah het volgende:
En Macka, hoe gaat het inmiddels met jou?
Met mij gaat het goed, voor het eerst in 24 jaar zin in kerst, bijna onwerkelijk om me zo goed te voelen en niet meer te weten hoe een depressie echt voelt. Natuurlijk gun ik mezelf die enorme vooruitgang wel, maar ik gun het alle anderen ook zo!

[ Bericht 15% gewijzigd door Macka66 op 25-12-2009 20:19:17 (zo beter) ]
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  Jubileum moderator vrijdag 25 december 2009 @ 18:54:37 #22
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_76054784
Oxy misschien wil je dit van mij aannemen: die aanpassingen die wij doen voor Eva die doen we met alle liefde. Zo zal dat ook gelden voor de mensen om jou heen.
Het verdriet wat ik heb is niet om wat mijn autistische kind mij aandoet, maar meer dat ik niet bij machte ben om die wereld voor haar te vergemakkkelijken. Eva doet mij niets aan, ze snapt alleen de wereld niet. Ik word heel verdrietig als ik dat zie. Niet omdat ik zoveel moet laten of moet doen, maar omdat ik het zo graag anders voor haar had gezien.
Het enige wat je als ouder graag ziet is dat je kind gelukkig is.
Ik denk dat dat voor jou ouders net zo geldt, denk je ook niet?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator vrijdag 25 december 2009 @ 18:59:11 #23
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_76054843
Kaar dat is wel een heftige diagnose ik ben even zoekende naar de juiste woorden, weet niet zo goed wat ik tegen je wil zeggen. Heel veel sterkte in ieder geval.

M@x wat rot! Logisch wel, niemand is graag ziek en alleen en jij bent dat ook nog eens met kerst. Ik wilde dat ik iets meer kon doen dan een virtueel luisterend oor.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 25 december 2009 @ 19:08:48 #24
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_76055003
Kaarr, wat heftig. En dan loop ik te piepen over 2 ontstoken wonden

[ Bericht 54% gewijzigd door m@x op 25-12-2009 19:19:21 (too much info) ]
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_76055558
Kaarr wat een ongelovelijk heftig nieuws zeg! Moet je het misschien eerst nog zelf verwerken voordat je er een "gevoel" bij kunt krijgen want het is natuurlijk niet niks zo'n diagnose Veel sterkte de komende tijd!

En Max ik zie niet meer wat je had geschreven, maar las dat je nog steeds met 2 onstoken wonden zit en dat je met de feestdagen alleen bent. Hopelijk scheelt het een beetje om hier je hart te kunnen luchten en een luisterend oor / oog te vinden
  vrijdag 25 december 2009 @ 19:46:16 #26
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_76055664
Ik ben vandaag alleen, maar daar heb ik zelf voor gekozen. Dat is het niet. Ik voel me gewoon even rot.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_76056136
Nou ja ook als je er zelf voor gekozen hebt, hoeft het niet altijd leuk te zijn toch? Heb in het vorige topic wel meegelezen
pi_76059117
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 19:08 schreef m@x het volgende:
Kaarr, wat heftig. En dan loop ik te piepen over 2 ontstoken wonden
m@x jij mag daar gewoon over piepen hoor! Want dat is ook gewoon heel naar.

De rest bedankt voor de lieve woorden . Ik post niet vaak, maar lurk dagelijks en leef dan met iedereen mee.
Ik heb op dit moment niet veel last. Ik heb in januari een gevoelsuitval gehad in de linkerkant van mijn gezicht. Het gevoel is daar redelijk terug, maar is wel snel vermoeid. In september kreeg ik een gevoelsuitval in mijn rechterbeen en die is nog steeds weg. Volgende maand ga ik naar de MS verpleegkundige en in februari naar de revalidatie-arts.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  vrijdag 25 december 2009 @ 22:18:43 #29
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_76059517
Jeetje Kaarr, wat heftig zeg zo'n uitslag! Hopelijk kan de verpleegkundige of revalidatiearts iets doen om het beter/draagbaar te maken. Sterkte!

M@x, ik hoop dat je je morgen iets beter voelt, ook al wilde je zelf alleen zijn vandaag, je hebt er niet zelf voor gekozen om je zo te voelen en die nare ontstekingen te hebben. Sterkte ook!
pi_76059697
Macka, ik weet niet wat je allemaal hebt geëdit, maar fijn te lezen dat het je stukken beter gaat!

M@xie toch, sterkte dame.
En Nijna, jammer dat het nog niet werkt. Geduld geduld, maar dat is in deze wel lastig denk ik.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 26 december 2009 @ 10:12:12 #31
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76069755
Poeh Kaarr, wat een schrik! En ook voor de andere meiden die een moeilijke periode door maken een dikke
pi_76069997
Ho, Kaarr, wat erg das wel even schrikken.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_76070016
Kaar Kan me voorstellen dat je niet weet wat dit met je doet en wat je zou 'moeten' voelen. Ik denk dat ieder daarin toch zijn eigen weggetje heeft. Veel sterkte!
  zondag 27 december 2009 @ 11:16:14 #34
144006 chacama
Ondernemend!
pi_76096312
Gisteren al gelezen. Nu tijd om te reageren.

Kaarr, wat een naar nieuws. Nu het nog een plaats geven en dan leren om er mee om te gaan. Sterkte de komende tijd.

En voor alle dipmama's een extra

Max, ook nog een extra . hopelijk zijn de ontstekingen snel weg!

Oxy, zoals lois het schrijft! Zo is het!

En Macka, goed dat je het fijne gevoel te pakken hebt. Vasthouden en vooral van genieten!
pi_76183863
Kaarr wat heftig!

En ik wilde nog wel even klagen over mn lichaam. Relativeert (?) wel.
pi_76194968
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kaarr wat heftig!

En ik wilde nog wel even klagen over mn lichaam. Relativeert (?) wel.
Gewoon doen hoor Ingrid.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  dinsdag 29 december 2009 @ 20:50:51 #37
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76195291
Jemig Kaarr, da's heftig! Ik snap geloof ik best dat je zelf ook niet weet hoe te reageren. Veel sterkte daarbij. hopelijk kunnen de VPK en de revalidatiearts je met goede raad bijstaan.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 29 december 2009 @ 21:05:27 #38
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_76195891
Kaarr wat erg voor je. En die gevoelsuitval lijkt me ook eng. Misschien een domme vraag, maar ik vroeg me af of je nog wel kunt lopen als je dat hebt in je been? Is het zo dat de 'besturing' er een beetje los van staat? Ik wil je in ieder geval veel sterkte wensen, meid.
  dinsdag 29 december 2009 @ 21:08:24 #39
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76196022
Kaarr sterkte met dit te verwerken, wat een klap moet het zijn
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_76196206
Kaarr, dat is niet niks zeg. Hopelijk kunnen ze het nog heel lang onder controle houden allemaal
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:10:34 #41
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76201878
Kaarr, wat griezelig... sterkte! en ik hoop op een zo gunstig mogelijk verloop voor je.
in de haak.
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:25:24 #42
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76202646
Kaarr wat een heftig nieuws! Op zich wel fijn dat je er zo nuchter onder blijft, maar toch...het is heel wat als je zoiets te horen krijgt! Sterkte!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_76219401
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 21:05 schreef Spuuglokje het volgende:
Kaarr wat erg voor je. En die gevoelsuitval lijkt me ook eng. Misschien een domme vraag, maar ik vroeg me af of je nog wel kunt lopen als je dat hebt in je been? Is het zo dat de 'besturing' er een beetje los van staat? Ik wil je in ieder geval veel sterkte wensen, meid.
Ik kan gewoon lopen, omdat m'n spieren normaal functioneren. Maar als ik in mijn been knijp dan moet ik heel hard knijpen voordat ik iets voel.

Al die lieve woorden hier doen me heel goed
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  woensdag 30 december 2009 @ 14:39:13 #44
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_76221303
Bedankt voor het antwoord, Kaarr. Dat is dan nog een gelukje, dat je er wel mee kunt lopen. Maar ieks wat akelig voor je zeg.
pi_76221688
Jemig Kaar heel veel sterkte ermee. Wat lijkt me dat akelig zeg, gevoelsuitval. Hopelijk heb je wat aan de bezoeken aan de verpleegkundige en de arts.

Nijna hoe is het nu met jou? Voel jij je al wat beter?
pi_76232153
Appelsap, bedankt voor het vragen... het gaat erg wisselend. Gisteren was het weer echt niet leuk en vandaag gaat het na een betere nacht best wel aardig
Mama van 2 lieve meiden :)
  donderdag 31 december 2009 @ 13:58:52 #47
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_76262940
Nijna..

Nou, en ondertussen lig ik sinds half 11 in exact dezelfde verloskamer als waar Stef werd geboren voor onderzoek.. Sinds mijn penicillinekuur eergisteren op was begon mijn 'oorlogswond' al maar weer meer pijn te doen tot op het punt dat ik er echt gestoord van werd, dus de avonddokter gebeld waar ik langs mocht en omdat het er allemaal zo 'onrustig' uitzag durfde hij er niets mee en heeft me dus doorgestuurd naar het ziekenhuis. Net onderzocht door de gynaecoloog en nog even fijn gecatheteriseerd zonet ( ) en de ontsteking is weg, maar klaarblijkelijk waren dit keer de schimmelinfecties én de blaasontstekingen in de aanbieding Ik ben er zó klaar mee allemaal, stomme pijn de hele tijd.. [/klaag]
3!
pi_76263143
bah trix ik hoop dat t nieuwe jaar voor jou een stuk pijnlozer is dan de laatste tijd
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 31 december 2009 @ 15:15:09 #49
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76266033
Ach trixie, het zit je ook niet mee hè?
Dat je maar snel mag opknappen
pi_76266819
Incantrix, dat klinkt helemaal niet fijn allemaal, sterkte zeg...
pi_76267947
Och Trix, dat is beroerd zeg .
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_76267973
He, wat vervelend Incantrix, sterkte met het herstel!
pi_76287214
ik kwam even kijken of Nijna zich al weer wat beter voelt, en ik zag dat dat inderdaad zo was gisteren... hoe gaat het nu?

Trix, wat naar, ik kan me heel goed voorstellen dat je zo klaar bent met pijn, zeker als je van je kleine ventje wil gaan genieten! sterkte meid!

Kaarrr, wat een vreselijk nieuws! het is logisch dat dat even moet inwerken toch? laat anderen maar denken dat je laconiek bent hoor, het komt vanzelf!
pi_76292881
Mijsje, ik merk dat betere nachten een hoop schelen, dan voel ik me gewoon beter (logisch ook wel...)
Vandaag is best ok .

Ik wens iedereen een gezond 2010!
Mama van 2 lieve meiden :)
  zaterdag 2 januari 2010 @ 21:05:09 #55
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_76337402
Jullie ook Nijna, en fijn dat het wat beter ging, hopelijk is dat nog steeds het geval

En dikke mensen, heel lief van jullie, de bemoedigende woorden doen me echt wel wat.. De uiteindelijke uitslag van het onderzoek en de urine van eergisteren waren dus een fikse schimmelinfectie maar geen blaasontsteking en door de zalf die ik kreeg ging het gisteren echt beter Helaas plas ik sinds vanmorgen rozerood en heb ik in de loop van de dag buikpijn gekregen, doet plassen hardstikke veel pijn & heb ik verhoging. De weekendarts heeft me zojuist onderzocht en hoewel het gelukkig niet is ontstoken, is er waarschijnlijk wel iets beschadigd geraakt bij het catheteriseren. Altijd leuk om achteraf te horen dat dat catheter eigenlijk helemaal niet nodig was geweest ook echt Al met al zit ik er vandaag pas écht doorheen, ik moet telkens zo huilen.. Morgen dus verplicht rust en ik hoop stiekum dat mijn lief maandag vrij kan regelen, want ik trek het echt even niet meer. Ik ben er zó vreselijk klaar mee! Morgen ben ik weer een blij mens hoor, maar vandaag even niet! Wederom [/klaag]
3!
pi_76337664
Incantrix Tis ook niet niks zo allemaal bij elkaar.
pi_76337799
He Incantrix, tis nu wel een keer genoeg geweest he,
knuffel voor jou
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_76337877
Incantrix je zou toch denken dat het nu wel eens genoeg geweest is zeg
  Moderator zaterdag 2 januari 2010 @ 21:23:36 #59
5428 crew  miss_sly
pi_76337988
Och trixje toch, wat een ellende allemaal je zou toch denken dat het wel genoeg is geweest. Logisch toch dat je er even doorheen zit? Sterkte meid, ik hoop dat je een nachtje goed kunt slapen en dat je morgen een relaxt dagje met je zoon hebt. En dat je vriend maadndag vrij kan zijn
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_76338033
Ach, arme Trix. Hou je taai meissie.
pi_76338406
incantrix gewoon een dikke knuffel voor jou
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_76338407
dubbel
Mama van 2 lieve meiden :)
  zaterdag 2 januari 2010 @ 21:47:37 #63
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76338801
incantrix
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_76338854
icantrix, hopelijk gaat het snel beter met je!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 2 januari 2010 @ 21:52:31 #65
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_76338959
Incantrix

Meiden hoe hebben jullie de "feest"dagen nog ervaren?

Hier na jaren weer eens kerst gevierd, voorgaande jaren was ik meestal aan het werk.
En nu kerst gevierd met de schoonfam en met m'n opa en oma.
En bij m'n schoonfam viel het me zwaar, hun een kleine, wij een kleine, en toen intens verdriet het gemis van Thijs.
Juist nu met een nieuw kindje viel dat extra zwaar.
Net als met Oud en Nieuw, toen we net na 00.00 naar boven liepen en Roy een gelukkig nieuwjaar wensten,

Ben "blij"dat het nieuwe jaar aangebroken is, een nieuw jaar vol nieuwe herrineringen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_76339165
Ik vind oud en nieuw altijd een emotionele lading hebben, dus wat moet dat voor jou zijn Bar.
Ik kan me voorstellen dat het gemis op die dagen nog intenser is.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 2 januari 2010 @ 22:25:33 #67
593 sjak
Juffie Bloem
pi_76340213
Bar, heftig hoor
Sterkte Incatrix!
Lekker douchen!
pi_76340959
Bar, kan me voorstellen dat het zo met de feestdagen extra zwaar is ja.

Incantrix, jeetje, wat een pech ook weer zeg. Heel begrijpelijk dat je er nu wel echt heel erg klaar mee bent, en daar mag je zeker wel over klagen. Het is niet niks allemaal. Heel veel sterkte, en hopelijk ben je er nu echt snel vanaf.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 3 januari 2010 @ 00:02:19 #69
100412 mefke79
komt goed!
pi_76343851
Icantrix En als je lief nou geen vrij kan nemen (of mag nemen ) dan gooit ie het maar op calamiteitenverlof of meldt ie zich ziek. * mefke79 mompelt iets over stomme werkgevers die zoiets niet lijken te snappen
Het goede nieuws Trixje...geloof me, het duurt een dag of twee, maar die zalf werkt wel. Tenminste, bij mij werkte de pillen met hetzelfde spul vrij snel.

En een dikke voor alle meiden met een dipje en voor het slechte nieuws voor Kaarr. Doet me beseffen dat mijn probleempjes maar klein zijn. Waar ik eerst echt niet wist wat ik met Driekus aan moest, zijn we nu een paar weken verder en weet ik zeker dat ik em gruwelijk ga missen op mijn eerste werkdag. En dat is wel een waard vind ik.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 3 januari 2010 @ 07:20:39 #70
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_76349207
Oh Bar, dikke voor jou! I'm at a loss for words eigenlijk, als ik aan je gevoel denk moet ik al huilen en ik weet niet eens hoe zoiets voelt..

Mefke, dan ik met je mee hoor!

Nou, de steeds erger wordende buikpijn en rugpijn is verklaard en komt dus (nagenoeg) niet van blaas of nieren, maar van een killer buikgriep waarvan ik vannacht wakker heb gelegen. Je kind voeden met buikloop is best een interessante uitdaging Evengoed ben ik opgelucht dat het voorbij is, op een gegeven moment werden we zelfs bang dat ik een blindedarmontsteking had ofzo.. Nu dus opluchting en vandaag rust. Overigens zijn jullie verschrikkelijk lief, thnx Ik weet dat ik niet zo moet klagen, maar ik moest het zo vreselijk kwijt allemaal.. Fijn dat jullie dan zo lief zijn En Mefke, tja, ik ben idd benieuwd v.w.b. De werkgever van lief, we gaan het zien
3!
  zondag 3 januari 2010 @ 10:28:35 #71
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76350437
quote:
Op zondag 3 januari 2010 07:20 schreef Incantrix het volgende:
Oh Bar, dikke voor jou! I'm at a loss for words eigenlijk, als ik aan je gevoel denk moet ik al huilen en ik weet niet eens hoe zoiets voelt..

Mefke, dan ik met je mee hoor!

Nou, de steeds erger wordende buikpijn en rugpijn is verklaard en komt dus (nagenoeg) niet van blaas of nieren, maar van een killer buikgriep waarvan ik vannacht wakker heb gelegen. Je kind voeden met buikloop is best een interessante uitdaging Evengoed ben ik opgelucht dat het voorbij is, op een gegeven moment werden we zelfs bang dat ik een blindedarmontsteking had ofzo.. Nu dus opluchting en vandaag rust. Overigens zijn jullie verschrikkelijk lief, thnx Ik weet dat ik niet zo moet klagen, maar ik moest het zo vreselijk kwijt allemaal.. Fijn dat jullie dan zo lief zijn En Mefke, tja, ik ben idd benieuwd v.w.b. De werkgever van lief, we gaan het zien
Tuurlijk mag je wel klagen. Zeker als je je zo slecht voelt!
Dat je maar snel mag opknappen nu...

Bar
pi_76351986
Incantrix, ook nog buikgriep... Nu ben je wel weer ff aan de beurt geweest hoor... Blegh, daar mag je ook gewoon over klagen.

Hier voorzichtig optimisme, of het de medicatie is die begint te werken, de betere nachten of wat dan ook... ik voel me wat beter!
Mama van 2 lieve meiden :)
  Moderator zondag 3 januari 2010 @ 11:48:28 #73
5428 crew  miss_sly
pi_76352137
incantrix nu is het wel even klaar hoor.jeumig. beterschap

Bar, het lijkt me zo moeilijk, kan me er gelukkig niets bij voorstellen hoe dat voelt. dat zulke dagen nog moeilijker zijn, kan ik me wel voorstellen. gewoon een dikke

nijna, fijn! vraag niet hoe jhet kan, profiteerer van, zegt schaap dan altijd
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_76355201
Ik vind het vandaag even erg moeilijk. Mijn vriend is voor het eerst weg en nu voel ik me bleegh. Gaat wel weer over hoor, maar ja, moet er even doorheen.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
  Moderator zondag 3 januari 2010 @ 15:15:55 #75
5428 crew  miss_sly
pi_76359926
Ahava gaat vast wel weer over, maar als dat nu nog niet is, is daar niets mis mee hoor!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_76359994
Ahava, dat is ook heel naar en moeilijk!
  zondag 3 januari 2010 @ 20:41:30 #77
144006 chacama
Ondernemend!
pi_76373095
Bar

Trix jij heel veel beterschap en hoop voor je dat je snel je kleintje weer vast kunt houden.

Ahava, ook moeilijk voor je!

Nijna, wat goed om te lezen dat het weer ietsje beter gaat.

Hier terug van vakantie. Ben in mijn hoofd lekker tot rust kunnen komen. Boekjes gelezen en samen met F. een puzzel zitten maken. Gewoon lekker dus. Meiden deden het goed (met het slapen van Maud daargelaten). Zijn met Sjeen en fam. nog naar maastricht geweest. Dat was erg gezellig. En vanochtend lag er een dik pak sneeuw. Dus ook daar nog even van genoten.
  zondag 3 januari 2010 @ 21:24:22 #78
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_76375593
Och Ahava toch, wat naar.. Ik kan me heel goed voorstellen dat je je zo voelt, en ookal is het iets waar je dan misschien doorheen moet, het is en blijft rottig.. Dikke voor jou!

En ghi, kennen jullie die grap van die buikgriep? Dat was helemaal geen buikgriep, maar het gevoel van een blaasontsteking die over aan het slaan is op de nieren Echt zeg, ik vind het gewoon ongeloofwaardig worden zo ondertussen, hoe bizar is dit? Gelukkig was de arts bij de huisartsenpost van vandaag érg doortastend: sterkere antibiotica gekregen én meteen een middel om te voorkomen dat ik weer een schimmelinfectie krijg van de antibiotica. Ze vond het tijd worden dat ik eindelijk eens zorgeloos van mijn kind kan genieten en daar ben ik het eigenlijk best mee eens.. Ik ben zó opgelucht dat ik nu op alle punten geholpen ben, hopelijk is dit dan écht het laatste enzo

Ennuhm, iedereen héél erg thnx voor het 'aanhoren' van mijn verhalen, het is zó fijn het kwijt te kunnen en even een beetje 'getroost' te worden..

Heej Nijna, wazzup? Hoe is het met jou dan?
3!
pi_76377596
Oh my Incantrix, het zit je echt niet mee zeg. Gelukkig had je nu een goede arts. En laten we hopen dat het na deze AB kuur gewoon allemaal weer lekker gaat met je!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 3 januari 2010 @ 21:55:57 #80
100412 mefke79
komt goed!
pi_76377663
pfff trix, nou is het wel genoeg geweest zeg...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Moderator zondag 3 januari 2010 @ 22:11:50 #81
5428 crew  miss_sly
pi_76378648
trix het is te bizar om NIET waar te zijn. Nou, dan moet het nu maar allemaal goed helpen en snel over zijn. En idd eens even zorgeloos genieten van je knul!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  † In Memoriam † zondag 3 januari 2010 @ 22:16:53 #82
43556 miss_dynastie
pi_76378944
Nou ja trix Het moet maar eens uit zijn met de pech
pi_76378995
Trix, dat ga je niet menen... ik hoop op gezondheid en heel snel voor je!
pi_76381461
Och nee toch Incantrix, je wordt er ook niet goed van toch.. Nou moet het echt maar eens klaar zijn inderdaad!
pi_76388140
ik had gisteren een down-dag... ik was weer eens 3 dagen te vroeg ongesteld geworden en had zo genoeg van alles, het wachten, behandelingen, weer naar het ziekenhuis toe voor nieuwe IUI... ik voelde me echt heel zielig...
gelukkig voel ik me nu alweer wat beter. ik ga straks lekker gewoon werken, dat scheelt ook in er steeds over na denken...
  maandag 4 januari 2010 @ 06:41:16 #86
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_76388154
Oohh, Mijsje toch, wat kan ik me dát goed voorstellen zeg Ik zou zo graag iets voor je willen doen, had ik maar een lamp met een geest erin ofzo.. Lief lief Mijsje, als ik strakjes uit bed kom ga ik een kaarsje voor jou branden, ok? Helpt natuurlijk ook geen zier, maar misschien helpt de positieve energie je net even wat makkelijker de dag door.. Dikke lieverd!
3!
  maandag 4 januari 2010 @ 06:48:44 #87
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_76388198
Chacama, sorry, heb ik jou gewoon overgeslagen! Wat fijn Dat je lekker aan het genieten bent, dat zijn de betere zaken des levens

En hier.. Maakt het innemen van 1 pil antibiotica een wonder: het verschil tussen een nacht huilend wakker liggen van de buikpijn of een hele nacht slapen! Stef heeft ook nog eens doorgeslapen én plassen doet bijna geen pijn meer Ik kan het niet geloven, zó fijn! Jullie lieve berichtjes hebben gewoon geholpen Nu ga ik nog heel even een tukje doen en dromen dat Mijsje nu toch echt snel mag huilen van GELUK, als iemand het verdiend heeft..
3!
pi_76388807
Ahava

Mijsje

Chaca, klinkt goed!

Incantrix, neeee . Hopelijk ben je er nu met deze AB gauw vanaf!
Mama van 2 lieve meiden :)
  maandag 4 januari 2010 @ 09:49:39 #89
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76389734
Ahava

Mijsje, hè verdorie... Ik heb er gewoon geen woorden voor...

Chaca, klinkt goed!

Incantrix, jemig, ze moeten jou wel hebben zeg! Ik moet eerlijk gezegd zeggen dat ik toen ik je verhaal vorige keer las, ik meteen dacht aan een (nieuwe) blaasontsteking. Ik was dan ook wel een beetje 'opgelucht' dat het 'maar' een buikgriep was. Maar toch een blaasontsteking dus. Nou hopelijk is het nu allemaal snel opgelost en kun je dan eindelijk eens genieten van je kleine man...
  maandag 4 januari 2010 @ 12:30:53 #90
144006 chacama
Ondernemend!
pi_76394410
Mijsje

trix, wel fijn dat het nu eindelijk er op begint te lijken!
pi_76398515
Mijsje sterkte joh
Incantrix fijn dat de medicijnen lijken te helpen
pi_76401249
Arm Mijsje, veel sterkte!

Trix, wat een narigheid weer zeg! Ik hoop echt dat het nu klaar is!

Ik heb een afspraak bij de plastisch chirurg... En ik vind het toch best een beetje eng ineens.
pi_76401338
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:54 schreef Ssserpente het volgende:
Arm Mijsje, veel sterkte!

Trix, wat een narigheid weer zeg! Ik hoop echt dat het nu klaar is!

Ik heb een afspraak bij de plastisch chirurg... En ik vind het toch best een beetje eng ineens.

Voor het flubbertje?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_76401472
Voor het flubbertje ja...
pi_76403104
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:00 schreef Ssserpente het volgende:
Voor het flubbertje ja...

Geeft ie de boel ook meteen een lift?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_76403141
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:42 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Geeft ie de boel ook meteen een lift?

Dan zie ik meteen een beeld van een clitoris bij je navel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_76404717
Grapjas.



Nee hoor, heb al tegen N. gezegd dat ie alvast maar een mooie pornopoes uit moet zoeken. Als ze dan toch bezig zijn.

Maar serieus: ik heb idd nog wel een extra verbeterpuntje. Als het mes er dan toch weer in moet, mag er wat moois van gemaakt worden ook. En vragen staat vrij toch?
pi_76404807
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:43 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dan zie ik meteen een beeld van een clitoris bij je navel.
Dat zou trouwens wel een handig plekje zijn. Niet zo verstopt en dan kun je tenminste zien wat je doet.

* noteert.
  maandag 4 januari 2010 @ 18:42:39 #99
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76408063
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:25 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Dat zou trouwens wel een handig plekje zijn. Niet zo verstopt en dan kun je tenminste zien wat je doet.

* noteert.
Mja, en jij maar de hele dag over je buik wrijven of tegen de rand van je bureau
pi_76412287
Bedankt meiden, ik voel me gelukkig alweer wat beter. heb m'n eerste ziekenhuisbezoek er ook alweer opzitten (de prikinstructie) en hoop morgen m'n prik-pen te kunnen halen om ermee te beginnen... maar weer met frisse moed beginnen...

Incantrix jij lieve schat... ik moest even een traantje laten... het kaarsje helpt inderdaad niet, maar het idee helpt wel. dat doet heel goed! En de steun die ik voel van mensen op het forum doet ook heel goed!
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:42 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Mja, en jij maar de hele dag over je buik wrijven of tegen de rand van je bureau
volgens mij ook een betere plek voor een piercing, kun je er ook nog eens zelf naar kijken zonder een spiegel te gebruiken...
pi_76486873
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:54 schreef Ssserpente het volgende:

Ik heb een afspraak bij de plastisch chirurg... En ik vind het toch best een beetje eng ineens.
Dat is het natuurlijk ook! Ik ben zelf wel eens door een plastisch chirurg geholpen en het is me zo ontzettend meegevallen. Ik ben er echt in de watten gelegd.

Ik ben volgens mij alweer aan het menstrueren, zo'n 7 weken na de bevalling. Ik lees overal dat dat héél onwaarschijnlijk is bij volledige borstvoeding. Misschien toch maar de verloskundige bellen, of is dat onzin?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_76487055
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:23 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat is het natuurlijk ook! Ik ben zelf wel eens door een plastisch chirurg geholpen en het is me zo ontzettend meegevallen. Ik ben er echt in de watten gelegd.

Ik ben volgens mij alweer aan het menstrueren, zo'n 7 weken na de bevalling. Ik lees overal dat dat héél onwaarschijnlijk is bij volledige borstvoeding. Misschien toch maar de verloskundige bellen, of is dat onzin?
Maar niet onmogelijk... het kan, maar je kan je verloskundige even ernaar vragen. Maar eigenlijk val je niet meer onder haar omdat je meer dan 6 weken geleden bent bevallen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:35:23 #103
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_76487466
Claudia, ik ben ook 1 keer ongesteld geworden (met 6 weken) nadat ik bevallen was, ondanks borstvoeding. Daarna is het opgehouden, en nu meer dan 9 maanden later ben ik nog niet weer ongesteld geworden. De vk vertelde me toen dat het heel normaal is. Maar ik zou het zeker even navragen als je het niet vertrouwt. (Ik had toen toevallig net de laatste afspraak, en het kwam toen te sprake)
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_76487880
Claudia het kán wel, maar als je er niet gerust op bent zou ik inderdaad even bellen. Idd wat Ticootje zegt, in principe val je niet meer onder haar zorg maar onder de zorg van de huisarts maar wellicht dat zij net even iets gerichter antwoord kunnen geven ofzo.

Ssserpente succes alvast!
en idd als ze dan toch bezig zijn dan zou ik ook wel wat dingen weten wat ze hier gelijk ook aan mochten pakken (en das nie eens door de bevalling ook nog )
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76488173
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:44 schreef huuphuup het volgende:

Ssserpente succes alvast!
en idd als ze dan toch bezig zijn dan zou ik ook wel wat dingen weten wat ze hier gelijk ook aan mochten pakken (en das nie eens door de bevalling ook nog )
Ik las 'plakken' en dacht: "Waarom zou je dat nou willen laten doen?".

Ik heb van de verloskundige begrepen dat ik voor bevallingsgerelateerde zaken altijd nog met haar kan bellen. Als het langer dan een week duurt in totaal dan bel ik wel met mijn huisarts. Die verloskundige ken ik toch niet en mijn huisartsen (twee vrouwen) zijn fantastisch (ze zetten bijv. ook spiraaltjes). Het is een heel vrouwvriendelijke praktijk.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_76488302
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik las 'plakken' en dacht: "Waarom zou je dat nou willen laten doen?".

Ik heb van de verloskundige begrepen dat ik voor bevallingsgerelateerde zaken altijd nog met haar kan bellen. Als het langer dan een week duurt in totaal dan bel ik wel met mijn huisarts. Die verloskundige ken ik toch niet en mijn huisartsen (twee vrouwen) zijn fantastisch (ze zetten bijv. ook spiraaltjes). Het is een heel vrouwvriendelijke praktijk.
das fijn
Hou het wel in de gaten hoor, als je er echt pijn bij krijgt enzo dan moet je geen week wachten.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76488569
Nou ja, het bloeden was al een tijdje volledig gestopt. Ik ben zelf niet zo bang dat er bijv. placentaresten zijn achtergebleven. Het verbaast me alleen dat het ineens best heftig vloeit, en er zat ook een 'opbouw' in net als bij een menstruatie. Intussen ga ik voor de zekerheid maar niet meer in bad.

*Edit: Zeurend gevoel in onderbuik - check. Ongelooflijke zin in chocola - check. Het moét wel een menstruatie zijn.

[ Bericht 11% gewijzigd door Claudia_x op 06-01-2010 17:03:32 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_76488972
die zin in chocola doet het hem!
nouja eh, succes ermee dan maar
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76489136
Ik bedenk nu dat er misschien zelfs een verband is met mijn borstvoedingsdip. Hmm.

Vroeger was het een legitieme reden om op de bank weg te kwijnen, maar dat doe ik nu sowieso al weken. Van mij mag het wel weer ophouden met sneeuwen; ik zou graag tijdens mijn verlof nog lekker wandelen met Ivan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_76490179
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:44 schreef huuphuup het volgende:
Claudia het kán wel, maar als je er niet gerust op bent zou ik inderdaad even bellen. Idd wat Ticootje zegt, in principe val je niet meer onder haar zorg maar onder de zorg van de huisarts maar wellicht dat zij net even iets gerichter antwoord kunnen geven ofzo.

Ssserpente succes alvast!
en idd als ze dan toch bezig zijn dan zou ik ook wel wat dingen weten wat ze hier gelijk ook aan mochten pakken (en das nie eens door de bevalling ook nog )


Mijn 'extraatjes' zijn ook niet bevallingsgerelateerd hoor. En ook niet zo storend dat ik er iets aan had laten doen als ik niet tóch naar de chirurg had gemoeten... Maar nu heb ik idd wel wat verbetertips. Nu maar hopen dat de plastisch chirurg en ik dezelfde smaak hebben!

Claudia, da's idd wel heel vroeg zeg. Pff, ik ben blij dat ik het nog niet geweest ben. Al bijna meer dan een jaar niet meer. Heerlijk!
pi_76498028
Ssserpente, al meer dan een jaar niet? Lijkt me ergens wel fijn. Hier ben ik al vrij snel weer aan de pil gegaan, eerst die cerazette en toen gewoon weer mijn eigen pil. En ongesteld zijn is niet fijn, maar ik merkte wel dat het mijn lichaam een beetje op de rit kreeg, alsof mijn hormonen al wat uitgeraast waren.
ik moet alleen nog steeds een infectie de deur uit werken. Ik probeer het deze week nog met de speciale vloeistof van Lactacyd en anders ga ik gewoon terug naar de huisarts, doe mij dan maar weer een kuurtje.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_76499500
Ik ben ook nog niet ongesteld, mn laatste menstruatie was begin november 2008 (wat klinkt dat lang geleden nu! )
Aan de ene kant fijn, geen gedoe enzo, aan de andere kant hou ik er niet van, ik weet graag waar ik aan toe ben en ik heb het gevoel dat ik op de een of andere manier geen controle heb ofzo. Binnenkort maar een zwangerschapstest doen gewoon om zeker te zijn, want dat vind ik dus niets aan niet ongesteld zijn.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76500144
Huup, jij zei laatst toch ook dat je meende een eisprong gevoeld te hebben? Dat kan he, met die cerazettepil, die zorgt er alleen voor dat er niks kan innestellen, daarom vond ik het ook maar niets dat ding (en ik kreeg er toch koppijn van, niet te geloven). En hier ook een controlfreakje, dus ik was inderdaad ook daarom blij met de menstruatie.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_76500394
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:06 schreef mefke79 het volgende:
Huup, jij zei laatst toch ook dat je meende een eisprong gevoeld te hebben? Dat kan he, met die cerazettepil, die zorgt er alleen voor dat er niks kan innestellen, daarom vond ik het ook maar niets dat ding (en ik kreeg er toch koppijn van, niet te geloven). En hier ook een controlfreakje, dus ik was inderdaad ook daarom blij met de menstruatie.
ja nou vals alarm denk ik haha.
Ik schrok me laatst ook lam van een adertje of mn darm of iets in die richting daar in dat gebied ongeveer en dat voelde precies zoals die eerste schopjes echt ik dacht dat ik een hartstilstand kreeg maar ik had het er met poppedein over en die vertelde hetzelfde gelukkig hahaha en toen ik ging terugtellen en bleek ook dat t helemaal niet had gekund
maar ik schrok wel
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:21:10 #115
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_76500832
Ik word daar ook zo gek van, nog steeds niet ongesteld, dat is hier nu 1 jaar en 7 maanden geleden. En dan heb ik van die charmante schoonzussen die zich afvragen waarom ik nog niet zwanger ben.... Want ja, 3 kinderen in 3 jaar, dat is toch wel een beetje de norm ofzo... Hallo zeg, ben geen konijn!
En het maffe is dan ook nog dat manlief zich zorgen gaat lopen maken... Of er niets mis is met me...

Maar soms zou ik weleens eens lekker ongesteld willen zijn... Even lekker ongeneerd kunnen klagen en hangen. Heb echt het gevoel dat ik even nodig heb. En kan iemand dan ook even het kind meenemen voor een paar uur? Ik heb volgens mij nog nooit langer dan een uur of 2 zonder haar doorgebracht, en dat was dan vaak voor een tentamen, niet eens voor iets leuks ofzo...

En nu krijg ik zo'n schuldgevoel, kind zit heel lief te spelen.....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_76501168
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:11 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja nou vals alarm denk ik haha.
Ik schrok me laatst ook lam van een adertje of mn darm of iets in die richting daar in dat gebied ongeveer en dat voelde precies zoals die eerste schopjes echt ik dacht dat ik een hartstilstand kreeg maar ik had het er met poppedein over en die vertelde hetzelfde gelukkig hahaha en toen ik ging terugtellen en bleek ook dat t helemaal niet had gekund
maar ik schrok wel
Whaah, dat had ik gisteravond. Zo bizar!

Ik kreeg er ook een beetje 'n weemoedig gevoel van.
pi_76501212
Waarom regel je dat dan niet, Basboussa? Moet te doen zijn, toch?

Ik vind het geen probleem om ongesteld te zijn. Toen ik voor mijn zwangerschap gestopt was met de pil heeft het bij mij een tijd geduurd voor ik weer ongesteld werd. Ik vond het vreselijk, want ik had het gevoel dat mijn lichaam het echt nodig had.

Ik durf nu alleen geen tampons te gebruiken omdat ik niet zeker weet of ik ongesteld ben, en ik heb géén zin in een infectie of zo. Maandverband.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_76501440
Ik denk trouwens dat ik geen 2e kind wil, maar zeker weten doe ik het niet. Ik vond zwanger zijn vreselijk. Nu betrap ik mezelf op het idee 'als er dan nog één moet komen, dan maar meteen erachteraan zodat ik er vanaf ben'.

Dit post ik zodat mijn lief het later leest en uit mijn hoofd kan praten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_76501576
ahw Basboussa daar hoef je je toch niet schuldig over te voelen als ik het goed begrepen heb dan heb je niet zo heel groot netwerk heb daar toch? En met het weer daar kan me voorstellen dat je wel eens even alleen zou willen zijn.
Kun je het niet regelen? Desnoods een buurmeisje die wat op kan passen ofzo zodat jij even uitgebreid boodschappen kan doen of iets dergelijks?

En over dat ongesteldheid, je kolft nog voltijd toch? Wel vervelend lijkt me hoor dat je nog niet ongesteld bent, maar het lijkt me niet dat er iets mis is met je. Laat de rest maar lekker lullen
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator woensdag 6 januari 2010 @ 21:35:56 #120
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_76501622
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:11 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja nou vals alarm denk ik haha.
Ik schrok me laatst ook lam van een adertje of mn darm of iets in die richting daar in dat gebied ongeveer en dat voelde precies zoals die eerste schopjes echt ik dacht dat ik een hartstilstand kreeg
Hahaha herkenbaar! Ik heb dat dus nog regelmatig, ik denk lucht in mijn darmen ofzo, en heel af en toe krijg ik zo'n korte hartverknettering omdat ik dan dromerig denk dat het schopjes zijn
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_76501652
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:21 schreef Basboussa het volgende:
Ik word daar ook zo gek van, nog steeds niet ongesteld, dat is hier nu 1 jaar en 7 maanden geleden. En dan heb ik van die charmante schoonzussen die zich afvragen waarom ik nog niet zwanger ben.... Want ja, 3 kinderen in 3 jaar, dat is toch wel een beetje de norm ofzo... Hallo zeg, ben geen konijn!
ik ook niet, maar ik doe wel 3 kinderen binnen 2 jaar

en je moet je niet schuldig voelen joh! nergens voor nodig. beetje tijd voor jezelf echt lijkt me nu juist best nodig nu en dan!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_76501735
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk trouwens dat ik geen 2e kind wil, maar zeker weten doe ik het niet. Ik vond zwanger zijn vreselijk. Nu betrap ik mezelf op het idee 'als er dan nog één moet komen, dan maar meteen erachteraan zodat ik er vanaf ben'.

Dit post ik zodat mijn lief het later leest en uit mijn hoofd kan praten.
hoe bedoel je uit je hoofd praten? Een tweede?
Hoe denkt je lief erover? En ze zeggen het toch, als je gezin compleet is dan weet je dat ofzoiets. Dan voel je dat t goed is zo.

Ik wil zeker weten wel een tweede (alsof dat nog niet duidelijk was ) maar ik wil ze ook liever kort achter elkaar. Zwanger zijn vond ik best leuk maar ik zou graag mijn lijf weer terug willen, dat ik gewoon kleding aan kan die ik wil zonder rekening te hoeven houden met borstvoeding of een babybuik. Dan wil ik dus niet nu nog bv geven en dan een paar maanden mn lijf terug en dan wéér de hele riedel. Doe het me dan maar achter elkaar.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76502866
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:38 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hoe bedoel je uit je hoofd praten? Een tweede?
Hoe denkt je lief erover? En ze zeggen het toch, als je gezin compleet is dan weet je dat ofzoiets. Dan voel je dat t goed is zo.

Ik wil zeker weten wel een tweede (alsof dat nog niet duidelijk was ) maar ik wil ze ook liever kort achter elkaar. Zwanger zijn vond ik best leuk maar ik zou graag mijn lijf weer terug willen, dat ik gewoon kleding aan kan die ik wil zonder rekening te hoeven houden met borstvoeding of een babybuik. Dan wil ik dus niet nu nog bv geven en dan een paar maanden mn lijf terug en dan wéér de hele riedel. Doe het me dan maar achter elkaar.
Ik wil echt héél graag mijn lijf terug, en het liefst permanent. Het klinkt heel suf, maar ik kan nu bijvoorbeeld zien dat mijn buikspieren de zwangerschap hebben overleefd (geen diastase, jeuh!) en ik durf het niet goed aan om het lot nog een keer te tarten, zeg maar. Dat geeft me precies hetzelfde gevoel als jij hebt: áls ik een 2e wil, dan maar snel achter elkaar. Ik ben nu nog relatief jong.

Mijn lief en ik zien een 2e allebei praktisch gezien niet zo zitten, en emotioneel gezien ook niet op het moment. Ik weet niet meer wie het pas zei, maar ik zie mezelf als een moeder van één kindje en niet van twee of meer. Maar goed, dat gevoel kan veranderen. We zien wel.

Twee zwangerschappen tijdens één promotie, dat kan ik mijn promotoren niet aandoen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_76502996
oh ja Sorbo zei dat geloof ik toch? Ik vond het wel sterk gezegd toen.

En ik kan me het gevoel wel voorstellen hoor. Tenminste, ik denk dat zo'n gevoel net zo sterk is of nouja diep zit als mijn wens om juist méér kinderen. Ik weet niet of ik er na de tweede ook nog zo over denk, dat zien we dan wel weer maar ik kan me ook goed voorstellen dat je 1 juist wel genoeg vindt.

je edit hahahaha
maar serieus... ik denk dus steeds hetzelfde over mijn baas dat kan ik hem niet aandoen.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76512896
Ik had na de eerste zwangerschap dat ik best wel vlot weer "rammelde". Maar nu heb ik echt zo'n gevoel van: oh lekker het hoeft niet meer...
Ik denk dat we compleet zijn zo .
Mama van 2 lieve meiden :)
  donderdag 7 januari 2010 @ 10:04:30 #126
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76513617
Claudia, Ivan is nog zo'n minifrummeltje!
Je hoeft nu toch nog niet te kiezen of je een tweede kindje wil?
Hoe je het ook wendt of keert, pas na 9 mnd zijn de hormonen volledig uit je lijf, dus als je na 9 mnd weer voor een tweede gaat, is dat toch ook vroeg zat?

en tsja, een baggerzwangerschap is geen reden om niet nog een keer te willen. kijk maar naar kersjes, die heeft nu ook 2 kids. (en ik kan niet zeggen dat mijn eerste zwangerschap nou zo'n feest was, en nu al helemaal niet. maar de deur volledig sluiten voor een derde? kweenognie. wie dan leeft, wie dan zorgt. eerst deze uitpoepen en daarvan herstellen, dan zien we wel weer verder. dikke kans dat het bij 2 blijft, mar zeg nooit "nooit")
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_76513770
zonder zwangerschap ook geen kindjes. zo simpel is dat *snift*. ik onderneem hierna trouwens wel drastische maatregelen. mooi niet dat ik dan *nog* een keer ga doen! en jullie zijn toch allemaal ook nog vrij jong? zulke dingen hoef je idd toch niet in een weekje te beslissen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_76513826
Maar ik denk ook niet dat Claudia bedoelde dat ze nu wil beslissen en dan ook nú gelijk weer zwanger wil zijn. Ik heb het meer opgevat als dat ze de kindjes liever vlot op elkaar heeft dan dat er 3 jaar tussen elk kind zit ofzo.

Zo bedoel ik het wel in elk geval. Ik heb liever anderhalf jaar tussen twee kindjes dan 3 of 4 jaar.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76513889
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:13 schreef huuphuup het volgende:
Maar ik denk ook niet dat Claudia bedoelde dat ze nu wil beslissen en dan ook nú gelijk weer zwanger wil zijn. Ik heb het meer opgevat als dat ze de kindjes liever vlot op elkaar heeft dan dat er 3 jaar tussen elk kind zit ofzo.

Zo bedoel ik het wel in elk geval. Ik heb liever anderhalf jaar tussen twee kindjes dan 3 of 4 jaar.

Anders duurt het zo lang voor je er 12 hebt
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 7 januari 2010 @ 10:18:02 #130
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76513952
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:13 schreef huuphuup het volgende:
Maar ik denk ook niet dat Claudia bedoelde dat ze nu wil beslissen en dan ook nú gelijk weer zwanger wil zijn. Ik heb het meer opgevat als dat ze de kindjes liever vlot op elkaar heeft dan dat er 3 jaar tussen elk kind zit ofzo.

Zo bedoel ik het wel in elk geval. Ik heb liever anderhalf jaar tussen twee kindjes dan 3 of 4 jaar.
dus over een maandje of 4 zien we je terug in het tweede-streepjestopic?
(ff snel uit het hoofd geteld)

nwe kloon: barbatruuk
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_76514023
Wij willen juist dat er ongeveer 3 jaar tussen Leander en eventueel een volgende zit. Gewoon dan nog en keer om alles nog een keer mee te maken. Gewoon omdat het kan
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_76514024
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:15 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Anders duurt het zo lang voor je er 12 hebt
Precies
stel je voor! Dan heb k er maar zes ofzo. Tsk

En Davinia, ik denk niet dat ik voor een tweede mee zou posten in een tweede streepjes topic, ook niet onder een kloon (ik ben toch te achterhalen ) ivm meelezers enzo. Ik pm je wel als ik weer zwanger ben goed

Overigens is eea wel afhankelijk van afstuderen en baan en meer van dat dus het zou zomaar ook nog wel een paar maanden langer kunnen duren en dan heb ik het nog niet eens over of het allemaal wel snel lukt oh my! ik krijg het er benauwd van!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76514238
joh Huup, maak je niet dik Als het niet gaat zoals het 'moet' dan moet het maar zoals het gaat toch?

Ik rammel de pan uit, komt dat dan door die eerste verjaardag en aan de herinnering aan vorig jaar? Het zal wel denk ik. Seb heeft twee nachten doorgeslapen en dan begin ik alweer overmoedig te worden We hebben gisteren afgesproken dat ie minstens (een aantal maanden) door moet slapen. Dus als ie tien is komt er wel een tweede En we gaan eerst nog verhuizen, want dit huis vind ik echt te klein voor twee kinderen. (onze buren denken daar anders over met 3 kids) verwende pipo dat ik ben.

Ik moet zeggen dat ik vanaf de tweede maand tot een half jaar ongeveer ook zoiets had van ik weet niet of ik wel een tweede wil. Nu wel weer
ti amo più di ieri ma meno di domani
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:49:19 #134
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76516959
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik wil echt héél graag mijn lijf terug, en het liefst permanent. Het klinkt heel suf, maar ik kan nu bijvoorbeeld zien dat mijn buikspieren de zwangerschap hebben overleefd (geen diastase, jeuh!) en ik durf het niet goed aan om het lot nog een keer te tarten, zeg maar. Dat geeft me precies hetzelfde gevoel als jij hebt: áls ik een 2e wil, dan maar snel achter elkaar. Ik ben nu nog relatief jong.

Mijn lief en ik zien een 2e allebei praktisch gezien niet zo zitten, en emotioneel gezien ook niet op het moment. Ik weet niet meer wie het pas zei, maar ik zie mezelf als een moeder van één kindje en niet van twee of meer. Maar goed, dat gevoel kan veranderen. We zien wel.

Twee zwangerschappen tijdens één promotie, dat kan ik mijn promotoren niet aandoen.
Maar dan heb je geen gezin hoor, één kind is slechts een assecoire, heb ik laatst mogen vernemen .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Moderator donderdag 7 januari 2010 @ 12:00:31 #135
5428 crew  miss_sly
pi_76517343
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:49 schreef Vivi het volgende:

[..]

Maar dan heb je geen gezin hoor, één kind is slechts een assecoire, heb ik laatst mogen vernemen .
Had ik ook gelezen idd. Nou, ik heb dan gelukkig wel een mooie, passende accesoire. Stel je voor dat die ene dan net niet goed past bij je ner geverfde haar of je mooie kleding
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_76517363
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Had ik ook gelezen idd. Nou, ik heb dan gelukkig wel een mooie, passende accesoire. Stel je voor dat die ene dan net niet goed past bij je ner geverfde haar of je mooie kleding
Waar lezen jullie dat?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_76517413
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:01 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Waar lezen jullie dat?
een uitspraak van Kim lian van der Meij
ti amo più di ieri ma meno di domani
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:05:41 #138
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76517525
Ik hou van over the top gaan met accesoires
Wat een opmerking zeg. WTF. Die koop vast ook steeds een nieuwe hond passend bij het bankstel.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_76517737
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:02 schreef Estrys het volgende:

[..]

een uitspraak van Kim lian van der Meij
ah... nuff said...

van iemand die er zo bij loopt neem ik geen advies over mijn accessoires aan
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76517949
Een accessoire?? Hoe komt ze erbij

Claudia ik heb dat ook wel een beetje, mijn lijf heeft de zwangerschap en bevalling allemaal best goed doorstaan en ik zou het zonde vinden als dat bij een eventuele volgende niet zo is, maar uiteindelijk zal ik me daar dan ook maar gewoon bij neer moeten leggen.. Want ik wil best wel graag nog een tweede We hebben in elk geval al besloten dat ik niet aan de pil oid ga, want daar word ik niet zo gezellig van En of en zo ja wanneer er een tweede komt merken we dan vanzelf wel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:19:09 #141
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76518011
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Had ik ook gelezen idd. Nou, ik heb dan gelukkig wel een mooie, passende accesoire. Stel je voor dat die ene dan net niet goed past bij je ner geverfde haar of je mooie kleding
Alleen die van mij krijst steeds zo als ik hem op m'n tas probeer te spelden .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:32:38 #142
593 sjak
Juffie Bloem
pi_76518513
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:19 schreef Vivi het volgende:

[..]

Alleen die van mij krijst steeds zo als ik hem op m'n tas probeer te spelden .

Die van mij vinden het niet leuk dat ze elke ochtend met een andere kleur haar mee moeten. Maar ja, kan er niets aan doen hoor, ze moeten wel bij mijn outfit passen.
Lekker douchen!
pi_76518546
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:49 schreef Vivi het volgende:

[..]

Maar dan heb je geen gezin hoor, één kind is slechts een assecoire, heb ik laatst mogen vernemen .
Ja dat zei de cb arts ook tegen mij toen ik vertelde dat Linde een broertje of een zusje kreeg. "Oh dan zijn jullie straks een echt gezinnetje" waarop ik antwoordde dat ik toch een idee had dat we dat op dat moment ook al waren
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:34:00 #144
593 sjak
Juffie Bloem
pi_76518570
iets te eerlijk

[ Bericht 88% gewijzigd door sjak op 07-01-2010 15:51:24 ]
Lekker douchen!
pi_76518586
een kind als accessoire...

Doet me denken aan een quote van Herman Finkers:

U kent het wel, dat fietsen in Nederland. Wind tegen, regen tegen, hagel tegen. Gelukkig heb ik dan zo'n kindje voor mij op het stuur... Wij hebben trouwens twee kindjes, ook één voor mijn vrouw...

(Finkers heeft trouwens geen kinderen)
  Moderator donderdag 7 januari 2010 @ 12:36:41 #146
5428 crew  miss_sly
pi_76518665
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:32 schreef sjak het volgende:

[..]


Die van mij vinden het niet leuk dat ze elke ochtend met een andere kleur haar mee moeten. Maar ja, kan er niets aan doen hoor, ze moeten wel bij mijn outfit passen.
Ow, dan ben ik erg flexibel, want ik heb MIJN haar geverfd en ik zal me dan ook maar een nieuwe garderobe aanschaffen, zodat ze echt overal bij past
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_76518696
Ik moet eigenlijk wel om dat stukje Finkers lachen

om Bralbral vd Meij niet. :-/
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:38:16 #148
593 sjak
Juffie Bloem
pi_76518716
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ow, dan ben ik erg flexibel, want ik heb MIJN haar geverfd en ik zal me dan ook maar een nieuwe garderobe aanschaffen, zodat ze echt overal bij past
Ja maar die van jou is net nieuw, als je er een beetje aan gewend bent dan verandert dat wel hoor
Lekker douchen!
pi_76518916
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:34 schreef lily het volgende:
een kind als accessoire...

Doet me denken aan een quote van Herman Finkers:

U kent het wel, dat fietsen in Nederland. Wind tegen, regen tegen, hagel tegen. Gelukkig heb ik dan zo'n kindje voor mij op het stuur... Wij hebben trouwens twee kindjes, ook één voor mijn vrouw...

(Finkers heeft trouwens geen kinderen)
Maar dat scheelt ECHT enorm
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_76519635
Mijn accesoires liggen respectievelijk te zingen en te mopperen in bed .
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_76521011
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:34 schreef lily het volgende:
een kind als accessoire...

Doet me denken aan een quote van Herman Finkers:

U kent het wel, dat fietsen in Nederland. Wind tegen, regen tegen, hagel tegen. Gelukkig heb ik dan zo'n kindje voor mij op het stuur... Wij hebben trouwens twee kindjes, ook één voor mijn vrouw...

(Finkers heeft trouwens geen kinderen)


Geweldig, dat is tenminste lollig

Die "ene" van mij koopt accesoires voor mij
(oorbellen)
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:46:46 #152
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76521062
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:44 schreef Estrys het volgende:

[..]

Maar dat scheelt ECHT enorm
tenzij je flapoortjes heb
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_76536611
Ik moet stiekem erg lachen om finkers...
O en die darmen die opspelen, is het dat! Ik heb hier echt al een paar keer gedacht "Wat voel ik nou weer in mijn buik?"
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_76543980
En ik maar denken dat ik de enige ben met die darmen borrels.

Hier gaat het wel ok. Mijn lijf reageert wel stom op de spiraal. Na een maand moet het toch wel gewend zijn zou je denken.
pi_76563951
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:04 schreef Nijna het volgende:
Mijn accesoires liggen respectievelijk te zingen en te mopperen in bed .
Nee jij hebt geen accesoires. Jij hebt gewoon een gezin
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:52:01 #156
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76564256
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:22 schreef mijsje het volgende:

volgens mij ook een betere plek voor een piercing, kun je er ook nog eens zelf naar kijken zonder een spiegel te gebruiken...
Dit lees ik nu pas
maar normaal gesproken kan ik die piercing wel zien hoor! alleen nu niet door die dikke buik...
  vrijdag 8 januari 2010 @ 20:40:06 #157
144006 chacama
Ondernemend!
pi_76578020
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 22:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
En ik maar denken dat ik de enige ben met die darmen borrels.

Hier gaat het wel ok. Mijn lijf reageert wel stom op de spiraal. Na een maand moet het toch wel gewend zijn zou je denken.
Hoeft niet zo te zijn Ingrid. Na de bevalling van Fleur ging het als een zonnetje. Na Maud was het hopeloos. Heb ik het een half jaar aangezien, maar het bleef ongeregeld en met veel kramp. Toen maar weer terug naar de pil. Er zijn in lif geloof ik een topic over mirena.
pi_76581616
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:52 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Dit lees ik nu pas
maar normaal gesproken kan ik die piercing wel zien hoor! alleen nu niet door die dikke buik...
oke
pi_76583033
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 20:40 schreef chacama het volgende:

[..]

Hoeft niet zo te zijn Ingrid. Na de bevalling van Fleur ging het als een zonnetje. Na Maud was het hopeloos. Heb ik het een half jaar aangezien, maar het bleef ongeregeld en met veel kramp. Toen maar weer terug naar de pil. Er zijn in lif geloof ik een topic over mirena.
Volgende week naar de dokter, check of hij goed zit. Dan kaart ik het wel aan.
Ik zat ook te denken aan een half jaar proberen. Heb toch behoorlijk last telkens. Zonder anticonceptie ook wel, maar dan gewoon 1x per maand. Nu elke week, om de paar dagen.
pi_76583562
Die darmborrels heb ik ook wel eens ja! Voelt echt haast hetzelfde.

Ingrid, vervelend dat je nog zo´n last hebt van het spiraaltje. Hopelijk kan de ha volgende week zien wat er is.

Ik ben vandaag weer naar de gyn geweest omdat ik na de bevalling nog steeds niet ongsteld ben geworden. Echo gehad en weer allemaal cystes op mijn eierstokken en heel erg verdikt baarmoederslijmvlies Dus moest ook weer bloed laten prikken om alle hormoon dingen te laten checken en dan 4 feb. weer terug.
En ondertussen ook nog steeds gedoe met mn schildklier, dus echt lekker gaat het hier ook niet...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_76590868
Wat balen Tessie!!

Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vind mijn oudste kind momenteel echt niet leuk

Ze luistert voor geen meter, heeft een grote mond, jankt om alles, loopt de hele dag te zeuren en heeft echt overal een weerwoord op. Dit begint al om 7.00 uur en dat gaat door totdat ze naar bed gaat.

ik ben dat gedrag zo zat. Ik ben gewoon blij als ze op school is

[ Bericht 77% gewijzigd door Vicky op 09-01-2010 11:04:32 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76601833
tessie... vervelend dat het niet zo lekker gaat... had je ook een (lichte) vorm van pcos, dat je cystes op je eierstokken had?

Vicky je mag het rustig zeggen hoor, ik kan me best voorstellen dat je af en toe je kind gewoon even achter het behang zou willen plakken... en ze heeft ook een behoorlijke verandering achter de rug, Tess erbij in het gezin, een moeilijke opstart met Tess, net naar school... maar dat dat voor jou (en ook voor je lief?) heel vervelend is, dat kan ik me ook heel goed voorstellen... je woont niet in de buurt van de kop van Noord Holland toch? anders kon ik wel eens komen oppassen voor je...
  zaterdag 9 januari 2010 @ 16:03:19 #163
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76601932
Vicky, dat is heel normaal volgens mij hoor, het is al wel weer een half jaar geleden volgens mij, maar toen had D. ook echt een aantal weken waarin ik dacht " Als ik dit van tevoren had geweten.. " . Maar ineens draait dat dan weer om, en is het weer je lieve kind!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 18:20:05 #164
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76606433
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 07:36 schreef Vicky het volgende:
Wat balen Tessie!!

Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vind mijn oudste kind momenteel echt niet leuk

Ze luistert voor geen meter, heeft een grote mond, jankt om alles, loopt de hele dag te zeuren en heeft echt overal een weerwoord op. Dit begint al om 7.00 uur en dat gaat door totdat ze naar bed gaat.

ik ben dat gedrag zo zat. Ik ben gewoon blij als ze op school is
Keertje ruilen
De mijne is op het moment net zo nl.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 10 januari 2010 @ 13:48:52 #165
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_76630951
Vicky volgens mij heeft elke moeder wel eens zo'n moment van "Waarom????"

Ik zit er even een beetje doorheen hier. Heb echt last van een continue aanwezig schuldgevoel naar alles en iedereen. Speel ik met Linde en Esmee, dan lonken de volle wasmand, vaatwasser en stofzuiger naar me en als ik met het huishouden bezig ben, bedenk ik me dat ik eigenlijk met de meisjes moet spelen. Doe ik dan eindelijk ook iets voor mezelf (en niet eens iets leuks, maar iets als een sollicitatiebrief schrijven of administratie doen) dan voel ik me helemaal schuldig. Ik loop alleen maar opgefokt heen en weer te rennen met een immer aanwezig schuldgevoel dat in mijn nek hijgt. Merk dat ik hierdoor gewoon steeds minder energie en zin in dingen krijg.
  zondag 10 januari 2010 @ 13:54:09 #166
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_76631186
Ssserpente, ben je ondertussen al geweest? Succes ermee in elk geval, ik kan me érg goed voorstellen dat je er nerveus om bent. Ik ben er ondertussen wel flink achter hoe gevoelig dat gebied kan zijn en zulke afspraken maak je écht niet voor de lol. Hoop voor je dat ze iets kunnen doen voor je waar je écht, met recht, blij van zal worden

Ingrid, wat een vervelend gedoe zeg! Ook jij succes, het is allemaal een hoop gedoe zo. Begrijp ik het goed dat je een spiraaltje met hormonen hebt? Ik ben nog heel hard aan het nadenken over birth control, maar ik kom er niet zo goed uit..

Die quote van Herman Finkers, whaha! Dat andere mens ken ik niet, maar zo te lezen mis ik er weinig aan

Tessie, hè, dat is een heleboel tegelijk zo ineens! Weet je al wat ze ermee willen doen als je eenmaal bloed hebt geprikt? Hier moet zeker wel iets aan gaan gebeuren?

Vicky, don't be too hard on yourself, ik kan me dat best voorstellen hoor. Kinders kúnnen toch ook gewoon echt stierlijk vervelend zijn? Echt, zelfs de leukste kindjes die ik ken hebben van die momenten en fases dat ik ze echt wereldkampioen bloed-onder-nagels-vandaan-halen vind.. Dikke voor jou joh, ik hoop dat dit gevoel snel overgaat en dat je weer 2 hele lieve lieffies hebt, zonder al dit gedoe!

Stiemie, boy, wat klinkt dát herkenbaar.. Schuldgevoel omdat er altijd wel iets of iemand is die je voor je gevoel 'verwaarloost'.. Pfff.. Maar je doet wat je kan he? Vergeet niet dat je ook tijd voor jezelf nodig hebt om een goede mama te zijn, en dat je kinders er misschien ook wel gebaat bij zijn als je ze af en toe even hun eigen ding laat doen? Succes ermee!
3!
pi_76631279
Vicky, totaal herkenbaar hoor! Sara is echt monsterlijk op het moment
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 10 januari 2010 @ 13:57:04 #168
24188 Belana
kloon van belana
pi_76631339
vicky, ik denk dat iedere ouder dergelijke momenten doormaakt, wat vivi zegt, over een paar weken kan het weer anders zijn. je hoeft je niet schuldig te voelen, ze IS toch ook gewoon even niet leuk nu? Ik herken het enorm iig.

stiemie, voor jou geldt ook: voel je niet zo schuldig! ga lekker je eigen dingen doen, je hoeft toch niet constant met je kinderen bezig te zijn? en andersom: dan blijft je huishouden even liggen, nou en? wees niet zo hard voor jezelf!
stormy waters...
sailin'
pi_76631732
Wat naar Tessie, hopelijk komt er gauw verbetering in.

Vicky, wat lastig, heb je het net met Tess een beetje op de rit, gooit Amber d'r kont in de krib. Hopelijk is ze gauw weer het gezellige lachebekje.

Stiemie, ik herken het wel een beetje. En dat schuldgevoel is het naarst. Misschien je dag indelen in blokken spelen/huishouden/eigen tijd? Dat je weet dat je gewoon een uur aan een stuk met ze speelt? Misschien vermindert dat je schuldgevoel. Als je zicht hebt op de werkelijke tijd die je aan iets besteedt.

Ik ben weer begonnen met werk, 2 hele leuke maar grote klussen, maar ik vind het intens lastig. En dan vooral in mijn hoofd.
We willen Ko het eerste jaar niet naar het kdv brengen, om gevoelsmatige en geldtechnische redenen en gelukkig heeft mijn vriend momenteel veel tijd om met Ko te zijn, maar ik vind het bar. Hij komt net in zo'n eenkennige fase, drinkt nog aan de borst en niet uit de fles.
En dan heb ik ook nog werk waarbij je altijd zo goed bent als je laatste klus, dus ik wil ook nog eens bewijzen dat ik nog steeds interessant werk lever ook al ben ik moeder.
En soms mis ik gewoon luieren. Ook omdat ik dat nodig heb om nieuwe beelden en ideeen op te doen.

Ik ben nu al heel blij dat ik een campingbedje op mijn atelier heb zodat hij straks mee kan. Hopelijk kan ik dan ook iets doen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 10 januari 2010 @ 14:14:25 #170
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_76632219
Oeke dat lijkt me ook lastig zo met je werk. Hopelijk kan Ko straks lekker mee naar je atelier, dat gaat hij vast leuk vinden want er is zoveel te zien! Heb je anders geen vrienden/collega's met kindjes? Dat je zeg maar Ko een middagje daar brengt en jij een middag op hun kindje past? Dan gaat hij niet naar de opvang en kan wel lekker spelen en jij kan even rustig werken?

Indelen in blokken gaat helaas niet lukken omdat Esmee en Linde echt precies alles langs elkaar heen doen. We doen eigenlijk niks volgens een bepaald tijdschema (eten wanneer we trek hebben en niet precies om 12 uur, slapen als ik zie dat ze moe is etc) en dan lukt het gewoon bijna nooit om uberhaupt iets te plannen. Ik zou bv al 3 dagen even iets voor mezelf gaan doen, maar wordt net Esmee veel eerder wakker met poep tot achter haar oren, trekt Linde ondertussen een kast leeg waarvan de helft op haar valt -> huilen en besluit de kat even uitgebreid op de bank te kotsen Nu is mijn vriend onverwachts weer naar zijn broer omdat het met hem weer eens niet zo lekker gaat en dus zit ik nu weer alleen thuis met 2 kinderen...

Ik denk dat het ook komt omdat ik gewoon geen thuisblijf mama ben Ik mis mijn werk, maar helaas moet ik op zoek naar een andere baan (ja dat gaan we er ook nog even fijn tussenproppen...)
pi_76632517
Pffft, klinkt inderdaad als een gezellige chaos. Zo gaat het bij ons ook, hoor. Maar ik bedoelde meer, dat je voor jezelf zegt, een uur spelen en dan iets anders. Zodat je niet steeds tussendoor even snel gaat spelen om je schuldgevoel af te kopen. Maar misschien is dat wel heel moeilijk met 2 verschillende ritmes.

Dat is ook herkenbaar, dat je geen thuismoeder bent. Er komt bij mij ook weer ineens veel ambitie naar boven die ik nog moeilijk te combineren vind met moederschap.
En helaas geen collega's met kindjes. Maar lief is erg veel thuis, dus dat komt goed, alleen dat loslaten he? En uit handen geven. Dat moet ik ook leren geloof ik.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 10 januari 2010 @ 14:29:55 #172
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_76632900
Ja dat loslaten is niet makkelijk inderdaad Fijn dat Ko wel veel thuis bij je lief kan zijn

ik probeer alles nu maar te combineren. We hebben een hele grote eettafel en Linde zit links van mij te kleuren, ik fok op ed laptop en maak ondertussen een vlaggenslinger voor op haar kamer en rechts van me ligt Esmee op haar speelkleed op tafel te spelen
pi_76633156
Klinkt heel winters-zondags-knus aan de grote tafel met mama.

Ik ga morgen en overmorgen 2 dagen zonder Ko naar het atelier, dan blijft hij thuis en moet vriendlief gaan proberen er melk in te krijgen met een bekertje. In bad vindt Ko dat iig heel leuk. Dus nu maar eens met melk proberen. Hopelijk gaat hij gewoon snel lekker groenten eten ipv sabbelen en uitspugen. Dan is er wat druk van mijn schouders.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_76780259
Hoe gaat het nu, Stiemie en Vicky?

En Tessie, heb je al uitslag gehad?

Hier is een grote last van mijn schouders gevallen. Ik was zo gestresst afgelopen week.
Maar Ko is 2 volle dagen bij lief gebleven terwijl ik aan het werk was en ze hebben het zo leuk gehad. Hij had zelfs zo'n 40-60 cc uit een flesje gedronken.
En vandaag was er een vergadering verzet van middag naar ochtend en lief moest naar het ziekenhuis, dus ik moest Ko meenemen en het ging gewoon hardstikke goed!

Ik heb er weer helemaal vertrouwen in.
En wat een leuk vak heb ik toch!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_76780676
Oeke wat fijn om te horen dat Ko en je lief het zo fijn hebben gehad samen! En dat het ook gewoon goed ging toen jij hem mee naar je werk hebt genomen! Kan je meteen een heel stuk zekerder maken he over alles?

Gisteren was gewoon een hele leuke dag thuis met de meisjes Esmee in de wipstoel op tafel. Samen met Linde en haar beer stoofperen gemaakt (ik snijden en Linde en beer deden ze in de pan. Nu alleen nog een manier vinden om die beer eens weg te smokkelen zodat ie de was in kan ) en daarna voor de lunch samen wentelteefjes gemaakt en gegeten. En we zijn ook nog met zijn drietjes naar de kinderboerderij geweest om te kijken of de koe ook sneeuw had . Tussendoor wat kleine huishoudelijke dingetjes gedaan. Ik was 's avonds doodop, maar toen ik Linde naar bed bracht zei ze : "was leuk he samen met mama" Kijk daar krijg je toch meteen weer energie van En ik heb volgende week een sollicitatiegesprek! Dus eigenlijk gaat het zo best lekker!
pi_76780804
Wat fijn. Klinkt als een heerlijke dag!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_76781201
Wat fijn Oeke en Stiemie!

Ik heb nog geen uitslagen gehad. Van de gyn krijg ik pas 4 februari (heb idd PCOS trouwens mijsje..) en van mn schildklier a.s. maandag. Ben heel benieuwd. Voel me echt best wel heel rot. Ben dat moe zijn nu echt zó ontzettend zat, het duurt nu al een jaar. Helemaal op zo'n dag als vandaag, als Graeme steeds maar aan het huilen is, weet ik soms echt ff niet wat ik moet doen. En heb er nog allemaal andere irritante klachten bij... blegh. Gelukkig komt mn mams morgen hierheen om te helpen, en dan is het alweer bijna weekend.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_76781813
Oeke, wat fijn dat je weer vertrouwen heb in je werk enzo! Gelukkig maar!!

Stiemie, fijn dat gisteren zo'n fijne dag was!!!! T klinkt ook heel fijn!

Ik ben ook wel een beetje blij. Vandaag even een gesprek gehad met mijn filiaalmanager over werk na de zwangerschap en heb er ook wat meer vertrouwen in dat ik toch kan blijven na de zwangerschap. Ik heb straks op maandag, dinsdag en donderdag oppas, dus ik ben niet zo flexibel als ik nu ben. In het filiaal waar ik nu werk gaat dat sowieso niet lukken, werk in een minifiliaal en heb ook de sleutel en zijn maar met weinig mensen, dus kan niet zoveel dagen hebben dat ik niet kan werken. Maar hij wilde wel in den haag gaan bellen of in een ander, groter filiaal dat wel zou kunnen (wel zonder sleutel, maar das logisch). Helemaal als ik eventueel de vrijdag ook zou kunnen af en toe zou het nog makkelijker zijn (mijn zus is altijd op vrijdag vrij, dus die kan en wil af en toe wel oppassen dan dus das wel fijn, kan mijn kindje gezellig met zijn neefje en nichtje spelen). Dan kan ik gewoon de woensdag en zaterdag als vaste vrije dagen hebben. Hij wilde iig moeite voor me gaan doen, of het ging lukken wist hij niet maar toch. Hij zat ook al aan zichzelf te denken, want hij gaat naar een ander filiaal en wilde dan wel kijken of ik daar dan ook naartoe kan haha.
Ik had er al een beetje op gerekend dat mijn contract niet verlengd ging worden, maar dat hoeft dus blijkbaar niet. Ik wil denk ik toch niet voor altijd hier blijven werken, maar hoef dan ook niet op stel en sprong naar iets anders op zoek (nou heb ik wel t geluk dat ik niet per se hoef te werken financieel gezien dus dat scheelt ook wel iets).

Zo sorry voor het lange verhaal, maar moest het even kwijt haha. Vind het iig wel heel fijn dat ie zo met mij mee wil denken. En voor mij maakt het toch niet uit waar ik werk, in welk filiaal enzo. Kwa reistijd is waar dan ook in Den Haag evenver voor mij haha.
  Moderator woensdag 13 januari 2010 @ 22:00:23 #179
5428 crew  miss_sly
pi_76782174
Ow Stiemie, daar doe je het dan toch voor, he?

oeke, fijn dat het zo goed is gegaan! En Ko begint al wat te drinken uit het flesje, komt goed
Fijn dat je zo geniet van je vak!

oeps, scherm te lang open:

tessie, wat vervelend dat je je nog zo naar voelt

Sonnetje, fijn dat het er toch positief uitziet voor na de zwangerschap! Lang verhaal mag hoor, als het is wat je kwijt wil
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_76782317
Fijn Sonnetje, dat je wat meer vertrouwen hebt in je werk na de bevalling. Dat hij moeite voor je wil doen,

Tessie, wat klinkt dat allemaal naar. En rot dat je je al zo lang moe voelt. Bah. Fijn dat je moeder je komt helpen. hopelijk is er gauw duidelijkheid en kunnen ze er echt iets aan gaan doen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:03:03 #181
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_76782321
Oh, Tessie, wat vervelend.... Fijn dat je moeder morgen even langskomt! Ik kan me goed voorstellen dat je het moe zijn flink zat bent, en ik hoop dat er snel een oplossing komt.

Oeke en Stiemie, het klinkt allemaal zo fijn! Geniet ervan!

Ik zit er even helemaal doorheen. Mevrouw is de hele dag al geirriteerd, ze slaapt heel weinig (van 9-half 6 en dan overdag bij elkaar max. 1,5 uur) en ik word er helemaal gek van. Ik wil een sollicitatiebrief schrijven, maar ik hoor de hele tijd 'rrrrrrrrrrrrrr' en gehuil. En als ik iets met haar wil doen, dan is dat ook niet goed. Manlief zegt dan: 'Wat gek, dat doet ze bij mij nooit... 'Maar hij is nooit een hele dag met haar thuis. Hij werkt 6 dagen per week, en soms 7.

En verder ken ik hier niemand die ik haar zou toevertrouwen, of waar ik zelf even tegen aan zou praten... Zo ontzettend frustrerend, en dat had ik het me zo anders voorgesteld.... Ik wist dat ik hier weinig mensen kende, en dat het best zwaar zou worden, maar je zou toch verwachten dat als je een schoonzus hebt op 10 minuten afstand dat die toch weleens langs zou komen ofzo? Ik heb haar nog NOOIT gezien, en na de bevalling heeft ze me nooit gebeld, of geholpen, behalve met belachelijke adviezen als ik bij haar langs kom...

Ik ga mijn meisje even troosten.... zucht....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_76783155
Basboussa, lijkt me ook heel vervelend zeg
Jammer dat je geen leuke band met je schoonzus heb. Helemaal als dat de enige bekende in de buurt is waar je je verhaal kwijt zou kunnen !

Tessie, ik hoop dat er wat uit de uitslagen komt, dat je iig weet waar het vandaan komt en je er wat aan kan doen! Wel fijn dat je moeder morgen langskomt!

Oeke, ben ook onwijs blij dat ie moeite voor me wil doen Is al die inzet toch niet voor niks geweest
pi_76783427
Dat klinkt positief Sonnetje.

Basboussa, waar woon je ergers? Geheid dat er iemand van hier in de buurt zit. Als het in Nederland is tenminste.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:28:10 #184
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_76783816
Ik woon nu in Canada, YPPY... Dus waarschijnlijk geen mensen in de buurt en zonder auto ben je hier al snel geisoleerd... En erg sociaal zijn ze hier ook niet. Ik ken veel mensen, maar iemand uitnodigen, of het contact naar een ander niveau tillen, dat is erg lastig... Bijna onmogelijk!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:31:57 #185
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76784004
Ach Basboussa, wat rot. Wees iig hier welkom.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_76784250
Dat is wel lastig Basboussa. Ik heb wel ervaren dat online contact ook heel veel kan betekenen en goed doen. Dus gebruik ons gerust.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_76784810
Wat een moeilijke situatie Basbousa. Jammer dat je schoonzus je niet tot steun kan/wil zijn. Dat zou al zoveel schelen.
Maar jullie hebben plannen om misschien te verhuizen, toch? Tot het zover is, kun je je ei hier kwijt hoor. En daarna natuurlijk ook!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator woensdag 13 januari 2010 @ 22:55:23 #188
5428 crew  miss_sly
pi_76785538
Basboussa, wat lijkt me dat lastig, in een ver, vreemd land en dan zo alleen. Wat jammer dat je niet meer aan je schoonzus hebt. Fijn dat er internet is, dan heb je toch nog een beetje contact met anderen

Hier gaat het echt zo goed en fijn! Ik heb vrede met het moeten werken, hoewel ik nog steeds liever thuis ben, eigenlijk, maar het is niet vreselijk erg ofzo. Senna doet het ontzettend goed, is echt een heel fijn gezellig kind. Ze wordt zo groot, ik geniet van iedere seconde met haar Ik voel ook dat ik steeds verder ontzwanger; niet alleen dat, maar dat ik langzaam weer mezelf-zonder-hormonen word, wat ik natuurlijk al jaren niet ben geweest, ook door de behandelingen telkens. Ik ben weer rustiger, gelijkmatiger van humeur, minder gemakkelijk van mijn stuk te brengen. Het leven is gewoon mooi mooier dan ik ooit had durven dromen dat het zou zijn!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:58:28 #189
108648 cattie
lieve moeder
pi_76785758
Basboussa, wat moeilijk.

Miss-sly, ik vind het heel erg fijn om dat te lezen. Super! De wereld is mooi.
pi_76785838
Wat fijn Miss! Hoe is de situatie met je broer nu eigenlijk?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_76785856
Miss Sly wat klink je goed!
  woensdag 13 januari 2010 @ 23:00:46 #192
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76785922
Slybeeb!
Nu nog een kleuren/kledingadvies.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 13 januari 2010 @ 23:01:11 #193
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76785947
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:59 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat fijn Miss! Hoe is de situatie met je broer nu eigenlijk?
ja, daar dacht ik ook nog aan vandaag. ;o
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Moderator woensdag 13 januari 2010 @ 23:03:27 #194
5428 crew  miss_sly
pi_76786083
De situatie met mijn broer is nog onveranderd. Hij zit nog in voorarrest en dat duurt ongeveer 6 maanden. Mijn ouders en zusje gaan er maandag heen, op bezoek. Zal erg confronterend zijn, denk ik, maar ook goed voor ze om hem even te zien. Er mogen maar 3 mensen tegelijk bij, en dat vind ik eigenlijk wel fijn. Ik ben er nog niet aan toe om hem te zien, want ik ben nog steeds best boos, eigenlijk. Dus een bezoekje zou niet constructief zijn, denk ik.

En juist omdat ik me zo fijn voel en zo geniet van mijn leven zoals het nu is, wil ik die schaduw helemaal niet, en probeer ik er niet te veel mee bezig te zijn. Is dat erg egoistisch? Ik denk dat mijn familie dat wel vindt.

Moonah, als ik het financieel een beetje rond krijg, ga ik dat dit jaar nog doen maar twee part time banen en geen vermindering van de maandelijkse uitgaven maken het even wat krap
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_76786339
Jee 6 maanden minstens, dat is lang...
Wat vindt hij er zelf van dat hij daar zit?

Ik begrijp heel goed dat je gewoon lekker van je gezin wilt genieten, je hebt er zo lang op moeten wachten, nu is het dan zover, en dan zou je je druk moeten gaan maken om je broer die zichzelf in de nesten heeft gewerkt.
Heb je nog wel contact met hem nu of is dat ook niet mogelijk?
Het lijkt me een vet rotte situatie.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Moderator woensdag 13 januari 2010 @ 23:11:58 #196
5428 crew  miss_sly
pi_76786560
Op dit moment is contact nog niet echt mogelijk. Hij heeft bijv ruim voor kerst een brief voor mijn ouders op de post gedaan, maar die is nog niet eens binnen. Dat gaat via vertalers en de ambassade in Berlijn, alles wordt gecontroleerd enzo.
En 6 maanden is lang, maar het is waarschijnlijk pas het begin. De verwachting is dat hij een jaar of 3-4 zal moeten zitten, en zijn vrouw ook.

Ik vind het echt heel erg hoor, dat hij daar zit. En als ik aan hem denk, word ik er ook wel wat verdrietig van. Hoe is het toch mogelijk dat hij zijn leven zo heeft kunnen verpesten? Ik snap het gewoon niet, maar de gedachte aan hem in een cel is heel naar. Ook al heeft hij het zichzelf aangedaan, het blijft wel heel triest, vind ik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_76787048
Miss Sly ik vind het niet egoïstisch van je hoor! Om de redenen die Karin al zegt. Je verdient het gewoon om lekker van je gezinnetje te genieten!
Kan me voorstellen dat de confrontatie met je broer best heftig is.
Lijkt me echt een rotsituatie om in te zitten. En kan me ook heel goed voorstellen dat je er verdrietig van wordt! Het is en blijft toch je broer. Tis gewoon heel vervelend dat ie z'n leven op zo'n manier zo heeft verpest. En dat ie voorlopig ook nog niet vrij komt. Blegh. Naar verhaal vind ik t ook!
Sterkte iig ermee!
pi_76788210
miss ik vind het neit egoistisch hoor. Je broer is een volwassen man die eigen keuzes kan maken en jij hebt nu gewoon je eigen gezinnetje waar je voor meot zorgen. Als je dan moot kiezen, is dat geen hele moeilijke keuze lijkt me

tessie wat vervelend zeg dat je je nog steeds zo rot voelt. Hopelijk maandag het eerste goede nieuws!

En sonnetje fijn dat je dus waarschijnlijk gewoon je baan houdt!
  donderdag 14 januari 2010 @ 16:33:22 #199
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_76812044
miss_sly, ik vind het heel goed dat je voor je eigen gezin en jullie welzijn kiest. Je kan niets aan de situatie veranderen, en je kan er wel veel energie instoppen, maar het lijkt mij dat je daar weinig voor terug krijgt nu. In plaats daarvan kun je ook lekker van je gezinnetje genieten en leuke dingen doen. Dat betekent niet dat je niet om je broer geeft, maar dat je prioriteiten stelt, en je gezin heeft meer 'recht' op jou, dan je broer je heeft. Het is allemaal erg naar, maar een mama en partner die lekker in haar vel zit en volop 'aanwezig' is, daar heeft jouw gezin gewoon veel meer baat bij. Zoals Stiemie al zei: het gaat hier om een volwassen man!

Dames, dank voor jullie lieve woorden! Het was eigenlijk om die reden (mijn 'isolement') dat ik me hier heb aangemeld. Het doet me goed om gewoon ergens 'bij' te horen, en ondanks dat ik al tijden meelas en zelfs over dames hier gedroomd heb (weird....), is af en toe even wat kunnen posten best een fijn gevoel.
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  donderdag 14 januari 2010 @ 19:43:28 #200
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76819407
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 16:33 schreef Basboussa het volgende:
miss_sly, ik vind het heel goed dat je voor je eigen gezin en jullie welzijn kiest. Je kan niets aan de situatie veranderen, en je kan er wel veel energie instoppen, maar het lijkt mij dat je daar weinig voor terug krijgt nu. In plaats daarvan kun je ook lekker van je gezinnetje genieten en leuke dingen doen. Dat betekent niet dat je niet om je broer geeft, maar dat je prioriteiten stelt, en je gezin heeft meer 'recht' op jou, dan je broer je heeft. Het is allemaal erg naar, maar een mama en partner die lekker in haar vel zit en volop 'aanwezig' is, daar heeft jouw gezin gewoon veel meer baat bij. Zoals Stiemie al zei: het gaat hier om een volwassen man!
Knoop dit maar in je oren Sly!
quote:
zelfs over dames hier gedroomd heb (weird....),
Ik droom ook wel eens over Fok hoor. Best confronterend om me te realiseren hoe verslaafd ik eigenlijk ben. En hoe láng ook al.
Maar goed, ik heb ook erg leuke en fijne contacten hier opgedaan.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_76819856
Jullie zijn lief en hebben gelijk. Fijn om daar eens aan herinnerd te worden zo nu en dan
Thanks!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 14 januari 2010 @ 21:32:09 #202
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76824471
Eindelijk weer eens tijd om achter laptoppie te kruipen
Het vandaag weer de halve dag geslapen!

wat ik me nog herinner van de leesscan
tessie, wat naar dat je je zo beroerd blijft voelen!

stiemie, lekker roller coaster zit jij in, zeg! hopelijk worden de goede dagen steeds meer!

miss, wat klink je gelukkig!

sonnetje, heel fijn dat er op je werk wordt meegedacht!

en, hoe gaat het met mij?
"i feel good! i knew that i would, now"

heb wel last van de zgn grammengestapo. aviva was 10% afgevallen, kwam niet snel genoeg aan, dus ben nu aan het nakolven en geven met de fles... (dag 8 en nog 220 g onder geboortegewicht)
ik vind het wel moeilijk. het nare einde aan de borstvoeding bij eli (5 borstontstekingen in 3 weken, dus exit bv) zit me toch onwijs hoog, en ik wil nu dat het perfect gaat, en dan is iedere quasi-tegenslag of wat niet volgens de boekjes gaat een zware domper voor mijn post-partum hormonen, en dat is wel jammer...

verder ben ik weer helemaal plat (buikwand is nog niet helemaal hersteld, navel plopt nog een beetje, maar geen huid over, dus dat komt wel goed), zat eergister op +2kg, wrs nu nog weer minder, want mijn heupvetjes lijken ook weer minder en stuwing is weg, dus op dat gebied gaat het perfect!
nu nog van die bekkenklachten af komen...

maar al met al, gaat het dus heel goed hier.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_76825798
Fijn dat je je zo goed voelt Davinia. Hopelijk komt Aviva ook gewoon lekker snel aan en gaat alles goed met de bv en ook met je bekken!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 15 januari 2010 @ 12:11:25 #204
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76845839
Gefeliciteerd met je dochtertje Davinia! Nog helemaal niet gezien dat je was bevallen . Zulke mooie namen ook Eli & Aviva .

Mag ik ook ff zaniken? Ik ben me dus al maanden helemaal rot aan het solliciteren en ik ben steeds 2e . Echt, ik ga altijd naar het tweede gesprek, en dan wijzen ze me vervolgens af met de inmiddels historische woorden: " We vinden je een supergoede kandidaat, maar iemand anders past toch net iets beter in het team" . Echt, ik word er zoooooo flauw van...ben ik nou zo raar

En dan al die moeite die ik in al die gesprekken steek, voor noppes .

Vandaag weer afgewezen voor een baan die ik echt supergraag wilde..en tijdens het gesprek zei de man met wie ik het gesprek had steeds " Oh, wat een goed antwoord" *noteernoteer .

En dan NOG lukt het WEER niet. Ik voel me best wel waardeloos en loserig inmiddels . En Bleuh.

En ik heb ook helemaal geen zin meer om weer de hele riedel van voren af aan te gaan doen en dan weer hoop te hebben die de grond ingeslagen wordt. Maar ik wil wel een baan, want ik wil een ander huis en en en.

En ik heb gewoon het gevoel dat iedereen om me heen verder gaat en ik stagneer. En dat maakt me heel erg chagrijning en ik heb ook een steeds korter lontje .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_76846298
Kan me voorstellen dat dat rot voelt Viev Zou zo fijn zijn als je wel eens die leuke baan kreeg en verder kon.
Ik hoop dat dat snel gaat gebeuren
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_76846503
Vief wat klote!
Ik weet een beetje hoe je je voelt. Ik solliciteer me een breuk maar word niet eens uitgenodigd voor een gesprek. Ik krijg steeds een mail/brief dat er zoooooveel kandidaten zijn en dat ze mensen hebben die beter aansluiten.

Op zich gaat het hier wel goed alleen heb ik soms echt geen geduld met Amber. Het eeuwige zeuren vind ik zeer vermoeiend en het niet willen luisteren...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 12:39:58 #207
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76846824
Nou ja, ik word altijd uitgenodigd maar dan na twee gesprekken alsnog afgewezen . En ik ben gisteren echt uitgevallen tegen Dean en heb hem hard bij zijn armpje gepakt om het door elkaar te rammelen. Later heb ik gezegd dat het me speet en dat ik een beetje moe was en dat dat niet zo lief was, en toen zei hij " Het geeft niet mama *aai" " .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_76846882
a gossie.. Deantje...
soms drijven dingen je tot wanhoop en reageer je ze af op de verkeerde.... Herkenbaar...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76847021
Och vief wat ontzettend frustrerend en irritant zeg zeker als je inderdaad al die moeite doet (je gaat er toch helemaal op je paasbest en voorbereidt heen enzo) en het dan steeds nét niet wordt.

Ik hoop echt heel snel op een hele toffe baan voor je dat heb je nou zo onderhand wel een keertje keihard verdient hoor!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 15 januari 2010 @ 12:46:00 #210
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76847049
Yep, en dan voel je je extra waardeloos op zo'n moment he.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 12:47:14 #211
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76847095
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:45 schreef huuphuup het volgende:
Och vief wat ontzettend frustrerend en irritant zeg zeker als je inderdaad al die moeite doet (je gaat er toch helemaal op je paasbest en voorbereidt heen enzo) en het dan steeds nét niet wordt.

Ik hoop echt heel snel op een hele toffe baan voor je dat heb je nou zo onderhand wel een keertje keihard verdient hoor!
Thnx Huup. da's lief. En ja, dat zei ik net nog tegen mijn teerbeminde, dat ik zelf ook vind dat ik nu wel eens een meevaller verdien . Maar ja, de schiksgodinnen zijn me nog niet echt gunstig gezind .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_76847458
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:47 schreef Vivi het volgende:

[..]

Thnx Huup. da's lief. En ja, dat zei ik net nog tegen mijn teerbeminde, dat ik zelf ook vind dat ik nu wel eens een meevaller verdien . Maar ja, de schiksgodinnen zijn me nog niet echt gunstig gezind .
Viev, je verdient meer dan ooit een meevaller. Maar komt goed, heus
Weet je nog hoe ik eind 2008 al die slechte dingen achter elkaar had? Een paar maanden later was dat allemaal omgeslagen naar
Ik hoop dat jou hetzelfde gaat gebeuren en het liefst deze maand nog.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 15 januari 2010 @ 13:00:17 #213
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76847599
Zo, da's wel heel erg klote zeg! Niet eens uitgenodigd worden voor een gesprek is ook niet alles, maar dat heb ik dan maar liever geloof ik. (en da's ook k*t voor je zelfbeeld kan ik je vertellen ) ik hoop echtechtecht dat je gauw de allerbeste bent voor een baan!

Ik merk zelf dat ik gewoon teveel tijd heb. Ga me over allemaal pietluttigheden enorm opwinden. En het zinvol investeren in huis poetsen ofzo komt ook niet erg van de grond.

Enniehoe, gauw een andere wind voor jou!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_76847672
Of uitgenodigd worden, afgebeld worden omdat ze ziek is en dan een mailtje krijgen dat er betere kandidaten zijn.
Ik had nog een mailtje gestuurd met de vraag waarom maar ik heb geen antwoord meer gekregen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 13:09:12 #215
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76847886
Jullie zij lief allemaal . DML, ik hoop zo dat je gelijk hebt . En Vicks, het is gewoon allebei klote, niet uitgenodigd worden sucks, maar ook wel uitgenodigd worden, oppas regelen, opdoffen, zoveel energie in gesprekken steken en dan alsnog worden afgewezen...dat voelt op de een of andere manier nog meer als een "persoonlijke" afwijzing.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_76847957
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:09 schreef Vivi het volgende:
Jullie zij lief allemaal . DML, ik hoop zo dat je gelijk hebt . En Vicks, het is gewoon allebei klote, niet uitgenodigd worden sucks, maar ook wel uitgenodigd worden, oppas regelen, opdoffen, zoveel energie in gesprekken steken en dan alsnog worden afgewezen...dat voelt op de een of andere manier nog meer als een "persoonlijke" afwijzing.
Snap ik helemaal. Het komt goed!! Voor ons allebei!

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76848024
Vivi wat kut.. Kan me voorstellen dat je er even geen zin meer hebt om energie in te steken.. En degene die het dichtst bij je staan krijgen dan te doen met jouw humeur... Vervelend.. Ik hoop voor je dat je binnenkort een te gek gave super leuke baan vindt!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 13:41:59 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76849131
Vieveke
***
  vrijdag 15 januari 2010 @ 13:48:00 #219
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76849386
Vivi
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 15 januari 2010 @ 13:56:41 #220
144006 chacama
Ondernemend!
pi_76849736
Vief Zo ontzettend balen. En inderdaad niet goed voor je zelfbeeld.
pi_76857503
Vivi, wat naar en frustrerend zeg. Helemaal als ze tijdens het gesprek wel zo positief zijn. Ik hoop dat je snel een leuke baan vind! En DeBuurvrouw en Vicky natuurlijk ook.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 15 januari 2010 @ 18:51:52 #222
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76862115
Och Viefke toch. Wat rot zeg. Maar je laat het je zelfbeeld toch zeker niet aantasten? Jij dijk van een vrouw. En wat betreft hetgeen je over Dean schrijft, dat is ook rot. Maar blijkbaar kan zoiets gebeuren. Iets met 'only human' enzo. Zo lang je het zelf maar onder ogen durft te zien zal het vást meevallen (ook al baal je er uiteraard van).
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 19:13:12 #223
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76863019
Mwoh, ik voel me al ietsiepietsie beter...jongen van het uitzendbureau belde (met een nieuwe vacature ) en aangezien ik het allemaal echt even kwijt moest kreeg ie het hele verhaal over zich heen, en hij zei ook dat ik het me echt niet persoonlijk aan hoefde te trekken, en dat hij echt super-top-fabuleuze kandidaten (vind hij dan ) niet geplaatst krijgt momenteel omdat de markt gewoon overspoeld wordt door mensen die zoekende zijn..dus dat helpt wel iets. Maar het blijft balen, want deze baan was echt hartstikke leuk. En het lullige is dat ik al maanden een baan had moeten hebben, alleen die werd op het laatst onder mijn voeten uit getrokken door een vacaturestop.

Moonah .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 19:14:52 #224
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76863094
Oh en met Dean was het wel weer helemaal oke en gezellie vandaag,eerst muziekles vanochtend en hij is lately helemaal into koken, wil elke avond helpen en vandaag ging ie zelf maar even pakken wat het dan moest worden vanavond in de supermarkt .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_76864259
Vivi, wat stom... ze zullen zich nog voor hun kop slaan dat ze je niet hebben gekozen!!! ik duim voor je dat je gauw weer een fijne/nieuwe baan hebt.
  Moderator vrijdag 15 januari 2010 @ 23:54:51 #226
5428 crew  miss_sly
pi_76875383
Davinia is het fijn op je roze wolk? En ik las dat Aviva goed aangekomen was Fijn!

Viefke, wat een ellende. Hopelijk komt het gauw goed voor je
en voor Vicky en debuurvrouw ook
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_76883772
Vivi wat naar zo zeg. Zeker als je steeds veel tijd in een gesprek hebt gestoken om alles voor te bereiden en dan toch weer niet... Ben momenteel ook hard aan het solliciteren en dat is in deze tijd helemaal niet leuk

Davinia niet te druk maken hoor Het gaat vast helemaal goedkomen!

En hier even wat minder tijd om te fokken. Heb er gewoon geen puf voor. Peuter met doorkomende kiezen en een verkouden baby met een voeding tussen 3 en 5 wisselen elkaar 's nachts netjes af waardoor je het idee hebt dat je alleen maar de hele nacht van kamer naar kamer hebt gelopen en bijna niet hebt geslapen
  zaterdag 16 januari 2010 @ 12:12:30 #228
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76885698
vivi ik kan 't me goed voorstellen. solliciteren kost zóveel energie, en afgewezen worden is gewoon echt niet leuk. zeker niet als 't dan keer op keer gebeurt. ik moet ook weer aan 't solliciteren omdat mijn contract per 1 september afloopt en al 't maximum aantal keren verlengd is, maar ik hik er zó tegenaan. blehgk. heel veel succes ermee, zet 'm op weer, en ik hoop dat je nu heel snel een keer wèl op nummer 1 belandt.

stiemie, lijkt me logisch dat je daar je handen aan vol hebt! sterkte! (en betere nachten gewenst. )
in de haak.
pi_76885730
Vivi, wat balen zeg
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 16 januari 2010 @ 13:05:56 #230
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_76887394
Oh Vivi, wat is dat klote, zeg. En Trui ook voor jou is het rot. Zit een vaste baan er nou echt niet in
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 13:45:22 #231
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76888692
nee. stom he.
in de haak.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 13:48:12 #232
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_76888771
Ja, superstom. Als ze zo vaak een contract verlengen dan is dat een teken dat ze iemand structureel nodig hebben op die plek. Ik kan me daar best boos over maken, maar je doet er inderdaad helemaal niks aan.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 13:54:12 #233
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76888954
Nah Trui! Da's ook mooi klote!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_76889015
wat stom Trui!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 15:53:27 #235
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76892502
Het doorsolliciteren naar de andere functie is dus ook op niets uitgedraaid wat balen zeg.
Vivi en Vicky oor jullie omt er ook echt een nieuwe baan aan
Succes meiden!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zaterdag 16 januari 2010 @ 17:00:29 #236
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76894429
Jeumig wat een banenleed hier...
pi_76898667
Banenleed dames . Ik duim voor gauw iets moois op jullie pad! Blegh lastig lijkt me!
Zet em op!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_76899130
Meiden kop op, dr komt echt de baan die bij je past, hopenlijk is het snel zover.... in elk geval een knuffel vanuit hier !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_76901066
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 13:45 schreef trui het volgende:
nee. stom he.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 18 januari 2010 @ 12:57:43 #240
108648 cattie
lieve moeder
pi_76961290
Ik ben moe. heel moe. Al meer dan een jaar heb ik op 2 nachten na elke nacht maximaal 4 uur achter elkaar geslapen. de meeste nachten wordt Fee om de 3 uur wakker. En dat begint me aardig op te breken. We hebben nu een heel plan om Fee beter te laten slapen. Maar ondertussen ben ik zo moe, ik kom echt nergens meer aan toe behalve voor de kinderen zorgen en werken. Het huishouden bestaat uit achterstallige klusjes en ik ben al bijna vergeten wat mijn hobby's zijn. Binnenkort gaan mijn man en ik een weekendje weg, lekker bijslapen. Heerlijk, maar dan moet fee nu wel echt beter gaan slapen, anders gaat het daarna weer precies hetzelfde. Slopend.

Ergens hier zeiden verschillende moeders dat ze zo rammelen. Ik rammel absoluut niet. Ik zou niet weten hoe ik het met 3 kinderen moet doen, ik kan 2 kinderen al nauwelijks aan. Ik voel me een beetje een falende moeder. Ik ben ook niet zo lief en geduldig overdag als ik zou willen.

Sorry voor deze klaagzang, ik moet het even kwijt. Verder zijn Ive en Fee helemaal geweldig en heerlijke kindjes die het prima doen. maar ik zal blij zijn als de meest intensieve tijd voorbij is.
pi_76961508
Cattie
Logisch dat je moe bent!! Ik heb nu 3 slapeloze nachten achter de rug en ik ben gesloopt. Jij hebt het al meer dan een jaar.
Ik hoop dat Fee snel beter gaat slapen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator maandag 18 januari 2010 @ 13:03:16 #242
5428 crew  miss_sly
pi_76961562
ow cattie, logisch toch dat je zo moe bent? Dan ben je toch geen falende moeder? Juist niet, aangezien je Fee al die tijd geeft wat ze nodig heeft 's nachts! Ljkt me echt heel erg zwaar. Slaapgebrek is iets wat erg doorwerkt in alles.

Wat is het plan om Fee beter te laten slapen? Ik hoop heel erg voor je dat het lukt en dat je je dan gauw weer fitter voelt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_76961803
Ik vind het verbazingwekkend dat je het al zo lang volhoudt, cattie. Mijn zoon is nu 9 weken oud en ik begin het steeds moeilijker te vinden dat een goede nacht betekent dat ik een keer 4 uur achtereen geslapen heb. Straks moet ik gaan werken en ik hoop dat hij dan wat langer slaapt, want ik zou niet weten hoe ik die nachten trek als ik 's ochtends niet uit kan slapen.

Ik weet niet hoe je je kind beter kunt laten slapen 's nachts, maar misschien kun je voor jezelf die nachten draaglijker maken, bijvoorbeeld door om en om 's nachts te voeden waardoor je in ieder geval de helft van de tijd meer slaap krijgt? Ik ga er maar vanuit dat ze wakker wordt voor eten, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet.

Vergeet niet dat slaapgebrek rare dingen met je doet. Ik hoop dat voor je dat de nachten snel beter worden, want dit is duidelijk een onhoudbare situatie.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 18 januari 2010 @ 13:11:22 #244
108648 cattie
lieve moeder
pi_76961891
Dank jullie.
We laten Fee nu een pop in bed stoppen en er 's ochtends weer uit halen en draaien rustgevende muziek. Door dat laatste lijkt ze in ieder geval weer makkelijk in slaap te vallen. Ze wil namelijk 's nachts vaak niet meer in haar eigen bedje slapen, maar alleen maar bij mij zijn.
Mijn man helpt ook 's nachts, maar als Fee echt gaat huilen, dan krijst ze het hele huis wakker.
  Moderator maandag 18 januari 2010 @ 13:14:01 #245
5428 crew  miss_sly
pi_76962021
En wil ze dan ook drinken, cattie, of is het 'gewoon' wakker zijn?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 18 januari 2010 @ 13:17:32 #246
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76962182
Wat ontzettend moeilijk Cattie. Het is zo frustrend. En niet doorslapen sloopt je echt.

Heel veel sterkte. Ik hoop dat Fee gauw een hele nacht gaat maken.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 18 januari 2010 @ 13:17:40 #247
108648 cattie
lieve moeder
pi_76962186
Beide. Als ze drinkt valt ze makkelijker in slaap. dus vaak voed ik haar wel (terwijl ze het niet echt meer nodig heeft).
pi_76962332
Ze wil dus echt jou, en niet je man? Dat moet voor hem ook frustrerend zijn.

Op een of andere manier zal ze geborgenheid moeten vinden in haar eigen kamertje. Ze is nu een jaar oud; kun je misschien iets bewerkstelligen door te benadrukken dat ze een 'grote meid' is? Ik weet dat die methode toegepast wordt bij plassen op het potje (feestje vieren... oh, wat ben je een grote jongen!). Een pop in bed laten stoppen is misschien daartoe bedoeld?

MevrouwVanDalen had indertijd zo'n leuke methode, al weet ik niet meer precies wat dat was. Ik geloof dat ze haar zoon S. een speen (?) op de post liet doen voor kinderen die het nog wel nodig hebben. Ik weet niet meer of het een speen was, maar ik vond het een fantastische positieve manier om een kind te begeleiden in een verandering.

Ik weet niet of je op goedbedoeld advies zit te wachten, aangezien jullie al een plan hebben. Het is natuurlijk gewoon fijn om je hart even uit te kunnen storten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator maandag 18 januari 2010 @ 13:21:09 #249
5428 crew  miss_sly
pi_76962337
Wat lastig! En kun je liggend voeden, zodat je tegelijkertijd wel zelf kunt slapen?

Fijn dat ze door die rustgevende muziek iig gemakkelijker in slaap lijkt te vallen. Hoe slaapt ze overdag?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 18 januari 2010 @ 13:31:51 #250
108648 cattie
lieve moeder
pi_76962759
Claudia, de pop is idd daarvoor bedoeld.
Als ze toch bij mij in bed eindigt dan voed ik slapend, maar het is de bedoeling dat ze in haar eigen bedje slaapt. overdag slaapt ze 1x, 1 a 2 uur. Dat gaat de laatste dagen weer prima.
Goede tips zijn altijd welkom. Maar het gaat me nu niet zozeer over Fee, daar zijn we hard mee aan het werk, maar meer dat ik zo moehoehoe ben.
pi_76962776
Och Cattie wat zwaar. ik kan me voorstellen dat je de draad daardoor een beetje kwijtraakt. Belangrijk om af en toe je hart te kunnen luchten.

Nog een goedbedoeld advies, wat hier heel goed werkt is een hemdje wat ik gedragen heb in bed leggen. Dat drapeert Ko helemaal over zijn gezicht en daar valt hij lekker bij in slaap. Het kalmeert hem ook als ik er niet ben.

Hopelijk lukt het voor jullie weekendje weg er wat meer regelmaat in te hebben.

Voor alle solliciterende dames, succes!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 18 januari 2010 @ 13:35:32 #252
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76962907
Cattie, je bent absoluut geen falende moeder. Deze periode is sws enorm intensief en je hebt ook nog eens genoeg aan je hoofd wat geestelijk energie vreet...dus dubbelop. Volgens mij ben jij juist een hele lieve warme moeder, hoe je altijd zo bewust bezig bent met de behoeftes van je kindjes .

Trui, wat balen voor jou ook zeg, wat doe je voor werk nu en zoek je in dezelfde richting of niet?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Moderator maandag 18 januari 2010 @ 13:35:50 #253
5428 crew  miss_sly
pi_76962916
Sorry cattie, je hebt gelijk.
Is jullie weekendje al geboekt? heerlijk, even eruit en bijtanken. Hopelijk voel je je erna weer een stuk beter en kun je er met frisse moed tegenaan
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 18 januari 2010 @ 13:36:48 #254
108648 cattie
lieve moeder
pi_76962957
Geen sorry zeggen miss!
Vivi, dat speelt idd ook nog mee.
  maandag 18 januari 2010 @ 13:40:10 #255
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76963060
Nou Cattie, dat lijkt me nou niet iets om zo even opzij te schuiven hoor. Als er iets slopend is zijn het zorgen om een geliefde en je machteloosheid daarin. En als je dan ook niet fysiek kan bijtanken...dat hakt er enorm in, dus ga dat nu niet op jezelf betrekken he!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 18 januari 2010 @ 13:40:24 #256
144006 chacama
Ondernemend!
pi_76963068
Pfff, Cattie wat liijkt me dat zwaar. Ik moet nu aan Moonah denken. Die was op een gegeven moment ook helemaal gesloopt. Zij heeft toen letterlijk zichzelf uitgezet door (moonah verbeter me als ik het fout heb) een slaappil te nemen en op zolder te gaan liggen. Nu had Moonah alleen thies en jij hebt Ive ook nog, maar ik kan me voorstellen dat je Ive kan laten logeren en dan zelf met je man afspreekt om inderdaad even uit te schakelen zodat je echt kunt slapen. En Fee meteen ook leert dat papa ook kan troosten..... in elk geval super veel sterkte
  Moderator maandag 18 januari 2010 @ 13:43:41 #257
5428 crew  miss_sly
pi_76963212
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:36 schreef cattie het volgende:
Geen sorry zeggen miss!
Vivi, dat speelt idd ook nog mee.
Jawel, want jij wilde 'gewoon' even kwijt dat je zo moe was, en dan owrdt daar eigenlijk meteen overheen gewalst (met de beste intenties) om tips te geven. En soms is het even heel noodzakelijk om je hart te kunnen luchten, zonder oplossingen of tips, gewoon kwijt kunnen wat je voelt. En daar heb je even behoefte aan, dus daar moeten we dan even de ruimte aan geven. Vandaar mijn sorry
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_76963357
Cattie Dat is ook heel zwaar. Wat anderen al zeggen, een paar nachten is al zo slopend. En jij hebt het al zo lang.
  maandag 18 januari 2010 @ 13:50:34 #259
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76963508
cattie, sterkte ermee. slaaptekort is heel naar, zeker als 't zo chronisch is. ik hoop hard voor je dat 't snel verbetert!

vivi ik PM je er wel even over.
in de haak.
  maandag 18 januari 2010 @ 13:53:38 #260
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76963624
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:50 schreef trui het volgende:
cattie, sterkte ermee. slaaptekort is heel naar, zeker als 't zo chronisch is. ik hoop hard voor je dat 't snel verbetert!

vivi ik PM je er wel even over.
Leuk . Dan lees ik het als ik de furf uit mijn haar heb gespoeld .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_76964032
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ze wil dus echt jou, en niet je man? Dat moet voor hem ook frustrerend zijn.

Op een of andere manier zal ze geborgenheid moeten vinden in haar eigen kamertje. Ze is nu een jaar oud; kun je misschien iets bewerkstelligen door te benadrukken dat ze een 'grote meid' is? Ik weet dat die methode toegepast wordt bij plassen op het potje (feestje vieren... oh, wat ben je een grote jongen!). Een pop in bed laten stoppen is misschien daartoe bedoeld?



Kindjes van net één begrijpen echt nog niet wat groot of klein zijn inhoudt, laat staan dat ze dat kunnen verbinden aan het al dan niet in een eigen bedje slapen. Daarom is het ook zo lastig om ze daartoe te bewegen

Cattie, je probleem is (helaas) herkenbaar maar niet (meer) in dezelfde mate. Het is zo naar om zo moe te zijn, heel veel sterkte ermee
pi_76967897
Cattie, het is echt naar om zo moe te zijn! Hier gaan de nachten inmiddels beter, maar het werkt zo door op alles als je moe bent! Weekendje weg is misschien wel een goed begin om wat bij te tanken!
Sterkte en hopelijk gauw wat meer slaap voor jou .

Wij hebben bij beide kinderen een cd-tje met muziek gebruikt. Bij Iris zet ik die op als ze wakker wordt 's nachts en dan lijkt ze makkelijker weer verder te slapen. Mirte luistert tegenwoordig liever naar woezel en pip, maar dan valt ze wel weer in slaap (ik luisterde zelf vroeger graag naar sprookjes als ik niet kon slapen).
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_76983038
Cattie, gewoon even een knuffel...

ook een dikke knuffel voor Bar. veel sterkte voor jou en je familie!
  maandag 18 januari 2010 @ 20:50:37 #264
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76983720
Cattie, ik heb een paar weken terug voor het eerst een periode van een paar weken gebroken nachten gehad en men wat viel me dat vies tegen. Petje af dat je het al zo lang vol houdt!
Ik hoop dat het weekendje weg je iig weer een beetje energie geeft. Iig dan toch genoeg tot er een oplossing is.
***
pi_76985214
Cattie, ik weet nog hoe verschrikkelijk ontzettend zwaar die eerst maanden waren. Zo weinig slapen en zo vaak wakker worden is zo zwaar.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 18 januari 2010 @ 21:44:30 #266
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76986675
Mijn hemel, Bar... Wat afgrijselijk...

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 18 januari 2010 @ 21:46:00 #267
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76986777
Och Cattie toch, voel je aub niet waardeloos.
Ik heb idd zoals Chacama zei een poosje slaappillen gebruikt, 2x per week ofzo. Ik werd knettergek van het slaapgebrek. Wellicht is het een idee voor je, om af en toe evn te kunnen bijtanken.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 18 januari 2010 @ 22:18:18 #268
108648 cattie
lieve moeder
pi_76988715
Slaappillen durf ik niet zo goed. Sowieso denk ik dat het niet mag icm borstvoeding en bij mij drinken is op dit moment de enige manier om haat enigszins in toom te kunnen houden. Ik hoop da het weekendje weg wat lucht geeft.
Fee is om 7 uur gaan slapen, maar werd om 8 uur en 10 uur weer wakker. Kan dus nog wel weer eens een lange nacht worden. Elke avond is het weer spannend, wordt het een vreselijke nacht of kunnen we nog enigszins slapen?
Ik hou me er maar aan vast dat ze ooit wel goed gaat slapen.
  maandag 18 januari 2010 @ 22:20:45 #269
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76988857
Ik vond die slaappillen ook eng. Maar als je gaat hallucineren heb je weinig keus.
BV kan wel, afhankelijk van de soort en tijdstip van voeden.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 18 januari 2010 @ 22:23:10 #270
108648 cattie
lieve moeder
pi_76988989
Hallucineren, , gelukkig heb ik die fase nog niet bereikt. Ik zal het in ieder geval in gedachten houden!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 18 januari 2010 @ 22:26:59 #271
147316 crew  DJMO
#trut
pi_76989195
Cattie en Vivi, en de rest die het nodig heeft: een dikke

ik kom even binnenvallen met een soort jubelpost ..

Wat kom ik hier doen .. nou vertellen dat het eigenlijk fantastisch gaat (of zou moeten gaan). ik heb, zoals sommige van jullie wel gemerkt hebben, aardig onder hoogspanning geleefd met jeugdzorg in mijn nek, de wekelijkse alcoholcontrole's en controle's bij de huisarts/consultatiebueau etc etc. de laatste maanden kwam daar de ouder/kind observatie bij waar ik me enorm druk over heb gemaakt en wat me de nodige slaapproblemen en hoofdpijn heeft opgeleverd. Ik heb mede hierom ook twee gesprekken gehad met een psycholoog, waaruit voortkwam dat ik overspannen ben (al kom ik niet zo over ) Inmiddels heb ik de helft van de observatie achter de rug, en heb ik een tussentijdse evaluatie gekregen, en een verslag op paier.

lees en oordeel zelf het verslag wat ik integraal online heb gezet omdat ik zo blij ben en omdat er ergens toch een hele dikke last van mijn schouders is afgevallen.

Nu alleen nog afwachten of er een verlenging ots komt, de huidige ots loopt 10 februari af en er is nog geen verzoekschrift verlenging gesignaleerd. Als ik jeugdzorg achter me kan laten, kan ik eindelijk zonder angst van mijn zoon houden en me echt volledig gaan richten op de toekomst zonder steeds die aflatende angst dat ze jan bij me weghalen omdat ik een slechte moeder zou zijn .... ik heb nu het tegendeel wel bewezen dacht ik zo. (ik word nl ook al ruim drie maanden niet opgeroepen voor alcoholcontrole's omdat ze volgens mijn gezinsvoogd niet denken ook maar iets te kunnen vinden)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 18 januari 2010 @ 22:31:55 #272
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76989478
Een hele dikke proficiat DJMO! Dat rapport laat weinig te raden over! Je mag echt trots op jezelf zijn hoor!
***
  maandag 18 januari 2010 @ 22:34:59 #273
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76989659
Hm, ik wilde zeggen "Daar moet op gedronken worden hihaho!" maar dat zal wel niet zo gepast zijn.
Ik kan me best voorstellen dat je trots en blij bent, maar ik vind het bijzonder merkwaardig om zo'n verslag (en al helemaal op deze manier) openbaar te maken.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 18 januari 2010 @ 22:36:19 #274
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_76989735
DJMO, fijn dat het zo goed gaat en dat dat gezien wordt. Hopelijk kun je daarmee ook je overspannenheid de baas.
Ik zou de rapporten misschien niet te lang laten staan. Het is toch wel erg privé en hoewel ik zelf vrij open (wellicht te open) ben, zou ik hiermee wellicht wat voorzichtiger zijn. Maar dat doet niks af aan het feit dat je supertrots mag zijn

Cattie het is moeilijk om iets zinvols te zeggen. Ik hoop echt dat er snel een einde komt aan de slaapproblemen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_76989857
DJMO gefeliciteerd! Wat goed!

Cattie
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 18 januari 2010 @ 22:43:25 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76990147
Over die raporten ben ik het wel een beetje eens. Voor jou maakt het mss niet zoveel uit, maar je weet hoe diep men kan graven als men wil en je weet niet of Jan, of jijzelf for that matter, er ooit op zit te wachten dat dit nog weer tevoorschijn getrokken wordt.
***
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 18 januari 2010 @ 22:44:54 #277
147316 crew  DJMO
#trut
pi_76990220
Thnx all

ik haal ze morgen ook weer offline Livelink, maar ik wilde het sowieso delen met een paar hele goede vrienden van me, en ik had zoiets van: ach, OUD weet ook van de problemen aan t begin van mijn zwangerschap en de vorderingen eromheen/erna, waarom zou ik ze dan de afloop niet gunnen? Dat die toevallig goed uitgepakt is voor mij, mag daar niets aan afdoen.

En Moonah, je mag je bij wijze van spreke helemaal klemzuipen van me, het doet me helemaal niets meer. Ik heb dat tijdperk achter me gelaten, en wordt er nu alleen nog mee geconfronteerd doordat jeugdzorg in beeld is. Dat ik het op deze manier wil delen is voor mij een manier van verwerking van (in dit geval positieve) dingen. Niet alleen negatieve dingen moet je verwerken is mijn mening ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 18 januari 2010 @ 22:51:24 #278
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76990543
Wat een sportieve reactie op mijn flauwe grapje.
Tja, die scepsis zul je wrs vaker tegenkomen. Je hebt veel te bewijzen. Maar uiteindelijk alleen aan jezelf. Succes.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 18 januari 2010 @ 22:59:09 #279
147316 crew  DJMO
#trut
pi_76990976
misschien dat de smiley maakte dat ik het niet als een grapje opvatte? en ik geloof dat ik mezelf wel bewezen heb zoals ik zei .. en sorry dat ik niet zo sportief ben ... ben meer in een nadenkende/overdenkende bui dan in een lolstemming op het moment
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_76992072
Heel mooi rapport.


Maar ik zou als je hulpverlener nou niet staan te juichen dat je zo'n intiem rapport online zet, en al helemaal niet omdat echt iedereen zijn naam er bij staat.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 18 januari 2010 @ 23:32:52 #281
147316 crew  DJMO
#trut
pi_76992588
quote:
Op maandag 18 januari 2010 23:21 schreef bibi het volgende:
Heel mooi rapport.


Maar ik zou als je hulpverlener nou niet staan te juichen dat je zo'n intiem rapport online zet, en al helemaal niet omdat echt iedereen zijn naam er bij staat.
dat is nu opgelost .. als dat het grootste punt is waar de mensen over vallen .. .
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_76992734
quote:
Op maandag 18 januari 2010 23:32 schreef DJMO het volgende:

[..]

dat is nu opgelost .. als dat het grootste punt is waar de mensen over vallen .. .
Je kan toch ook gewoon heel trots op het rapport zijn, zonder dat je met de buitenwereld de namen deelt?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 18 januari 2010 @ 23:41:00 #283
147316 crew  DJMO
#trut
pi_76992911
quote:
Op maandag 18 januari 2010 23:36 schreef bibi het volgende:

[..]

Je kan toch ook gewoon heel trots op het rapport zijn, zonder dat je met de buitenwereld de namen deelt?
ik had daar totaal niet bij stil gestaan .. wilde het rapport integraal online zetten omdat als ik het overtik er altijd weer mensen zullen zijn die me niet geloven (hoewel die er nu ook ongetwijfeld zullen zijn) en ja ik ben 30 en verantwoordelijk voor wat ik doe, maar je hoeft er ook geen halszaak van te maken. ik heb de namen nu toch verwijderd ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_76993112
quote:
Op maandag 18 januari 2010 23:41 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik had daar totaal niet bij stil gestaan .. wilde het rapport integraal online zetten omdat als ik het overtik er altijd weer mensen zullen zijn die me niet geloven (hoewel die er nu ook ongetwijfeld zullen zijn) en ja ik ben 30 en verantwoordelijk voor wat ik doe, maar je hoeft er ook geen halszaak van te maken. ik heb de namen nu toch verwijderd ...
  maandag 18 januari 2010 @ 23:59:31 #285
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_76993820
Nou zeg Bar, wat een afschuwelijk nieuws!!! Wat verschrikkelijk zeg! Heel, heel erg veel sterkte!!!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 00:35:14 #286
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76995144
DJMO ook hier, goedzo laat ze maar zien dat je het kan!

Cattie geen avies wijze raad, alleen een dikke en ik hoop voor je dat Fee op magische wijze zo ineens besluit dat ze goed gaat slapen
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 19 januari 2010 @ 00:40:52 #287
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76995328
cattie ik weet hoe het je kan slopen..een kind wat zo slecht doorslaapt!
En ik kan je ook zeggen dat het beter wordt! Ongemerkt steeds een klein beetje (al moet je dat nooit hardop zeggen want dat horen ze )
Ik had niet gedacht dat het zou gebeuren voor haar 4e verjaardag maar madam slaapt alle nachten in haar eigen bedje en behalve dat ze vaak `s avonds nog wel spookt en `s ochtends erg vroeg wakker is, slaapt ze verder goed!


Gefeliciteerd DJMO
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 07:36:52 #288
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_76998350
Jeetje Cattie, wat zwaar! Ik weet helaas heel goed wat het is om een lange tijd niet tot nauwelijks te slapen na de geboorte van Julius anderhalf jaar last gehad van insomnia. Er zijn absoluut lichte slaapmiddelen (veelal inslapers) die het iets rustiger voor je kunnen maken en die toch te combineren zijn met borstvoeding. Ik heb die zelf destijds ook gebruikt, toen het niet meer vol te houden was. Het lijkt mij op dit moment belangrijker dat jij een beetje bijkomt, dan dat jij die nachtvoedingen 'live' geeft trouwens. Nachtvoedingen kunnen ook uit een flesje komen he. Ook afgekolfde melk, als je Fee liever geen flesvoeding geeft. Ik weet hoe niet slapen kan slopen en zo te horen is het tijd voor serieuze actie. Sterkte ermee!

[ Bericht 1% gewijzigd door renzell op 19-01-2010 07:46:20 ]
pi_76999273
DJMO, mooooi ,

Cattie, hopelijk beetje kunnen slapen?

En lees ik nou over het bericht van Bar heen??? Want ik zie wel reacties, maar kan het bericht niet vinden, zit ik nou zo slecht te lezen dan...?
Mama van 2 lieve meiden :)
  dinsdag 19 januari 2010 @ 09:08:13 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76999293
Nijna, het stond in het Engeltjes topic, en voor een groot deel nu op het speeltuinbankje.
Bar d'r broer is gisterenochtend bij een brand om het leven gekomen.
Dode bij woningbrand Zeeland
***
pi_76999367
Ja, ik had het inmiddels gevonden...

Bar, wat heftig... geen woorden... gecondoleerd, ik wens je ontzettend veel sterkte
Mama van 2 lieve meiden :)
  dinsdag 19 januari 2010 @ 09:39:28 #292
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77000007
oh mijn god wat verschrikkelijk.... bar toch... alweer zo'n drama in jullie familie. ontzettend veel sterkte gewenst.
in de haak.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 10:06:28 #293
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_77000663
Bar.. Ik ben gewoon sprakeloos, ik snotter met je mee.. Héél erg vreselijk enorm veel sterkte, voor jou maar ook voor je familie.. Woorden zijn leeg en kaal en ik zou willen dat er meer was dat we voor je konden doen

Cattie, slaapgebrek is letterlijk een martelingsmethode hoor, héél begrijpelijk dat je erdoorheen zit (hell, hoe hou je het in vrédesnaam al zo lang vol??), ik hoop dat je heel fijn bij kunt tanken met je weekendje weg en dat er snel een soort ommekeer komt in hoe het 's-nachts gaat..

Moonah, wow, hallucineren? Mijn hemel..

DJMO, gefeliciteerd!

Vivi, Vicky en Trui, ik ga duimen voor briljante wereldbanen voor jullie allemaal, en snel een beetje!

En echt, nog een keer Bar, ik kan niet ophouden hieraan te denken..
3!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 10:10:27 #294
108648 cattie
lieve moeder
pi_77000783
Bar, heel veel sterkte met dit verschrikkelijke nieuws!

Fee werd vannacht elk uur wakker. Ze ging wel snel slapen na ingestopt en toegesproken te zijn, maar het was wel weer vermoeiend.
TF, ik hoop dat het bij Fee ook zo gaat!
Renzel, je hebt wel gelijk. Ik moet de zorg over Fee ook meer uit handen durven geven. Misschien om en om de nachten met mijn man verdelen. Gelukkig val ik zelf wel makkelijk in slaap. Ik slaap al bijna voordat mijn hoofd het kussen raakt.
pi_77000895
och bar toch. gecondoleerd.

en DJMO, gefeliciteerd.

cattie; heb je al eens geprobeerd om oordopjes in te doen en je man een nachtje 'dienst' te geven?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_77001159
Nee.. Bar... Wat ongelooflijk afschuwelijk

Cattie slaapgebrek is ook vreselijk, logisch dat je niet lekker in je vel zit daardoor. En wat Icantrix zegt, het is inderdaad een martelmethode. Je bent echt geen falende moeder!!

Vivi ik hoop dat je snel op nr.1 eindigt voor een hele leuke baan!

DMJO wat goed!!

Ik heb me gisteren ziekgemeld bij het UWV. Vanaf vorige week woensdag zit ik in de W.W. als het goed is, het is nog in behandeling. Ik heb het geprobeerd, maar vacatures zoeken en solliciteren gaat me nu echt niet lukken. Als ik een baan had zou ik me ook ziekgemeld hebben. Bluh, en toch voel ik me er wel schuldig om.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_77002464
Bar hopelijk heb je inmiddels zekerheid want de onzekerheid lijkt me vreselijk. Zeker als je al zo goed als zeker weet dat het zo is. Heel veel sterkte voor jou en je naasten

DJMO wat fijn dat je het ook wil delen als het goed gaat En nog veel fijner dat het goed gaat!

En Cattie dat klinkt heel heftig. Als we hier een moeilijke periode hebben, delen we de nachten op. Om de beurt een nacht en dan kan je in ieder geval nog een beetje bijslapen.

Twinkly misschien heb ik het gemist, maar waarom ben je ziekgemeld?
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:06 schreef Incantrix het volgende:
Vivi, Vicky en Trui, ik ga duimen voor briljante wereldbanen voor jullie allemaal, en snel een beetje!
Is er misschien nog een klein wereldbaantje voor mij over? Gisteren weer op gesprek geweest en helaas te veel ervaring en te hoge opleiding etc Ben daardoor vandaag echt in een rothumeur en dat kon niet slechter gepland want ik ben de hele dag alleen met de meisjes. O ja en met de werkster, maar die is weer eens een uur te laat. Die vliegt er straks dus meteen uit
pi_77002812
blech, balen Stiemie!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 11:09:12 #299
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_77002883
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:58 schreef Stiemie het volgende:
Is er misschien nog een klein wereldbaantje voor mij over? Gisteren weer op gesprek geweest en helaas te veel ervaring en te hoge opleiding etc Ben daardoor vandaag echt in een rothumeur en dat kon niet slechter gepland want ik ben de hele dag alleen met de meisjes. O ja en met de werkster, maar die is weer eens een uur te laat. Die vliegt er straks dus meteen uit
Dan duim ik ook voor jou!! En damn, ik háát dat, ik heb dat ook een keer gehad, bij een súperleuke baan hebben ze me afgewezen omdat ze me er te goed voor vonden Dat maak je toch zeker zelf wel uit? Succes ermee, ik duim niet voor een klein wereldbaantje, maar een grote hoor!

En Twinkly, heb je je direct aansluitend op je verlof ziekgemeld? Als dat het geval is en je ziekte heeft te maken met je zwangerschap en/of bevalling kan je bevallingsverlof verlengd worden. Weet niet of je dat wist, ik heb dat van een vriendin en mijn huisarts begon er bij mij ook al over, sinds ik nu al 8 weken geleden bevallen ben maar nog geen moment niet ziek ben geweest als gevolg van het hele verhaal, zeg maar.. Hoe dan ook, succes ermee lieverd

Overigens is mijn huidige blaasontsteking nog niet afgenomen, ondanks de antibiotica die er al sinds vrijdag ingaan. Mijn huisarts wacht nog even de uitslag van de kweek af, maar wil me sowieso doorverwijzen naar de uroloog. Ben blij dat hij me zo serieus neemt hierin en zo zijn best doet voor me. Zit overigens wel een stuk beter in mijn vel nu, ondanks de nieuwe ontsteking kan ik wel gewoon mijn dingetjes een beetje doen, dus nouja
3!
pi_77003069
Stiemie ook al, pff wat een gedoe toch met die banen. Ik hoop voo rjou ook op snel een leuke passende baan!

Ik heb me inderdaad direct volgend op het verlof ziekgemeld Icantrix. Ik wist niet dat het verlof dan verlengd kan worden? Ik heb geen last van mijn lijf ofzo, mijn bekken is zo goed als ok weer, maar wel van vermoeidheid omdat Niels nog vaak, maar vooral erg lang komt 's nachts en dan niet direct wil slapen.

Wat rot dat je blaasontsteking nog niet weg is, hopelijk hoef je geen antibiotica te slikken die niet met bv samengaat Je mag er nu wel eens vanaf zijn meis, *knuff*
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 19 januari 2010 @ 11:19:50 #301
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_77003281
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:14 schreef Twinkly het volgende:
Stiemie ook al, pff wat een gedoe toch met die banen. Ik hoop voo rjou ook op snel een leuke passende baan!

Ik heb me inderdaad direct volgend op het verlof ziekgemeld Icantrix. Ik wist niet dat het verlof dan verlengd kan worden? Ik heb geen last van mijn lijf ofzo, mijn bekken is zo goed als ok weer, maar wel van vermoeidheid omdat Niels nog vaak, maar vooral erg lang komt 's nachts en dan niet direct wil slapen.

Wat rot dat je blaasontsteking nog niet weg is, hopelijk hoef je geen antibiotica te slikken die niet met bv samengaat Je mag er nu wel eens vanaf zijn meis, *knuff*
Die vriendin van mij heeft 2,5 maand verlenging gekregen omdat de bv maar niet op de rails kwam (naar later bleek omdat het tongriempje van haar zoontje te kort was waardoor hij niet goed kon drinken). Haar zoontje is aan dat tongriempje geholpen vlak voor ze weer moest gaan werken en ze heeft dus meer als 2 maanden extra gekregen om het op orde te krijgen. Kan me dus zomaar voorstellen dat jij ook een verlenging kunt krijgen. Ik weet alleen niet goed waar je het precies aan moet vragen (moet het voor mezelf ook nog uitzoeken), maar hier staat er iets over.

Ow, en dank je wel
3!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')