abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_76169839
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 08:29 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

jij bent toch ook zo begonnen?
Yep, maar wat ik bedoel is dat sommige mensen die je helpt ronduit ondankbaar en onbeschoft zijn door je vervolgens plat te blijven whisperen om je nog meer te helpen, ongeveer 5 keer per dag. Daarom ben ik nu wat terughoudender.
pi_76169980
quote:
Op zondag 27 december 2009 00:51 schreef S95Sedan het volgende:
Was trouwens Bartender4 en powerauras heb ik er nog bij voor mage spells.

Werk er eigenlijk sinds 3.0 mee en nog nooit problemen gegeven eigenlijk, ook qua geheugengebruik lekker laag etc.
Hmm jij speelt ook een mage? Ik ben nu 1,5 jaar aan het spelen met een bloodelf mage maar wil toch wel eens de UI omgooien, ik heb nu Titan Panel en wat andere add-ons maar laatst zag ik bij een vriendin die een priest speelt, dat zij een of andere grit heeft die oplicht als ze andere players moet healen enzo. Bestaan dat soort add-ons ook voor mages (remove curse enzo)?

Verder iemand nog tips voor de UI van een frostfire/arcane specced mage?
pi_76170737
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 09:03 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Hmm jij speelt ook een mage? Ik ben nu 1,5 jaar aan het spelen met een bloodelf mage maar wil toch wel eens de UI omgooien, ik heb nu Titan Panel en wat andere add-ons maar laatst zag ik bij een vriendin die een priest speelt, dat zij een of andere grit heeft die oplicht als ze andere players moet healen enzo. Bestaan dat soort add-ons ook voor mages (remove curse enzo)?

Verder iemand nog tips voor de UI van een frostfire/arcane specced mage?
Decursive.
linkje

Interface compilations.
linkje
pi_76170913
Hm ben eindelijk uit mijn class/race keuze.. ik ga voor een undead mage en hou Jame's Horde leveling guide paraat.. zag dat hij een mooie addon had die je ingame zijn guide laat volgen.. erg handig! Kan niet wachten om van scratch weer te beginnen.. sowieso om de oude content nog een keer te doorlopen voor cataclitoris geimplementeerd wordt.. Vind het wel jammer dat de oude vertrouwde pitoreske plaatjes in mijn hoofd van Mulgore, The Barrens etc worden veranderd.. oh well..
Nu met smart wachten op mijn pc, hopelijk heb ik hem eind volgende week terug! nieuw moederbord, nieuwe videokaart en dan kan ik gaan patchen!
pi_76172979
Gisteren een Orc Hunter genaamd Broodrooster gemaakt en samen met mijn broer geraffed, ging lekker snel en al helemaal toen we door RFC en WC geboost werden . Ook nog 2 potjes wsg, eerste was erg matig, 2e gewonnen, was toen al 19 met een paar grijze items.
  † In Memoriam † dinsdag 29 december 2009 @ 12:36:31 #136
159966 lifeblind
pi_76175796
Zo, ik meld me ook maar eens. Ongeveer een jaar erover gedaan om m'n main naar 80 te levellen ( ), maar ik speelde het eerst heel erg casual. Er waren zelfs weken bij dat ik 't niet eens speelde. De laatste 2, 3 maanden ben ik wel wat actiever bezig (lees: 7 uur per dag), en ben me nu flink aan t voorbereiden om fatsoenlijk mee te kunnen doen met raids en dergerlijke (Lees: emblems farmen voor gear! )

Armory linkje:
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Ravenholdt&n=Lifeblind

Ben me nu massaal aan het richten op DPS (retri pally, dat mag duidelijk zijn)
  dinsdag 29 december 2009 @ 13:01:41 #137
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_76176887
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:23 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

wat doe je in je 1tje in een dungeon ?
Pff.. dat doe ik constant
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_76177567
Ik wil naar huis om WoW te spelen
Vanavond TotGC 10
pi_76177803
Ik vind het altijd zo vervelend als mensen zware basic vragen gaan stellen over hun class in trade als ze al lvl 80 zijn. Terwijl ze dat of al moeten weten na 80 lvls of binnen een minuut hun antwoord hadden kunnen hebben met behulp van wowhead of elitist jerks.
  dinsdag 29 december 2009 @ 13:27:40 #140
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_76178101
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 13:15 schreef Bryze het volgende:
Ik wil naar huis om WoW te spelen
Vanavond TotGC 10
Zonet even een paar heroics gedaan met wat guildies. Ziet een officer dat mijn dps gear echt crap is.

"right, we're gonna get u some decent stuff cuz thats absolute trash u got there. "

Heeft meteen een aantal Gear-a-newb-event gescheduled de komende dagen

Tof
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  dinsdag 29 december 2009 @ 13:34:41 #141
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_76178390
Godallemachtig wat vind ik Booty Bay toch een verwarrende locatie, kan nooit in een keer naar de Innkeeper, danwel de Flight Path lopen..
pi_76178549
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 13:27 schreef jagga het volgende:

[..]

Zonet even een paar heroics gedaan met wat guildies. Ziet een officer dat mijn dps gear echt crap is.

"right, we're gonna get u some decent stuff cuz thats absolute trash u got there. "

Heeft meteen een aantal Gear-a-newb-event gescheduled de komende dagen

Tof
Owh nice tof voor je!
Wij doen dat ook in de guild, ben zelf ook officer. Maar mis liever geen raids :$ dus zit ook in de gear-up raids.
  dinsdag 29 december 2009 @ 13:48:58 #143
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_76178990
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 13:39 schreef Bryze het volgende:

[..]

Owh nice tof voor je!
Wij doen dat ook in de guild, ben zelf ook officer. Maar mis liever geen raids :$ dus zit ook in de gear-up raids.
Wat ik er van begrepen heb gaan ze volgend jaar pas weer raiden omdat zon beetje de helft maar tijd heeft/online is

Tis newbie-gear up tijd!
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_76179425
Epix incoming
pi_76179839


Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_76180666
wooteh, grats blistering
pi_76180956
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 14:31 schreef Bryze het volgende:
wooteh, grats blistering
Thanks . Nu nog de 60% versie verpatsen voor 20-30k. Inmiddels 102 mounts, als ik ff PvP, 200 emblems haal en lucky ben kan ik doorgaan voor de 110 mounts

edit:

Als ik niet zo überlazy was kon ik ook die van Argent Tournament wel halen. Dan zou ik er zo'n 117 hebben gok ik.

Maar buh, 700 seals halen ofzo is niet cool .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_76181073
Hebben wij hier een addict of een hobby-ist ( hoe je het ook schrijft )
pi_76181637
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 14:10 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]


Op een gnome DK!
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_76181755
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 13:48 schreef jagga het volgende:

[..]

Wat ik er van begrepen heb gaan ze volgend jaar pas weer raiden omdat zon beetje de helft maar tijd heeft/online is

Tis newbie-gear up tijd!
dat zijn nou eens guilds!
Op balnazzar vind ik die toch niet 123
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_76182577
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 14:41 schreef Bryze het volgende:
Hebben wij hier een addict of een hobby-ist ( hoe je het ook schrijft )
Hobby, dat sowieso . Sinds ik gestopt ben met raiden is het addict zijn een stuk minder. Maar voor mounts heb ik nog steeds een zwak
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_76182751
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:22 schreef Blistering het volgende:

[..]

Hobby, dat sowieso . Sinds ik gestopt ben met raiden is het addict zijn een stuk minder. Maar voor mounts heb ik nog steeds een zwak
Niks mis mee. VInd je ICC niks dan?

Ik heb als hobby mensen in leven houden in WoW
Ik ben een resto druid (mijn main) en de feral dps of tank of moonkin kunnen me gestolen worden. Ik heb wel moonkin spec, maar dat is omdat het bruikbaar is voor de guild in sommige situaties.
pi_76182883
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:26 schreef Bryze het volgende:

[..]

Niks mis mee. VInd je ICC niks dan?

Ik heb als hobby mensen in leven houden in WoW
Ik ben een resto druid (mijn main) en de feral dps of tank of moonkin kunnen me gestolen worden. Ik heb wel moonkin spec, maar dat is omdat het bruikbaar is voor de guild in sommige situaties.
ICC nog niet gedaan. Heb wel geapplied bij een guild weer, gewoon om te kijken hoe ICC is. Moest destijds door omstandigheden stoppen. Maar goed. Mijn voornaamste hobby in WoW is nu mounts collecten, en wellicht ook nog pets af en toe.Vanity items zijn echt tof om te hebben, omdat dat de enige dingen zijn waarmee je nog een beetje eruit springt. Denk aan een volle tier 2/3/4/5/6 set oid.

Resto Druids zijn inderdaad super tof, toftste healing stijl van alle healing classes imo.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_76183275
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:29 schreef Blistering het volgende:

[..]

ICC nog niet gedaan. Heb wel geapplied bij een guild weer, gewoon om te kijken hoe ICC is. Moest destijds door omstandigheden stoppen. Maar goed. Mijn voornaamste hobby in WoW is nu mounts collecten, en wellicht ook nog pets af en toe.Vanity items zijn echt tof om te hebben, omdat dat de enige dingen zijn waarmee je nog een beetje eruit springt. Denk aan een volle tier 2/3/4/5/6 set oid.

Resto Druids zijn inderdaad super tof, toftste healing stijl van alle healing classes imo.
Hardcore guild?
Idd, je moet iets hebben waar je mee op valt. Nu heb jij dat wel met je mounts.
Maar ik heb wel paar leuke pets die bijna niemand heeft (denk aan murlock marine). Zit net over de 50. Oh en ik heb een aantal sandbox tigers en ik heb 2 andere lootcards gekocht ( verassing wat je krijgt )
pi_76184021
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:39 schreef Bryze het volgende:

[..]

Hardcore guild?
Idd, je moet iets hebben waar je mee op valt. Nu heb jij dat wel met je mounts.
Maar ik heb wel paar leuke pets die bijna niemand heeft (denk aan murlock marine). Zit net over de 50. Oh en ik heb een aantal sandbox tigers en ik heb 2 andere lootcards gekocht ( verassing wat je krijgt )
Tof! Die Sandbox tijgers zijn vetjes ja Sowieso zijn de meeste loot cards wel tof, behalve dan die Rooster Chicken. Staat er toevallig nog een op AH hier, voor 80.000g. Ik pass wel .



/point
/laugh

edit:

Redelijk hardcore ja die guild.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_76184234
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:29 schreef Blistering het volgende:

[..]

ICC nog niet gedaan. Heb wel geapplied bij een guild weer, gewoon om te kijken hoe ICC is. Moest destijds door omstandigheden stoppen. Maar goed. Mijn voornaamste hobby in WoW is nu mounts collecten, en wellicht ook nog pets af en toe.Vanity items zijn echt tof om te hebben, omdat dat de enige dingen zijn waarmee je nog een beetje eruit springt. Denk aan een volle tier 2/3/4/5/6 set oid.

Resto Druids zijn inderdaad super tof, toftste healing stijl van alle healing classes imo.
Vanity pets Heb er bijna 90 nu. Of misschien wel meer, moet ze weer eens tellen.
pi_76184405
Ziet er niet uit die kip

Doe mij maar mijn headless horseman mount of flight form
pi_76187782
Heh bah.. fail retard weekly boss is er op Tura.. Maylgos Net al ff een pug gedaan .. maar kwamen tot 10%..
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  dinsdag 29 december 2009 @ 17:44:25 #159
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_76187797
Dikke guild-drama

Gast is er uit geschopt omdat ie de guild bank heeft bestolen.
  dinsdag 29 december 2009 @ 17:54:57 #160
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_76188155
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:44 schreef Banzaiaap het volgende:
Dikke guild-drama

Gast is er uit geschopt omdat ie de guild bank heeft bestolen.
veel eruit gehaald ofniet?

Ik heb wel toegang maar heb nog niet eens gekeken, zo weinig boeit t mij

Als ik een bs ofzo nodig heb vraag ik gewoon in guildchat en zorg zelf voor mats
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_76188311
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:54 schreef jagga het volgende:

[..]

veel eruit gehaald ofniet?

Ik heb wel toegang maar heb nog niet eens gekeken, zo weinig boeit t mij

Als ik een bs ofzo nodig heb vraag ik gewoon in guildchat en zorg zelf voor mats
ik heb full acces, maar goed het is dan ook guild met mensen die ik irl ken en vlakbij wonen !
Stelen heeft weinig nut opzich !

Waar zit jij ergens jagga?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  dinsdag 29 december 2009 @ 18:16:53 #162
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_76188930
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:58 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

ik heb full acces, maar goed het is dan ook guild met mensen die ik irl ken en vlakbij wonen !
Stelen heeft weinig nut opzich !

Waar zit jij ergens jagga?
nee zo bedoelde ik t niet

Ik bedoel ik heb ook toegang tot mijn guild's bank. Echter heb ik er nog niet ingekeken. T boeit me vrij weinig wat daarin zit. Ik zorg zelf wel voor de mats
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_76189416
Jezus, ik denk ik fix ff de laatste 16 pets zodat ik er 75 heb. Dus ff voor 3k pets gekocht op AH, vol verwachting van een dikke vette reward.

Krijg je een fucking fawn als reward



Dat kreng, nee daar doe je het voor
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 29 december 2009 @ 18:36:36 #164
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_76189537
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 18:33 schreef Blistering het volgende:
Jezus, ik denk ik fix ff de laatste 16 pets zodat ik er 75 heb. Dus ff voor 3k pets gekocht op AH, vol verwachting van een dikke vette reward.

Krijg je een fucking fawn als reward

[ afbeelding ]

Dat kreng, nee daar doe je het voor
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  dinsdag 29 december 2009 @ 18:38:31 #165
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_76189609
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 18:33 schreef Blistering het volgende:
Jezus, ik denk ik fix ff de laatste 16 pets zodat ik er 75 heb. Dus ff voor 3k pets gekocht op AH, vol verwachting van een dikke vette reward.

Krijg je een fucking fawn als reward

[ afbeelding ]

Dat kreng, nee daar doe je het voor
Mijn Mr. Chilly is schattiger
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_76189769
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 18:16 schreef jagga het volgende:

[..]

nee zo bedoelde ik t niet

Ik bedoel ik heb ook toegang tot mijn guild's bank. Echter heb ik er nog niet ingekeken. T boeit me vrij weinig wat daarin zit. Ik zorg zelf wel voor de mats
ik begreep je wel hoor !
Welke server zit je eigenlijk? Want volgens mij staat het niet in de op

ik heb zwaar weinig pets, boeien me echt niet!
Vind me 2 koppig hondje wel leuk, daar niet van !
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  dinsdag 29 december 2009 @ 18:44:34 #167
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_76189862
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 18:42 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

ik begreep je wel hoor !
Welke server zit je eigenlijk? Want volgens mij staat het niet in de op

ik heb zwaar weinig pets, boeien me echt niet!
Vind me 2 koppig hondje wel leuk, daar niet van !
Wildhammer Fury Death 80 Warrior

Wacht dan doe ik zo effe linkje hier neerzetten

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Wildhammer&n=Furydeath
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_76190028
Zal dadelijk thuis ff kijken! Via tel werkt niet echt lekker !
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  dinsdag 29 december 2009 @ 18:58:23 #169
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_76190416
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 18:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zal dadelijk thuis ff kijken! Via tel werkt niet echt lekker !
niet al te goed kijken, mijn gear is triest
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_76190830
2.8k DPS als een level 76 BM Hunter zonet op Trollgore, normal DTK. Rest zat rond de 1100-1500. Hoezo, BM is slecht?

* wereld gaat laten zien dat BM wel een goeie raid spec is
pi_76191066
Heeft iemand hier die key authenticator al gekocht? Ik wil hem graag hebben maar ik heb geen creditcard.. zijn er andere mogelijkheden? Is er desnoods iemand met creditcard die hem voor mij wil kopen en dan naar mij opstuurt? Dan maak ik 10 euro over ofzo.. komen we wel uit..
pi_76191339
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 18:58 schreef jagga het volgende:

[..]

niet al te goed kijken, mijn gear is triest
waarschijnlijk beter als mijn gear !
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  dinsdag 29 december 2009 @ 21:14:39 #173
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_76196265
Tvp

Aangezien ik weer sorta begonnen ben met wowers
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_76197133
Whehe, doe voor de 2de keer een heroic sinds de patch en Battered Hilt dropped. Roll 85 en win .

15k AHOY!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_76197824
Ik win serieus altijd als ik roll. Geen idee hoe dat kan
pi_76197996
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 18:58 schreef jagga het volgende:

[..]

niet al te goed kijken, mijn gear is triest
Heb gekeken, en het valt opzich wel mee toch?
Je hebt wel een paar groene, maar goed jij hebt tenminste nog dat je runs kan maken met je guild voor gear
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_76200069
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 18:38 schreef Maraca het volgende:

[..]

Mijn Mr. Chilly is schattiger
die had ik al toen die nog Pengu heete , nu ben ik niet meer zo origineel .
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_76200374
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 21:35 schreef Blistering het volgende:
Whehe, doe voor de 2de keer een heroic sinds de patch en Battered Hilt dropped. Roll 85 en win .

15k AHOY!
bij mij dropt die nooit
en ik win ook nooit de rolls
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  dinsdag 29 december 2009 @ 22:45:57 #179
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_76200578
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 22:42 schreef DJ_ het volgende:

[..]

bij mij dropt die nooit
en ik win ook nooit de rolls
Dat niet winnen bij rolls ken ik Ik heb wel trouwens niet zo veel slechte ervaringen met players die onvriendelijk doen etc. Je zou het zelf ook fijn vinden wanneer je iets niet weet en iemand helpt je
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
  woensdag 30 december 2009 @ 01:02:43 #180
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_76206823
wat gaat gearen toch snel als je heroic na heroic runt met een goed gegearde groep

heb al mijn greens de prullenbak in gegooid, zit nog wel met wat blues, maar ik kan nu eindelijk (naar mijn mening dan) heroics gaan tanken
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_76207274
quote:
Op woensdag 30 december 2009 01:02 schreef jagga het volgende:
wat gaat gearen toch snel als je heroic na heroic runt met een goed gegearde groep

heb al mijn greens de prullenbak in gegooid, zit nog wel met wat blues, maar ik kan nu eindelijk (naar mijn mening dan) heroics gaan tanken
haha gz!
Lekker snel gedaan idd !
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_76207781
Yay! toch weekly raid kunnen doen naar Malygos. Nog een guild run ook... was net na de ICC rep run die ik op de calender gezet had.

Nog 2 daagjes en ik heb me nieuwe cloak voor het nieuwjaar... en epic achievement.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_76210701
Wij hebben gister malygos voor de lol gedaan
Tegenwoordig outgear je de encounter gewoon, p3 is nog wel wat moeilijker maar leuk
pi_76210765
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 22:42 schreef DJ_ het volgende:

[..]

bij mij dropt die nooit
en ik win ook nooit de rolls
Lol . Toen ik vanochtend in de mail keek waren zowel de 60% Spectral Tiger als de Battered Hilt verkocht voor respectievelijk 30.000 en 12.500 gold . Niet slecht om je morgen te beginnen met 42.5k in je mailbox
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 30 december 2009 @ 09:39:17 #185
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_76211136
Ergens doe ik iets verkeerd in WoW denk ik.

Als ik zulke bedragen voorbij zie komen dan begin ik me altijd af te vragen hoe komen mensen er aan.
Onder het motto met puur daily's grinden kom je niet aan.

Gisteren voor de verandering geen raid. Dus dan maar herbing lopen levellen op een alt, das wel ontspannend
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  woensdag 30 december 2009 @ 10:58:31 #186
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_76213115
quote:
Op woensdag 30 december 2009 09:39 schreef CocaColaLight het volgende:
Ergens doe ik iets verkeerd in WoW denk ik.

Als ik zulke bedragen voorbij zie komen dan begin ik me altijd af te vragen hoe komen mensen er aan.
Onder het motto met puur daily's grinden kom je niet aan.
Dat dus Zat al laatst met verbazing te kijken dat ik bijna 2 gold heb

Ik ga een paardje kopen

maar dan moet ik eerst even lvl 20 worden
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_76213479
quote:
Op woensdag 30 december 2009 09:39 schreef CocaColaLight het volgende:
Ergens doe ik iets verkeerd in WoW denk ik.

Als ik zulke bedragen voorbij zie komen dan begin ik me altijd af te vragen hoe komen mensen er aan.
Onder het motto met puur daily's grinden kom je niet aan.

Gisteren voor de verandering geen raid. Dus dan maar herbing lopen levellen op een alt, das wel ontspannend

Dailies.... nee daarmee kom je er niet.

Ik zit nu op een 50.000 gold en doe er niet heel veel voor. ook niks spannends imho.
Ik ben JC en heb best veel designs. wat ik doe:
- Koop uncut gems.
- Cut ze.
- Verkoop met een 20-60g profit per gem.

Hoe meer je cut hoe meer je verkoopt.
ALs ik echt wil maak ik 10K per week. Maar omdat ik 50K nu wel even genoeg vind doe ik er weinig mee en koop ik titanium ore op om zo powder te krijgen om alle designs te kopen.
Niet heel erg winstgevend. Maar net genoeg om boven de 50K te blijven.

Paar addons die ik gebruik:
AuctionLite
Hiermee kan ik heel gemakkelijk de AH doorzoeken naar gems. En in grote hoeveelheden tegelijk te kopen.
Quick Auction 2
Hiermee kan je al je auctions controleren of je niet undercut bent. Als dat wel is cancelled hij automatisch. Haal alles uit je mail en post alles weer automatisch.

Het is je mods goed instellen wat wel even duurt. Maar dan is het gewoon inloggen, scannen, cancellen, mail pakken, posten, omloggen naar main. Dit duurt totaal 1minuut.
pi_76214690
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_76216278
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 18:33 schreef Blistering het volgende:
Jezus, ik denk ik fix ff de laatste 16 pets zodat ik er 75 heb. Dus ff voor 3k pets gekocht op AH, vol verwachting van een dikke vette reward.

Krijg je een fucking fawn als reward

[ afbeelding ]

Dat kreng, nee daar doe je het voor
Ja die achiev had ik ook, had ook hetzelfde. Zo'n kutbeest voor al die pets.

Tevens , ik zit standaard nu op 15-20k goud. Verkoop oudere items en veel mats voor enchanting wat ik heel snel krijg met mn dk uurtje grinden in dungeons. Kan nu zelfs NR normal dungeons makkelijk soloen.
pi_76216662
quote:
Mijn god wat een naam en guild
  Redactie Frontpage woensdag 30 december 2009 @ 12:55:13 #191
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_76217100
Gold in WoW... ik snap soms ook niet dat mensen zoveel hebben, maar heb laatst wel met m'n LW een blue item gemaakt en voor 15G op de AH gezet. Was in 24u verkocht, dan gaat het hard hoor
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_76217546
Ik heb nooit zoveel, ben te lui om dingen op de AH te zetten. Maar ik zorg altijd dat ik niks uit hoef te geven, heb alle professions die ik nodig heb en gold is alleen maar voor repairs. Daarom heb ik genoeg aan 2k ofzo.
  Redactie Frontpage woensdag 30 december 2009 @ 13:14:03 #193
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_76217787
Ik deed het eerder ook nooit, maar nu ik zo makkelijk geld kan verdienen... gewoon op WoWhead kijken wat daar de buyout prijs is, op de AH kijken of er nog anderen hetzelfde aanbieden. Vaak zitten die hoger dan de buyout, ga je er tussenin zitten
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 30 december 2009 @ 13:19:12 #194
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_76217998
Priest T10:



Oók priest T10:



En nu, mijn Priest T10 (chest):



<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
  woensdag 30 december 2009 @ 13:22:22 #195
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_76218124
quote:
Op woensdag 30 december 2009 13:19 schreef R-Mon het volgende:
Priest T10:

[ afbeelding ]
Chuck Norris
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')