abonnement Unibet Coolblue
pi_254319
Lees de reportage over Seki bij debusop6.
Zien wij het verkeerd of probeert SBS6 Seki in een positiever daglicht te zetten dan hij daadwerkelijk verdient???
  woensdag 22 maart 2000 @ 20:19:00 #2
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_254320
Als je de aflevering van vandaag gezien hebt lijkt het wel of SBS onze 'vriend'zo snel mogelijk de bus uit wil hebben. Iks dan kwaad over Seki (en terecht, oprottuh met die psycho)
pi_254321
Wij delen jouw mening niet helemaal. Ik weet niet wat er in de uitzending is geweest maar dat moet dan al in schril contrast staan met de reportage over Seki op de site van De Bus.

Die reportage wijst er volgens ons op dat ze Seki juist in een positiever daglicht willen stellen.

Wij hebben vandaag maar eens de moeite genomen om een mailtje naar de redaktie van De Bus te sturen omdat wij vinden dat het verbale gedrag zo langzamerhand alle perken te buiten gaat.
Wij hebben hun tevens het advies gegeven om de uitzending van prime time af te halen omdat het niet geschikt is voor kijkers onder de 12 jaar.

Zou je een klein tipje van de sluier op kunnen lichten waarom jij denkt dat SBS van Seki af wil. Wij zijn benieuwd

  woensdag 22 maart 2000 @ 20:44:00 #4
572 Sniper
Gull Catcher
pi_254322
quote:
op 03-22-2000 om 08:37 PM schreef Quinto het volgende:
Wij hebben vandaag maar eens de moeite genomen om een mailtje naar de redaktie van De Bus te sturen omdat wij vinden dat het verbale gedrag zo langzamerhand alle perken te buiten gaat.
Wij hebben hun tevens het advies gegeven om de uitzending van prime time af te halen omdat het niet geschikt is voor kijkers onder de 12 jaar.

Whoehahahahahahahaa!!! ROTFL!!!

You must be JOKING!!

  woensdag 22 maart 2000 @ 20:50:00 #5
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_254323
quote:
op 03-22-2000 om 08:37 PM schreef Quinto het volgende:

Zou je een klein tipje van de sluier op kunnen lichten waarom jij denkt dat SBS van Seki af wil. Wij zijn benieuwd


Ik denk dat SBS bang is dat de stoppen door gaan slaan bij Seki (serieus, ik vind dit zelf geen gekke gedachte)en dat ze dus een hoop gelazer in de media willen voorkomen. Ga nu eerst ff Feyenoord kijken en reageer daarna wel weer.

pi_254324
Trainspotter, volgens mij liggen we helemaal op 1 lijn. Ik denk ook net als jij dat hier alleen maar gelazer van gaat komen als ze doorgaan met het toestaan van het verbale geweld van Seki. Het is toch niet normaal dat in een wereld waarin iedereen tegen zinloos geweld (raar begrip, maar oke) is, dit soort dingen uitgezonden worden. Nu wil ik niet zeggen dat Seki zinloos geweld toepast maar als de manier waarop Seki communiceert een normaal gebruik gaat worden ........

  woensdag 22 maart 2000 @ 21:18:00 #7
572 Sniper
Gull Catcher
pi_254325
Over Manipulatie gesproken:

Iwan mag uitbreken omdat-ie het populairst was bij de tussentijdse telling. Zal de Internet Telling wel enorm afwijken van de Telefoon Telling...

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')