abonnement Unibet Coolblue
pi_76043591
Mogguh

Ik ga morgen denk ik even een nieuwe cakebox halen, kunnen we weer een keer Chinezen.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_76044658
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:11 schreef FJD het volgende:
Nou succes met de time-trial van GT5 Baussie. Ik heb het drie rondjes gespeeld en er is wat mij betreft maar 1 conclusie mogelijk; Forza heeft GT op alle fronten ingehaald.

Motor geluid is lafjes, graphics vallen zwaar tegen (behalve de auto zelf), gevoel van snelheid is compleet afwezig en de besturing is te gevoelig. Dramatisch dieptepunt vind ik nog dat je geen remsporen op t wegdek zet als je dwars gaat. De titel Ultimate driving simulator kan naar Forza 3.

Hoe was AC2 trouwens Rudy? Hoe lang heb je er over gedaan?
Ik zal je vertellen... ik moet er nog aan beginnen
Heb nu zo'n 2 weken eindelijk een playseat en een knap stuurtje, maar ik heb er nog maar een half uurtje mee gespeeld... bezopen .
Moet er even goed voor gaan zitten, het is even wennen en even klooien met instellen voor zover mogelijk.

Ik heb Forza nog nooit gespeeld, maar geloof er wel in... Heb zelfs zitten denken om een Xbox te kopen voor dat spel, maar zie nu weer dat Xbox geen G25 stuur ondersteund .. komt tzt dan nog wel, met een ps3 joypad emulator ofzo.

Vind verder wel dat de GT reeks achteruit is gegaan, imho is GT3 de allerbeste en daar heb ik dan ook het meeste en langste plezier aan gehad. Ik heb het idee dat vanaf GT4 het spel meer is ontwikkeld om te spelen met een 900 graden stuur, weet het haast wel zeker. Maar ik kan nog niet zeggen of het ook daadwerkelijk beter speelt met stuur en of het een beetje driving experience geeft omdat ik er nog niet echt voor ben gaan zitten.

De eerste indruk was echter best wel teleurstellend, ik ben met een joypad sneller, maar het was gehaast en onder invloed , en het heeft eventjes wat tijd nodig om te wennen aan het rijden met playseat setup.

Ik kom er nog wel op terug als ik wat uurtjes heb gestuurd

Fijne kessemus allemaal!
pi_76045306
Ik zie dus net dat er een Saw 6 in de bios draait, helemaal niks over gehoord Film moet wel belachelijk slecht zijn.
BoF!
  vrijdag 25 december 2009 @ 12:23:35 #79
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_76046069
Was weer een gezellige kerstavond

Fijne Kerst allemaal

* PoSTMaN pakt nog een glasje water...
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_76046256
quote:
Op donderdag 24 december 2009 18:04 schreef ursel het volgende:
Godkolere, wat benne die wintervrunde moeilijk verkrijgbaar dit jaar.
staan er hier 2 in de kast
Narf!
  vrijdag 25 december 2009 @ 13:13:37 #81
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_76047547
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 12:29 schreef Sickert het volgende:

[..]

staan er hier 2 in de kast
Hier 6 in de tas.
Maar andere jaren waren ze in elke supermarkt wel te vinden.
Dit jaar niet bij ons in de Jumbo (ook al zou die ze bestellen voor me )
Gisteren naar een Gall en Gall geweest in Utrecht, had ze niet. Ik naar de Plus daar, had ze ook niet. Ik naar de Albert Hein, had ze ook niet.
De hoop toen maar op gegeven.
Heb om me tevree te stellen maar een HJ karakter sixpack meegenomen

Reed ik vervolgens langs de AH in katwijk wat wel een redelijk grootte is en die had nog maar 1 sixpack er staan..
Mja, en toen waren ze er dus ook op en zijn ze nergens anders nog te krijgen zover ik weet..
pi_76068975
Eerste kerstdag is een fijne dag geworden. Samen met bunny naar een hindoestaanse dansavond geweest in La Riviera in rotterdam. Hebben constant op de dansvloer gestaan . Waren een paar jongens die bunny proberden te "regelen" toen ik ff drinken was gaan halen. Ik had het gelukkig maar niet gezien, anders hadden ze wel een paar klappen gevangen.

Was wel lachen dat 12uur de band van mijn neef optrad als gastband. Zag dan ook opeens familie op de dansvloer.

Nu duik ik lam me nest in. Oh en fijne feestdagen allemaal.
pi_76070348
quote:
Op donderdag 24 december 2009 18:33 schreef jpjedi het volgende:
Fijne kerst jongens . Ik ga me maar eens in het kerst circus gedruis werpen. Kerk, eten eten en nog eten met een drankje..
pfff zit nu nog vol van het eten gister, kut brabo's!
7 man en eten maken voor 20. 2 dikke hompen varkenshaas was wel een pluspunt
pi_76072399
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 07:20 schreef Viro het volgende:
Waren een paar jongens die bunny proberden te "regelen" toen ik ff drinken was gaan halen. Ik had het gelukkig maar niet gezien, anders hadden ze wel een paar klappen gevangen.
Ze kan heus wel d'r mannetje staan hoor. Als ze erin zou trappen weet je ook waar je staat namelijk
pi_76072984
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 07:20 schreef Viro het volgende:
Eerste kerstdag is een fijne dag geworden. Samen met bunny naar een hindoestaanse dansavond geweest in La Riviera in rotterdam. Hebben constant op de dansvloer gestaan . Waren een paar jongens die bunny proberden te "regelen" toen ik ff drinken was gaan halen. Ik had het gelukkig maar niet gezien, anders hadden ze wel een paar klappen gevangen.

Was wel lachen dat 12uur de band van mijn neef optrad als gastband. Zag dan ook opeens familie op de dansvloer.

Nu duik ik lam me nest in. Oh en fijne feestdagen allemaal.
met mn ex zo vaak zoiets meegemaakt, agresief reageren heeft totaal geen zin. het mooiste is om rollend van de lach over de grond te rollen vooral als het marokaantjes zijn
Narf!
  zondag 27 december 2009 @ 04:07:55 #86
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_76094508
En zo komt ook 2de kerstdag tot een einde.
Gelukkig hebben we de zondag nog.

Trusten
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_76095250
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 12:42 schreef Sickert het volgende:
met mn ex zo vaak zoiets meegemaakt, agresief reageren heeft totaal geen zin. het mooiste is om rollend van de lach over de grond te rollen vooral als het marokaantjes zijn
Los daarvan is het ook redelijk sneu. Zoals Puni al zegt kan je vriendin best voor zichzelf opkomen plus dat je het iemand moeilijk kwalijk kan nemen dat hij een alleen lopende vrouw probeert te versieren.

Mogguh
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_76095271
mogguh
  zondag 27 december 2009 @ 10:17:43 #89
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_76095568
quote:
Op zondag 27 december 2009 09:42 schreef FJD het volgende:

[..]

Los daarvan is het ook redelijk sneu. Zoals Puni al zegt kan je vriendin best voor zichzelf opkomen plus dat je het iemand moeilijk kwalijk kan nemen dat hij een alleen lopende vrouw probeert te versieren.

Mogguh
Gisteravond waren er ook een paar van die mannetjes die een vrouwtje probeerde te beschermen
Eerst staat die meid naast ons. Niet veel later zetten ze de grootste jongen van het groepje naast ons neer.

Daar hebben wij ook even hartelijk om gelachen

Ik denk dat ik nog even een filmpje ga kijken om bij te komen en dan vanaf 14:00 lekker afpilsen
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_76098449
iemand al Avatar 3D gezien? kicken film zeg
pi_76099389
quote:
Op zondag 27 december 2009 10:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gisteravond waren er ook een paar van die mannetjes die een vrouwtje probeerde te beschermen
Eerst staat die meid naast ons. Niet veel later zetten ze de grootste jongen van het groepje naast ons neer.

Daar hebben wij ook even hartelijk om gelachen

Ik denk dat ik nog even een filmpje ga kijken om bij te komen en dan vanaf 14:00 lekker afpilsen
Mooi is dat ja Zo onzeker over jezelf en je relatie zijn dat je continue wilt weten waar je vriendin is en met wie ze praat. Zo vermoeiend.

Kerst weer voorbij, op naar Oud & Nieuw
quote:
Op zondag 27 december 2009 12:39 schreef Incolumis het volgende:
iemand al Avatar 3D gezien? kicken film zeg
Hoorde er gisteren ook al goede berichten over. De eerste trailer die ik zag vond ik echt zuigen maar de latere was weer een stuk beter. Ben toch wel benieuwd geworden.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_76100089
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:02 schreef FJD het volgende:

[..]

Mooi is dat ja Zo onzeker over jezelf en je relatie zijn dat je continue wilt weten waar je vriendin is en met wie ze praat. Zo vermoeiend.
Daarom heb ik een gps-tracker en camera in de mijne gebouwd, kan ik altijd zien wat ze doet!
pi_76101355
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:20 schreef staticdata het volgende:
Daarom heb ik een gps-tracker en camera in de mijne gebouwd, kan ik altijd zien wat ze doet!
Leer je er ook nog eens wat van?

Ik heb nieuwe DVDs dus we kunnen weer Chinezen Had je al plannen met Oud&Nieuw?
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_76102617
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:20 schreef staticdata het volgende:

[..]

Daarom heb ik een gps-tracker en camera in de mijne gebouwd, kan ik altijd zien wat ze doet!
en dan zie je ineens een navel in beeld die dichterbij komt en weer weg gaat dichterbij en weer weg...



Narf!
pi_76105606
quote:
Op zondag 27 december 2009 12:39 schreef Incolumis het volgende:
iemand al Avatar 3D gezien? kicken film zeg
Imax Rotterdam
BoF!
pi_76108268
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:20 schreef Sickert het volgende:

[..]

en dan zie je ineens een navel in beeld die dichterbij komt en weer weg gaat dichterbij en weer weg...



zou wat zijn ja
pi_76121667
Fifa

Eerst met de aanvaller een verdediger een doodschop geven om vervolgens met die aanvaller vrij op de keeper af te kunnen lopen omdat de verdediger nog geblesseerd op de grond ligt

Mooi spel, af en toe
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_76126960
Ik ben helemaal verslaafd aan MW2 op de PS3
Morgen Prestige!
pi_76127166
Mw2 is ubervetjes

morgen lekker spelen
keer een dagje niet klussen
Narf!
pi_76130409
Mogguh Hop weer aan het werk
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')