abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 december 2009 @ 04:10:52 #1
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_75956618
2009 is bijna voorbij en dus is het weer tijd voor een mooi Best of Hardstyle 2009 Topique!

Er kan gestemd worden in de volgende catagorieen:
- Beste Album
- Beste DJ
- Beste Producer
- Beste Talent(en)
- Beste Label
- Beste Feest Outdoor
- Beste Feest Indoor
- Beste Anthem


De uitslag van vorig jaar / Best of Hardstyle 2008
[Hardstyle] Best of 2008

Fok! Hardstyle Mix Master - LeonH aka Dj Corleone
Beste Dj - Tatanka
Beste Producer - Technoboy
Beste Talent - Alphaverb
Beste Label - Scantraxx
Beste feest outdoor - Q-Base
Beste feest indoor - In Qontrol
Beste Anthem - In Qontrol

En dan nu de polls

Poll: Beste Album
  • - Brennan Heart (Musical Impressions)
  • - D-Block & S-Te-Fan (Music Made Addictz)
  • - Activator (Authentic Style)
  • - Crypsis (Statement of Intent)
  • - Showtek (Analogue Players in a Digital Wo
  • - The Overminds (Art of Hardstyle)
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier


    Poll: Beste DJ / Live-Act
  • Pavo
  • Luna
  • Noisecontrollers
  • The Prophet
  • Zany
  • Tatanka
  • Deepack
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier


    Poll: Beste Producer
  • - Technoboy
  • - Headhunterz
  • - Wildstylez
  • - Noisecontrollers
  • - Michel Pollen (o.a. Dozer, The Pitcher)
  • - Showtek
  • - Zatox
  • - Frontliner
  • - A-Lusion
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier


    Poll: Beste Talent(en)
  • - AVIO
  • - Ran-D
  • - B-Front
  • - Bass Modulators
  • - Psyko Punkz
  • - The Machine
  • - Beat Providers
  • - Dailucia
  • - The R3bels
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier


    Poll: Beste Label
  • - A2 Records
  • - Theracords
  • - Scantraxx
  • - Saifam (inc. sublabels)
  • - Fusion
  • - Minus is More
  • - Seismic
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier


    Poll: Beste Feest Outdoor
  • - Defqon
  • - Q-Base
  • - Decibel
  • - Mysteryland
  • - Free Festival
  • - Emporium
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier


    Poll: Beste Feest Indoor
  • - X-Qlusive Technoboy
  • - X-Qlusive Holland
  • - In Qontrol
  • - Hardbass
  • - Thrillogy
  • - Knock Out!
  • - Qlimax
  • - Qountdown
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier


    Poll: Beste Anthem
  • - Hardbass (Be Amazed)
  • - In Qontrol (Ctrl-Alt-Delete)
  • - The Qontinent (A Lost World)
  • - Defqon (Scrap Attack)
  • - Defqon Australie (Maximum Force)
  • - Decibel (City of Intensity)
  • - Qlimax (The Nature of our Mind)
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier

    [ Bericht 0% gewijzigd door em-dee-em-aa op 23-12-2009 14:20:52 ]
  • -----------------------------------------------------------------------------------------
    I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
    -----------------------------------------------------------------------------------------
    pi_75956624
    TerugVindPlaat.

    Ik mis Qountdown in de feesten.
    The only limit is your own imagination
    Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

    Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
      woensdag 23 december 2009 @ 04:19:12 #3
    238230 em-dee-em-aa
    methyleendioxymethamfetamine
    pi_75956655
    quote:
    Op woensdag 23 december 2009 04:13 schreef El_Matador het volgende:
    TerugVindPlaat.

    Ik mis Qountdown in de feesten.
    Toegevoegd
    -----------------------------------------------------------------------------------------
    I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
    -----------------------------------------------------------------------------------------
    pi_75958141
    Beste feest blijft moeilijke keus, al die feesten hebben veel voor en nadelen....

    de anthems was ook een lastige, aangezien ze allemaal bagger waren dit jaar
    I'm not the man you think I am!
    pi_75959614
    Mijn stemmen:

    Beste Album: Crypsis (Gewoon een heerlijk album zoals hardstyle hoort te zijn)
    Beste DJ: Deepack (Dit jaar een goeie comeback gehad)
    Beste Producer: Zatox (Valt weinig over te zeggen, deze man is het hele jaar gewoon goed bezig geweest )
    Talent: Psyco Punkz (Helden met hun laatste producties)
    Label: Scantraxx. (Marketing goed voor elkaar)
    Outdoor: Emportium, Was gewoon weer 1 en al gezelligheid


    Indoor: In Qontrol (Helemaal nuchter tot het einde helemaal los gegaan en een leuk verslagje van gemaakt Evenement: In Qontrol Ctrl.Alt.Delete

    Anthem: Defqon. Toch die 2e climax met die ondertoon erbij. Goed nummer

    Mistte wel bij veel vragen de optie: Anders
    Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
    pi_75959927
    ook gestemd..
    maar miss is het ook nog leuk om beste Live-Act toe te voegen, aangezien ik denk dat de meeste mensen nu op Noisecontrollers stemmen vanwege de live act die ze doen maar das natuurlijk niet hetzelfde als gewoon DJ'en
    Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
    pi_75960582
    Beste Album: Activator. Makkelijke keuze. Verreweg het meest diepgaande en afwisselende album van het jaar.
    Beste DJ: Zany, omdat ik eigenlijk altijd wel bij zijn set wil zijn. Energiek en altijd lekkere tracks. Onbegrijpelijk dat Noisecontrollers op 1 staan, want qua draaien vind ik ze nou niet zo heel speciaal.
    Beste Producer: Kanshebbers waren Noisecontrollers, Wildstylez & Zatox, uiteindelijk Zatox gestemd, omdat die gewoon de meeste vette platen had.
    Beste Talenten: AVIO, makkelijke keuze na In Qontrol. gewoon vet.
    Beste label: Fusion, met Scantraxx toch wel op een tweede plaats. SAIFAM is me tegengevallen dit jaar.
    Outdoor feest: naar geen geweest
    Indoor Feest: X-Qlusive Holland. Gewoon heldig! In Qontrol deed het trouwens ook erg goed bij mij.
    Anthem: In Qontrol anthem. Samen met Hard Bass en Defqon Australië toch de waardige anthems, voor de rest vond ik het niet zo veel.
    Mixes onder de naam Khadber
    pi_75961237
    Album van Brennan H. en City of Intensity hebben stemmen gehad.

    A2 records zoveel stemmen vind ik ook heel opmerkelijk...
      woensdag 23 december 2009 @ 11:17:09 #9
    20211 Da_Ripper
    Follow your bliss
    pi_75961777
    Props, em-dee-em-aa
    Wat je vindt, ...
      woensdag 23 december 2009 @ 11:19:40 #10
    246608 T_Killer
    Rochelle, Rochelle
    pi_75961859
    TVP

    heb gestemd, maar heb geen zin om over te typen wat ik heb gestemd, dus schijt.
    "A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
      woensdag 23 december 2009 @ 11:25:56 #11
    112790 Koepert
    Parttime Nutcase
    pi_75962120
    Gestemd.
    Beste Album: The Overminds. Anders. Lekker. Knallen. Alle albums (ook Showtek) waren goed, maar deze verraste me compleet. Erg lekker.
    Beste DJ: Noisecontrollers. Waarom? Goeie sets gezien buiten de 'grote dingen' om. (Avondjes Zak, Groningen etc) Ja je zou kunnen aanvoeren; ze maken zich er op grote feesten misschien makkelijk van af. Die discussie is voor een andere keer. Kleinere feesten doen ze leuk. Die waar ik bij ben geweest dan.
    Beste Producer: Zatox gestemd; meeste vette platen PUNT.
    Beste Talenten: B-Front. Erg moeilijke keuze. Ook AVIO en PP kanshebbers, maar B-Front gewoon meer van gezien. (persoonlijk bijgeweest dus)
    Beste label: A2 Records. Mja. Iene Miene Mutte werk. Theracords goeie nieuwe shit. Fusion ook lekker. Blind klik bijna. Overal wel goede dingen uitgekomen eigenlijk.
    Outdoor feest: QBase. Easy
    Indoor Feest: X-Qlusive Holland. Gewoon heldig! Briljant. Sfeer, Knallen. Alles goed.
    Anthem: DefQon Australia, puur en alleen omdat die het beste (imo dan) de sfeer pakte
    It starts with a shiver, an itch, a slow boil
    pi_75962265
    @ Em-dee-em-aa

    de tussenstand bij beste label laat toch wel zien dat mensen minder voor het blije werk gaan maar echt meer voor het wat duistere hardere werk, en ik hoop dat de andere labels dit voorbeeld gaan volgen
    (dit is natuurlijk erg generaliserend maar ik vind het een mooie conclusie )

    verder weten mensen ongeveer wel wat ik gestemd heb
    Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
    pi_75962581
    Ook gestemd =]
    Zo niet.. dan toch!
    pi_75966505
    quote:
    Op woensdag 23 december 2009 11:25 schreef Koepert het volgende:
    Gestemd.
    Beste Album: D-Block & S-Te-Fan! Eigenlijk vind ik iedere plaat van dat album wel om aan te horen, met een aantal uitschieters naar boven erbij zoals Shiverz & Sound Of Thunder. Crypsis hele goede tweede
    Beste DJ: Noisecontrollers. Valt gewoon nooit tegen. Ze hebben alleen maar vette platen gemaakt, en die draaien ze dan ook. Logisch natuurlijk! Toch zou ik wat meer oudere platen in hun sets willen horen zoals Reinforce & Joke the joker
    Beste Producer: Zatox, HOPAAAAAAA
    Beste Talenten: AVIO, makkelijke keuze. Gewoon raggen, energiek, heel de zaal los
    Beste label: Fusion, heeeele dikke platen uitgebracht dit jaar
    Outdoor feest: Decibel! Wat een sfeer & Weer
    Indoor Feest: X-Qlusive Holland. Gewoon heldig! Briljant. Sfeer, Knallen. Alles goed.
    Anthem: Hardbass Anthem, heerlijk dramatische break en gewoon raggen!
      woensdag 23 december 2009 @ 13:18:39 #15
    20211 Da_Ripper
    Follow your bliss
    pi_75966641
    quote:
    Op woensdag 23 december 2009 13:14 schreef T-Force het volgende:
    Anthem: Hardbass Anthem, heerlijk dramatische break en gewoon raggen!
    Hoewel ik gestemd heb op Ctrl-Alt-Del, verdiend deze idd enige waardering
    Wat je vindt, ...
      woensdag 23 december 2009 @ 13:52:31 #16
    238230 em-dee-em-aa
    methyleendioxymethamfetamine
    pi_75968146
    Heb de titel van Beste Dj verandert in Beste Dj / Live-Actll, dekt de stemmen zo beter denk ik.
    Voor volgend jaar inderdaad goede keuze dat als catagorie erbij te doen, om nu nog deze catagorie aan te maken lijkt me niet een goed plan ivm al gemaakte stemmen.
    -----------------------------------------------------------------------------------------
    I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
    -----------------------------------------------------------------------------------------
    pi_75968477
    goed gedaan trouwens em-die-em-ee
      woensdag 23 december 2009 @ 14:02:32 #18
    238230 em-dee-em-aa
    methyleendioxymethamfetamine
    pi_75968587
    - Beste Album
    100% Activator voor bij, enige album wat ik nog regelmatig opzet. Al kan die van Crypsis me ook goed bekoren.

    - Beste DJ
    Noisecontrollers, zowel live als niet live altijd lekkere setjes. Afsluiting op X-Qlusive Holland was ook geniaal!

    - Beste Producer
    Ook weer de Noisecontrollers, wat een heldige shit hebben deze mannen dit jaar geproduceert! (Yellow Minute 4 tracker, Surge of Power 8 tracker, Ctrl-Alt-Delete, Communicate etc)

    - Beste Talent(en)
    Beste talent is voor mij Ran-D, ben echt verliefd geworden op zijn plaatjes en hoop dat hij volgend jaar echt door kan breken.

    - Beste Label
    Lastige vraag, heb toch maar gestemd op A2 records omdat ik eigenlijk alles wel goed vind wat daar vanaf kwam afgelopen jaar.

    - Beste Feest Outdoor
    Lastige keuze tussen Defqon en Decibel, heb toch voor Decibel gekozen. Net even wat gezelliger

    - Beste Feest Indoor
    X-Qlusive Holland, al genoeg over gezegt. Gewoon beste feest van 2009

    - Beste Anthem
    Ctrl-Alt-Delete, echt een groeiplaatje ging hem steeds vetter vinden en vind het nu een topplaat
    quote:
    Op woensdag 23 december 2009 11:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
    @ Em-dee-em-aa

    quote:
    Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef 16meter het volgende:
    goed gedaan trouwens em-die-em-ee
    quote:
    Op woensdag 23 december 2009 11:17 schreef Da_Ripper het volgende:
    Props, em-dee-em-aa
    Danku!
    -----------------------------------------------------------------------------------------
    I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
    -----------------------------------------------------------------------------------------
    pi_75969343
    Ook maar eens mijn stem laten gelden, al ben ik dit jaar nog niet zoveel party's afgegaan ivm leeftijd \
    Props ook voor het samenstellen van deze lijstjes!

    Beste Album: DBSTF, heerlijke knallers en lekkere samenwerkingen! Activator een hele goede tweede.

    Beste DJ/Live Act Noisecontrollers, geweldig knallen met deze mannen op Qlimax! Gevolgd door Tatanka en Deepack die altijd lekker draaien.

    Beste Producer ZATOX! God god god wat een lekker rauw werk van deze man! Wildstylez als goede tweede en mis toch eigenlijk wel DBSTF in dit rijtje (o.a. voor Shallow Planet )

    Beste Talent(en): AVIO, heerlijk stijltje! Ran-D en B-Front vind ik toch al wat verder doorgebroken, waar AVIO toch nog wat onbekender is imo.

    Beste Label: Fusion, al staat die op 1 omdat Scantraxx toch wat de mindere kant op gaat naar mijn idee, met reclames voor de Mix Masterz enzo. Fusion levert nog steeds echt kwaliteitswerk af.

    Beste Feest Outdoor Geen mening ivm missen outdoorseizoen door leeftijd

    Beste Feest Indoor: Qlimax, puur omdat het mn eerste is. De livesetjes van X-Qlusive Holland waren ook echt geweldig, had er zo graag bij willen zijn!

    Beste Anthem Ctrl-Alt-Del zonder twijfel! Moet wel zeggen dat the Nature of our Mind wel beter blijft worden naarmate ik hem vaker hoor, het heeft iig wel die echte anthemsfeer die ik mis bij een nummer als City of Intensity.

    Hopelijk volgend jaar wat meer keuze qua feesten!
    pi_75971141
    Beste Album: Activator. Lekker beuken afgewisseld met leuke melodietjes. Te weinig gedraaid imo.
    Beste DJ: Noisecontrollers. Met name vanwege de set op XQ Holland en Emporium. Gewoon heldig.
    Beste Producer: Noisecontrollers. Dikste platen!! Zatox ook goed te pruimen dit jaar, allen bij hem ben ik toch meer fan van het oude werk: I'm techno enzo.
    Beste Talenten: B-Front. Geen echte toelichting hierbij, spreekt mij gewoon het meest aan.
    Beste label: Fusion. Veel dikke platen uitgebracht!! En leuke nieuwe artiesten bij Fusion dit jaar. Dat belooft wat voor 2010
    Outdoor feest: Defqon. was m'n 1e defqon en heeft toch wel indruk gemaakt. Die set van Tat n Zat als afsluiter, wat een kippevel!
    Indoor Feest: X-Qlusive Holland. Heldenfeest!!! Het wordt moeilijk om dit feest ooit te overtreffen. Van begin tot eind sfeer, alleen maar lachende en losgaande mensen: onvergetelijk
    Anthem: Qtrl alt delete. en maximum force op de 2e plaats.
    Bobby Robson forever!
    Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
    pi_75971358
    Voted.
    gr gr
    pi_75972800
    quote:
    Op woensdag 23 december 2009 14:02 schreef em-dee-em-aa het volgende:
    - Beste Album
    100% Activator voor bij, enige album wat ik nog regelmatig opzet. Al kan die van Crypsis me ook goed bekoren.
    quote:
    Op woensdag 23 december 2009 10:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
    - Beste DJ
    Deepack (Dit jaar een goeie comeback gehad)

    - Beste Producer
    Zatox (Valt weinig over te zeggen, deze man is het hele jaar gewoon goed bezig geweest )
    quote:
    Op woensdag 23 december 2009 10:44 schreef ElDani het volgende:
    - Beste Talenten
    AVIO, makkelijke keuze na In Qontrol. gewoon vet.

    - Beste label
    Fusion, met Scantraxx toch wel op een tweede plaats.
    quote:
    Op woensdag 23 december 2009 11:25 schreef Koepert het volgende:
    - Outdoor feest
    QBase. Easy

    - Indoor Feest
    X-Qlusive Holland. Gewoon heldig! Briljant. Sfeer, Knallen. Alles goed.
    quote:
    Op woensdag 23 december 2009 14:58 schreef kollie het volgende:
    - Anthem
    Qtrl alt delete.
    "Computer games don’t affect kids: I mean if Pacman affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”
    Kristian Wilson, Nintendo Inc, 1989
      woensdag 23 december 2009 @ 15:57:01 #23
    125461 Sc0tTy
    Kiss the sound!
    pi_75973769
    waarom staat avio niet bij liveacts ? misssen overal veel dj's zeg, erg jammer
    Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
      woensdag 23 december 2009 @ 20:12:27 #24
    117642 Sethje
    Notoire betweter
    pi_75983887
    ook gestemd
    Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
    27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
    Mijn party reviews
      woensdag 23 december 2009 @ 21:00:32 #25
    195309 de_huig
    Koning van het Universum
    pi_75986340
    crypsis, noisecontrollers, zatox, avio, fusion, q-base, xq holland, ctrl-alt-del
    The only limit is your own imagination
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')