abonnement Unibet Coolblue
pi_254255
De topic spreekt voor zich. Sinds het bezoek aan Den Haag is het Bus-Project helemaal de vernieling in geholpen.

Kijkcijfers donderen met geweld naar beneden. Er is geen verdeeldheid meer onder de passagiers. Na het gezellig samenzijn in het hotel is gezapigheid troef in de bus.

Er zijn hier een boel fijne mensen, maar waar...

  woensdag 22 maart 2000 @ 06:07:00 #2
272 R@b
No-nonsens
pi_254256
Wel blijven kijken en dan pas iets posten lijkt me.

Raakt kant nog wal dit verhaal

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_254257
Het is een complot! Iedere kijker krijgt een andere versie te zien!
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_254258
quote:
op 03-22-2000 om 06:07 AM schreef R@b het volgende:
Wel blijven kijken en dan pas iets posten lijkt me.

Raakt kant nog wal dit verhaal


Ja tuurlijk ben ik blijven kijken, anders toch ook niet die opmerking gemaakt? Maar beste R@B je bent het toch wel met me eens dat op die avond de boel op springen stond, bijvoorbeeld Jop, die zo verschrikkelijk te grazen was genomen, stond op het punt helemaal door te draaien. Oke, het is nu nog wel wat gespannen maar het had erger gekunt EN gemogen.

Er mag best wel wat meer gebeuren. Het wordt al net zo saai als de duitse BB.

Volgens mij heeft SBS het relletje dankbaar opgeblazen om de passagiers lekker tot rust te laten komen in een luxe hotel.

Het hele programma raakt kant nog wal, maar daarom kan het nog wel spannend worden!
Jammer dat Aziz niet naar huis is gestuurd.
Bah...

Er zijn hier een boel fijne mensen, maar waar...

  donderdag 23 maart 2000 @ 01:25:00 #5
2705 cynix
is verdwaald
pi_254259
quote:
op 03-22-2000 om 02:56 AM schreef Roedje het volgende:
...geen verdeeldheid meer...
...gezapigheid troef...

Keek je niet per ongeluk naar 'Rondom Tien' op Nederland 1?
Of je vat het begrip 'gezapigheid' erg ruim op.

pi_254260
quote:
op 03-23-2000 om 01:25 AM schreef cynix het volgende:
Keek je niet per ongeluk naar 'Rondom Tien' op Nederland 1?
Of je vat het begrip 'gezapigheid' erg ruim op.


Rondom 10 is meestal tien keer spannender dan dit saai programma'tje. Alleen daar in Burgers Zoo was het om aan te zien; door de dieren aldaar, die altijd de moeite van het kijken waard zijn. Als er iets dreigt te gebeuren (b.v. Jop moest op een nacht uit z'n onderbroek, welliswaar een poos geleden, een eeuw ongeveer) draait de regie het beeld gewoon weg! Noem jij dan eens een spannend moment. Zijn er toch niet?

Vergelijk het b.v. nu eens met now or never land. Man... er gebeurt helemaal noppes nada.

Ik voorspel dat tot de volgende stemming de kijkcijfers alleen maar zullen dalen. Vergelijk het maar met de koers van WOL.

Tsss..

Er zijn hier een boel fijne mensen, maar waar...

  donderdag 23 maart 2000 @ 02:19:00 #7
2705 cynix
is verdwaald
pi_254261
Ik weet trouwens niet waar ik meer van geniet, dalende buskijkeraantallen of een dalende WOL-koers (whoehaahaahaa!).
Binnenkort ook nog dalende JoePieSie koers (hebben hopelijk nu al spijt van SBS).
pi_254262
Gezellig samenzijn? Je doet nu net of het een gezellig breikransje is ! iedereen heeft toch maar 1 doel voor ogen....
"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
pi_254263
quote:
op 03-23-2000 om 03:03 AM schreef De Parasiet het volgende:
Gezellig samenzijn? Je doet nu net of het een gezellig breikransje is ! iedereen heeft toch maar 1 doel voor ogen....


Huh?? Gezellig? Gezellig samenzijn?? Volgens mij ben je verdwaald ofzeu... bij de derde topic linksaf en dan immergradeaus tot de paarse opmerking. Daar stop je en blijf je wachten tot DE Bus je frontaal aanrijdt.

Doei..

Er zijn hier een boel fijne mensen, maar waar...

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')