abonnement Unibet Coolblue
pi_254241
Maar geopend.
00.15
Es schijnt iets in haar oog te hebben en Aziz wil onmiddelijk de regie inschakelen voor een oogarts. Is niet nodig zegt Es.

00.22
Niets belangrijks te melden verder op dit moment. Tessa schijnt weer wat op gevreten te hebben en de plee is vol volgens Aziz.

pi_254242
00.25
Ze lopen met z’n allen Aziz te pesten omdat hij het meest op de pot zit. Hij heeft problemen met het schoonmaken van het toilet.
Jop: Ik heb er pas ook nog met mijn handen in gezeten.
Jop wil een groepsgesprek i.v.m. het snelle opraken van de drank en limo.
Verder bla bla hierover. Jop: ik ga de discussie aanwakkeren want hij wil geen colalight meer kopen. Light is voor mensen waar het nog nut bij heb!!
pi_254243
00.45
Tessa wil de werkschoenen van Jop verstoppen. Alleen Es en BÜL zie of hoor ik op dit moment niet. En het beeld is al tijden abominabel. Staat vrijwel stil
00.47
Ant roept Aziz kom dan ik heb wat voor jou dat moet je zien. Het blijkt iets met een niet goed schoongemaakte afwas te zijn. Maar hij wil niet komen. Ant weer. Aziz kom nou is. Jij heb net afgewassen zei je. Aziz: ik heb er geen moeite mee hoor, ik heb het echt niet gezien.
Seki: Aziz wat sta jij nou te doen Aziz; omdat ik iets vergeten ben. Tes: de hele afwas staat er nog. Aziz: onbewust vergeten!!
  woensdag 22 maart 2000 @ 01:13:00 #4
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_254244
Jop vroeg tien minuten geleden:"Büllent, slaap jij in de slaapkamer?
Büllent:"hoezo?"
Jop:"ik wil gewoon weten of jij in de slaapkamer slaapt..."
Büllent: "hoezo.."
Jop:"mag ik dan op de bank slapen?"
Büllent: "ja"
Jop:"bedankt he!"
pi_254245
8:55 Antonette, Iwan en Jop zitten buiten. Klaar om te gaan werken denk ik. Iwan trapt wat met een bal.
Antonette kan er niet tegen als ze haar vroeg bellen.

9:05 De werkers zijn opgehaald. In de bus is het doodstil.

Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
  woensdag 22 maart 2000 @ 13:03:00 #6
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_254246
De texten van de chat hieronder zijn de letterlijke texten, compleet met spellingsfouten, van de Redactie van sbs en Aziz


red:zijn er mensen in de bus die je stiekum niet mag?
Aziz: nee, maar in mijn dagelijks leven zal ik er niet mee omgaan
Red: deb 21 vraagt : hoe vind je het om 24 u per dag met 7 mensen op te trekken?
Aziz: relax
Red: nr18 vraagt: wat ga je met je zoon doen als je eruit bent?
Aziz: genieten en mieschien op vakantie
Red: spoef vraagt: wie stinkt er het meest op de wc?
Aziz: geen comentaar
Red: corrosive vraagt: is er een passagier met wie je best een relatie zou willen hebben?
Aziz: geen comentaar
red: flauw hoor.
aziz: jaaa
red: carson zegt: luister naar je hart dan kom je er wel.
aziz: betankt , tof
red: floppy vraagt: is er vannacht nog een grap uitgehaald?
Aziz: nee komt want seki bul moeten terug gepakt worden
red: sudin vraagt: zijn er ook mensen die je na afloop van de bus nooit meer wiltzien?
aziz: ja
red: peterbeek vraagt: aziz wat vind je van Jop?
Aziz: tof tof
Red: slala vraagt: wat vind je van het gebaar van ADO , om een kadoo aan je zoon te geven (seki)
aziz: seki en wij helemaal vinden het heel menselijk en heel waanzinnig van ze en heel tof van ze
seki is er heel blij mee.
Red: Peterj vraagt: vinden jullie niet dat er te heftig word gerageerd op het weggstemmen?het is maar een spelletje.
Aziz: het gaat om mensen pik
red: solzon vraagt: wwrom voel je je persoonlijk aangesproken bij het wegstemmen?
Aziz: de reden von ik niet oke.
Red: Poehbeer zegt: ik moet zo dadelijk op solliciatie,hebben jullie een tip voor me?
Aziz: blijf jezelf
Red: karin vraagt:hadden jullie liever anoniem gestemd?
Aziz: nee
Red: Paullee vraagt: als jij niet op die bank had gezten, op wie had je dan gestemd?
Aziz: geen comentaar want ik zat er niet
Red: solzon vraagt: hebben julie conflicten omdat jullie allemaal een leider willen zijn?
Azi: want de bank is moeilijk
Aziz: nee
Aziz: door meningsverschillen.
Red: karin vraagt: had je nog hamburgers gegeten nadat je de elandenstal had uitgemest?
Azi: neeeeee schat, later op de avond
Red: Pitbull vraagt"wie mag er vanavond uitbreken, weten jullie dat al?
Azi: nee zegt het maar
Red: paullee vraagt: met welke bekende nederlander had je wel in de bus willen zitten?
Aziz: Andre Hazes, ook een gevoelsmens
Red: Debbetje vraagt: Azi als je een wens zou mogen doen, wat is dat dan?
Aziz: ik wel graag de busrit afmaken, eindhalte, en dan als ik eruit stap, dat mijn zoon daar staat en Katja
Red: pitbull zegt: als jullie met Hazes in de bus zouden zitten hebben julie geen eten meer, maar alleen drank
Aziz: wel veel lol en gevoel
Red: debbetje zegt: Aziz jij maakt je rit wel af hoor
Aziz: dankjewel schat
Red: we gaan zo afronden
Aziz: oke
Red: camon zegt: Katja wil graag met je chatten hoor, ze kan er niet doorkomen, hierbij de groeten en een kus.
Aziz: dankjewel kanjer, iki hou van je
Red: bedankt voor jullie aandacht
Aziz: jullie bedankt
Red: graag gedaan, wederom
Aziz: we hebben nog een vraagje..

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 22 Maart 2000).]

  woensdag 22 maart 2000 @ 18:39:00 #7
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_254247
Iwan heeft de uitbraak en neemt Jop mee (omdat Jop daar in de buurt woont, ze gaan o.a. naar Jop's ouders.)

Jop is nerveus. Hij zegt continu tegen Iwan:"ja maar jij weet al hoe het is...

Tessa jut Iwan op om shirtjes te gaan kopen, alleen voor jezelf, zegt ze.
Iwan zegt dat dat niet mag
Tessa: jawel hoor, kleding voor jezelf mag wel"
Iwan zegt dat ze de vorige keer, blikjes drinken en een fles champagne weg moesten gooien in een container omdat ze het pertinent niet mee mochten nemen in de bus.

Tessa vraagt of Jop haar moeder ook wil bellen.

  woensdag 22 maart 2000 @ 23:40:00 #8
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_254248
De streams doen het al geruime tijd niet
volgens geruchten verlaat de bus , op dit moment, Alkmaar.
Ik heb dit zelf nog nergens officieel bevestigd gekregen, maar een fansite van 1 van de passagiers maakt hier melding van.
pi_254249
Ik hoor net op een chatbox dat de streams uitstaan omdat aziz en sekki aan het matten geslagen zijn, en sekki nu met een blauw oog rondloopt. De persoon beweert hele goede kontakten te hebben heel dichtbij de bus, en ik heb nog geen aanleiding om aan die persoon te twijfelen.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  donderdag 23 maart 2000 @ 00:13:00 #10
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_254250
oeps...dan komt er tenminste weer geld vrij voor make-up
pi_254251
hihi, makeup voor zijn blauwe oog te verbergen zeker
maar ben benieuwd of het werkelijk waar is, en zoja, hoe sbs ermee omgaat
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  donderdag 23 maart 2000 @ 00:41:00 #12
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_254252
berichtgeving van de sbs site zelf is ook onderhevig aan personeelsstaking

normaliter word er toch regelmatig een "nieuwtje"geplaatst, nu al geruime tijd helemaal niets, ook niet over de uitbraak en de terugkomst van Iwan En Jop

Of zou Jop besloten hebben om thuis te blijven na alle verhalen te hebben gehoord?
(speculeren maar.....)

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 23 Maart 2000).]

pi_254253
Verrassend allemaal weer. Ik kom net terug van mijn eigen 'uitbraak' en val bijn om van verbazing. Quenda zegt speculeren maar. Nou daar gaat ie dan. De neerslag van grote hoeveelheden dioxine die op de bus daar naast die afvalverbrandig staat, is dusdanig op het centrale zenuwstelsel van Seki geslagen, dat deze helemaal doorgedraaid is. Wild om zich heen slaand wordt hij door de mobiele eenheid van Alkmaar weggevoerd. Roepend, ik heb dat miljoen nu wel niet, maar ik, Seki sleep jullie SBS6, voor de rechter voor een schadebedrag van 10 miljoen omdat jullie mij willens en wetens blootgesteld hebben aan deze toxische stoffen!!

VAMOS!!

  donderdag 23 maart 2000 @ 01:20:00 #14
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_254254
allemaal maar even naar het commentaren topic??
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')