abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 3 april 2010 @ 11:18:13 #126
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_79896546
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_79896935
Ik denk dat de hele 'evil tribe' nu uit elkaar valt eerlijk gezegd.. Hij was de lijm die de hele boel bij elkaar hield en zorgde dat ze een flink aantal challenges wonnen..
  zaterdag 3 april 2010 @ 17:43:08 #128
44906 merino
World of Sleepers
pi_79907980
Russell


Wel jammer dat der Boston Rob het slachtoffer er van is geworden maar in de strijd der Titanen kan er maar 1 de grootste survivor ooit zijn
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  zondag 4 april 2010 @ 01:55:10 #129
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_79923231
Ik had het leuker gevonden als Russell en zn kornuiten Courtney eruit hadden gestemd. Het had nog leuker geweest als de Heroes iemand eruit hadden moeten stemmen

Maar met deze oplossing ben ik niet heel erg ontevreden. Het is jammer voor Rob, die had er wel tot de merge in mogen zitten van mij. Ik vroeg me trouwens tijdens het laatste stuk van de ep al af waarom Russell etc niet op Rob stemden en Coach op Courtney, dan was alles opgelost en had iedereen zich aan zijn woord gehouden. Maar dat gebeurde blijkbaar toch achter de schermen. Ik vroeg me al af hoe het kon dat ik een beter idee had dan deze spelers

Wel leuk dat Jerri nu echt in de grootste alliance zit, ik heb nooit goed begrepen waarom mensen zo'n hekel aan haar hadden. Maar ja, zo te zien moeten we volgende week weer vol spanning afwachten
Spoilers!
pi_79923273
Ik ben van begin af aan al voor heroes..ben een sucker haha.

Ik kijk dus voor het eerst dit seizoen, maar wat maakte Boston Rob een villain?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 4 april 2010 @ 02:17:12 #131
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_79923586
quote:
Op zondag 4 april 2010 01:57 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben van begin af aan al voor heroes..ben een sucker haha.

Ik kijk dus voor het eerst dit seizoen, maar wat maakte Boston Rob een villain?
Ja weet je, je had echt niet met dit seizoen moeten beginnen. Ik kan het niet goed uitleggen waarom sommige mensen nou eenmaal geniaal zijn zonder onwijs te spoileren. De mensen die in mijn ogen geniaal zijn, hebben het spel gewoon op een super goede manier gespeeld. Je zult echt moeten kijken en geloof me, dat is geen straf. Ik wil ook wel 19 verse seizoenen hebben....
Spoilers!
pi_79924751
quote:
Op zondag 4 april 2010 01:57 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben van begin af aan al voor heroes..ben een sucker haha.

Ik kijk dus voor het eerst dit seizoen, maar wat maakte Boston Rob een villain?
Dude, nog nooit een seizoen gezien.. wat een luxe! Boston Rob moet je niet uitleggen.. die moet je gewoon in actie zien
pi_80137640
Hmm onbegrijpelijk... Die Sandra vliegt onder de radar weer door hoor.
Jammer van Coach.
  vrijdag 9 april 2010 @ 21:45:27 #134
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_80140784
Tja, ik snap aan de ene kant het argument wel dat het wel heel gaaf zou zijn als de Heroes denken dat Parvati weer een all girl alliance aan het smeden is. Maar ik vind het echt zo dom om Coach eruit te stemmen, ze hebben nu eigenlijk nog maar een minuscule kans. Die Courtney is niet alleen slecht in puur fysieke dingen, ze is echt overal slecht in. Sandra is nog wel redelijk in puzzels enzo. Nou gaan ze dus waarschijnlijk met gelijke stand de merge in. Wat ook wel weer leuk is eigenlijk.

En het zou trouwens prima kunnen, die all girl alliance. De Heroes zijn nu met 3 mannen en de Villains met 1.

Ik vond de previews van volgende week wel heel interessant moet ik zeggen!
Spoilers!
pi_80142433
Mooi werk van Sandra.
pi_80311037
Ik heb inmiddels seizoen 1 ook gezien. Erg leuk, viel me wel op dat die challenges veel toffer waren dan wat ik tot nu toe heb gezien in dit seizoen. Veel spectaculairder, meer op/in het water etc.
Verder (in spoiler omdat er misschien meer mensen zijn in mijn situatie die nu pas terug gaan kijken?):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 16 april 2010 @ 22:03:20 #137
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_80402420
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:09 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb inmiddels seizoen 1 ook gezien. Erg leuk, viel me wel op dat die challenges veel toffer waren dan wat ik tot nu toe heb gezien in dit seizoen. Veel spectaculairder, meer op/in het water etc.
Verder (in spoiler omdat er misschien meer mensen zijn in mijn situatie die nu pas terug gaan kijken?):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als we Rich niet hadden gehad, hadden we vandaag misschien net zo'n suffe anti-alliance Survivor gehad als Expeditie Robinson nu is. Rich

Over vandaag:
En met stip binnengekomen op nummer een in de top 5 van meest domme Survivor moves ever....... (insert tromgeroffel) .... JT!!!!

Ik ben zo benieuwd naar volgende week. Ik vraag me echt af wat er gaat gebeuren. De Heroes zijn vrij tight met elkaar dus zullen niet switchen. Sandra loopt gelijk over zo te zien. Russell loopt zogenaamd over. En ik vertrouw Jerri ook nog niet helemaal. Met andere woorden: Russell needs a cunning plan! En een idol. Of beter gezegd, ik denk dat Parvati die in zal zetten. Ze kan nog best in de problemen komen door haar nieuwe idol te verzwijgen tegenover Russell trouwens.
Spoilers!
pi_80424107
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 22:03 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

De Heroes zijn vrij tight met elkaar dus zullen niet switchen. .
Candace en Amanda flippen meteen!
Er zijn insider clips waarin duidelijk is dat ze JT absoluut niet vertrouwen, en het gecommandeer van de mannen spuugzat zijn.

Candace en Amanda waren in het verleden ook allianties van Parvati, dus ik zie ze direct vertrekken, en dan heeft Parvati in ieder geval drie dames en een idol. De vraag is of ze Russell dan nog wel nodig heeft na een paar rondes. Russell heeft dus mazzel dat hij een idol gekregen heeft, nu heeft hij enige bescherming en een toegevoegde waarde. Zonder zou ik hem niet lang meer geven.
pi_80430262
De fout van JT hoort zeker niet bij de top 5 domste beslissingen. In dit seizoen al was Tyson veel dommer.

Mooi dom van de Villains trouwens om Sandra er niet uit te stemmen. Zij is een veel sterkere speler dan Courtney.
pi_80436347
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 21:41 schreef Arth_NL het volgende:
De fout van JT hoort zeker niet bij de top 5 domste beslissingen. In dit seizoen al was Tyson veel dommer.

Mooi dom van de Villains trouwens om Sandra er niet uit te stemmen. Zij is een veel sterkere speler dan Courtney.
Idd, het is op zich zelfs een briljante move en eigenlijk gewoon pure pech dat het anders is dan het lijkt. Dat kon hij echt niet weten.
pi_80436402
quote:
Op zondag 18 april 2010 01:56 schreef Greetings het volgende:

[..]

Idd, het is op zich zelfs een briljante move en eigenlijk gewoon pure pech dat het anders is dan het lijkt. Dat kon hij echt niet weten.
Maar het is wel kinderlijk naïef. Het idee is erg origineel, maar het is een enorme gok om het zo te doen, bij wie dan ook. Als je het dan ook nog eens doet bij iemand als Russell, de ultieme villain, dan ben je niet slim bezig..Verbaasde me vooral dat de hele tribe er zo mee om ging. Op zich wel grappig..Heroes vs Villains..duidelijk kan het niet zien. Heroes die alles diplomatiek op willen lossen en iedereen snel vertrouwen en de villains die altijd een double agenda hebben en er meteen misbruik van maken
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 18 april 2010 @ 11:28:36 #142
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_80440384
Ik blijf erbij dat ik het echt een superdomme move vind. Zoals Tim al zei, het is kinderlijk naïef en dat kan je gewoon niet zijn als je dit spel al eerder hebt gespeeld. Maar, en dat moet ook gezegd worden, het had ook een meesterlijke move kunnen zijn, helemaal waar.

Ik begin te denken dat het inderdaad tot een gils alliance gaat komen. Russell wil ongetwijfeld de wat meer mondige spelers eruit hebben. JT is de ringleader dus die moet weg zodra hij te aanwezig wordt of Russell hem niet meer kan gebruiken. Rupert heeft hem denk ik zo door. En van Colby denkt iedereen dat ie zo sterk is, alhoewel de Villains gezien moeten hebben dat dat tegenwoordig ook wel meevalt.

Ik vind dit echt een onwijs goed Survivor seizoen. Het is bijna jammer dat ik een weekje op vakantie ga
Spoilers!
pi_80459088
quote:
Op zondag 18 april 2010 02:00 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Maar het is wel kinderlijk naïef. Het idee is erg origineel, maar het is een enorme gok om het zo te doen, bij wie dan ook. Als je het dan ook nog eens doet bij iemand als Russell, de ultieme villain, dan ben je niet slim bezig..Verbaasde me vooral dat de hele tribe er zo mee om ging. Op zich wel grappig..Heroes vs Villains..duidelijk kan het niet zien. Heroes die alles diplomatiek op willen lossen en iedereen snel vertrouwen en de villains die altijd een double agenda hebben en er meteen misbruik van maken
Ja, maar vergeet niet dat niemand van de cast Russell kent he. Dit seizoen was opgenomen in Augustus, toen het vorige seizoen nog niet op TV was geweest. Anders had JT het vast niet gedaan denk ik.
pi_80459494
Oh oke, dat wist ik niet. Geen idee van welk seizoen Russell is, ben nog aan mijn inhaalrace bezig
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_80459770
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:14 schreef Tim86 het volgende:
Oh oke, dat wist ik niet. Geen idee van welk seizoen Russell is, ben nog aan mijn inhaalrace bezig
Russel is uit Samoa (S19). Die is er 'last minute' nog bijgezet. Russel zal S18 waarin JT zat dus wel gezien hebben gok ik, en andersom niet. (uberhaupt niemand van de deelnemers)
pi_80466805
quote:
INSIGHT – RUSSELL – THE UNKNOWN FACTOR
There’s been a lot of debate about whether Russell had an advantage or a disadvantage since nobody knew anything about him coming into this season. My take is that he had neither. We told everybody at the start of the show that they should read a lot into the fact that while they hadn’t seen Russell play, Russell was selected as one of the 5 most notorious male villains of all time. These are seasoned players, they knew this meant that Russell was a bad dude. On the flip side, when we asked Russell to join the H v V cast, we told him there is a very good chance you’ll be voted out early because nobody knows you, nobody has played with you and therefore nobody can trust you. Russell knew that was a risk going in. So both sides had fair warning. They were just as likely to vote him out in episode one for fear of the unknown as they were to keep him. Once Russell survived a couple of votes and showed what kind of player he is – intimidating, calculating, cunning – all bets were off.
wat Jeff Probst er van zegt.
http://popwatch.ew.com/20(...)-villains-episode-9/
...
pi_80641985
Wow ditwas echt briljant
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 23 april 2010 @ 19:52:54 #148
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_80644712
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:35 schreef Tim86 het volgende:
Wow ditwas echt briljant
de blikken op die gezichten inderdaad
Geniaal
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_80647412
Onwijs dom though. Parvati is nu elke vorm van leverage kwijt om zichzelf te beschermen, terwijl zij door niemand van de Heroes meer vertrouwd zal worden, Russell tegen zich heeft en binnen het Villains team ook niet bevorderd wanneer ofwel Russell ofwel Sandra switched.

Het was wellicht wel tof, maar ook echt extreem dom.
  vrijdag 23 april 2010 @ 20:56:33 #150
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_80647504
Sowieso is het nu 4 vs 4 + Sandra
Volgende week dus weer een toffe aflevering
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')