abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 22 maart 2000 @ 00:16:00 #1
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_254199
Iwan is de stille kracht. Gaat zijn eigen gang, laat zich niet overrulen door die joego-psycopaat, blijft rustig zichzelf, komt steeds aardiger, sympathieker en als zichzelf over.
Gewoon een nuchtere hollandse jongen zonder poespas, hij gaat gewoon winnen.
wat moet ik hier nu neerzetten?
  woensdag 22 maart 2000 @ 00:24:00 #2
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_254200
Als hij niet voor die tijd is neergestoken door de psychopaat in kwestie...
pi_254201
Exactely, een beetje vrije Yugo jongen rukt de aorta uit je borstkas terwijl je nog een stijve loopt te krijgen.
Je weet het vaak soms nooit

  woensdag 22 maart 2000 @ 00:31:00 #4
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_254202
Ik denk niet dat iemand opgewonden raakt van de aanblik van Seki, je raakt er eerder spontaan impotent van.
pi_254203
Prachtig de confrontatie tussen Seki en Iwan gister. Seki's kijkertjes vielen bijna uit zijn oogkasten maar Iwan bleef cool. Grote klasse!
Ik vond Seki in het begin van de busrit de tofste maar nu is er maar een plek voor hem in de bus en dat is onder de bus (zoals hij het zelf heeft gezegd).
Live sucks
I want to be sucked!
pi_254204
had echt nóóit verwacht dat ik sympathie voor 1 van die randdebielen zou kunnen krijgen maar........

IWAN RULES

kan íemand alsjeblieft een foto maken van de beelden van gisteren. het groepsgesprek. het ging er hevig aan toe, en terwijl iedereen druk staat te discussieren (seki is wéér aan het woord) zien we iwan, rechts in de groep, zijn hoofd achterover gooien en hartverscheurend gápen. kan íemand dit vastleggen? alsjeblieft?

(wat een lúl is die jop. staat binnen te roepen dat je sjtreet alles moet zeggen tegen de personen waar je problemen mee hebt, loopt vervolgens naar buiten en spreekt de historische woorden: 'ze lopen weer te zeuren daarbinnen'. de lúl!

pi_254205
* Frenkie denkt ook dat Iwan wint.
pi_254206
Of Iwan wint, weet ik niwt, maar verstandig was-ie wel. Hij heeft eerst rustig de kat uit de boom gekeken, zich over het algemeen nergens mee bemoeid en weet dus nu hoe hij tegengas moet geven tegenover de diverse mensen bij hem in de bus. Weet hoe er gereageerd kan gaan worden op bepaalde dilemma's en heeft zelf zoiets van "als ik me er mee bemoei, moet ik rustig blijven" en soms hoort hij alleen maar alles aan en haalt vervolgens zijn schouders op en denkt van jullie bekijken het maar!
Over het algemeen komt hij sympathiek op mij over en denk ik dat-ie het een heel eind gaat redden!
pi_254207
Inderdaad, er moet wel iets heel raars gebeuren (bv SBS zet 'em op 't bankje met Jop en Aziz)wil 'ie niet winnen.
Net als Bart is 'ie toch wel de eenoog in 't land der blinden
pi_254208
Op dit moment staat Iwan er het beste voor, en ik zie het wel weer gebeuren dat een persoon die de grote middelmaat vertegenwoordigt gaat winnen.
Iwan is degene die ze nog het meest op een rijtje heeft, en trekt z'n bek open op de juiste momenten. Hij is in ieder geval slim genoeg om z'n bek te houden als 'ie niets zinnigs heeft te melden...
gratis en voor niet
pi_254209
Fatsoen zal winnen van die maffe Yugode man is toch 3 x niks.
Hij kan Iwan niet imponeren.
Die tuinkabouter genaamd jop begint de manieren van aziz over te nemen en krijgt dus ook het predikaat oetlul.
pi_254210
Iwan heeft een goede kans om ver te komen. Hij laat niet merken dat hij geimponeerd is door Seki en daar zal seki ontzettend van balen. Seki is een narcist, typerend voor dit kategorie mensen is dat ze zich niet kunnen inleven in andere mensen en zichzelf als middelpunt van het bestaan beschouwen. Zoals je bijvoorbeeld ziet bij babies. Veel verder in zijn ontwikkeling is hij dus niet. Iwan daarentegen kan inleven in anderen, stelt zichzelf niet op de voorgrond en kan dus op de langere termijn winst halen.
let maar op seki zal iwan steeds meer af gaan zeiken en hierdoor verliezen.
pi_254211
Precies een week geleden zei ik:
Van emmy - 15 Maart 2000 @ 23:41.
---------------------------------------------

Niemand verwacht het nog maar ik denk dat Iwan heel ver kan komen; Het is een droogkloot en gaat gewoon zijn eigen gang.
Emmy

Vooruitziende blik (ik had met BB_Bart ook al kort na het vertrek van sabine in de gaten dat Bart zou gaan winnen). Ben benieuwd of ik nu ook gelijk krijg: Iwan komt bij de laatste drie.

  woensdag 22 maart 2000 @ 15:03:00 #14
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_254212
Veel mensen kunnen Seki wel een psychopaat vinden maar hij is wel eerlijk. Iwan is dat ook maar zegt alles op het juiste moment en laat mensen daarbij in hun waarde. het verschil zit hem tussen deze twee mensen in het milieu waarin zij normaal verkeren. of je havenarbeider bent of F&B manager. Zelf ben ik ook in een leidinggevende positie werkzaam binnen de horeca en daardoor ben je gewoon goed in staat om jezelf op de achtergrond te plaatsen. Je bent gewend om eerst alles eens rustig te overzien.

Iwan zal zeker een kans maken als hij zichzelf zo blijft profileren. Maar ook zal hij zich los moeten maken van teefje Tessa. Want dat is de gemeenste persoonlijkheid van de bus. Doordat zij zogenaamde grote tieten heeft denkt zij dat ze de boel kan manipuleren maar dat blijken zo te zijn.

Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


pi_254213
Ik denk dat Iwan een grote kans maakt om bij de laatste drie te komen. Op www.debusop6.nl
kun je ook al zien dat de populariteit van Seki een beetje daalt (22%) en dat Iwan nu in de lift zit met 17%


pi_254214
quote:
op 03-22-2000 om 03:03 PM schreef dolphin het volgende:

het verschil zit hem tussen deze twee mensen in het milieu waarin zij normaal verkeren. of je havenarbeider bent of F&B manager.


Verschillende milieu? F&B manager is gewoon een typering voor Vakkenvuller. Zo'n engelse term om te verhullen dat je eigenlijk niets voorstelt...
zo ken ik er nog wel een paar: schoonmaker = Interieurverzorger en secretaresse = office manager

Zo kunnen we voor Seki's beroep ook een mooie naam verzinnen...
Havenarbeider = Executive offshore manager

gratis en voor niet
  woensdag 22 maart 2000 @ 16:06:00 #17
2645 Isabel
.. yes it's her!
pi_254215
Practig gister die confrontatie tussen Iwan en Seki. Seki werd weer(één van de weinige keren)heerlijk uitgeluld door Iwan. Seki kon het alleen weer niet laten om het laatste woord te willen!

En dan nog Job nog tegen Iwan. In het begin was je zo stil en nu ben je zó anders! Begrijpt Job dan niet dat er ook nog mensen zijn die eerst de kat uit de boom kijken voordat ze zich zó quasi eerlijk overal bovenuit schreeuwen!
!!!!

Wie u beledigt, beledigt eigenlijk slechts het beeld dat hij van u heeft.
pi_254216
Echt ongeloofelijk hoe die Seki tekeer ging tegen Iwan en Esmeralda! Schandalig gewoon, dit hoeft Iwan echt niet te pikken

en dat gezeik van:

ER WORDT ACHTER MIJN RUG OM GERODDELT!!

wordt ook wel erg vervelend zo langzamerhand...

٩๏̯͡๏)۶
pi_254217
Vanaf het begin was ik al voor Iwan, dus ik hoop dat hij winnen gaat. Hij is toch een beetje de Maurice van Big Brother, met zijn uit-de-boom-kijkerij. Maurice werd alleen weggestemd toen de laatsten werden gekozen. En Big Bart lag beter in de markt dan Bus Seki, dus dikke kans dat wanneer Iwan in de positie van Maurice terechtkomt dat ze lekker met z'n allen Seki eruit gooien...Iwan is the best!!!
The best for last!

  woensdag 22 maart 2000 @ 16:25:00 #20
572 Sniper
Gull Catcher
pi_254218
Het zal mij (helaas) niet verbazen als de persoon met de minste profilering, de vlakste persoonlijkheid, de verpersoonlijking van SAAI, het archetype van BORING, hij die slechts wanneer de nodige Heineken door d'aderen vloeit een volzin kan en durft uit te spreken, kortom IWAN dus, de BUS gaat winnen. Helaas. Hopelijk zorgt Verbaal Terrorist Seki, Zuigertje Extra Ordinaire Tessa, en de Verbaal gehandicapten Jop en AZIZ nog voor wat leuke TV voordat Mister Nobody met de poet achter de NoorderZon verdwijnt...
pi_254219
*hobbes wil graag stukjes in het paars plaatsen
*hobbes vraagt vrienden om hem te helpen

ik vind bullent meer de maurice uit big brother.
en ik vind iwan niet saai, maar erg grappig. vroeger had je een strip van een pelikaan met een kapiteinspet op, en bijna onzichtbaar in de tekeningen voerden schilpadjes leuke dingen uit. aan zo'n schildpadje doet iwam me aan denken. iedereen heeft ruzie, en ergens achteraf mompelt iwan: jerry jerry jerry. iedereen is druk aan het discussieren, en iwan staat úitgebreid (bewust) te gapen!
iwan is lollig

  woensdag 22 maart 2000 @ 17:10:00 #22
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_254220
quote:
op 03-22-2000 om 04:56 PM schreef hobbes het volgende:
*hobbes wil graag stukjes in het paars plaatsen
*hobbes vraagt vrienden om hem te helpen

ik vind bullent meer de maurice uit big brother.
en ik vind iwan niet saai, maar erg grappig. vroeger had je een strip van een pelikaan met een kapiteinspet op, en bijna onzichtbaar in de tekeningen voerden schilpadjes leuke dingen uit. aan zo'n schildpadje doet iwam me aan denken. iedereen heeft ruzie, en ergens achteraf mompelt iwan: jerry jerry jerry. iedereen is druk aan het discussieren, en iwan staat úitgebreid (bewust) te gapen!
iwan is lollig


Was die strip niet Pol? En Pol was een.....beer? Ik weet het niet meer, maar die pelikaan weet ik nog!
En ja, Iwan is een leuke vent.

Ben te zaai voor een signature
  woensdag 22 maart 2000 @ 17:22:00 #23
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_254221
Top geluld Sniper. De grijze muis zal het lang volhouden.

Lafayette

pi_254222
quote:
op 03-22-2000 om 01:33 PM schreef saar het volgende:
Iwan heeft een goede kans om ver te komen. Hij laat niet merken dat hij geimponeerd is door Seki en daar zal seki ontzettend van balen. Seki is een narcist, typerend voor dit kategorie mensen is dat ze zich niet kunnen inleven in andere mensen en zichzelf als middelpunt van het bestaan beschouwen. Zoals je bijvoorbeeld ziet bij babies. Veel verder in zijn ontwikkeling is hij dus niet. Iwan daarentegen kan inleven in anderen, stelt zichzelf niet op de voorgrond en kan dus op de langere termijn winst halen.
let maar op seki zal iwan steeds meer af gaan zeiken en hierdoor verliezen.

Je haalt de woorden uit mijn mond. Je noemt hem een narcist, maar je bedoelt waarschijnlijk een narcistische persoonlijkheid.

pi_254223
quote:
op 03-22-2000 om 04:56 PM schreef hobbes het volgende:
*hobbes wil graag stukjes in het paars plaatsen
*hobbes vraagt vrienden om hem te helpen

ik vind bullent meer de maurice uit big brother.
en ik vind iwan niet saai, maar erg grappig. vroeger had je een strip van een pelikaan met een kapiteinspet op, en bijna onzichtbaar in de tekeningen voerden schilpadjes leuke dingen uit. aan zo'n schildpadje doet iwam me aan denken. iedereen heeft ruzie, en ergens achteraf mompelt iwan: jerry jerry jerry. iedereen is druk aan het discussieren, en iwan staat úitgebreid (bewust) te gapen!
iwan is lollig



Ja, of maakt gewoon foto's.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')