abonnement Unibet Coolblue
pi_75906358
Ik had mijn iphone laten vallen een hele barst in mijn glas ik was dood ziek
ik ging naar t-mobile en vroeg wat het koste om hem te laten maken hij zij ongeveer drie hondert euro
en dan was ik hem drie weken kwijt maar zij hij ik weet ook een winkel in zoetermeer in het statshart
Gsm-paradise daar maken ze hem voor 69 inclusief montage en met garantie .
ik ben er heen gegaan en echt een super winkel ze hebben er echt van alles en mijn iphone was binnen
een half uurtje gemaakt en ik heb hem gelijk simlock vrij laten maken echt een aanrader.
ze hebben ook een website www.gsm-paradise.nl

[ Bericht 10% gewijzigd door mark75 op 22-12-2009 00:02:12 ]
pi_75906444
waar in t statshart precies?
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  maandag 21 december 2009 @ 23:58:27 #3
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_75906455
Eigen winkel?

Geregistreerd 21 december 2009, 23:41.......
pi_76077494
Ja, en je gelooft zelf dat deze reparatie door een expert is gedaan? Bullshit, je hebt goedkope chinese namaaktroep gekregen en bij een volgende keer is het helaas want je garantie is bij deze vervallen
pi_76372002
quote:
En bent je garantie kwijt.
pi_76372170
dit is toegestaan bij REV.

[ Bericht 53% gewijzigd door BrandX op 03-01-2010 21:07:30 ]
No Guts, No Glory
pi_76611816
Lijkt wel alsof TS speciaal heeft aangemeld om hier te spammen...

Maar, ook ik heb ervaring met GSM-Paradise maar dan met de winkel in Rijswijk. Niet voor een gsm';tje, maar voor de reparatie van een harddiskrecorder waar een klein weerstandje op gesoldeerd moest worden nadat ik die zelf eraf had gesloopt. Omdat ik dat zelf niet kon moest ik denken aan reparatiebedrijfjes voor gsm;'tjes omdat ie nogal complexe printplaatjes hebben waar ook wel het nodige aan gesoldeerd zal worden soms. Paar van die winkeltjes gebeld, waaronder dus GSM-paradise in Rijswijk. Hij was de enige die er wel even naar wilde kijken en voor mij dat weerstandje erop wou zetten. Gevraagd naar de kosten: 'dat hoeft niet veel te kosten, kom maar even langs'.

Daar aangekomen dus met mn weerstandje en harddiskrecorder en toen heeft ie er even naar gekeken. Reparatie niet gelukt, maar dat lag aan mijn gepruts. Dr was simpelweg geen koper meer te bekennen dus soldeer pakte niet. Anyway, ben prima geholpen daar en zonder kosten. Erg vriendelijk!

Conclusie van Nachtdier: de winkel van hun in Rijswijk is een aanrader! En voor wat ik heb gezien, was dit zeker wel professioneel.
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_77578053
Hoi allemaal,
Ik zal best wel wat reacties krijgen van forum leden die dit verkapte reclame oid vinden maar goed aangezien deze topic over mijn bedrijf gaat wil ik hier graag reageren. Nogmaals ik maar hier geen reclame ik reageer alleen op onterechte aantijgingen van een van de posters.

Wij werken met 2 monteurs die beide een technische opleiding gehad hebben. En al jaren actief zijn in de Gsm wereld.

Wij werken met A-Kwaliteit onderdelen waarop wij 100% garantie geven. Iphone digitizer reparatie hebben wij al ongeveer 800 keer uitgevoerd. U mag dus zelf beordelen of wij onder het woordje expert mogen werken. Als wij een iphone digitizer vervangen dan verbreken wij niet de Waranty Seal en dus blijft de garantie Behouden.

Verder wil ik mijzelf hier niet al te druk over maken maar vond dat ik wel even moest reageren.
Nachtdier ik ken het verhaal waar u het over heeft ik ben degene die uw hd recorder heeft nagekeken.

Allemaal Fijne Avond
mvg Jeffrey Zwalve
(zal niet de website vermelden is weer reclame)
  dinsdag 9 februari 2010 @ 16:03:50 #10
287034 llopez
Keep on smiling
pi_77811556
Ik heb met bovenstaande winkel geen ervaring. Wel wil ik mijn reactie geven over Ipod-service. Een paar maanden geleden was mijn iPhone kapot en zat ik echt in de put. Ik had hem 100 keer laten vallen, waarvan het 1x te veel was

Zelf heb ik mijn toestel uit Italië, dus ik heb sowieso geen garantie bij T-Mobile o.i.d. lopen (toestel = simlockvrij). Ik heb dus ook geen idee of je wat aan de winkel hebt als je de garantie wil behouden. In mijn geval kon bijna geen enkele zaak mij verder helpen, gezien het een intern defect was. Hij bleef namelijk vastlopen en in het toestel hoorde je wat rinkelen. Ik weet niet of GSM Paradise dergelijke defecten repareert. Mocht het nu niet zo zijn dan raad ik je aan om het bij Ipod-service te proberen. Goedkoop is het misschien niet, maar een nieuwe is nog altijd duurder.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')