abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 21 maart 2000 @ 21:01:00 #1
1938 OLI4
Reefknuttel
pi_254186
Roddelen is een gezonde eigenschap die een band schept.
Seki is altijd afgezeken in zijn leven. Hij heeft te weinig liefde ontvangen. In hem schuilt een zielige eenzame wantrouwende ziel. Als hij mensen ziet die plezier hebben dan vindt hij ze schijnheilig. Hij kan zich geen plezier voorstellen. Hij weet zeker dat hij er niet aan mee kan doen, met als gevolg dat hij buiten de groep valt en weggestemd wordt. Logisch dus dat hij er tegenin gaat, want hij is een vechter.

In zijn wereld is eerlijkheid zijn enige redding. Mensen die plezier hebben stellen zich aan voor de camera, dus zijn niet eerlijk. Mensen die hun problemen bespreken met anderen roddelen en zijn dus ook niet eerlijk. Nee, mensen moeten meteen gaan schelden op elkaar, want dan zijn ze eerlijk. Voor Seki is dat lekker makkelijk want hij heeft verder toch niets meer te bieden.

Eerlijkheid is een uitstekende eigenschap. Mensen moeten weten wat ze aan elkaar hebben.
Maar wat heb je aan fundamentalistische eerlijkheid, waar geen plaats meer is voor plezier en prive? Voor ons kijkers is het leuk. Maar ik verbaas me er wel over dat niemand hem nog schaak mat heeft gezet in de bus. Feitelijk staat hij heel zwak. Mijn hoop is gevestigd op Iwan.

  dinsdag 21 maart 2000 @ 21:56:00 #2
1520 Braakmiddel
is best wel lief
pi_254187
quote:
op 03-21-2000 om 09:01 PM schreef OLI4 het volgende:
>knip< Als hij mensen ziet die plezier hebben dan vindt hij ze schijnheilig. Hij kan zich geen plezier voorstellen. >knip<

Maar Seki had toch wel plezier bij de uitbraak met zijn zoontje en vriendin?

Gewoon lekker
pi_254188
quote:
op 03-21-2000 om 09:01 PM schreef OLI4 het volgende:

Maar ik verbaas me er wel over dat niemand hem nog schaak mat heeft gezet in de bus. Feitelijk staat hij heel zwak. Mijn hoop is gevestigd op Iwan.


Nou, daar verbaas ik me nou niet over. Degene die hem schakkmat zet krijgt een mes tussen zijn ribben. Dat heeft Seki vanavond nog maar eens duidelijk gemaakt naar 'Pretty Boy'

gratis en voor niet
  dinsdag 21 maart 2000 @ 23:25:00 #4
1938 OLI4
Reefknuttel
pi_254189
quote:
op 03-21-2000 om 09:56 PM schreef Braakmiddel het volgende:
Maar Seki had toch wel plezier bij de uitbraak met zijn zoontje en vriendin?


Zijn vriendin is niet belangrijk. Daar heeft ie waarschijnlijk ruzie mee.
En had zijn zoontje plezier? Om nou te zeggen dat hij het kind blij maakte. Nee! Hij was alleen maar bezig met zichzelf, even laten zien hoe blij die was. Eén grote show. Over schijnheiligheid gesproken.

pi_254190
Helemaal mee eens Oli4,
je schreef ook: Voor Seki is dat lekker makkelijk want hij heeft verder toch niets meer te bieden.
Ik wil daar nog aan toevoegen: en niets te verliezen.
pi_254191
quote:
op 03-21-2000 om 10:10 PM schreef TomBombadil het volgende:
Nou, daar verbaas ik me nou niet over. Degene die hem schakkmat zet krijgt een mes tussen zijn ribben. Dat heeft Seki vanavond nog maar eens duidelijk gemaakt naar 'Pretty Boy'

Geloof je het nou echt zelf, Bombadil, of zit je weer lekker voor je lol hier stemming te maken ?

Come on....

Dat is toch het minste wat we hier van je mogen verwachten, dat je méént wat je post...
Of ben je ook zo'n verbale vandaal.....?

Btw.: die signature:
"Ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen", wie had die bij BB ook weer ?

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 22 Maart 2000).]

pi_254192
Precies Oli4.

Dat schaakmat zetten van sheki is op zich (verbaal) niet zo moeilijk, het probleem is wel dat hij niet (wil)luisteren.(misschien houdt de rest zich ook in omdat hij nr 1 staat?)
Hij trekt discussies uit hun verband en zoekt een ding op waar hij grip op heeft of zo en blijft hiermaar op terug komen.

Bovendien was het de eerste keer dat ik Esmeralda iets postitiefs zag doen n.l. haar uiterste best om met Sheki uit te praten ( ze zegt dat het nu uitgepraat is, maar dat was toch geen uitpraten!?)

Ben ook benieuwd wanneer Bullent z'n geduld nou eigenlijk eens op is.

  woensdag 22 maart 2000 @ 08:31:00 #8
1938 OLI4
Reefknuttel
pi_254193
quote:
op 03-22-2000 om 03:12 AM schreef SinD het volgende:
Precies Oli4.

Dat schaakmat zetten van sheki is op zich (verbaal) niet zo moeilijk, het probleem is wel dat hij niet (wil)luisteren.
Hij trekt discussies uit hun verband en zoekt een ding op waar hij grip op heeft of zo en blijft hier maar op terug komen.


Maar waarom zegt niemand dat hij eerlijkheid predikt om zijn eigen sociale tekortkomingen te maskeren? In die zin is hij de grootste huigelaar van het hele stelletje. Hij durft er voor de camera niet voor uit te komen dat hij bang is voor de groep. Sterker nog hij weet dat sensatiebelust Nederland hem ondersteund in zijn overlevingstaktiek. Dat lijkt me toch iets waar hij niet van terug kan hebben. Mijn hoop is gevestigd op Bullent of Iwan.

pi_254194
quote:
op 03-22-2000 om 02:58 AM schreef Moor het volgende:
Dat is toch het minste wat we hier van je mogen verwachten, dat je méént wat je post...
Of ben je ook zo'n verbale vandaal.....?

Btw.: die signature:
"Ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen", wie had die bij BB ook weer ?


wat krijgen we nou weer, mij zo maar uitmaken voor een verbale vandaal, en mijn serieuze posts in twijfel trekken...

Ik weet zeker dat wanneer iemand als Iwan in het gewone leven zonder camera's erbij op zo'n manier met Seki een meningsverschil zou hebben hij minstens een enorme klap op z'n hoofd zou hebben gekregen.


Ze kunnen beter je zaag afpikken dan je pik afzagen

gratis en voor niet
pi_254195
Ik denk het niet Piet, a; mensen met de grootste woorden zijn ook de grootste schijters b; mensen die eerlijk zijn hoeven dat niet voortdurend te zeggen en zeggen dat dan ook niet Als meneer S een weerwoord krijgt heeft hij geen zin meer daarop in te gaan waarom niet?
Wat S verkondigd is alles zeik van een ouwe paus.
pi_254196
goed gezegd OLI4, ik ben het volledig met je eens.
Het loopt misschien nog wel een keer helemaal uit de hand met die Seki. Ik vrees dat hij wel ergens een vlijmscherp mes heeft verstopt tussen z'n bagage
٩๏̯͡๏)۶
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')