abonnement Unibet Coolblue
pi_75886737
Ergens koester ik de ambitie om ooit voor mijzelf te gaan beginnen. Aan de andere kant wil je het risico om onderuit te gaan zo klein mogelijk maken. Een franchise bied die mogelijkheid, profiteren van een gerenommeerde naam zal altijd (tot op zekere hoogte) klanten trekken. Echter, nu vraag ik mij af, welke bedrijven bieden franchise mogelijkheden aan? McDonalds is de bekendste, dat weten we allemaal, echter is dat natuurlijk al lang uitgemolken over de gehele wereld. Ergens leek me het ook wel leuk om me te gaan verdiepen in Starbucks, echter doen zij niet aan franchising. Dus mijn vraag hier, wat zijn leuke en vooral beetje bekende bedrijven die aan franchise doen, en die tevens niet veel vestigingen hebben in Nederland? Een goed voorbeeld van de laatste tijd is de Subway. Echter mag het wat mij betreft food zowel als non-food zijn.
pi_75886801
Wat soort branche zit je aan te denken?
  Boks-Chick maandag 21 december 2009 @ 17:25:29 #3
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75886824
lolwut
  Boks-Chick maandag 21 december 2009 @ 17:26:41 #4
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75886879
Op deze site staat links een menu met formuleverkenner.
Daar kan je per tak van sport een aantal franchisers zien: http://www.franchiseformules.nl/data/items/EEFEAAAuyuYhBIRthu.php

Klik op een categorie, en klik onder de logo's van bedrijfspresentaties weer op subcategorieën
lolwut
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')