abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_254142
WHAAHAHAHAHA

Seki ontkent glashard al die dingen die "ie dus WEL gezegd heeft over Es !!!!(nog niet eens allemaal uitgezonden).
Zogenaamd alleen maar iets over huppelkutje....pfft lieg,lieg. Es heeft volgens mij aardig wat info ook in d'r mailtjes gekregen. Hoorde haar vader/moeder eerder al iets zeggen over de telefoon "voor 1 persoon moet je oppassen.." waarop Es snel afkapte met dat heb ik al van X (vriendin) vernomen.
Toch wel interessant zeg die feedback.
Dacht eerst dat info van buitenaf dodelijk zou zijn, maar misschien had ik dat helemaal verkeerd.

En Seki die alleen maar op dat ene kleine misverstand ingaat !!!!terwijl het JUIST vooral over andere dingen gaat.

Wel stoer dat Es, ons huppelkutje door bleef lullen, had ik niet gedacht.

Aziz weer oliedom
Jop:"dan krijgen "mensen" een hele verkeerde indruk van je" ??????????Oja jop, is dat zo, wie dan??????

[Dit bericht is gewijzigd door dom_is_leuk (Datum 21 Maart 2000).]

pi_254143
quote:
op 03-21-2000 om 07:07 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
Aziz weer oliedom

Aziztosteron wordt lid van de OPEC.

Je weet het vaak soms nooit

  dinsdag 21 maart 2000 @ 19:20:00 #3
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_254144
Seki die mensen uitscheld voor: leugenaars, achterbaks is als de pot die de ketel verwijt dat 'ie zwart ziet.

Mensen van den gansche wereld vereenigt u tegen dit kwaad genaamd Seki!
De meest hypocrite figuur in de bus.

Als je met mij een probleem hebt moet je het tegen mij zeggen.
Jajaja en zodra men het tegen hem zegt is 'ie boos. Net een klein kind.
Wat walg ik toch van die vent.

Als er iemand is in de bus die roddelt en stookt en zijn ellebogen gebruikt is het Seki wel.
Wat een galbak.

Esmeralda is gestegen in aanzien!
Viva les Esmaralda's
Viva la liberte!

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_254145
En wat Zei Sek nou tegen Iwan?:
blabla...geimponeerd............
En daarna ? ....blabla ..., ja dan kan je nou wel lachen "PRETTY BOY"(whoehaaaaaha)

Iemand wel alles gehoord

Toch lang dat het 5 weken duurt voordat iedereen er achter komt dat iedereen over iedereen roddelt!!!
Dat doet iedereen in het "dagelijks leven" toch ook wel, zo byzonder is het niet, dit "roddelen"

  dinsdag 21 maart 2000 @ 19:41:00 #5
572 Sniper
Gull Catcher
pi_254146
Seki was weer kostelijk bezig vanavond. Lekker intimiderend en drogredenerend sloeg hij zich weer door een aflevering heen. Toch moet-ie oppassen voor Essje en Iwan (had ie soms weer gedronken?!) die niet zo veel Respect meer tonen.

Kom op Seki, effe de BEUK erin!


  dinsdag 21 maart 2000 @ 19:47:00 #6
2915 Fiep
bikkel b.d.
pi_254147
Verwachting: Seki gaat Pretty Boy binnenkort van het balkon lazeren.
Jop was ook kostelijk vanavond als slap-seki-aftreksel, lulletje rozenwater vergat alleen nog het verplichte "want ik ben Jop"-gebazel.
Waar was Tessa trouwens tijdens dit vuurwerk?
"Het is wel leuk hoor, al die avonturen, maar je krijgt er zo'n stijve nek van."
  dinsdag 21 maart 2000 @ 19:48:00 #7
215 misterDre
Paint it black!
pi_254148
Wat een laml*l is die Seki zeg, loopt hij eerst te schreeuwen dat niemand de confrontatie durft aan te gaan en als het dan gebeurt dan loopt hij er voor weg of gaat lopen intimideren, de klootzak!

Ik hoop dat Es en Iwan dit vol blijven houden.

  dinsdag 21 maart 2000 @ 20:01:00 #8
572 Sniper
Gull Catcher
pi_254149
quote:
op 03-21-2000 om 07:47 PM schreef Fiep het volgende:
Jop was ook kostelijk vanavond als slap-seki-aftreksel, lulletje rozenwater vergat alleen nog het verplichte "want ik ben Jop"-gebazel.
Waar was Tessa trouwens tijdens dit vuurwerk?

Viel me ook op inderdaad. Jopje die probeert ten overstaan van Seki en Aziz een Sterk Image te suggeren. "Gewoon Street erop af, weetje. That's me!"

Tessa heeft tijdens Seki's Verbale aanslagen meestal een wat bangige oogopslag...Ze praat denk ik liever met gelijkgezinden in deslaapruimte en fluisterend over de (in haar ogen) AntiChrist..

pi_254150
quote:
op 03-21-2000 om 07:47 PM schreef Fiep het volgende:
...Jop was ook kostelijk vanavond als slap-seki-aftreksel, lulletje rozenwater vergat alleen nog het verplichte "want ik ben Jop"-gebazel....

Inderdaad hihihi, Was Jop bijna vergeten
papegaai,waai,papegaai, waai..

PATS, BOEM, KLAAR, AMEN, VAMOS

hahahahaha

pi_254151
'Als je wat te zeggen hebt, zeg het dan in m'n gezicht .....'
En dan weg lopen als Essie hem iets wil zeggen

Er zijn hier leugenaars ......
Maar hij durft geen namen te noemen: 'wie de schoen past'
Zeg ze het dan in hun gezicht, lul!

Aziz en Jop zaten ondertussen weer eens De Grote Leider zijn kont te kussen ....

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  dinsdag 21 maart 2000 @ 20:54:00 #11
2792 sproet
the one and only !
pi_254152
Rust in vrede
datum: Dinsdag 21 maart 20:05
bron: Internetredactie
Vanavond krijgen de passagiers via de redactie een bericht op papier: Een grote de Bus-fan is tijdens zijn werk in de bouw overleden. De zus van de overleden jongen vraagt de passagiers om hun handtekeningen. Morgen, tijdens de begrafenis, worden ze op het graf gelegd. De passagiers zijn onthutst door het vreselijke nieuws. Jop stelt voor een minuut stilte te gaan houden. Met z’n allen gaan ze teneergeslagen de tuin in.“Wij hebben je niet gekend, maar wij waren voor jou wel bekend. Rust in vrede en bedankt.” De passagiers hopen hiermee een steentje te kunnen bijdragen aan het verwerken van het verdriet van familie en vrienden. “Wat een zonde”, zegt Jop. Er heerst een totale stilte. Seki heeft nu geen zin meer in het geplande culturele feest vanavond. “Een beetje feest gaan zitten vieren, terwijl er iemand overleden is.” Ook Jop heeft geen zin meer. “De tranen staan gewoon in mijn ogen”, zegt Seki. “De familie zal wel kapot zijn”, zegt Aziz zachtjes. Jop stelt voor morgen een bos bloemen te gaan kopen met het verdiende geld. “Een bos bloemen voor de ouders. Meer kunnen we helaas niet doen. Gecondoleerd, namens alle buspassagiers. Wij leven met jullie mee.”JC
[url=http://www.roeler.iwarp.com/images/sproetwctegel.jpg][b]een sproet in de morgen is een dag zonder zorgen!![/b][/url]
  dinsdag 21 maart 2000 @ 21:06:00 #12
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_254153
quote:
op 03-21-2000 om 07:07 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
WHAAHAHAHAHA

En Seki die alleen maar op dat ene kleine misverstand ingaat !!!!terwijl het JUIST vooral over andere dingen gaat.



Precies Seki zijn strategie. Gesprekken zo te manipuleren zodat als hij als enige kan domineren in dat gesprek.

Helemaal zielig vondt ik de wijze waarop hij (nog buiten) tegen Esmeralda tekeer ging. Daarop snel de bus in vluchten omdat hij bang was het onderspit te moeten gaan delven.

Het vluchten zit hem waarschijnlijk in zijn bloed.

pi_254154
Ik zou graag willen dat ze bij sbs6 hetzelfde doen als indertijd bij BB. Als daar iemand op een leugen betrapt werd, liet Veronica gewoon nog even wat beelden zien om het hele verhaal te ontkrachten.
Mocht sbs6 besluiten om dat ook te gaan doen, kunnen dat nog hele leuke uitzendingen gaan worden.
Hadden ze dat vanavond gedaan, had Seki flink door de mand gevallen.

VAMOS
Van alles is weer waardeloos

pi_254155
Het gaat niet lang meer duren of Seki gaat iemand neersteken...
Het zal wel Iwan worden, want hij is de enige die niet geimponeerd raakt van de eenvoudige verbale kwaliteiten van onze bosniër. Seki werd er helemaal zenuwachtig van toen hij zag dat Iwan moeilijk in het gareel te houden was...
Dan maar naar Fase twee:
Nog harder gaan praten, naar Iwan toelopen, hevig met grootse gebaren zijn woorden benadrukken, veel wijzende intimiderende vingertjes, stoom uit oren en gevaarlijk kijkende wijdopenstaande ogen...
Voor iwan ongetwijfeld een teken van toegenomen machteloosheid, en ik verwacht dat hij ook daar snel door heen prikt en de volgende keer niet meer van onder de indruk is...
Blijft voor Seki nog een fase over...
BRUUT GEWELD!
gratis en voor niet
  dinsdag 21 maart 2000 @ 22:01:00 #15
2705 cynix
is verdwaald
pi_254156
quote:
op 03-21-2000 om 09:55 PM schreef TomBombadil het volgende:
Het gaat niet lang meer duren of Seki gaat iemand neersteken...
Het zal wel Iwan worden

Ik heb Seki nog niet eerder zulke enge ogen zien opzetten. dit kan idd niet lang goed blijven gaan...
Als Iwan doorzet, zal hij minimaal zwaar letsel oplopen.
Het is slechts wachten op een vlaag van blinde woede cq. rode waas, waarin Seki ff de prijs en de spelregels vergeet.

  dinsdag 21 maart 2000 @ 22:05:00 #16
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_254157
quote:
op 03-21-2000 om 09:09 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
Ik zou graag willen dat ze bij sbs6 hetzelfde doen als indertijd bij BB. Als daar iemand op een leugen betrapt werd, liet Veronica gewoon nog even wat beelden zien om het hele verhaal te ontkrachten.
Mocht sbs6 besluiten om dat ook te gaan doen, kunnen dat nog hele leuke uitzendingen gaan worden.
Hadden ze dat vanavond gedaan, had Seki flink door de mand gevallen.

VAMOS



Met het gevolg dat het publiek tegen Seki gaat stemmen en dat hij de volgende keer op het bankje zit en unaniem de bus uit word geflikkerd.
SBS kijkt wel uit om de ""publiekstrekker" van dit programma in de gevarenzone terecht te laten komen.

Ik moet toegeven dat je idee hele leuke fragmenten zou gaan opleveren

  dinsdag 21 maart 2000 @ 23:14:00 #17
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_254158
quote:
op 03-21-2000 om 09:09 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
Ik zou graag willen dat ze bij sbs6 hetzelfde doen als indertijd bij BB. Als daar iemand op een leugen betrapt werd, liet Veronica gewoon nog even wat beelden zien om het hele verhaal te ontkrachten.
Mocht sbs6 besluiten om dat ook te gaan doen, kunnen dat nog hele leuke uitzendingen gaan worden.
Hadden ze dat vanavond gedaan, had Seki flink door de mand gevallen.

VAMOS


AMEN en VAMOS tezamen

Eigenlijk begin ik nu wel nieuwsgierig te raken, hoe iedereen is en functioneert zonder Seki.
De grootste bek met de grofste leugens wint nog steeds,......... goed plan Juf Jannie
Hoop van harte dat SBS dit advies gaat volgen.
Lekker ding, onze prittie boy, "dus JIJ wil het laatste woord"? Seki,"NEE". Prittie boy,"nou bedankt ".

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_254159
quote:
op 03-21-2000 om 09:09 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
Ik zou graag willen dat ze bij sbs6 hetzelfde doen als indertijd bij BB. Als daar iemand op een leugen betrapt werd, liet Veronica gewoon nog even wat beelden zien om het hele verhaal te ontkrachten.
Mocht sbs6 besluiten om dat ook te gaan doen, kunnen dat nog hele leuke uitzendingen gaan worden.
Hadden ze dat vanavond gedaan, had Seki flink door de mand gevallen.

VAMOS


Goed idee JJ, en voor Dom_is_leuk, hij zei tegen pretty boy zoiets van "als onder de bus". Dat schreef ik afgelopen nacht in de streamverslagen.
VERDEEL EN HEERSCH!!!!

Omdat ik het niet kan laten, deze is voor de Worldonlinebeleggers:

Woehááhááhoeháá!!!!!

pi_254160
Wel Godverdergodverdegodvere enzovoortz Ja Wurreld on Lain: World of Pain wattun ellende wil je als eenvoudige boerelul je kapitaal verdububbeleh, heeft die vuile kankahhoeah van een El Nina Brink de zaak lopen te bekutklootemietere. Vuile kuthoer (ja sorry hoor ik weet dat FOK! een net forum is maar ja dat is is recht uit het hart enzO) godveredit en godveredat.

{Noot van Ome Ericsson: voordat jullie gaan lope roepen vanne dit gaat niet enne dit gaat te ver; zou ik lopen zeggen: nou zeg ut maar reageer maar is. En als jullie het niet doen, nou dan zal d'r pas echt iets iets heftags de revuu passeren (wellicht too much voor enkele puberoortjes....... oei ? ! ?)
Ja Jezus ik wordt ook maar door hogere machten gestuurd...Heppik dat?

Je weet het vaak soms nooit

pi_254161
Oh ja sluiten]
Je weet het vaak soms nooit

pi_254162
Dus je bent een flink oor (puberoortje) aangenaaid.
Denk nu een na. Een bedrijf dat nog nooit één gulden winst heeft gemaakt naar de beurs brengen voor fl.95.76, (43euro) Ik wil ze nog niet hebben boven de 22 euro!!!! Woehááhááhoeháá!!!!!
Woehááhááhoeháá!!!!!

  woensdag 22 maart 2000 @ 00:27:00 #22
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_254163
Ik mag toch hopen dat de m.e.-busjes nog paraat staan want waarschijnlijk is er wel een heel squadron vooor nodig om een totaal ontspoorde Seki te overmeesteren en af te voeren. Suggestie voor een Poll: Wie gaat Seki als eerste verminken?
pi_254164
quote:
op 03-22-2000 om 12:15 AM schreef Coos het volgende:
Denk nu eens na. Een bedrijf dat nog nooit één gulden winst heeft gemaakt naar de beurs brengen voor fl.95.76, (43euro)

Ach ja Cooss, als je wint heb je vrienden. Op dit moment heb ik geen vrienden. Maar toch zou ik zeggen: raap het WOL zooitje op op 15 euro en dan dumpen bij 30....

Je weet het vaak soms nooit

pi_254165
Het lijkt me toch wel leuk om te zien als t.z.t. Seki eruit gaat, en er ook van hem een compilatie wordt gemaakt, wat ze daar nog van kunnen maken, EEN grote tierende toestand, vloekend, scheldend, VAMOS, en dat hij dat zelf moet aanzien in de studio met zijn zoontje en zijn vriendin.....goh, DAAR kijk ik nu echt naar uit !!!
En als dat dan ook nog op korte termijn zou kunnen zou het helemaal mooi zijn !!!
Niet alles is wat het lijkt !!!
pi_254166
quote:
op 03-21-2000 om 11:42 PM schreef Coos het volgende:

Woehááhááhoeháá!!!!!


Word offline

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')