quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 15:20 schreef Stuart het volgende:TS van
dit topic stuurt mij vervelende, ongevraagde en onzinnige persoonlijke berichten omdat ik in zijn topic heb gereageerd. Indien mijn berichten daar niet door de beugel kunnen mogen deze worden verwijdert zonder dit soort gezeur

Cheers!
haha wat een gast.
ik zal deze berichten ff posten hierzo,
ik had het volgende alleen niet mogen zeggen:
vriend jij komt zelf duister over. gefrustreerd is het goede woord.heb je geen leven ofzo.
en daarvoor mijn excuses!,
maar verder bedoel ik er aleen mee dat Stuart ff normaal mag doen in mijn aanbiedingtoppic. Dwz niet onzinnige berichten achterlaten en gewoon niet reageren bij geen reactie
Op zaterdag 2 januari 2010 14:03 schreef Holy_Goat het volgende:
voor t zelfde geld issie gejat, bedenk ik me nu. geen bon = geen deal.
geef ik antwoord op.
vervolgens breng jij het onderwerp weeer op door dit te zeggen..:
Dat zou inderdaad kunnen. Of daar sprake van is is een tweede maar het zou zomaar kunnen. Op Marktplaats vind je ook veel gestolen goederen. Het is niet makkelijk dit te beoordelen zonder aankoopbon.
Wat voegt dit toe aan mijn antw.??? dit is geen algemene forum, maar een aanbod.
Bij aanbod, kan je reageren als je interesse hebt. Heb je dit niet zoals jij, laat dan vooral je reactie(s) buiten wegen, want ten eerste voegt dit NIETS toe en ten tweede gaat het je niks aan, je zet mijn aanbieding met je opmerkingen in negatief daglicht!
Ik hoop dat je volwassen genoeg bent om je bericht wegte halen. Zoniet laat ik een moderator komen.
Grt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Dubbeldrank op 02-01-2010 16:11:55 ]