abonnement Unibet Coolblue
pi_254056
Alweer een topic over Seki ?!? Ja maar hij staat dan ook met een alltime record percentage van 33 % bovenaan !!!
Seki gaat het miljoen ruiken daar wordt ie vast nog knap zenuwachtig van de komende tijd.
= godverdikkie hee =
pi_254057
Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat
seki zo populair is ,hij zal wel al zijn collega's bij dat containerbedrijf (vriendelijk!!!)gevraagd hebben,om voor hem te bellen ik kan me toch niet indenken dat er iemand vrijwillig voor hem belt(en dus betaald).Ik heb me trouwens werkelijk dood geirriteerd aan die sylvana.
pi_254058
Jongens, dit kan toch niet waar zijn!!!
Ik kan gewoon niet geloven dat hij echt zo populair is. Vraag maar om je heen, lees de verschillende forums. Hier klopt echt iets niet.
En het rotte is, doordat Seki bovenaan staat, voelt hij zijn gedrag beloond worden.
Have fun!
pi_254059
Jullie vergeten dat de gemiddelde forum-schrijver wel schreeuwt maar niet stemt ! Zelf heb ik ook nog nooit gestemd, al was het maar om die 99cpm. Blijkbaar vindt 1 op de 3 (!) van de mensen die WEL stemmen Seki een wereldgozer. En laten we eerlijk zijn, door de irritante mensen weg te stemmen hou je een saai programma over (BB)
= godverdikkie hee =
pi_254060
Volgens mij was dat maar 19% van alle stemmen hoor, sekilogen...
"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
  dinsdag 21 maart 2000 @ 15:57:00 #6
572 Sniper
Gull Catcher
pi_254061
Je hoeft Seki geen WereldGozer te vinden om toch voor hem te stemmen :

Slechts een hypothese..Stel je kijkt elke avond naar De Bus! Kan gebeuren. Je bent SBS kijker met oa programma's als Explosief (gisteren gekeken? Martel Cafe in Engeland? Whoehahahaha!!!) dus ga je voor SenSatie. En wie zorgt er nog voor wat leven in de brouwerij, Seki DUS!

Zolang Seki Irritatie en Verderf blijft zaaien blijf ik kijken...

  dinsdag 21 maart 2000 @ 15:58:00 #7
572 Sniper
Gull Catcher
pi_254062
quote:
op 03-21-2000 om 03:48 PM schreef De Parasiet het volgende:
Volgens mij was dat maar 19% van alle stemmen hoor, sekilogen...


Is nu al 29....

pi_254063
Het enige waar de anderen voor moeten oppassen is dat seki niet word weggestemd... Als dat gebeurt voorzie ik een busdrama van de bovenste plank... Seki neemt er dan ongetwijfeld een paar lui mee in zijn ondergang.
gratis en voor niet
pi_254064
volgens mij is er een heel groot verschil tussen
"wie moet er volgens jou in de bus blijven"
en
"wie vind jij het leukst"

seki denkt dat ie populair is, terwijl 'ik' vooral wil dat ie in de bus blijft omdat er spanning en sensatie van komt! de engerd

en geloven we na big brother en de overtuigend gelógen bandbreedte die ruud nog scheelde met bart nog in het belsysteem?
denkt íemand op dit forum dat dat stemmen eerlijk gebeurt?
tanjalies, help, naievelingen!

[Dit bericht is gewijzigd door hobbes (Datum 22 Maart 2000).]

  woensdag 22 maart 2000 @ 16:31:00 #10
572 Sniper
Gull Catcher
pi_254065
haha. Nee natuurlijk denkt niemand dat!! Money makes the world go round en dat fijne uitgangspunt RULES alles wat met de BUS TM te maken heeft. Dus ook het stemmen.
pi_254066
lees m,n stukje op
http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum12/HTML/000464.html
en op het eind gooien we met z,n allen seki terug naar joego met joego enkele reizen

[Dit bericht is gewijzigd door gtotep (Datum 22 Maart 2000).]

  woensdag 22 maart 2000 @ 17:31:00 #12
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_254067
Dat dit forum niet vies is van rascistische gespeende uitlatingen was mij al lang niet ontgaan, maar dat er nu ook al gesuggereerd wordt dat alleen Rotterdamse havenarbeiders op Seki zouden stemmen vind ik toch echt te gek.

IK HEB OP SEKI GESTEMD. Jaja ik heb gebeld. Hoevelen op dit forum hebben er nog meer echt gestemd? Ik werk niet in de haven, heb geen strafblad en ben niet van oost-europese komaf. Buiten dat SBS6 je een poot uit je lijf rukt, heb ik Seki gesteund. Dit, als dank voor het geleverde televisievermaak.

Lafayette

  woensdag 22 maart 2000 @ 19:16:00 #13
2909 Pissed Off
I'm like totally Pissed O
pi_254068
Seki is pure LEEDVERMAAK...
We kijken toch zeker met z'n alle...
omdat hij iedereen loopt af te zeiken...
Dat vinden we toch prachtig....
Dus GEEN BETTER VERMAAK DAN LEEDVERMAAK...

Pissed Off..

Pissed Off
pi_254069
Nou bij mij is Sheki gewoon klinkklare IRRITATIE En ik kijk niet naar een programma om me alleen maar te ergeren. Vooral nu sbs zo duidelijk Sheki promoot ben ik aan het overwegen om niet meer te kijken.
Gelukkig begint hij zijn eigen graf nu te scheppen, dus daar kan ik weer van genieten.
pi_254070
Sinds vanavond is het wel duidelijk dat Seki helemaal niet stijf bovenaan staat. Iwan zijn goede en rustige optreden tegen Seki heeft blijkbaar Nederland wakkergeschud.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')