abonnement Unibet Coolblue
pi_75813427
Heb al verschillende medicijnen gehad en blijf maar last houden, is mijn huidige dokter op vakantie, schrifjt de dienstdoende arts me gewoon Lactacyd voor terwijl ik juist vernomen heb dat dįt juist schimmelinfecties veroorzaakt! Bovendien is het de vloeistof versie die alleen geschikt is voor uitwendig gebruik, maar heb er juist inwendig heel veel pijn.. Vraag me echt af wat ik hier nou weer aan heb sowieso mag het dus niet inwendig, dus wat moet ik ermee, op m'n schaamlippen smeren ofzo???
pi_75813713
Volgens mij heb je daar inderdaad helemaal niets aan ga ermee terug.
  zaterdag 19 december 2009 @ 20:10:59 #3
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_75813791
Whehe wel mooi die reclame onder je OP.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  zaterdag 19 december 2009 @ 20:11:39 #4
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_75813818
Wtf Bij mij helpt t wel om te voorkomen maar dat is voor iedereen anders. Je moet gewoon een kuurtje krijgen. Je hebt ook gewoon 1 capsule, die werkt ook goed weet alleen de naam effe niet meer
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  zaterdag 19 december 2009 @ 20:12:40 #5
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_75813857
Fluconazol
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_75814240
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 20:12 schreef zwartedoos het volgende:
Fluconazol
Ja klopt, die heb ik dinsdag gehad. Maar ik kreeg gister weer heel erg pijn. Dus dacht, dat zit niet goed!

Had de week ervoor ook al een ei gehad, en 3 andere pillen. Ze gaven me ook een tube die volgens de dokter was voor de jeuk, moest ik aan de binnenkant van m'n schaamlippen smeren. Maar de pijn/jeuk bleef.. En deze dokter beweerde weer dat die tube helemaal niet tegen die jeuk was vraag me soms af of ze het zelf allemaal nog wel weten. diezelfde dokter gaf me ook al eens medicijnen tegen de verkeerde oorontsteking (medicijnen voor een gehoorgangontsteking terwijl ik een middeonoorontsteking had!!)

Nou moet ik het maandag maar op de kweek laten zetten volgens die dokter als Lactacyd niet helpt
  zaterdag 19 december 2009 @ 20:32:37 #7
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_75814580
al miconazolnitraat gehad??

http://www.apotheek.nl/Medische_informatie/Medicijnen/Producten/Gyno-Miconazolnitraat.aspx?mId=10704&rId=998

probeer ook zoveel mogelijk suiker te laten staan. Wat je ook kan proberen is een dikke laag yoghurt op je doos te smeren (ja klinkt smerig maar doet wonderen tegen jeuk!)
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_75815487
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 20:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
al miconazolnitraat gehad??

http://www.apotheek.nl/Medische_informatie/Medicijnen/Producten/Gyno-Miconazolnitraat.aspx?mId=10704&rId=998

probeer ook zoveel mogelijk suiker te laten staan. Wat je ook kan proberen is een dikke laag yoghurt op je doos te smeren (ja klinkt smerig maar doet wonderen tegen jeuk!)
Dat is de tube die ik heb gehad..
pi_75816564
Graag verder discussiėren in dit topic: [Centraal] Schimmelinfectie #4 we schimmelen lekker door!

TS lees het topic ook even door, misschien heb je er al wat aan.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')