Engels, en over (oa) explosieven, geen vuurwerk.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:14 schreef klaasdj het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Anarchist_Cookbook
Vuurwerk is explosief.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:24 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Engels, en over (oa) explosieven, geen vuurwerk.
Ehm volgens mij wel hoor!quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:50 schreef tijnbrein het volgende:
Hoe wil aan de grondstoffen komen? Buiskruit, etc koop je niet even bij de supermarkt om de hoek.
Onder de jusite omstandigheden is bijna alles explosief...quote:
Op fietsafstand zit hier een ouderwetse drogist waar je alles kan halen wat je evt nodig hebt. Het is echt niet onmogelijk om de spullen te krijgen; sterker nog, ik heb een kast vol, dat nog van m'n opa is geweest.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:50 schreef tijnbrein het volgende:
Hoe wil aan de grondstoffen komen? Buiskruit, etc koop je niet even bij de supermarkt om de hoek.
Ik heb al gezocht maar er zijn (bijna?) geen Nederlandse vuurwerkfora met mensen die daar echt geïnteresseerd in zijn. De meeste kopen alleen (illegaal) vuurwerk, OF komen niet verder dan brandbare dingen aanelkaar ducttapen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:47 schreef koenie95 het volgende:
als ik jou was zou ik het vragen op www.vuurwerkcrew.nl of op www.avpvuurwerk.nl dat zit vol met freaks dus er zal vast wel iemand zijn die een boek kent
Bestellen bij een groothandel gaat niet. Die leveren alleen aan bedrijven etc. Vanwege terrorisme en drugs.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:16 schreef _kloon_ het volgende:
[..]
Ehm volgens mij wel hoor!
http://members.lycos.nl/pyrot/
En voeg wat koper of barium vijlsel toe en je hebt mooie kleurtjes
edit: je hebt gelijk BUISkruit maak je niet zomaar.....![]()
En jij denkt dat je zomaar even wat mee krijgtquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:19 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Op fietsafstand zit hier een ouderwetse drogist waar je alles kan halen wat je evt nodig hebt. Het is echt niet onmogelijk om de spullen te krijgen; sterker nog, ik heb een kast vol, dat nog van m'n opa is geweest.
Het gaat niet om het maken van het vuurwerk, maar eerder gewoon het bestuderen en lezen. Ik zie m'n vader op zijn leeftijd geen kogelmolen bouwen e.d.
Niet genoeg om een bom mee te bouwen, maar je krijgt zeker wel wat mee. Sterker nog, ik heb er zelf wel eens wat gehaald. Een sterke oxidant, ik weet niet meer welke. Genoeg om lekker mee te klooien; puntzakje vol.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bestellen bij een groothandel gaat niet. Die leveren alleen aan bedrijven etc. Vanwege terrorisme en drugs.
[..]
En jij denkt dat je zomaar even wat mee krijgt
Als je beetje zoekt en weet wat je doet kom je inderdaad een heel eind.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:41 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Niet genoeg om een bom mee te bouwen, maar je krijgt zeker wel wat mee. Sterker nog, ik heb er zelf wel eens wat gehaald. Een sterke oxidant, ik weet niet meer welke. Genoeg om lekker mee te klooien; puntzakje vol.
wtfquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je beetje zoekt en weet wat je doet kom je inderdaad een heel eind.
Toch een waarschuwing. Een kennis van mij heeft de politie wel eens aan de deur gehad omdat hij chemicalien had besteld bij een groothandel. Dat vond zijn moeder niet zo leuk. Dit was ruim 20 jaar geleden.
Vandaar dat de AIVD ook keer bij een natuurkunde leraar op de stoep stond omdat hij info zocht over radio-actieve materialen voor een examenvraag.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:59 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
wtf
Nogmaals, ik ga er niets mee doen, het is een cadeau voor m'n vader die er waarschijnlijk ook niets mee gaat doen. Ik ben de leeftijd dat ik harde knallen zo ontzettend interessant vind allang voorbij.
AmmoniumNitraat of KaliumNitraat waarschijnlijk. Allebei zeer makkelijk te verkrijgen, leuker nog KaliumNitraat wordt in 25kg zakken verkochtquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:41 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..] Een sterke oxidant, ik weet niet meer welke.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |