abonnement Unibet Coolblue
  maandag 20 maart 2000 @ 21:53:00 #1
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_253899
Balkantijger Seki is wederom de enige die een fatsoenlijke motivatie geeft. Zeker toen Sylvana er nog een keer naar vroeg verwoorde hij wederom ijzersterk de lafheid van de rest. SBS6 heeft overigens wel bij het juiste end met het statement dat geen motivaties tot alleen maar meer frustraties zal leiden. Hehe Tessa heeft het nu helemaal gaat.

Lafayette

  maandag 20 maart 2000 @ 21:57:00 #2
2705 cynix
is verdwaald
pi_253900
Wat is er toch mis met de motivatie dat je met de anderen beter omgaat, dat zegt toch genoeg?
Moet je perse een hekel hebben aan degene die je er uit stemt?
Dat betekent dat de laatste drie straks dus een hekel aan de andere 8 gehad moeten hebben?
Ik weet het ook niet meer...
  maandag 20 maart 2000 @ 22:00:00 #3
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_253901
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Voor mij hoeft ook niet iedereen bij elke motivatie de grond in gestampt te worden. Misschien is het voorkeur geven aan 2 anderen omdat je die beter kent nog wel veel meer vernederend.
pi_253902
sorry maar heeft Seki nou 5 weken uit z'n nek geluld? Of heeft 'ie vanavond uit z'n nek geluld????
Hoor 'em 5 weken lang de ergste dingen zeggen over Will en nu komt 'ie met z'on suf zinnetje .
Hij heeft zelf nog de slapste motivatie getoond!!!!(tenzij 'ie natuurlijk 5 weken onzin heeft geluld over Willie)
Moet HIJ zich nodig BEMOEIEN met de motivaties van anderen, dubbelop hypocriet!
pi_253903
quote:
op 03-20-2000 om 10:09 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
sorry maar heeft Seki nou 5 weken uit z'n nek geluld? Of heeft 'ie vanavond uit z'n nek geluld????
Hoor 'em 5 weken lang de ergste dingen zeggen over Will en nu komt 'ie met z'on suf zinnetje .
Hij heeft zelf nog de slapste motivatie getoond!!!!(tenzij 'ie natuurlijk 5 weken onzin heeft geluld over Willie)
Moet HIJ zich nodig BEMOEIEN met de motivaties van anderen, dubbelop hypocriet!

JE VERGEET DAT HIJ DE PROFEET IS!!!!

En daarom altijd gelijk heeft. Zelfs de woorden van een Tessa mag hij verdraaien opdat hij strax die dikke miljoen in zn zak steekt.

Ik mag en kan alleen hopen dat hij ook een kleine donatie in het Seki-kerkezakje steekt.

Of gaat alles daar nou strax in?

Hmmmm....

Grtz,

Meerhoerman.

pi_253904
Seki verwijt Willeke dat zij zich teveel met anderen bemoeit maar meent ondertussen wel even te mogen bepalen hoe de motivatie van de anderen is of zou moeten zijn.

Ook stelt hij zich nadrukkelijk buiten de groep op maar voelt zich meten de gebeten hond als hij in een groepsgesprek wordt aangevallen.

Om met Tessa te spreken:
Het is te zot voor woorden.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_253905
Seki heeft gelijk, als die zegt dat niemand een echte motivatie heeft gegeven.Uiteindelijk zei iedereen "ik schiet met de anderen gewoon meer op", Dat mag dan ook zo zijn, maar ook in deze forum heeft iedereeen toch wel een motivatie voor zijn/haar topper in de bus, dus dat kunnen de anderen ook wel zeggen. Bv irritatie, te stil, staat buiten de groep, heeft geen/wel meening etc . Iwan heeft in begin een motivatie gegeven en iedereen napraten. Ik ben geen fan van Seki, maar hier heeft die gelijk in !!!
  maandag 20 maart 2000 @ 22:39:00 #8
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_253906
De motivatie van die andere lui waren toch zo klaar als een klontje. Ik snap niet waar Seki nu zo'n moeite mee heeft. Kan er niet gewoon een paar duizend volt op z'n kop gezet worden.
En laat hem eens naar zichzelf kijken met z'n uitlatingen over anderen.

pi_253907
KOTSMISSELIJK word ik van die Seki !!!!
Zou hij ooit gehoord hebben van respect (R E S P E C T) voor de mening van een ander? Als hij er al ooit van gehoord heeft, zou hij dan weten wat RESPECT betekent ???? Hij verziekt echt helemaal ALLES !!! Oke, hij zorgt wel voor spanning maar ik wil graag wat spanning inleveren, als ie zich onderhand eens FATSOENLIJK gaat gedragen.
Niet alles is wat het lijkt !!!
pi_253908
Lees is in de streamverslagen dat Seki maar even voor Iwan besloten heeft dat het GEWOON NIET KAN, dat Iwan beter met Jop omgaat dan met Aziz (dus motivatie Iwan is leugen)!
Seki's argument: Want Aziz en Jop zijn ALTIJD samen en totaal HETZELFDE.
AAAAARRRCCCHHHHHHHH................
Wat een vermoeiende vent zeg, wat een betweterige bemoeizuchtige galbak
Waarom moet die man toch steeds anderen met veel bombarie zwartmaken.

En nu ik toch bezig ben . Aziz was ook weer lekker semi-onschuldig en zogenaamd zielig bezig. Ikkeh begrijp nie...., weet je, wel knuffele, maareh toch stemmeh (trekt zielig gezicht). Kortom, onder het mom van domheid, lekker anderen ervan beschuldigen hypocriet te zijn. Even degene die op je gestemd hebben terugpakken (geholpen door Sylvana en Seki)...echt heel triest, of is 'ie echt zo dom dat het begrip "beter dan" of "meer dan" niet begrijpt.Hij mag blij zijn dat 'ie nog knuffels krijgt!


  dinsdag 21 maart 2000 @ 00:26:00 #11
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253909
*Grin* Dom_is_leuk, ik kan je eigenlijk hierin alleen maar gelijk geven.....Iwan bleef trouwens ontzettend cool, toen Seki door bleef zeuren
Iwan's mening bleef rechtop.....terwijl Seki maar door bleef schetteren....
heel kalm bleef Iwan tot 2 maal toe uitleggen dat zijn motivatie, voor zijn gevoel, en vanuit zijn beleving, de juiste was....

Moet mijn mening .m.b.t Seki n.a.v de uitbraak enigzins bijstellen......
Seki heeft het continu over fatsoensregels en respect, en lebberde zijn vriendin gezellig af terwijl zijn 7 jarig zoontje , op 5 cm afstand stond te roepen..."muppie"muppie"
Muppie deed alsof hij volkomen doof was, en negeerde de aanwezigheid van Pascal volkomen, en ging gewoon door met z'n vriendin..(over fantsoensregels en opvoeden gesproken)

of ben ik hierin nu hopeloos ouderwets???

en Hunter, ik denk dat er momenteel inderdaad weinig verschil is tussen het roddelen van Seki en Tessa.....(en exit Willeke)
Seki wil wel gesprekken , rechtstreeks, maar is soms eerst 3 dagen bezig om dat aan andere personen te verkondigen, met zijn redenen, en pas daarna volgt er een groepsgesprek, waarbij Seki zich behoorlijk dominat en overheersend opsteld....en ...gelijk wil hebben...net als Tessa.....

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 21 Maart 2000).]

  dinsdag 21 maart 2000 @ 00:29:00 #12
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_253910
Sylvana stelde dat Seki de enige was die een duidelijke motivatie gaf en vroeg vervolgens aan Seki wat ie van die andere motivaties vond. Hij gaf een duidelijk antwoord. Klaar. Bullent gaf uiteindelijk ook een duidelijk oordeel. Nogmaals, iets over een ander zeggen als argument om iemand er uit te stemmen vind ik echt laf. Je kan toch ook gewoon zeggen dat je iemand niet leuker vindt dan de andere 2? Oh schiet me te binnen. Seki zei heel duidelijk dat er de afgelopen 2 weken genoeg over elkaar geluld is maar dat er bij de stemming geen onvertogen woord te horen viel. Ook op dit forum is genoeg gepost over groepjesvorming e.d. En er blijkt helemaal niets aan de hand te zijn. Gewoon beledigend voor de kijker, of geloven jullie al die shit?

Lafayette

  dinsdag 21 maart 2000 @ 00:30:00 #13
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_253911
quote:
op 03-21-2000 om 12:16 AM schreef dom_is_leuk het volgende:
Even degene die op je gestemd hebben terugpakken (geholpen door Sylvana en Seki)...echt heel triest, of is 'ie echt zo dom dat het begrip "beter dan" of "meer dan" niet begrijpt.

Is dom niet meer leuk ?

pi_253912
De enige die vanavond echt gigantisch liep te zuigen was die sylvana. Wat een suggestieve vraagjes... Vond het erg jammer dat niemand zat te janken, en hoopt dat ze met haar gedrag de tegenstellingen nog ietwat heeft verscherpt zodat de boel deze weken weer lekker uit de hand kan gaan lopen...Nou ja, het zal wel weer leuke televisie en hogere kijkcijfers opleveren. Vooral inspelen op agressor Seki, dat was laag!
Gelukkig zal Seki dit alleen maar populairder maken want Seki is in Supervorm! Heeft een eigen mening, een eigen karakter, een lekker wijf... en een gevoelige kant! Ja ja, wat was die kerel goed bezig vandaag met Antonette, zij ziet ook in dat je bij zo'n gouwe kerel je ei lekker kwijt kan
gratis en voor niet
pi_253913
quote:
op 03-21-2000 om 12:16 AM schreef dom_is_leuk het volgende:

AAAAARRRCCCHHHHHHHH................
Wat een vermoeiende vent zeg, wat een betweterige bemoeizuchtige galbak
Waarom moet die man toch steeds anderen met veel bombarie zwartmaken.


Heel simpel: om dezelfde reden als jij het hier ook doet

  dinsdag 21 maart 2000 @ 06:09:00 #16
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_253914
Het lijkt wel of Seki dit allemaal weer goed voorbereid heeft.

[Dit bericht is gewijzigd door THE BORG (Datum 21 Maart 2000).]

pi_253915

De populariteit van Seki bij de kijkers en bij vele op dit forum, maakt maar weer eens duidelijk wat de doelgroep van de Bus is. De ongenuanceerde opmerkingen van een contact gestoorde(Seki) Joegoslaaf, worden als ware hij een profeet, als het enige juiste beoordeeld. Het op een redelijk niveau uitwisselen van ideeën en meningen is hem totaal vreemd. Zijn simpele geest verkondigd kennelijk de waarheid, en een minimale verplaatsing in de gedachte van anderen is hem totaal vreemd. Mee gaan in zijn lijn van denken, betekend denken en uitingen verkondigen op het zelfde lage niveau. Dat is een trieste constatering, maar geeft wel duidelijkheid over een grote groep van het Nederlandse volk. Het is de zelfde groep die naar mate het besproken onderwerp moeilijker wordt, steeds harder gaat schreeuwen. Schreeuwen is, het moge bekend zijn, een uiting van onvermogen.

pi_253916
quote:
op 03-21-2000 om 07:57 AM schreef tanjalies het volgende:
De populariteit van Seki bij de kijkers en bij vele op dit forum, maakt maar weer eens duidelijk wat de doelgroep van de Bus is. De ongenuanceerde opmerkingen van een contact gestoorde(Seki) Joegoslaaf, worden als ware hij een profeet, als het enige juiste beoordeeld. Het op een redelijk niveau uitwisselen van ideeën en meningen is hem totaal vreemd. Zijn simpele geest verkondigd kennelijk de waarheid, en een minimale verplaatsing in de gedachte van anderen is hem totaal vreemd. Mee gaan in zijn lijn van denken, betekend denken en uitingen verkondigen op het zelfde lage niveau. Dat is een trieste constatering, maar geeft wel duidelijkheid over een grote groep van het Nederlandse volk. Het is de zelfde groep die naar mate het besproken onderwerp moeilijker wordt, steeds harder gaat schreeuwen. Schreeuwen is, het moge bekend zijn, een uiting van onvermogen.

Hij is waarlijk de OpperGod der Nederlandse penoze. Pitbull en Opel Manta-lovend Nederland gaat met een Seki-Visje achterop de auto naar de Afhaal-Chinees en wacht tandenknarsend en nicotine-zuigend de volgende zeepisode van de Bus af.

Grtz,

Meerhoerman.

pi_253917
Toch vind ik dat Seki gelijk heeft deze keer. Ik denk dat hij over de reden van Tessa viel, Tessa en Aziz hadden laatst een aanvaring en Tessa ging toen aardig uit haar dak tegen Aziz, volgens mij irriteert ze zich nogal aan Aziz en heeft ze daarom op Aziz gestemd maar kwam daar inderdaad niet eerlijk voor uit. Ik denk dat Seki daarin gelijk heeft.
pi_253918
quote:
op 03-21-2000 om 08:58 AM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Hij is waarlijk de OpperGod der Nederlandse penoze.

Nee hij werkt in de haven, laden en lossen van containers. Eerlijk werk dunkt me

  dinsdag 21 maart 2000 @ 11:55:00 #21
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_253919
Eerlijk werkt dunkt me...

weet jij wat er in die containers vervoerd wordt dan?

Wijziging: Of bedoel je dat met dat knipoogje?

JA NATUURLIJK BEDOELT IE DAT, IEDEREEN PROBEERT MIJ TOCH DE POTEN ONDER DE VOETEN VANDAAN TE ZAGEN

(echo echo)

het is poten onder de STOEL vandaan zagen, meneer Seki.

WEET JE NOU NOG NIET DAT IK MIJN EIGEN SPREEKWOORDEN VERZIN ?

NOU?

sorry meneer

MOOI, VAMOS

[Dit bericht is gewijzigd door Trainspotter (Datum 21 Maart 2000).]

pi_253920
laat me niet lachen
pi_253921
goed gezien ja
pi_253922
Dat er met Seki wel degelijk een goed gesprek te voeren is ondervond gisteravond Antonette. Nadat zij 5 weken het onverstaanbare gemummel van Jop en de wartaal van Azzies aan moest horen een hele verademing voor haar.
Het lijkt wel of Seki gewoon onmisbaar is, zelfs voor de vrouwen in de bus.
Vote: Seki for president !!
pi_253923
Paperclip,

Als jij het tussen twee herzenlozen gevoerde gesprek waarde toe kent, dan begrijp ik de keuze van je naam peperclip plotseling veel beter. Natuurlijk is een gesprek op jouw niveau, een interesant gesprek. Maar dat wil nog niet zeggen dat het werkelijk enige inhoud had.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')