abonnement Unibet Coolblue
pi_75798259
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 10:22 schreef montoya_fan het volgende:
Uitverkocht

Wie heeft er toevallig teveel kaartjes gekocht?
vier e-tickets in de aanbieding vriendinnetje had ook besteld :S
pi_75798268
Is ie nu al uitverkocht? Onze John is echt populair hier:) ik ga ook naar beide concerten. Heb heel misschien 1 kaartje over voor de 13de omdat degene die mee zou gaan geen vrij kan krijgen. Hou jullie op de hoogte:)
  zaterdag 19 december 2009 @ 10:26:30 #103
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_75798306
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 10:23 schreef Stevie_ het volgende:

[..]

vier e-tickets in de aanbieding vriendinnetje had ook besteld :S
PM, Kan ik er 2 overnemen?
echt zuur dat ik gisteren niet op fok keek
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_75798322
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 10:26 schreef Hopey het volgende:

[..]

PM, Kan ik er 2 overnemen?
echt zuur dat ik gisteren niet op fok keek
Kan ik die andere 2 dan overnemen
pi_75798555
Excuus, de e-tickets gaan o.a. naar mijn ouders, mijn vader wil dolgraag en de andere 2 houd ik wellicht over, daarover later mee, kan het wellicht aan vriendinnetje slijten
pi_75798786
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 10:43 schreef Stevie_ het volgende:
Excuus, de e-tickets gaan o.a. naar mijn ouders, mijn vader wil dolgraag en de andere 2 houd ik wellicht over, daarover later mee, kan het wellicht aan vriendinnetje slijten
Oke, mocht je toch niks doen met die 2 laatste kaartjes kan je me altijd nog een PM sturen
pi_75798967
Aanbod op marktplaats is trouwens ook wel erg groot met dingen als 'toevallig 4 kaartjes teveel, jij hebben voor 4903820932890328 euro?"

lutsers
  zaterdag 19 december 2009 @ 11:27:54 #108
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_75799483
tvp
pi_75799955
Damn dat gaat snel!
Heeft hij alweer iets op Twitter gezet over de kaartverkoop ?
pi_75800323
Niks op twitter, alleen dat ie is weggelopen bij avatar... Af en toe spoort ie echt niet. Avatar was echt geweldig!!
pi_75800768
How do I stop myself from being just a number?
How will I hold my head to keep from going under?


Ik bedacht me net dat dit weleens een tekst zou kunnen zijn met een dubbele betekenis. numb -> verlamd -> niet boven kunnen blijven..

Ohja en tevens TVP

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2009 12:26:15 ]
pi_75800918
In dit geval veronderstel je iets te veel diepgang, vrees ik. Interessant om over na te denken.

[ Bericht 41% gewijzigd door NelsonWandelaar op 19-12-2009 13:34:11 ]
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_75802385
Het zou wel leuk zijn om i.p.v. 'ik heb lekker wel kaartjes en jij niet' en 'ik ben een grotere fan, want ik ga naar wel 5 concerten' eens na te denken over mooie teksten.

Wat maken jullie bij voorbeeld van 'War Of My Life'? Ik vind het sowieso een heerlijk nummer, maar de tekst lijkt ook wel meer dan een laag te bevatten. Interessant.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_75802833
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:25 schreef RRGJL het volgende:
How do I stop myself from being just a number?
How will I hold my head to keep from going under?


Ik bedacht me net dat dit weleens een tekst zou kunnen zijn met een dubbele betekenis. numb -> verlamd -> niet boven kunnen blijven..

Ohja en tevens TVP
native speakers van engels zullen die link niet snel leggen.

het woord "number" als afgeleide van "to numb" --> iemand die verdooft/verlamt (een niet betsaand woord overigens) zou uitgesproken worden als "nummer" de "b" in numb spreek je immers niet uit.

[numb-]er zullen native speakers niet snel vereenzelvigen met het woord [number] om die reden.
Kwak
pi_75804253
Ik lees bij verschillende concerten van z'n Battle Studies Tour dat Michael Franti het voorprogramma is, maar kan niet vinden of dat in de HMH ook zo is..
pi_75806696
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 13:50 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

native speakers van engels zullen die link niet snel leggen.

het woord "number" als afgeleide van "to numb" --> iemand die verdooft/verlamt (een niet betsaand woord overigens) zou uitgesproken worden als "nummer" de "b" in numb spreek je immers niet uit.

[numb-]er zullen native speakers niet snel vereenzelvigen met het woord [number] om die reden.
Ik zou niet weten waarom het 'daarom' niet ermee vereenzelvigt wordt. Ik vind het nogal kort door de bocht om jouw redenatie als reden daarvoor op te geven. Over lyrics denk je na, en in het creatieve proces van het schrijven probeer je ook anders naar woorden te kijken

Maar het was ook vooral gekscherend bedoeld hoor.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2009 16:30:02 ]
pi_75817446
Alle vier kaarten opperdepop, de e-tickets versleten aan ouders en vriendinnetje. Maar...stiekem heb ik nog vier kaarten, originele, geen e-tickets. Daar wil ik wel wat winst opmaken gezien ik zelf voor 1 kaartje voor het concert van 2 juni 107!!! euro heb betaald (ik wil het op deze manier dus allemaal wat draagelijker voor mezelf maken en tevens fans de kans geven nog een kaartje te geven voor een niet extreem overdreven 'woekerprijs'. Jullie fans daarmee akkoord?! Als je belang hebt in een kaart, pm me!
  zaterdag 19 december 2009 @ 22:40:25 #118
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_75818915
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 21:57 schreef Stevie_ het volgende:
Alle vier kaarten opperdepop, de e-tickets versleten aan ouders en vriendinnetje. Maar...stiekem heb ik nog vier kaarten, originele, geen e-tickets. Daar wil ik wel wat winst opmaken gezien ik zelf voor 1 kaartje voor het concert van 2 juni 107!!! euro heb betaald (ik wil het op deze manier dus allemaal wat draagelijker voor mezelf maken en tevens fans de kans geven nog een kaartje te geven voor een niet extreem overdreven 'woekerprijs'. Jullie fans daarmee akkoord?! Als je belang hebt in een kaart, pm me!
dude Had het dan niet gekocht, dan was er al iemand blij.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_75819151
Graag of niet
pi_75822996
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 22:46 schreef Stevie_ het volgende:
Graag of niet
ja ehh je moet niet gaan doen alsof je een goede daad hebt gedaan door die kaarten te kopen en ze voor minder winst te verkopen dan de opkopers van de kaartenbureaus doen

t is gewoon voor je eigen gewin ivm de blachelijke prijs die je betaald hebt voor 2 juni.

de manier waarop je het hier brengt levert je geen vrienden op. Eerst mensen blij maken, dan zeggen dat de kaarten toch weg zijn, maar dat je er stiekem nóg 4 over had die je wel wilt verkopen
Kwak
pi_75830315
Beetje vreemde redenatie idd. Je beschouwt jezelf blijkbaar dusdanig grote fan dat je meer dan 100 euro voor een John Mayer kaartje neerlegt... Maar als dan (onverwachts) de mogelijkheid zich voordoet, koop je extra kaarten (die je zelf bij voorbaat al niet nodig had) en wil je je geld over de rug van andere fans weer terugverdienen? (Of begrijp ik het nu verkeerd?)

Ik pas. Ga sowieso niet 20 euro teveel neerleggen voor zo'n kaartje, ik heb al kaartjes voor juni en zo wanhopig ben ik niet
Werp op de dag zelf nog weleens een blik op Marktplaats, waarschijnlijk worden de prijzen dan al een stuk schappelijker omdat al die woekeraars bang zijn dat ze die kaartjes niet meer kwijtraken.
  zondag 20 december 2009 @ 15:48:45 #122
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_75840116
Hoe snel was de 2e uitverkocht eigenlijk?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_75841190
Volgens mij kwartiertje?
pi_75844265
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 22:46 schreef Stevie_ het volgende:
Graag of niet
Graag.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_75853044
Binnen een kwartier volgens mij.

Site van Livenation deed het op verschillende plaatsen na een paar minuten al niet meer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')