abonnement Unibet Coolblue
pi_253802
De laatste 5 minuten waren bijzonder walgelijk.

- Seki die besluit zijn kat over het balkon te gooien omdat hij lastig is (dat zijn veel katten als ze in een nieuwe omgeving zijn en daar zijn ook andere oplossingen voor. Geduld bijvoorbeeld en een oude deken over je bankstel zodat hij kan krabben en geen 'lol' meer heeft als je uit je nest komt stappen).

- Job die nu echt bewezen heeft oliedom te zijn. Hij pakte een gewonde kat op en verbaast zich erover dat er bloed op zijn broek komt. De kat gaat dood (maar hij weet het niet zeker) en wat doet hij...hij doet dat beest in een plastic zak en hangt het aan een hek.

- En wat doet de rest: die lacht vrolijk mee om deze verhalen (behalve Bullent d8 ik...kon ik niet echt zien).

Tsja...en dan vragen we onszelf nog af waarom de mensheid zichzelf vernietigt. Ik ben ook niet schoon, want ik eet ook een stukje vlees op zijn tijd. Maar als mensen bijna dode, aangereden katten in plastic zakken doen om er maar vanaf te zijn en katten over het balkon gooien om te laten zien dat de mens superieur is (wat Seki wilde aantonen...de actie van Job was echt een bewijs van superieure stupiditeit), moet ik toch ff kotsen.

Ohja en nog een geweldige opmerking van Aziz: 'een konijn kan je slachten.'

Wow.


[Dit bericht is gewijzigd door CaptTripps (Datum 20 Maart 2000).]

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
pi_253803
Goh, het verbaast me toch dat je er nu al achter bent gekomen dat die busbewoners SUPERIDIOTEN zijn. Gelukkig maak je jezelf nog wat belachelijker door vooralsnog te denken dat er ooit iets zinnigs uit die lui zou kunnen komen, dat ze ook maar één seconde in hun leven logisch zouden kunnen nadenken, laat staan daarnaar te handelen...
Het moet dan toch kloppen dat overwegend domme lui naar dit programma kijken
gratis en voor niet
pi_253804
Sluit me helemaal bij Capt. aan.
Bah bah bah

[Dit bericht is gewijzigd door dom_is_leuk (Datum 20 Maart 2000).]

  maandag 20 maart 2000 @ 20:07:00 #4
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_253805
Verder nog iets gebeurd?

* w.o.r. heeft sinds vanmiddag een kapotte tv .

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 20 Maart 2000).]

pi_253806
quote:
op 03-20-2000 om 07:59 PM schreef TomBombadil het volgende:
Het moet dan toch kloppen dat overwegend domme lui naar dit programma kijken.

Schijnbaar wel ja.
Aangezien jij het als beste schijnt te weten dat de bussers superidioot zijn heb je dus moeten kijken. Anders kun je lastig kenmerken vergelijken met de populatie hyperintelligente mensen.

Ga me nu niet vertellen dat je niet kijkt....da's erg flauw.
Of behoor je tot het deel hyperintelligenten?

Knap hoor.

[Dit bericht is gewijzigd door CaptTripps (Datum 20 Maart 2000).]

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
  maandag 20 maart 2000 @ 20:22:00 #6
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_253807
Een ontroerend gesprek tussen Antonette en Seki waarin Antonette hem duidelijk maakt dat ze Jop meer ziet als een oppervlakkige relatie en na de bus wel verder zou zien hoe de relatie verloop zou krijgen. Het verhaal klonk een beetje als een "for the time being".
* THE BORG heeft dit toch eerder gehoord.

En Seki die Antonette op haar verantwoordelijkheden wees tav haar relatie met Jop en dat vrienden van haar hun relatie ook op tv gadeslaan.
Ik had zelf het idee dat Seki hiermee bedoelde dat Antonette door deze relatie zichzelf voor lul zet.

[Dit bericht is gewijzigd door THE BORG (Datum 20 Maart 2000).]

  maandag 20 maart 2000 @ 20:33:00 #7
521 ruby
Hell yeah!
pi_253808
Wat liep Aziz nou weer te blaten tijdens het strontruimen tegen Antonette. Dat zij hem zou gebruiken?
Waar hééft ie 't nou steeds over zeg. Probeert ie een schuldgevoel bij haar te kweken of iets van dien aard?

Groetjes Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_253809
quote:
op 03-20-2000 om 08:22 PM schreef THE BORG het volgende:
Een ontroerend gesprek tussen Antonette en Seki waarin Antonette hem duidelijk maakt dat ze Jop meer ziet als een oppervlakkige relatie en na de bus wel verder zou zien hoe de relatie verloop zou krijgen. Het verhaal klonk een beetje als een "for the time being".
[waar heb ik dit toch eerder gehoord]
zichzelf voor lul zet...snip..

Da's waar ook: door het walgelijke einde vergat ik dit bijna. Heeft Antonette dan niets geleerd van BB!!!!!.Uit de Sabine BB-tijd is toch wel gebleken dat het grootste deel van het nederlandse volk nog vooroorlogse ideen hebben.
In elk straatinterview (en op het fokforum) hebben we moeten horen wat een slet Sabine is dat ze sekst met iemand die ze slechts voor in het huis leuk vind.
Hopelijk wordt Anto niet net zo als Saab slachtoffer van dit seksisme

pi_253810
quote:
op 03-20-2000 om 07:45 PM schreef CaptTripps het volgende:
De laatste 5 minuten waren bijzonder walgelijk.
- Seki die besluit zijn kat over het balkon te gooien omdat hij lastig is (dat zijn veel katten als ze in een nieuwe omgeving zijn en daar zijn ook andere oplossingen voor. Geduld bijvoorbeeld en een oude deken over je bankstel zodat hij kan krabben en geen 'lol' meer heeft als je uit je nest komt stappen).
- Job die nu echt bewezen heeft oliedom te zijn. Hij pakte een gewonde kat op en verbaast zich erover dat er bloed op zijn broek komt. De kat gaat dood (maar hij weet het niet zeker) en wat doet hij...hij doet dat beest in een plastic zak en hangt het aan een hek.
- En wat doet de rest: die lacht vrolijk mee om deze verhalen (behalve Bullent d8 ik...kon ik niet echt zien).
Tsja...en dan vragen we onszelf nog af waarom de mensheid zichzelf vernietigt. Ik ben ook niet schoon, want ik eet ook een stukje vlees op zijn tijd. Maar als mensen bijna dode, aangereden katten in plastic zakken doen om er maar vanaf te zijn en katten over het balkon gooien om te laten zien dat de mens superieur is (wat Seki wilde aantonen...de actie van Job was echt een bewijs van superieure stupiditeit), moet ik toch ff kotsen.
Ohja en nog een geweldige opmerking van Aziz: 'een konijn kan je slachten.'
Wow.

Ik persoonlijk hou van dieren én van mensen.... maar niet van mensen die dieren mishandelen, vind dat ze als straf voor dat soort mensen hetzelfde bij hen moeten doen als dat ze bij die dieren hebben gedaan. Maar ik ben ook een vredelievend mens en laat jullie achter met een prachtige Quote van Mahatma Ghandi:

- 'Je kunt aan een volk/land zien hoe zij is door de zien hoe zij hun dieren behandelen.'

Grtz,

Meerhoerman.

  maandag 20 maart 2000 @ 20:49:00 #10
2705 cynix
is verdwaald
pi_253811
quote:
op 03-20-2000 om 08:41 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:
...prachtige Quote van Mahatma Ghandi:
- 'Je kunt aan een volk/land zien hoe zij is door de zien hoe zij hun dieren behandelen.'

Ghandi 2000:
'Je kunt aan een volk/land zien hoe zij is door te zien welke programma's zij op TV uitzenden.'

pi_253812
quote:
op 03-20-2000 om 08:49 PM schreef cynix het volgende:
Ghandi 2000:
'Je kunt aan een volk/land zien hoe zij is door te zien welke programma's zij op TV uitzenden.'


Niet zo bescheiden!!

Gewoon cynix2000.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')