abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_253715
Plaats hier voorvallen/momenten/gebeurtenissen die (nog) niet op tv uitgezonden zijn , die je op de sbs-site , de streams of een ander "officieel iets" hebt gezien , en denkt het vermelden waard te zijn.
zoals bv:

Seki over het hekkie?
datum: Woensdag 8 maart 22:30
bron: internetredactie
“Van de week stond ik hier in de tuin. Toen ben ik eerst over het ene hek gegaan en weer terug gekomen. Toen ben ik aan de andere kant over het hek gegaan en weer terug gekomen. Ik stond echt op het punt om het op te geven.”, bekent Seki.

"Ik dacht dat ik er was geweest"
datum: Zondag 5 maart 17:50
bron: Internetredactie van liaan tot liaan
(knip)
"Ik dacht dat ik er was geweest." Jop redt zich ternauwernood door achter de bulldozer te springen. De rhinoceros heeft echter toch zijn hand te pakken gehad en een pijnlijke blauwe plek herinnert Jop aan het wilde leven op de vlakte.
(zal wel zwaar overtrokken geweest zijn)

seki zou sjans hebben gehad in pieterburen

bullent zou sjans gehad hebben bij zijn uitbraak (kennis van iwan ofzo)

Dat het de redactie was die de "mannen-avond grap" stopte (en dus de dames weer binnen lieten).


Wie weet er meer ???


PC eend

When everything's coming your way....
you're in the wrong lane.


[Dit bericht is gewijzigd door PC eend (Datum 20 Maart 2000).]

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 20 maart 2000 @ 11:35:00 #2
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_253716
Dit is nu praziz waar de streamverslagen voor zijn
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_253717
Vanochtend hoorde ik Evers op 3FM dat Seki iemand in elkaar geslagen zou hebben. Ik weet niet of dat iemand uit de bus of zo'n Den Hag-supporter was.
pi_253718
quote:
op 03-20-2000 om 11:35 AM schreef buzzer het volgende:
Dit is nu praziz waar de streamverslagen voor zijn


Ja maar...
Als je een bv een streamverslag maakt weet je niet of wat je gezien hebt ook op tv uitgezonden gaat worden.
Ik doelde dan ook meer op "gebeurtenissen" waarvan het achteraf enigszins vreemd is te noemen , dat ze de tv uitzending niet hebben gehaald.
Bv stel dat sjek echt over het hek geklommen was dan lijkt mij dit toch opmerkelijk genoeg om dit uit te zenden (en er zelfs een gele kaart voor te geven).

Maar ach als je het het er niet mee eens bent...
Just put a lock on it


When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 22 maart 2000 @ 03:11:00 #5
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253719
omhoog!!
(leuke topic!)

Er is Niet uitgezonden dat men erachter kwam dat er op de busplattegrond nog 2 posities aangegeven waren voor de camera's (en dat Jop en Aziz dus direct in de douche opzoek gingen naar de eventuele gaten, of verborgen camera's. (Ze ontdekten toen WEL dat er dichtgesmeerde, geplamuurde plekken waren!)En daarna hadden ze het over de slechte afwerking van de bus.(alle gebreken en slordige afwerkingen werden tot in detaill genoemd)

Er is Niet uitgezonden dat Tessa ,Willeke en Jop het hadden over de geluiden van de regie die echt heel duidelijk te horen waren (vooral in de wc, volgens Willeke)Ze hoorden regelmatig gesprekken van beneden, het terugdraaien van geluidsbanden, muziek etc.

Het word Nooit uitgezonden als de passagiers met hun neusjes tegen de ruiten gedrukt staanals er "bekende nederlanders" op bezoek komen,{ beneden bij de regie} en dat de passagiers dan uitgebreid gaan wuiven.

(ook Sylvana met kids waren in de ZOO op bezoek, Sylvana wilde wel dat de kids een kijkje namen in de bus, maar haar kinderen vonden dat eng, en hadden tegen 1 van de passagiers gezegd dat ze de bus niet leuk vonden omdat ze elke dag al moesten kijken)

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 22 Maart 2000).]

pi_253720
De ruzie van es en sekie tijdens werk in pieter-buren.

De striptease van SJEK.

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_253721
(tijdje terug alweer)

Het feit dat tijdens het stripJobbelen , wel werd uitgezonden dat antoinet een beetje tegenstribbelde bij het broekje uitdoen(terwijl job toen het hoogste woord had , met uitspraken als "dat is laf" en "dan had je er niet aan moeten beginnen" enz.).
Terwijl niet werd uitgezonden dat job verloren had en toen zijn broek zelf niet wou uitdoen (en ook niet uitdeed).

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_253722
De vlucht uit Alkmaar
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_253723
quote:
op 03-22-2000 om 09:49 PM schreef PC eend het volgende:
(tijdje terug alweer)

Het feit dat tijdens het stripJobbelen , wel werd uitgezonden dat antoinet een beetje tegenstribbelde bij het broekje uitdoen(terwijl job toen het hoogste woord had , met uitspraken als "dat is laf" en "dan had je er niet aan moeten beginnen" enz.).
Terwijl niet werd uitgezonden dat job verloren had en toen zijn broek zelf niet wou uitdoen (en ook niet uitdeed).



Jawel, da's wel uitgezonden.

Have fun!
pi_253724
Slechts het eerste deel, Minnie. Niet het deel waarin Job voor schut stond omdat hij zijn broek niet durfde uit te trekken terwijl anto haar slipje al uit had.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  maandag 3 april 2000 @ 14:06:00 #11
2018 PC eend
relativist
pi_253725
De scheldpartij tussen job en azziz(vlak na seki's vertrek).

stond daar geen geel op ???

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')