abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_253572
Huy..

Wie heeft er wat lekkere foto's van de ongelofelijk geile Esmeralde voor mij????

pi_253573

Leef je uit. Wel je handen wassen als je klaar bent

Van alles is weer waardeloos

pi_253574
lol

ik bedoel echte foto's.. gewoon.. shots van tv ofzo waar ze ff lekker met d'r kont naar de camera staat

pi_253575
probeer dit eens. Even op foto's klikken.
Je moet wel flash hebben.
Van alles is weer waardeloos

pi_253576
quote:
op 03-19-2000 om 12:54 AM schreef Juffrouw Jannie het volgende:

Leef je uit. Wel je handen wassen als je klaar bent


Whoehahahahahihihihihihahahahohohohhhaha
Je hebt deze al eens eerder gepost, maar toen bewogen ze niet. Kostulluk!

  zondag 19 maart 2000 @ 13:16:00 #6
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_253577
quote:
op 03-19-2000 om 02:30 AM schreef Brok het volgende:
Whoehahahahahihihihihihahahahohohohhhaha
Je hebt deze al eens eerder gepost, maar toen bewogen ze ook. Kostulluk!



Whoehahahahahihihihihihahahahohohohhhaha

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_253578
Esmeralda, zit die ook niet in de bus? goh ietwat ondergesneewd geloof ik, maar nog niet vergeten toch?
Wanneer slaat ze haar slag bij bullent? Het is overduidelijk aan haar gedrag af te lezen dat ze wat meer affectie heeft voor die kerel dan voor de anderen...

Is het overigens iemand opgevallen dat zij degene is gewwest die er indirect voor gezorgd heeft dat niet aziz maar willeke werd weggestemd? Zij heeft het prima gecamoufleerd door heel sneaky haar stem te geven aan Jop zodat Aziz een stem tekort kwam en het zodoende gered heeft...
erg slim hoor Esmeralda...

gratis en voor niet
pi_253579
Knap en bewonderenswaardig hoor van esmeralda, zomaar conflicten durven uit te praten, de dood in de ogen kijkend...
Leuk was het moment dat Esmeralda op een gegeven moment seki Lieverde noemde, en seki dat onmiddellijk afstrafte. Terwijl Seki constant gebruik maakt van dit soort intimiderende woorden, niet alleen in het gesprek met Esmeralda, maar ook met Iwan (Pretty boy)
wat een zielige vertoning.
gratis en voor niet
pi_253580

quote: Van TomBombadil - 21 Maart 2000 @ 22:04.
Knap en bewonderenswaardig hoor van esmeralda, zomaar conflicten durven uit te praten, de dood in de ogen kijkend...

Man, daar werd ik thuis op de bank nog bang van, kan je nagaan hoe intimiderend dat
moet zijn als hij pal voor je neus staat, maar ze had 'r toch maar mooi maling aan
en ging de confrontatie aan, (wat overigens ook geldt voor pretty boy Iwan) dat hij dat dan niet aan kan en laf wegloopt is zijn
probleem, zij heeft in elk geval laten zien dat ze niet alleen maar kan flirten en
bij iedereen om z'n nek kan gaan hangen en zeker niet ondergesneeuwd is

  dinsdag 21 maart 2000 @ 22:57:00 #10
2705 cynix
is verdwaald
pi_253581
Ja, Es gaat het helemaal maken deze zomer!
Haar playboy-honorarium stijgt ook weer, iets waar de hengsten (ik ook) weer blij mee zullen zijn.
  woensdag 22 maart 2000 @ 10:48:00 #11
1540 Leonie
Voor jou van mij
pi_253582
Er kwam zowaar eens wat verhelderends uit dat mooie bekkie van Essie.
En goh, best wel een afgang hoor, dat Seki de confrontatie niet aanwilde met Esmeralda,
de SCHEINHEIL!! Iedereen moet alles recht "in z'n gezicht zeggen"en probeert iemand dat, dan staat hij nog te dreigen. Ik had niet verwacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar : Go Essie!!
Don't touch the computer, don't ever touch the computer!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')