abonnement Unibet Coolblue
pi_76171227
quote:
Op maandag 28 december 2009 17:44 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Nee, wel 19 december Mijn neef was wel daar
Is je neef een hakkert
U MAD?
pi_76174211
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 10:11 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Is je neef een hakkert
Nee
pi_76175529
Ik heb daar flink lopen bouncen op Jordan&Baker
U MAD?
  dinsdag 5 januari 2010 @ 21:47:28 #104
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_76458350
quote:
Gemeente Roermond heeft een nieuw gezicht

De gemeente Roermond heeft een nieuwe huisstijl en daarmee een nieuw gezicht. Graphics Etc. uit Roermond heeft het 20 jaar oude logo gerestyled en daarmee aangepast aan de huidige tijd. Het logo is gepresenteerd tijdens de nieuwjaarsreceptie op dinsdag 5 januari.

NIEUW LOGO!!!

Roermond is een stad vol groei, die in de kern herkenbaar is gebleven. Een open stad, waarin door het gemeentebestuur modern (snel) en open wordt gecommuniceerd. Het nieuwe logo is gebaseerd op thema’s uit het verleden, die tot uiting komen in het stadswapen van Roermond. Afgeleid van het stadswapen van Roermond vormen het kroonelement, leeuw en lelie een gestileerde weergave van het wapenschild. Door de combinatie van de hedendaagse vormgeving met de verwijzing naar het historische karakter van de stad Roermond, brengt het nieuwe logo de tweeledige boodschap van de gemeente Roermond extra goed naar voren:

Respect voor het verleden en gericht op vernieuwing.

Geleidelijke overgang

De invoering van de nieuwe huisstijl is een proces dat nog enige tijd in beslag gaat nemen. Omdat het in één keer overzetten van alle uitingen van de gemeente Roermond een te groot kostenplaatje met zich meebrengt, is ervoor gekozen om bij de invoering van de nieuwe huisstijl een overgangsperiode in acht te nemen. Zo gaan de website, de emailhandtekening, de gemeentepagina en het basis correspondentiepakket vanaf 5 januari de nieuwe huisstijl dragen, maar worden zaken als bijvoorbeeld wagenbelettering en bewegwijzeringsborden pas in een later stadium aangepast op de nieuwe huisstijl.

http://www.roermond.nl/index58093.htm

....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  dinsdag 5 januari 2010 @ 23:17:21 #105
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_76463221
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 21:47 schreef Tism het volgende:

[..]
Hoop marketinggeblaat en ik vind het nog steeds een beetje oubollig logo
Don't let my username fool you...
pi_76470209
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 23:17 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Hoop marketinggeblaat en ik vind het nog steeds een beetje oubollig logo
Het is lelijker geworden
pi_76470231
Hadden ze een prijsvraag uitgeschreven bij Roncalli voor het ontwerp van het logo of wat ?
U MAD?
  donderdag 7 januari 2010 @ 01:23:38 #108
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_76509957
quote:
Stijgende lijn inwoneraantal Roermond zet fors door

Roermond laat de laatste jaren een bevolkingstoename zien, daar waar in veel andere Limburgse gemeenten het aantal inwoners juist daalt. Met name in het afgelopen jaar is de bevolkingsgroei in Roermond bijna verdubbeld ten aanzien van het jaar ervoor (0,9% ten opzichte van 0,5%). Roermond telde op 1 januari 2010 55.220 inwoners. Dat is een toename van 489 mensen ten opzichte van 2009.

In onderstaande grafiek is de toe- & afname van het inwoneraantal van Roermond in de afgelopen 3 jaar in procenten in beeld gebracht. Een vergelijking met de jaren daarvoor is moeilijk te maken omdat de herindeling (Swalmen en Roermond werden per 1 januari 2007 samengevoegd) een vertekend beeld zou geven. Wel was in Roermond in de eerste helft van het eerste decennium van deze eeuw nog sprake van krimp in de groei en in 2004 zelfs van een bevolkingsafname. In de tweede helft zet de groei echter in.



Ook op het gebied van de werkloosheid steken de cijfers in Roermond positief af tegenover het provinciaal en landelijk gemiddelde. Zo steeg de werkloosheid in Roermond in het afgelopen jaar met slechts 3%, tegenover een stijging van 17% op provinciaal niveau en maar liefst 22% op landelijk niveau. Daarmee kent Roermond over een jaar genomen de geringste werkloosheidsstijging van alle gemeenten in Limburg. Aan het einde van 2009 was zelfs een daling van de werkloosheid in Roermond waar te nemen (2%), daar waar deze provinciaal met 1% en landelijk met 2% steeg.

Eind november 2009 was de jeugdwerkloosheid in Roermond met 23 personen gedaald ten opzichte van een maand eerder en kwam het aantal uit op 216 personen. Eind augustus, aan het einde van de schoolvakanties, bedroeg het aantal werkloze jongeren onder de 27 jaar nog 273 personen. In de meeste Limburgse gemeenten steeg de jeugdwerkloosheid juist aan het einde van het afgelopen jaar.

Op 1 januari 2010 telde Roermond 2279 werkzoekenden. Op diezelfde datum in 2009 waren dat nog 2332 personen en op 1 januari 2008 stonden 2566 werkzoekenden geregistreerd. Daarmee is het werkloosheidspercentage in Roermond vanaf 2008 gedaald van 10,5% naar 9,2% op dit moment.

De verklaring van de stijgende lijn van het inwoneraantal en de ‘positieve’ cijfers op het gebied van de werkloosheid kan o.a. worden gezocht in het gunstige vestigingsklimaat en de goede woon-, werk- en recreatiemogelijkheden in Roermond. Zo is in de afgelopen jaren veel nieuwbouw gepleegd en is ook de diversiteit in het woningaanbod toegenomen, o.a. door de aanleg van Oolderveste en de bouw van appartementencomplex De Stadhouder (Kazerneplein) en Casimir (Venloseweg). Ook heeft uitbreiding van bedrijventerreinen plaatsgevonden zoals het Retailpark, het Outdoorcenter en de Huis- en Tuinboulevard. Recentelijk is men begonnen met de aanleg van de Stadsrandzone-Zuid. Niet voor niets behaalde de Midden-Limburgse bisschopsstad afgelopen najaar de titel ‘Beste Binnenstad van Nederland 2009-2011’ in de categorie middelgrote steden. De slogan ‘Roermond, that’s all you need’ is hier dan ook op zijn plaats.

http://www.roermond.nl/index58096.htm
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  donderdag 7 januari 2010 @ 07:44:49 #109
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_76511483
quote:
De slogan ‘Roermond, that’s all you need’ is hier dan ook op zijn plaats.
Don't let my username fool you...
  donderdag 7 januari 2010 @ 20:34:15 #110
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_76536778
Ik heb een vraagje voor de mensen die er verstand van hebben, en die zitten hier volgens mij wel, namelijk...

Waar hebben jullie je pc gekocht/samengsteld, dat wil ik graag weten omdat ik een nieuwe moet hebben, en zijn jullie er tevreden over, of wat kunnen jullie mij aanraden?!..

Ik ben al wezen kijken bij;

Paradigit, die hadden deze staan, maar dat was een showmodel en die hadden ze niet meer op voorraad, dat hield me tegen om hem mee te nemen..

Bij De MediaMarkt hadden ze alleen maar Intels (.. ) en die wil ik niet, ik moet AMD hebben..

EuroComputers en dat zaakje op de Kapellerlaan waren gesloten, maar daar ga ik morgen nog eens ff kijken..

Bij C.O.R. ben ik niet geweest, die is wel handig voor eventuele onderdelen voor zover ik weet..

Liefst stel ik zo'n ding natuurlijk zelf samen, maar dat duurt me te lang op dit moment, ik moet morgen namelijk al een (hele goede) nieuwe hebben..

Roept u maar!!!..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  donderdag 7 januari 2010 @ 22:47:55 #111
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_76543874
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:34 schreef Tism het volgende:
Ik heb een vraagje voor de mensen die er verstand van hebben, en die zitten hier volgens mij wel, namelijk...

Waar hebben jullie je pc gekocht/samengsteld, dat wil ik graag weten omdat ik een nieuwe moet hebben, en zijn jullie er tevreden over, of wat kunnen jullie mij aanraden?!..

Ik ben al wezen kijken bij;

Paradigit, die hadden deze staan, maar dat was een showmodel en die hadden ze niet meer op voorraad, dat hield me tegen om hem mee te nemen..
Nadat ik van iemand die er heeft gewerkt heb gehoord hoe ze bij Paradigit in Roermond met hun spullen omgaan in het magazijn is dat een verstandige keuze geweest om niet het showmodel te nemen
quote:
Bij De MediaMarkt hadden ze alleen maar Intels (.. ) en die wil ik niet, ik moet AMD hebben..
Verstandig MediaMarkt is ook nogal duur wat dat betreft.
quote:
EuroComputers en dat zaakje op de Kapellerlaan waren gesloten, maar daar ga ik morgen nog eens ff kijken..
Kutzaak! Klantvriendelijkheid vind ik daar heel ver te zoeken... Ik kom er niet meer in elk geval.
quote:
Bij C.O.R. ben ik niet geweest, die is wel handig voor eventuele onderdelen voor zover ik weet..
Daar ben ik dus nog nooit geweest, maar jij had er een goede ervaring mee?
quote:
Liefst stel ik zo'n ding natuurlijk zelf samen, maar dat duurt me te lang op dit moment, ik moet morgen namelijk al een (hele goede) nieuwe hebben..

Roept u maar!!!..
Mijn computer komt eigenlijk voor het grootste gedeelte van www.gistron.com af, gewoon wat onderdelen bij elkaar en dan zelf in elkaar schroeven...
Don't let my username fool you...
pi_76566991
Mijn laptop komt van de mediamarkt. Als ik nu een PC zal samenstellen zal dat gebeuren via www.Alternate.nl gewoonweg omdat het goedkoop is en ze de meeste onderdelen hebben
pi_76567244
Mijn PC komt van paradigit.
Goede service daar, dat zeker.
U MAD?
pi_76567531
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 22:47 schreef Metalfreak het volgende:


[..]

Kutzaak! Klantvriendelijkheid vind ik daar heel ver te zoeken... Ik kom er niet meer in elk geval.
[..]


Mijn computer komt eigenlijk voor het grootste gedeelte van www.gistron.com af, gewoon wat onderdelen bij elkaar en dan zelf in elkaar schroeven...
Klantvriendelijkheid is daar ver te zoeken, het is een eenmanszaak met weinig werknemers. Eentje doet de hele dag reparatie, de ander is bezig met orders aannemen. Logisch dat de klantvriendelijkheid dan ver te zoeken is.

Aan ESD doen ze vrij weinig, net als ik vinden zij het onzin gewoonweg omdat ik nog nooit iets kapot heb gemaakt met statische elektriciteit.

Ze hebben ook gistron als leverancier, vaker zijn ze nog zelf goedkoper dan Gistron met sommige producten.
pi_76567627
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:56 schreef de_boswachter het volgende:
Mijn PC komt van paradigit.
Goede service daar, dat zeker.
Het hoofdkantoor werkt in ieder geval in een ESD veilige omgeving, service weet ik zelf niets van maar ze zijn wel streng met werknemers.

Dat ze in Roermond zo omgaan met de spullen weten ze blijkbaar niet maar dat zal wel snel gaan gebeuren
pi_76571248
En anders meppen we er gewoon op los!
Beetje de Remunsje mentaliteit gebruiken daar.
U MAD?
pi_76571394
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:40 schreef de_boswachter het volgende:
En anders meppen we er gewoon op los!
Beetje de Remunsje mentaliteit gebruiken daar.
Ik zie het al voor me.

Kan ik deze PC zien als ie aan staat? Nee maar we hebben wel een soortgelijke als showmodel.

*Klant loopt naar showmodel.

Hey hier zit een betere processor in, godverdomme wil je mij besodemieteren ofzo.

*Begint wild om zich heen te slaan
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:57:17 #118
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_76576198
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:40 schreef de_boswachter het volgende:
En anders meppen we er gewoon op los!
Beetje de Remunsje mentaliteit gebruiken daar.
Dat heeft deze frustie dus met z'n oude pc gedaan, morgen komt de nieuwe..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 20:33:08 #119
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_76577745
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:03 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Klantvriendelijkheid is daar ver te zoeken, het is een eenmanszaak met weinig werknemers. Eentje doet de hele dag reparatie, de ander is bezig met orders aannemen. Logisch dat de klantvriendelijkheid dan ver te zoeken is.
Een eenmanszaak met weinig werknemers is geen eenmanszaak meer... En juist als klein bedrijfje moet je klantvriendelijk zijn, maar dat zijn ze daar echt niet. Heb zelf in een computerzaak gewerkt dus weet wel wat het is om klantvriendelijk te moeten zijn op dit gebied. Klanten helpen terwijl je uit een dropjespot staat te graaien is dat overduidelijk niet.
quote:
Aan ESD doen ze vrij weinig, net als ik vinden zij het onzin gewoonweg omdat ik nog nooit iets kapot heb gemaakt met statische elektriciteit.
En dat is relevant omdat
(overigens doen wij dat op de TD ook niet)
quote:
Ze hebben ook gistron als leverancier, vaker zijn ze nog zelf goedkoper dan Gistron met sommige producten.
Fijn voor ze, heb ze nog niet op iets goedkopers kunnen betrappen. Ik kom er in elk geval nooit meer
Don't let my username fool you...
  vrijdag 8 januari 2010 @ 20:35:31 #120
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_76577846
En nu voorbereiden op de sneeuwstorm van morgen!
Tics van je petten.
pi_76583991
Ben benieuwd.
U MAD?
  zaterdag 9 januari 2010 @ 16:12:55 #122
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_76602243
quote:
Designer Outlet Roermond eerder dicht door slecht weer

Het Designer Outlet Center in Roermond is dicht door het slechte weer. De directie van het winkelcentrum besliste om zaterdagmiddag om twee uur te sluiten omdat het te gevaarlijk was. Door de hevige sneeuwval was het onmogelijk om het Outlet Center en de grote parkeerplaats sneeuwvrij te maken. Bovendien waren er door het winterweer al veel minder bezoekers dan op een normale zaterdag. Het is de eerste keer dat het Outlet Center sluit vanwege slecht weer.
bron: l1.nl

Laat ik nu net iemand kennen die dit weekend een DOC arrangement (ja het bestaat ) geboekt heeft bij de Oranjerie
Net efkes anges
  zaterdag 9 januari 2010 @ 16:37:27 #123
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_76602975
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 16:12 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

bron: l1.nl

Laat ik nu net iemand kennen die dit weekend een DOC arrangement (ja het bestaat ) geboekt heeft bij de Oranjerie
Wat houdt dat in?
Maar sowieso zie ik dat het verrekte rustig is overal op de weg, ook bij de Jan Linders hier tegenover zie ik veel minder activiteit dan een gemiddelde zaterdag.


Ow by the way, die foto die jij gisteren van mij hebt gemaakt, is die ook ergens terug te vinden?
Don't let my username fool you...
  zaterdag 9 januari 2010 @ 16:58:48 #124
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_76603668
quote:
Designer Outlet Arrangement
Bij het Designer Outlet Roermond vindt u een breed assortiment aan merkartikelen voor uzelf en voor uw huis. Van designmode tot schoenen, accessoires, sieraden en cosmetica. Van sportartikelen en huishoudelijke artikelen tot woonaccessoires en cadeau-ideeën – en altijd voor de beste prijs. En na zo’n dag shoppen kunt u relaxen in TheaterHotel De Oranjerie.

Ontvangst met koffie/thee & Limburgse vlaai in TheaterHotel De Oranjerie
1x overnachting in superior kamer incl. ontbijt
1x luxe 3-gangen diner in Brasserie L`Orange
Gratis gebruik van sauna en fitness
Tegoedbon voor 16 minuten zonnebank
Gratis parkeren bij De Oranjerie en bij het Designer Outlet Centre
Gratis kortingsdagpas voor extra korting in het Designer Outlet Centre
Tegoedbon voor kopje koffie in het Outlet
Prijs: ¤ 80,00 p.p.* Het hele jaar boekbaar

Deze foto:
Net efkes anges
  zaterdag 9 januari 2010 @ 17:02:24 #125
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_76603817
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 16:58 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

Deze foto: [ afbeelding ]
Ik ontken alles
Don't let my username fool you...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')