abonnement Unibet Coolblue
pi_75525826
Het is nog wat vroeg voor de Giro van 2012, maar n.a.v. dit bericht:
quote:
Washington maakt steeds meer kans op Giro-start

De kans dat de Ronde van Italië in 2012 in de Verenigde Staten van start gaat, is weer wat groter geworden. Dat blijkt uit de woorden van Giro-organisator Angelo Zomegnan. Hij sprak met Adrian Fenty, de burgemeester van Washington.

"Ik kan nu nog niet zeggen dat het 100 procent zeker is dat Amerika de start organiseert, maar het is zeer waarschijnlijk. We zullen de komende weken hard aan het dossier werken", zegt Zomegnan.

Burgemeester Adrian Fenty nam de roze leiderstrui in ontvangst. "Het zou het grootste sportieve spektakel zijn dat ooit in onze stad heeft plaatsgevonden", zegt Fenty, wiens oma geboren is in Italië.

De burgemeester geeft toe dat er nog niets officieel is, maar een advocaat (die zich ook met de zaak bezighoudt) heeft gezegd dat er een voorlopig akkoord is om de proloog en de eerste rit van de Giro in de Amerikaanse hoofdstad te houden.

Ook volgend jaar gaat de Giro al in het buitenland van start. Amsterdam organiseert de start van de Ronde van Italië.
http://www.sporza.be/cm/s(...)1211_Giro_Washington

Zijn ze nu helemaal gek geworden Uitstapjes naar Nederland en België slaan eigenlijk al nergens op (maar zijn voor ons natuurlijk wel leuk ), maar die zijn qua transfer tenminste nog behapbaar.
Washington-Italië is toch een uurtje of 8 vliegen, denk ik zo. En dan zit je nog met een leuk tijdsverschil.
Als ik renner was, zou ik daar niet snel aan beginnen.
in a crowd you lose humanity
  vrijdag 11 december 2009 @ 18:43:28 #2
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_75526060
Als dat zo is, dan wil ik daar bij zijn...

Dat wordt dus sparen.
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
pi_75529258
2012
pi_75530037
Leuk voor dat handjevol Amerikanen dat zich voor wielrennen interesseert. Als de heren profwielrenners zichzelf serieus willen nemen dan laten ze deze onzin niet doorgaan.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_75531240
Uitstapjes naar Nederland zijn nog tot daar aan toe, maar dit gaat wel erg ver. Letterlijk en figuurlijk.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')