abonnement Unibet Coolblue
  PR/Manusje van alles vrijdag 11 december 2009 @ 14:11:40 #1
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_75516695

Lowepro, bekend om haar zeer duurzame, betrouwbare en innovatieve cameratassen is al sinds 1967 het meest toonaangevende merk als het gaat om draagoplossingen voor foto- en videocamera’s.

Eén van de vele innovaties die door Lowepro is geïntroduceerd is de Slingshot, een rug- en schoudertas in één, bekend en geliefd om zijn toegankelijkheid en hanteerbaarheid. Ook ontwikkelde Lowepro de in de tassen geïntegreerde All Weather-hoes, voor bescherming tegen heftige regenbuien, stof en zand. De verstelbare, zachte schottenstructuur in het interieur van de tassen is al in 1972 als eerste door Lowepro bedacht. Ook viert de cameratas, speciaal ontworpen voor digitale apparatuur dit jaar zijn 10de verjaardag, want in 1999 was Lowepro de eerste fabrikant die de digitale trend in de armen sloot en de D-res-serie op de markt bracht. Iedereen kent wel een vriend, familielid of collega met een Lowepro cameratas, want: zeer gewaardeerd bij zowel de fotohobbyist als de fotoprofessional. Hoewel vele merken hebben geprobeerd de tassen van Lowepro na te maken, blijven de originele tassen al meer dan 40 jaar betrouwbaar. Lowepro is dan ook ´The Trusted Original´.

Lowepro cameratassen zijn producten met een verhaal. Materiaalsoort, functies, capaciteit en draagmogelijkheden; allemaal zaken die je als veeleisend fotograaf graag duidelijk vooraf bekijkt en vergelijkt. Speciaal om die reden wordt er op www.lowepromotie.nl iedere maand een tas gepresenteerd en in de picture gezet. Deze tas vind je ook terug op het speciale presentatiedisplay bij de vele Lowepro promotiedealers door het hele land. De ene maand is dat een camera en laptoptas in één, de volgende maand, zoals nu in december, een ruime cameraschoudertas.

Iedere maand is het weer een pittige keuze om uit het assortiment van zo’n 160 Lowepro-tassen de nieuwe tas van de maand te kiezen. Daarom wil Lowepro de hulp van de leden van FOK! inschakelen! In samenwerking met Lowepro willen wij van jou graag weten welke tas jij graag ziet verschijnen als de tas van de maand op Lowepromtion.nl! Stem nu op één van de drie onderstaande tassen en maak bovendien kans om deze tas van je keuze te winnen!

Onder de deelnemers verloten we sowieso een Lowepro Slingshot 100 AW, Lowepro Fastpack 200 en Lowepro Flipside 200. Deze tassen hebben ieder hun unieke eigenschappen, maar komen qua capaciteit ongeveer overeen. Iedere tas geeft namelijk ten minste ruimte aan een DSLR-camera met aangekoppeld compact zoomobjectief, twee compacte extra lenzen, een flitser en accessoires.

De Slingshot 100 AW biedt de snelste manier om je apparatuur te pakken, je draait de tas in één beweging gemakkelijk van je rug naar je borst, waar je via de zijopening direct toegang tot je camera hebt. Dat dit een snelle tas is komt ook ten uiting in het gestroomlijnde uiterlijk van de Slingshot 100 AW.

Slingshot 100 AW

De Fastpack 200 is een rugtas met een gepolsterde onderzijde. Dit beschermt de tas extra tegen vocht en zand. Over het cameravak wordt een extra flap gesloten als extra beveiliging voor de apparatuur. Via de zijingang kom je toch altijd gemakkelijk bij je camera en in het bovenvak kun je heel wat alledaagse gebruiksspullen kwijt.

Fastpack 200

De Flipside 200 biedt van deze drie modellen de meeste ruimte voor de camera apparatuur en toebehoren. Voor extra zekerheid heeft de Flipside 200 een bescheiden, smalle maar toch zeer stevige heupriem en borstriem. Een statief wordt gemakkelijk vervoerd middels het draagsysteem op de tas.

Flipside 200

Onder alle deelnemers worden tevens 10 Lowepro Altus10-tasjes voor digitale compactcamera’s verloot. Deze compacte buidel heeft alle Lowepro-voordelen en komt in ieder huishouden van pas.

Altus 10

Alle modellen zijn gemaakt van waterafstotend nylon, zijn zeer licht van gewicht en verkrijgbaar in meerdere kleuren.

Kies de tas die volgens jou vanaf 1 januari tas van de maand moet worden op http://www.lowepromotie.nl/ en ding mee naar deze mooie prijzen. De tas met de meeste stemmen verschijnt in januari daadwerkelijk met 10% korting op de site.

Je kan meedoen door in dit topic je keuze te posten. Dit doe je door één van de bovenstaande tassen te kiezen welke volgens jou tas van de maaand moet worden! Uiteraard geef je een motivatie bij de door jou gekozen tas. Uit de inzendingen loten we dan de winnaars voor elke tas en nog eens 10 mensen die een Altus 10 krijgen! Moedoen kan tot woensdag 30 december!

Bovendien is op http://www.lowepromotie.nl/ maandelijks een kortingscoupon te downloaden, waarmee je direct 10% extra kassakorting krijgt bij aanschaf van de gepresenteerde tas bij een van de deelnemende dealers. Dat zijn dus gemakkelijk verdiende euro’s!

Kies de tas die volgens jou vanaf 1 januari tas van de maand moet worden op www.lowepromotie.nl en ding mee naar deze mooie prijzen. De tas met de meeste stemmen verschijnt in januari daadwerkelijk met 10% korting op de site.

[ Bericht 14% gewijzigd door Surveillance-Fiets op 11-12-2009 17:00:23 ]
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_75523177
Dry Zone Rover vind ik wel mooi. Voor op de motor mee.
  vrijdag 11 december 2009 @ 17:04:51 #3
151958 EGM
Created with madness
pi_75523191
Fastpack 200

De keuze is op dit model gevallen omdat het 1) De meest mooie tas van de 3 is 2) Hij extra bescherming bied tegen vocht en zand, zeker voor een fotograaf die graag buiten fotografeert in de natuur.

Verder heb ik namelijk geen ervaring met deze producten.

EGM out
Designed by a straightjacket
EGM - Moderator Frontpage
pi_75523265
De Fastpack 200 lijkt me wel handig als all-around rugtas. Vooral handig op vakantie ofzo, dan kunnen er ook nog andere spullen in dan alleen die v/d camera..
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
  vrijdag 11 december 2009 @ 17:08:00 #5
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_75523294
Flipside 200.
de slingshot 100 AW is een oude bekende en goed lopende tas en behoeft geen actie (al is hij wel wat klein tenopzichte van vergelijkbare tassen).
Zelfde geldt voor de fastpack 200. Goedlopende tas.
De Flipside is de enigste in deze reeks die ook een statief kan meedragen en zijn achteringang is uniek. Voor stadsmensen een geweldige tas, aangezien de diefstalgevoeligheid hierbij erg laag is. Men kan niet bij de camera zonder de tas af te doen. Deze mag zeker eens extra onder de aandacht.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_75523309
Slingshot 100 AW

Zeer mooie tas handig mee te nemen
pi_75523314
De Fastpack 200 is mijn inziens een tas die veel mogelijkheden bied qua opbergruimte en gebruiksgemak. Mijn keuze gaat dus ook uit naar deze tas.
pi_75523448
Slingshot 100 AW

De tas is snel en veilig in gebruik; je draait hem zo naar voren om je ding te pakken en als je wilt gaan fotograveren hoef je je tas niet onbeheerd te laten staan.

Groet Camel
  vrijdag 11 december 2009 @ 17:13:44 #9
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_75523456
Slingshot 100 AW

Ideale tas voor camera en meerdere zaken!
Ik zie veel praktisch nut in deze tas. Camera zit goed beschermd, maar kan via de zijkant gemakkelijk worden gepakt. Bij lange trektochten op vakantie of in de weekenden kunnen overige zaken gemakkelijk veilig worden meegenomen. Te denken valt aan zaken als extra kleding, proviand, kaartmateriaal en overige.

Draagcomfort lijkt me super, met een goede borstband!
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_75523492
De flipside 200 heeft voor mij met afstand de voorkeur, vooral door de ingenieuze "achteringang" die het voor eventuele grijpgrage handjes erg lastig maakt om er met je apparatuur vandoor te gaan. Dit is voor mij erg handig, omdat ik vooral onderweg, en in de stad de meeste foto's maak, en dan niet continue achterom wil kijken of er niet een rits open staat... Daarbij komt nog de mogelijkheid om een (klein) statief mee te nemen. Ontwerptechnisch gezien is het ook nog een erg strak modelletje.

M
Calvin and Hobbes:
This one's tricky. You have to use imaginary numbers, like eleventeen...
Foto's:
http://www.flickr.com/photos/toondevries/
pi_75523543
Fastpack 200

- Extra bescherming tegen vocht en zand
- Snelle toegang tot de camera via de zijkant, maar toch een extra bescherming in de vorm van de flap.
- Rugzak, dus bij veel apparatuur 'aan boord' comfortabeler dan alles over 1 schouder bij langere tripjes
- Apart toegankelijke extra ruimte voor eventuele niet-fotospullen
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_75523590
De Fastpack 200 is mijn eerste keuze omdat deze de voordelen heeft van een zij-ingang en de extra bescherming tegen zand en vocht vind ik erg belangrijk omdat wij vaak buiten fotograferen. De flap beschermd tegen grijpgrage handjes ook een pre.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  FOK!fotograaf vrijdag 11 december 2009 @ 17:22:18 #13
151126 angel008
pi_75523684
ook voor mij zou het de Fastpack 200 zijn.

veel ruimte voor spullen apparte ingangen voor niet fotospullen (tja soms dan heb ik niet mn camera nodig)

toegang tot de camera zonder dat hele ding open te maken is ook een dikke plus (tegen de tijd dat je je tas openhebt heb je het moment al gemist)
pi_75523713
Slingshot 100 AW ziet er goed uit, vind het zelf altijd vervelend dat ik veel moeite moet doen om mijn camera te pakken, maar met zo'n tas gaat dat wel wat sneller lijkt me.
  vrijdag 11 december 2009 @ 17:24:06 #15
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_75523733
Slingshot 100 AW zou mijn keuze zijn!
Superhandig dat je de tas gewoon snel naar voren kan halen ipv dat je hem neer moet zetten om je spullen eruit te kunnen pakken, vooral als je graag al wandelend actiefoto's maakt
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_75523749
Altus 10 klein maar fijn
pi_75523803
De Flipside 200, want ik heb al een Slingshot maar mis nu ik meer en zwaardere apparatuur heb toch wel de tweede schouderband. Tevens mis ik de mogelijkheid om mijn monopod of statief mee te nemen op de Slingshot en dat heeft de Flipside ook. Daarnaast heeft ie ook nog eens de meeste ruimte !
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 11 december 2009 @ 17:28:26 #18
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_75523856
Aangezien een rugzak me helemaal niet handig lijkt als je je spullen wil pakken, prefereer ik van deze modellen de Slingshot 100 AW. Bij deze kun je tenminste handig bij je spullen. Maar eerlijk gezegd lijkt iets als de Lowepro Nova 190 AW (vond ik op de site ) me het handigst.
pi_75523953
de Fastpack 200. De ruimte om genoeg mee te kunnen nemen, het draagcomfort van 2 banden als je in de natuur wil fotograferen en ook de bescherming als je daar de tas op een niet perfect schone ondergrond even neerzet.
Gimme all ur shinies and chocolatecake
  FOK!fotograaf vrijdag 11 december 2009 @ 17:32:18 #20
18921 freud
Who's John Galt?
pi_75523979
Flipside 200 heeft mijn voorkeur. Lekker smal, dus ook als het drukker wordt, kan je nog goed rondlopen.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  vrijdag 11 december 2009 @ 17:34:36 #21
35739 clevy
Captain Obvious to the rescue
pi_75524040
Slingshot 100 AW
erg praktisch voor korte shoots en/of lange afstanden.
I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
pi_75524087
Flipside 200, ik heb zelf de flipside 300 en ben daar zeer tevreden over. alleen statief mogelijkheid leek me erg handig maar is meer gemaakt voor kleine statiefjes.

(tevens wel duidelijk dat de voorkeur van Surveillance-Fiets ook uitgaat naar de flipside 200. zie Frontpage post )
  vrijdag 11 december 2009 @ 17:37:10 #23
92279 N.icka
Windforce 11
pi_75524108
De fastpack 200
Omdat ik geen geld heb om er zelf 1 te kopen
pi_75524187
Slingshot 100 AW, aangezien dit gewoon ideaal is. Je draait aan de band en je hebt zo al je spullen. Superhandig en praktisch, ipv eerst tas neerzetten en je spullen pakken bijvoorbeeld. En je hebt nog genoeg plek voor andere dingen.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_75524195
Flipside 200. Prachtige tas, mooie vormgeving en goed indeling!!
pi_75524198
De Fastpack 200. Ik heb momenteel een kleine tas, waarbij ik geen extra objectief kan meenemen. Ik zoek een nieuwe/extra tas waarbij ik extra dingen mee kan nemen. Bovendien is deze tas handig omdat je snel bij eventuele dagelijkse dingetjes (water e.d.) kan. Handige tas!
pi_75524203
Wat mij betreft wordt de Flipside 200 de tas van de maand. Vooral het meedragen van een statief vind ik een groot pluspunt. Ik vind het nooit zo fijn om in de kou met een nog kouder statief in de hand te lopen als ik geen handschoenen bij me heb, dus deze kan ik dan prima kwijt middels het draagsysteem op deze tas. En doordat deze tas de meeste ruimte biedt, kan ik de handschoenen ook in de tas kwijt als het weer wat warmer wordt.

Daarnaast zijn natuurlijk de heup- en borstriem een pluspunt, dit zorgt er voor dat ik langer met de tas op de rug rond kan wandelen zonder last van mijn rug te krijgen.

Kortom: wat mij betreft is de Flipside 200 de mooiste en meest praktische van de drie!
Voor wat foto's, kijk hier
pi_75524370
De Fastpack 200, voor mij is het belangrijkste dat mijn apparatuur veilig en droog in een tas zit en makkelijk bereikbaar is voor als je ineens een mooi plaatje wilt schieten. Deze tas kan je met een gerust hard op de grond zetten zonder bang te hoeven zijn dat vocht en zand erin komt via de onderkant. Daarnaast lijkt hij me makkelijk te dragen en kan je er genoeg in kwijt.
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_75524386
hebben we op school
ik ben niet goed met kompjoeter!
pi_75524532
Ik ga voor de Flipside 200 vanwege het design, draagcomfort (heup- en borstriem) en het is handig om je statief zo gemakkelijk mee te nemen!
pi_75524583
Slingshot 100 AW, het snelheidsvoordeel lijkt me heel erg handig
pi_75524722
Slingshot 100 AW
Zeer handige, niet al te grote tas. Het grootste voordeel is dat je snel bij je camera kan zonder dat je de tas van je rug hoeft te halen.
pi_75524724
Slingshot 100 AW
Mooie rugzak! makkelijk omdat je em over 1 schouder draagt en dus snel bij de camera kan.
en als je nog meer moet dragen zit deze een stuk minder in de weg. (voor (D)SLR camera's.)
tevens makkelijke kleine vakken voor flashcards en dergelijken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 december 2009 @ 18:01:41 #34
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_75524729
De Slingshot 100 AW, ik heb hem zelf en het is een fijne, praktische tas. Je draait hem makkelijk van rug naar buik en je kunt prima bij al je spullen. Extra vakken aan de buitenkant voor kleine spulletjes, en de verstelbare binnenvakken kun je goed afstellen voor je lenzen en dergelijke.

Een rugzak moet je afdoen als je bij je spullen wilt, niet handig. De Slingshot kun je onder het lopen openen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 11 december 2009 @ 18:03:10 #35
147277 tweaktubbie
Waar is dat knopje voor?
pi_75524760
Slingshot 100 AW; ik heb altijd al een broertje dood aan die 2e band omdat ik snel wil kunnen opbergen en pakken, en je vaak een andere arm/hand gebruikt om de kinderwagen vast te houden, of je vast te houden in bus of trein. ziet er ook niet uit als een rugzak maar een professionele toesteltas. Want ja, niet alleen het digitale maar biologische oog wil ook wat
Weer drie seconden verspild door het lezen van een nutteloze sig....
  vrijdag 11 december 2009 @ 18:10:56 #36
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_75524974
Ik zou gaan voor de Flipside 200
Volgens mij de tas met de meeste gebruiks mogelijkheden.
Wat zeker mee telt is dan je statief ook gemakkelijk meegenomen kan worden.
  vrijdag 11 december 2009 @ 18:14:10 #37
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_75525075
Ze hebben alle drie wel iets,

Nummer 3 is het meest stijlvol om te zien.
Nummer 2 heeft veel verschillende vakjes zodat schade wordt voorkomen.

Maar mijn keuze gaat uit naar de Slingshot 100 AW
Deze is handiger dan de andere twee omdat je het niet eerst van jouw rug hoeft te halen om de camera te pakken. Dus zeker handig wanneer je bijvoorbeeld een vogel, hert of iets anders wilt fotograferen wat onverwacht voorbij komt.
Liever goed bedacht dan slecht gejat.
pi_75525270
slingshot 100 sw
simpelweg snel de camera kunnen pakken en genoeg ruimte voor wat kleine spullen.
En er staat geen cameraicoontje op de tas dus minder makkelijker herkenbaar als een cameratas met een leuke buit.....
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  vrijdag 11 december 2009 @ 18:21:23 #39
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_75525311
De Flipside 200. Ruime tas, mooie strakke tas ook en 2 schouderbanden wat ik erg prettig vind. Ik heb zelf een Canon EOS en dat kan nogal zwaar worden aan 1 schouderband. Hierdoor geef ik de voorkeur aan de 2 banden en dan vind ik deze tas het mooist vormgegeven. Geen extra poespas, gewoon een lekkere strakke, gladde tas met bovendien veel ruimte!
L'Enfer, c'est les autres.
  FOK!fotograaf vrijdag 11 december 2009 @ 18:22:11 #40
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_75525332
Als ik ga erop uit trek om te fotograferen, ben ik langere tijd van huis. Een dag naar de dierentuin, een weekendje naar een nieuwe stad, paar weken naar het buitenland ... ik heb dan altijd een rugzak bij me voor brood, wat lekkers, een flesje water, kaarten van de stad (als ik me op onbekend terein bevind) en allerlei andere zooi die niet in mn jaszakken past. Momenteel heb ik de onhandige combi van rugzak en tegelijk een schoudertas. Na een halve dag heb ik last van mn nek door het gewicht en gooi ik van pure ellende mn camera ook (los) in mn rugzak. Wat ik dus zoek in een tas: het moet een rugzak zijn om nekpijn te voorkomen, er moet ruimte zijn voor andere spullen en hij moet, als ik de natuur in ga, goed bestand zijn tegen een ruwe ondergrond/nattigheid, want tijdens een hike zet ik hem (tijdens pauzes) altijd neer op de grond.

Voor mij komt dan de Fastpack 200 als ideale tas eruit. Ik hoef niet snel bij mn spullen te kunnen, ik heb vooral ruimte nodig. En bij deze is er nog een extra voordeel: mocht ik zoveel glaswerk verzamelen (en mee willen nemen) dat het echt niet meer past, dan kan er tijdelijk nog een lensje in het bovenvak (en ondertussen zoeken naar rugzak in een maatje groter).
pi_75525660
Fastpack 200

omdat hij er het handigst uitziet, je kan snel even je camera uit je tas pakken via de zijkant op een vrij eenvoudige manier, ipv bij normale tassen/rugtassen alles af te moeten doen, neerzetten, camera eruit halen etc.

Verder ziet hij er natuurlijk erg mooi uit, en biedt veel meer voordelen dan een schoudertas die ik nu bezit.
te klein om mijn toestel + lenzen + grip in kwijt te kunnen, wat zonde is omdat ik nu keuzes moet maken.
met de Fastpack 200 kan alles mooi in een keer mee, en nog lekker op je rug ook!
pi_75525662
Fastpack 200

Lekker alles bij je hebben
De inventiviteit waarmee de mensheid destructie weet voort te brengen, blijft me verbazen.
  vrijdag 11 december 2009 @ 18:36:29 #43
179869 Motar
I smack ass like the Revenant!
pi_75525796
Slingshot 100 AW

Ik zit vaak in situaties waarbij ik snel mijn camera te hand moeten hebben en als ik hem dan snel uit mijn tas kan halen is dat ideaal.
Omdat er ook kale mannen moeten zijn!
pi_75525891
Ik vind het moeilijk kiezen.
De Slingshot 100 AW ziet er veel leuker uit dan de andere tassen, ik heb ook het idee dat deze overzichtelijker is wat betreft opberging en dat het een gemakkelijk te dragen tas is voor meisjes die niet zo veel wegen, zoals ik.
De Fastpack 200 komt over als een tas met meer bescherming en een extra vak voor alledaagse gebruiksspullen. Dat laatste lijkt me het meest handig. Wat betreft de bescherming: ikzelf ben altijd al zuinig genoeg op mijn camera(tas) en zal deze alleen bij uitzondering op zand/ vochtige ondergrond zetten. Extra bescherming is dus mooi meegenomen, maar voor mij niet nodig. Straks word ik er nog laks en onoplettend van?!
De Flipside 200 klinkt ontzettend fijn, de extra heupriem en borstriem doen me denken aan het gemak van een backpack. Ik neem aan dat deze ook als vrouwenversie verkrijgbaar is? (Gezien daarbij de borstriem hoger hoort te zitten) De mogelijkheid tot het meenemen van je statief is erg handig bedacht en wordt vast en zeker op prijs gesteld.

Eigenlijk gaat het me nu om snel-/ handigheid, bescherming en draagcomfort. Ik twijfel enorm tussen de Flipside 200 en de Slingshot 100 AW.
Omdat fotografie niet mijn beroep, maar wel mijn favoriete hobby is, ga ik voor de Slingshot 100 AW. Deze is snel, en compact genoeg waardoor niet te zwaar. Omdat ik vaak de tijd neem voor en tussen het foto's maken heb ik de extra draagcomfort niet nodig.

Maar alles blijft beter dan mijn huidige tasje
  vrijdag 11 december 2009 @ 18:45:10 #45
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_75526138
Fastpack 200 want het is een mooi vormgegeven tas die mij ook erg handig lijkt voor allround gebruik naast het fotografie deel.
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
pi_75526476
Ik stond een keer een aantal fototassen te "passen", toen kwam ik ook uit bij de Slingshot 100AW. Het idee van snel en makkelijk je cam kunnen pakken om raak te kunnen schieten is wel erg goed.
  FOK!fotograaf vrijdag 11 december 2009 @ 18:57:33 #47
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_75526500
Flipside 200

Ik heb al zijn grote broer, de 400AW, en vind het een fantastische tas.
You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 11 december 2009 @ 19:02:10 #48
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_75526669
Slingshot 100:

Handige tas vanwege het draaisysteem en de flap aan de zijkant die open kan zodat je snel bij je camera kan.
Voordeel is dat er een regenhoes in zit zodat hij ook in de regen droog blijft.
Maar persoonlijk zou ik voor de 200 gaan.

Fastpack 200:

Handige verdeling tussen camera en extra's.
Onder de camera die goed beschermd zit en daar boven de extra bergruimte voor bv flitser enzo.

Flipside 200:

Ook een rugzak model maar met meer ruimte om je camera plus lensen in kwijt te kunnen.
Nadeel is dat het geen slingshot model is zodat je wat meer moeite moet doen om bij je spullen te komen.

Mijn favoriet is toch de Flipside 200.
Dit vanwege de extra ruimte om bv een extra lens mee te nemen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_75526742
Slingshot 100 AW

Lekker makkelijk camera pakken of lensje wisselen, zonder teveel gedoe. Gewoon sling, grijp, schiet
pi_75526891
Flipside 200

2 Hengsels om hem op je rug te doen, lekker stevig. Daarnaast lijkt mij het handvat op de tas handig om hem in 1 hand te dragen. Daarnaast ziet die tas er het meest hip uit.
U kunt hier adverteren voor maar ¤10 per maand. Neem contact op via PM.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')