abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_253440
Toen ik vandaag FOK! binnenkwam, mocht ik meestemmen op een poll; wie moet er volgens jou de bus uit. Seki, volgens mij dus...
Toen ik de stemmen van anderen zag, viel het mij op dat iedereen het bijna met me eens was.
Seki was de meest gekozen persoon.
Toch is zijn populariteit onder bellers/internetstemmers enorm groot en staat hij bovenaan! Hoe verklaar je dit???
Typisch een geval van; je houdt van hem of je haat hem en er is geen tussenweg???
"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
pi_253441
[quote]op 03-17-2000 om 12:01 PM schreef De Parasiet het volgende:
Toen ik vandaag FOK! binnenkwam, mocht ik meestemmen op een poll; wie moet er volgens jou de bus uit. Seki, volgens mij dus...
Toen ik de stemmen van anderen zag, viel het mij op dat iedereen het bijna met me eens was.
Seki was de meest gekozen persoon.
Toch is zijn populariteit onder bellers/internetstemmers enorm groot en staat hij bovenaan! Hoe verklaar je dit???
Typisch een geval van; je houdt van hem of je haat hem en er is geen tussenweg???/quote]


Wellicht de volgers van Seki, de proleet die massaal stemmen?

Freestyle
  vrijdag 17 maart 2000 @ 18:14:00 #3
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_253442
quote:
op 03-17-2000 om 12:01 PM schreef De Parasiet het volgende:
.
Seki was de meest gekozen persoon.
Toch is zijn populariteit onder bellers/internetstemmers enorm groot en staat hij bovenaan! Hoe verklaar je dit???



Omdat deze groep net heeft geleerd hoe een pc werkt en hoe ze op internet moeten komen.
Discussies zoals hier op Fok! is teveel van het goede....

[Dit bericht is gewijzigd door THE BORG (Datum 17 Maart 2000).]

  vrijdag 17 maart 2000 @ 23:13:00 #4
272 R@b
No-nonsens
pi_253443
http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/eldo/debus/poll.htm

Op de poll op mijn site staat hij na 2400 stemmers bovenaan als diegene die De Bus absoluut NIET mag verlaten. Dat klopt dus aardig met de poll op de SBS site.

You love it or you hate it...zoiets ?

Kan ook zijn dat men denkt dat er zonder Seki helemaal geen reet meer te beleven valt, en hem er daarom graag inhoudt (denk ik dan zelf)

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_253444
seki is de man die vele intrigerende kanten heeft... Hij komt voor zichzelf op, hij doorziet het hypocriete gedrag van anderen, je kunt bij hem je verhaal kwijt, en gaat de confrontatie niet uit de weg... Bovenal is hij de meest eerlijke en nuchtere persoon van heel die sbsbus. hij steekt op dit moment met kop en schouders boven iedereen uit, en het zal slechts een kwestie van tijd zijn voordat hij als laatste en verdiende winnaar die bus zal verlaten!
gratis en voor niet
pi_253445
Waarom Seki toch bovenaan staat?
Kijk maar goed naar de topics: bijna alle topics gaan over Seki.
Live sucks
I want to be sucked!
  dinsdag 21 maart 2000 @ 17:48:00 #7
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253446
Seki de meest eerlijke persoon??????

Inmiddels is mijn mening hierover toch gewijzigd.
Seki wil shag?
Seki koopt shag..(zonder overleg met de anderen)(lees streamverslagen van 20 maart)

Seki wil gewichten ? (Dumbells)
Seki krijgt ze van de regie.

Seki wil naast de gewone krant, nog een extra krant?
Seki koopt het AD gewoon.

Seki wil extra bellen?
de regie van sbs roept Seki direct , en geeft hem die gelegenheid!

Seki roddelt en stookt niet?
Seki probeert Antoinet te overtuigen dat wat ze met Jop doet, niet juist is, omdat Jop haar wel zou gebruiken (2 weken geleden)
Seki roddelt met Büllent over iedereen.
Seki probeert Aziz en Jop te overtuigen dat iedereen Nep is=( toneel speelt).

en zelfs Iwan probeert hij te overtuigen, alleen die trapt er niet in.....


ga zo maar door......

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 21 Maart 2000).]

pi_253447
seki is een rat in een doolhof vol muisjes, en ik kijk geboeid wat voor capriolen hij uithaalt. haal de rat uit het doolhof, en je hebt alleen nog de minder gevaarlijke en meer voorspelbare muisjes over
pi_253448
Seki is zeker wel eerlijk... wanneer hij ergens mee zit zal hij niet schromen om iemand dat duidelijk te maken... Zijn handelswijze verschilt gewoon af en toe, soms gooit hij het in de groep en soms neemt hij iemand apart...Hij moet vaak naar buiten, blaast even stoom af, en wil wel eens zijn ei kwijt. slimme seki weet ook wel dat hij nooit al zijn gedachten de ganse dag in de bus kan spuien, want dan kan 'ie wel eens iemand aanvallen... dus uit bescherming voor de ander doet seki het wat rustiger aan.
gratis en voor niet
pi_253449
quote:
op 03-21-2000 om 03:21 PM schreef TomBombadil het volgende:
seki is de man die vele intrigerende kanten heeft... Hij komt voor zichzelf op, hij doorziet het hypocriete gedrag van anderen, je kunt bij hem je verhaal kwijt, en gaat de confrontatie niet uit de weg... Bovenal is hij de meest eerlijke en nuchtere persoon van heel die sbsbus. hij steekt op dit moment met kop en schouders boven iedereen uit, en het zal slechts een kwestie van tijd zijn voordat hij als laatste en verdiende winnaar die bus zal verlaten!

Ik wou dat het waar was, Tombombadil, maar reken je niet 'buiten de waard', in dit geval SBS6 ? Bij BB werd ook Karin bewust lang gespaard door VOO omdat zij de ideale aangeefster/tegenpool was van de voorgebakken winnaar Bart. Verkijk je niet op de strategie van SBS6. Sylvana wilde eerst vóóraf aan Seki's stem-uitbrenging hem wat polariserende opmerkingen ontlokken, omdat ze ten onrechte dacht dat er al 3 stemmen uitgebracht waren. Toen ze dat in haar 'oortje' gecorrigeerd kreeg tot 2, was het: "Ok, in dat geval...breng eerst je stem uit..." Alle vragen, insinuaties, uitlokken van polarisatie waren niet alleen voorgekookt, óók de volgorde ervan....

Ze heeft het goede smoelwerk om het nog zoetgevooisd te brengen ook.... en wij er maar intrappen massaal....

Bottomline: Seki heeft m.i. niet het winnaars-profiel zoals uiteindelijk beoogd door SBS6: de grootste waarschuwer in de Bus tegen gebruik/misbruik wordt zelf ernstig gebruikt. Helaas is hij op dat punt (nog) naïef.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 21 Maart 2000).]

  dinsdag 21 maart 2000 @ 18:34:00 #11
572 Sniper
Gull Catcher
pi_253450
quote:
op 03-21-2000 om 06:00 PM schreef Moor het volgende:
Ze heeft het goede smoelwerk om het nog zoetgevooisd te brengen ook.... en wij er maar intrappen massaal....

Bottomline: Seki heeft m.i. niet het winnaars-profiel zoals uiteindelijk beoogd door SBS6: de grootste waarschuwer in de Bus tegen gebruik/misbruik wordt zelf ernstig gebruikt. Helaas is hij op dat punt (nog) naïef.


Ik denk dat heel veel kijkers (net als jij... de manipulaties van SBS makkelijk doorzien, en er dus niet 'intrappen'. Let's face it: het gebeurt allemaal niet al te subtiel (klein understatement).

Het is wel interessant om te zien op welke winnaar SBS uiteindelijk zelf gaat mikken (dmv de van BB bekende selectieve belichting van de personages). Seki voldoet misschien niet aan dat winnaarsprofiel, miscchien ook wel?! Voorlopig is Seki waarschijnlijk voor veel kijkers een reden om elke avond af te stemmen op de BUS. De Kijker ziet liever een sappig conflict dan de meestal tot kotsen aanzettende vredestaferelen uit BB. Dus zal Seki er nog wel even inzitten..

  dinsdag 21 maart 2000 @ 18:51:00 #12
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_253451
Seki brengt in ieder geval leven in de bus, zijn verhaal gisteren over die konijnen...
legendarisch!
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  dinsdag 21 maart 2000 @ 20:44:00 #13
2928 Dendroaspis Angusticeps
'Would you like some veno
pi_253452
Allereerst is het belangrijk om te weten waar de meeste Nederlanders NIET van houden:
- Politici die huichelen en draaien.......
- een rechtssysteem wat ernstige misdadigers na een paar jaar(of zelfs direct) weer op vrije voeten stelt.......
- Corruptie en vriendjespolitiek op alle niveaus in politiek en bedrijfsleven......
Kortom, konkelen liegen en bedriegen, precies wat er in de Bus in het klein ook gebeurt.
Seki is in al zijn eenvoud het prototype van een rauwdouwer die absoluut niet van dit soort praktijken houdt. En dus wordt hij door veel mensen gezien als iemand die doet wat ze zelf nooit zullen kunnen, maar wel graag zouden willen. Ongehinderd door enige vorm van tact of diplomatie gewoon keihard zeggen waar het op staat maakt niet uit tegen wie.( een logisch verschijnsel gezien zijn achtergrond van jeugdtehuizen en gokverslaafde tirannieke vader)
Zeker weten dat veel mensen dit ook zouden willen doen als de benzineaccijns maar weer eens omhoog gaat, of het rekeningrijden moet worden ingevoerd. Wie maakt zich niet schuldig aan kankeren op Netelenbos als zulke onderwerpen op tv door haar breed worden uitgemeten? Ik wel hoor! Helpen doet het niks, maar het lucht wel lekker op.
Ik denk dus dat Seki door veel mensen op handen wordt gedragen omdat hij is wie hij is, niet meer en niet minder.
Ook ik moet toegeven dat ik hem wel mag, ook al is hij wel eens iets te vlug met oordelen en drukt hij zich soms ZEER ongelukkig uit. In wezen is hij goudeerlijk en dat is wat telt. Het feit dat hij tactloos en onbehouwen is doet daar absoluut niets aan af!
(Overigens zie ik hem liever dan Tessa en Iwan, die elkaar proberen te overtroeven wie zich de absolute konkelkampioen mag noemen.)
Voor mij mag hij dus nog wel blijven tot hij de controle helemaal verliest en klappen uit gaat delen. Want dat zie ik er nog wel van komen............

The only reason some people get lost in thought is because it's an
unfamiliar territory...


  dinsdag 21 maart 2000 @ 20:52:00 #14
572 Sniper
Gull Catcher
pi_253453
Precies! Ik waardeer Seki vanwege het feit dat ik nu een primair reagerende entiteit in actie kan zien... Gewoon de gedachten direct omzetten in woorden. Zonder al die Political Correctness. Die ik dagelijks in mijn werk tegenkom. Kostelijk!

  Moderator dinsdag 21 maart 2000 @ 20:57:00 #15
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_253454
Als iedereen het karakter van Seki zou hebben, dan was het met de wereld nog veel slechter gesteld dan het nu al is.....
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 21 maart 2000 @ 21:20:00 #16
215 misterDre
Paint it black!
pi_253455
quote:
op 03-21-2000 om 08:57 PM schreef Mike het volgende:
Als iedereen het karakter van Seki zou hebben, dan was het met de wereld nog veel slechter gesteld dan het nu al is.....

Inderdaad, dan ziet de wereld eruit als Kroatie,Bosnie,Kosovo en al die andere bende daar in de buurt!

pi_253456
quote:
op 03-21-2000 om 08:44 PM schreef Dendroaspis Angusticeps het volgende:
Allereerst is het belangrijk om te weten waar de meeste Nederlanders NIET van houden:

- een rechtssysteem wat ernstige misdadigers na een paar jaar(of zelfs direct) weer op vrije voeten stelt.......


waar ik niet van houdt... Van die mensen die, zonder dat zij enige moeite nemen om zich in de materie (o.a. van het recht) te verdiepen, dingen uitblaten die ze voorgekauwd krijgen van anderen en daardoor een fabeltje in stand houden dat niet strookt met de werkelijkheid.

gratis en voor niet
  dinsdag 21 maart 2000 @ 21:47:00 #18
2705 cynix
is verdwaald
pi_253457
quote:
op 03-21-2000 om 08:44 PM schreef Dendroaspis Angusticeps het volgende:
Ik denk dus dat Seki door veel mensen op handen wordt gedragen omdat hij is wie hij is, niet meer en niet minder.

Als Seki echt zou zijn wie hij is, had hij natuurlijk allang een aantal rake klappen uitgedeeld. Seki wil winnen en geweld zal wel niet mogen volgens de spelregels, en GELD gaat nog altijd boven PRINCIPES.

PS: Kent trouwens iemand de spelregels? Misschien is geweld toch toegestaan (zou me niets verbazen van SBS).

  dinsdag 21 maart 2000 @ 23:13:00 #19
2928 Dendroaspis Angusticeps
'Would you like some veno
pi_253458
quote:
op 03-21-2000 om 09:41 PM schreef TomBombadil het volgende:
waar ik niet van houdt... Van die mensen die, zonder dat zij enige moeite nemen om zich in de materie (o.a. van het recht) te verdiepen, dingen uitblaten die ze voorgekauwd krijgen van anderen en daardoor een fabeltje in stand houden dat niet strookt met de werkelijkheid.

Als rechtgeaarde Seki aanhanger zeg ik dat het mij dus geen ene reet kan schelen waar een Leidse korpsbal met een gedeeltelijk voltooide studie van houdt, OKE VRIEND! VAMOS!

The only reason some people get lost in thought is because it's an
unfamiliar territory...


pi_253459
Moor schreef:
Ze heeft het goede smoelwerk om het nog zoetgevooisd te brengen ook.... en wij er maar intrappen massaal....>

Als er een in staat is om, zonder paniek te veroorzaken, de aankondiging kan doen dat de wereld vergaat, is het Sylvana wel.
Zij begrijpt toch niet waar het over gaat, ze kunnen haar alleen via een 'oortje' aansturen. Op papier is al te moeilijk.

Ik begin ook steeds beter te begrijpen dat er een onoplosbaar conflict in voormalig Joego is.

pi_253460
quote:
op 03-21-2000 om 09:41 PM schreef TomBombadil het volgende:
waar ik niet van houdt... Van die mensen die, zonder dat zij enige moeite nemen om zich in de materie (o.a. van het recht) te verdiepen, dingen uitblaten die ze voorgekauwd krijgen van anderen en daardoor een fabeltje in stand houden dat niet strookt met de werkelijkheid.

Hoe houd je het dan hier uit, vraag ik me af....?

pi_253461
Seki's motto=
[B] Make war, not love...[B]

"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
pi_253462
quote:
op 03-21-2000 om 11:13 PM schreef Dendroaspis Angusticeps het volgende:
Als rechtgeaarde Seki aanhanger zeg ik dat het mij dus geen ene reet kan schelen waar een Leidse korpsbal met een gedeeltelijk voltooide studie van houdt, OKE VRIEND! VAMOS!


oh verrassend hoor, daar hebben we weer zo'n simpele afgunstige arbeider...

gratis en voor niet
pi_253463
Mensen herkennen zich gewoon in de woeste kant van 'Vamos'-seki; of men nou arbeider, hoertje, minister of corpsbal is...
"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
pi_253464
quote:
op 03-22-2000 om 02:15 AM schreef Moor het volgende:
Hoe houd je het dan hier uit, vraag ik me af....?


Nou, domme mensen zoals jij intrigeren mij zeer

gratis en voor niet
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')