abonnement Unibet Coolblue
pi_75508569
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_75508616
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 11 december 2009 @ 10:13:24 #3
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_75508842
Jammer, jammer. Hopelijk is Sibum er dan wel weer bij.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_75508878
gewoon 4-4-2 spelen tegen die geelzwarte dan komt het goed!
-------------------Babos----------------
Burgzorg----Potje----Zomer---el-ak
-----------------Radomski--------------
-----Fejzullahu---------------Davids--
-----------------Goossens-------------
------------Saidi---------Ten voorde--
pi_75509691
TT

Jammer maar zag het eigenlijk wel aankomen.
Tijd om jezelf te bewijzen Rick. al denk ik dat het te vroeg komt voor 'm
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 11 december 2009 @ 10:43:28 #6
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_75509770
http://www.detrouwehonden(...)k-helpt-met-opruimen

De Pool moet het werk weer eens doen
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_75510653
Goed zo Vloet zit er maar lekker bovenop. Scherp houden dat zooitje verwende stelletje.......
Website: Sneaker-forum.nl
pi_75516416
jammer van bjorn
juist hij kan wat extras brengen in een derby zoals tegen vitesse
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 11 december 2009 @ 14:09:49 #9
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_75516626
hij is precies voor belangrijke wedstrijden geschorst
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_75518532
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:09 schreef rubbereend het volgende:
hij is precies voor belangrijke wedstrijden geschorst
Inderdaad. Ajax intereseert me eigenlijk niet zoveel. Daar ga je vanavond toch dik onderuit. Maar tegen die geelzwarte moet gewonnen worden, no matter what. Als ze die verliezen is dit seizoen helemaal naar de knoppen. En juust daar kon je iemand als Bjorn goed gebruiken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 11 december 2009 @ 14:58:34 #11
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_75518573
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:57 schreef larry91 het volgende:

[..]

Inderdaad. Ajax intereseert me eigenlijk niet zoveel. Daar ga je vanavond toch dik onderuit. Maar tegen die geelzwarte moet gewonnen worden, no matter what. Als ze die verliezen is dit seizoen helemaal naar de knoppen. En juust daar kon je iemand als Bjorn goed gebruiken.
Nou Ajax maakt mij wel uit ik voorzag wel een kansje voor NEC op punten
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 11 december 2009 @ 15:01:25 #12
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_75518690
Tegen Ajax in de Arena zijn gewoon kansloos. Maar baal er wel flink van dat Björn er tegen de homo's niet bij is, dat is toch iemand die in dat soort wedstrijden voor het nodige vuur kan zorgen lijkt me. Rick ten Voorde is een aardige speler maar die moet eerst maar zien te scoren bij Jong NEC.
pi_75518782
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:58 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Nou Ajax maakt mij wel uit ik voorzag wel een kansje voor NEC op punten
Misschien is ten voorde stiekum wel een nieuwe wereldspits en tikt ie er vanavond 2 in het netje Maar zonder gekheid, persoonlijk denk ik dat het enige wat je kan doen vanavond is diep in de organisatie spelen. Rustig een opening proberen te zoeken in bal bezit, maar bij balverlies iedereen naar achter behalve saidi en ten voorde. NEC zal zich toch wel moeten indekken.
Dus heel, heel, heel misschien een puntje. Maar verwacht ong 5-0..
  vrijdag 11 december 2009 @ 15:10:43 #14
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_75519048
Oké, het is eng als vrouw hier in zo'n topic, maar ik kijk braaf elke week dus ik waag toch een stapje naar binnen.
pi_75519147
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 15:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Oké, het is eng als vrouw hier in zo'n topic, maar ik kijk braaf elke week dus ik waag toch een stapje naar binnen.
We zijn heel lief hier hoor
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 11 december 2009 @ 16:01:51 #16
149454 GSbrder
Les extręmes se touchent
pi_75521037
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 15:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Oké, het is eng als vrouw hier in zo'n topic, maar ik kijk braaf elke week dus ik waag toch een stapje naar binnen.
Welnee
Ik neem aan dat we buitenspel niet hoeven uit te leggen en het is al heel wat dat je hier komt, dus als NEC'er kan je hier weinig fout doen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  vrijdag 11 december 2009 @ 16:06:34 #17
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_75521200
Ik hoop in ieder geval dat we vanavond niet tegen nog meer schorsingen aanlopen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_75522648
NEC wederom in beroep tegen uitspraak:
Na de uitspraak van de tuchtcommissie van de KNVB inzake de rode kaart voor Björn Vleminckx tijdens N.E.C. - FC Twente en de daarop volgende straf van 3 wedstrijden schorsing waarvan 1 voorwaardelijk, heeft N.E.C. besloten ook tegen deze uitspraak in beroep te gaan.

Het wederom in beroep gaan betekent niet dat Björn Vleminckx vanavond tegen Ajax in het veld mag komen. Voor vanavond blijft hij gewoon geschorst. Nadere informatie over wanneer de zaak zal dienen volgt zodra dit bekend is.
Bron: nec-nijmegen.nl
  vrijdag 11 december 2009 @ 16:54:09 #19
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_75522814
Opmerkelijk
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:57:50 #20
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_75533575
Zodat hij er tegen Vitesse misschien wel bij is?
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_75543245
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 15:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Oké, het is eng als vrouw hier in zo'n topic, maar ik kijk braaf elke week dus ik waag toch een stapje naar binnen.
Ik heb nog nooit gemerkt dat iemand een probleem had met mij als vrouw - maar ik ben de afgelopen tijd ook niet zo actief op het forum geweest .

Wel echt balen van Bjorn, hopen maar dat het nog een keer in beroep gaan, zal helpen.
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
pi_75544284
Ondanks de 3-0 nederlaag zag ik toch een redelijk voetballende ploeg. Het overtrof althans mijn verwachtingen. Wat jullie?
pi_75545636
Ik denk dat Wielaert meer dan welkom is, want onze verdediging is soms net een gatenkaas. Aanvallend is het toch wel goed dat Saidi er weer bij is, want verder is het niet veel. Fejzullahu wil teveel en heeft geen rendement en Ten Voorde is nog te licht. Ik heb een tijd geen wedstrijden kunnen zien, dus ik baseer alles op wat ik gelezen heb en wat ik gisteren gezien heb.

Met Sibum, Schone en Vleminckx erbij heb je een team dat geen 17e hoeft te staan in elk geval.
^ To je nesmysl ^
  zaterdag 12 december 2009 @ 13:14:45 #24
149454 GSbrder
Les extręmes se touchent
pi_75546717
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 12:30 schreef TyVole het volgende:
Ik denk dat Wielaert meer dan welkom is, want onze verdediging is soms net een gatenkaas. Aanvallend is het toch wel goed dat Saidi er weer bij is, want verder is het niet veel. Fejzullahu wil teveel en heeft geen rendement en Ten Voorde is nog te licht. Ik heb een tijd geen wedstrijden kunnen zien, dus ik baseer alles op wat ik gelezen heb en wat ik gisteren gezien heb.

Met Sibum, Schone en Vleminckx erbij heb je een team dat geen 17e hoeft te staan in elk geval.
Met dat laatste ben ik het zeer zeker eens.
Alleen blijft het probleem op dit moment nog steeds de verdediging.
Wanneer Schöne, Goossens, Saīdi en Björn binnen de lijnen staan, heb je (potentieel) het meest scorende vermogen dat NEC de laatste paar jaar heeft gehad. Maar helaas met v. Eijden, Wellenberg en El-Ak hebben we ook drie verdedigers uit vorm, dus Wielaert bij ons zou heerlijk zijn
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_75548542
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:24 schreef Ebbao het volgende:
Ondanks de 3-0 nederlaag zag ik toch een redelijk voetballende ploeg. Het overtrof althans mijn verwachtingen. Wat jullie?
Eens. Ik vond burgzorg er goed spelen en zomer ook. Verder was het meer achteruit voetballen, wat natuurlijk volkomen logisch is tegen Ajax. Ik vond ook fejzullahu in de tweede helft positief opvallen. In de eerste helft miste ik wat power van hem(hij gaat nog steeds sommige duels aan als een vereedeld wijf, no offense dames ) maar in de tweede helft zag ik weer die fejzullahu die mij in de eerste twee wedstrijden deed verbazen.
Al met al een aardige wedstrijd al miste je Vleminckx echt heel erg. Ten voorde heeft zijn best gedaan maar is 3 weken jonger als dat ik ben, dan vind ik het nog knap dat je je staande weet te houden. Dat je dan niet mee kunt voetballen en het aflegt tegen de verdediging van Ajax is logisch. Maar ik zag wel dat hij straks een goede speler wordt voor ons!
pi_75575575
Vond NEC opzich ook aardig ballen tegen Ajax. Davids speelde een prima wedstrijd, maar waarom kan die man een actie niet afmaken. Alsof hij angstig wordt als hij in kansrijke positie komt (in de 16).
Saisi en Goossens speelde prima. Opvallend dat El-Ak de eerste vrije trap moest nemen, maar toch de 2e uti handen gaf. El Ak speelde ook weer eens een prima pot.

En Egeltje.... gewoon lekker mee posten.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_75576300
Op de knietjes maar en hopen dat Bjorn tegen Vitesse weer meedoet.

Mooi dat NEC weer in beroep gaat. Doorgaan tot aan het Europese hof!
pi_75600773
komop jongens niet zo bescheiden, 10 wedstrijden niet kunnen winnen in de Eredivisie jullie, duidelijk dat jullie tegen Vitesse de ommekeer maken, dat is zo helder als wat. En Ricky bewijst zich uiteraard met een schitterende hattrick.
pi_75605441
quote:
Op maandag 14 december 2009 00:49 schreef DeVinger het volgende:
komop jongens niet zo bescheiden, 10 wedstrijden niet kunnen winnen in de Eredivisie jullie, duidelijk dat jullie tegen Vitesse de ommekeer maken, dat is zo helder als wat. En Ricky bewijst zich uiteraard met een schitterende hattrick.
U heeft gedronken?
pi_75606752
Wedstrijden tegen Vitesse staan op zichzelf. Ongeacht de vorm of wat dan ook.
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 14 december 2009 @ 11:18:17 #31
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_75607088
Was weer leuk in de Shamrock.

Lekker kankeren met z'n allen op de scheids bij die buitenspelsituaties waarin Saidi of ten Voorde 5 meter buitenspel stond. .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_75610633
quote:
Op maandag 14 december 2009 11:07 schreef BasNijmegen het volgende:
Wedstrijden tegen Vitesse staan op zichzelf. Ongeacht de vorm of wat dan ook.
Daarom.
pi_75612724
Na de winterstop komt de ommekeer.....

NEC
PSV - NEC (0 punten)
NEC - Sparta (3 punten)
NEC - Willem II (3 punten)
RKC - NEC (1 punt)
NEC - NAC (1 punt)
NEC - Groningen (1 punt)

RKC
RKC - NAC (0 punten)
Willem II - RKC (0 punten)
RKC - Feyenoord (0 punten)
RKC - NEC (1 punt)
Groningen - RKC (0 punten)
RKC - Heerenveen (0 punten)

ADO
Sparta - ADO (1 punt)
ADO - Heerenveen (1 punt)
Groningen - ADO (0 punten)
PSV - ADO (0 punten)
ADO - Willem II (3 punten)
Feyenoord - ADO (0 punten)

Willem II
Heerenveen - Willem II (0 punten)
Willem II - RKC (3 punten)
NEC - Willem II (0 punten)
Willem II - NAC (1 punt)
ADO - Willem II (0 punten)
Willem II - VVV (3 punt)

Heerenveen
Heerenveen - Willem II (3 punten)
ADO - Heerenveen (1 punt)
VVV - Heerenveen (1 punt)
Heerenveen - Utrecht (1 punt)
Heerenveen - Ajax (0 punten)
RKC - Heerenveen (3 punten)

Roda JC
Roda JC - Utrecht (0 punten)
Twente - Roda JC (0 punten)
Ajax - Roda JC (0 punten)
Roda JC - Sparta (3 punten)
AZ - Roda JC (0 punten)
Roda JC - Heracles (1 punt)

Groningen
Groningen - Twente (1 punt)
AZ -Groningen (0 punten)
Groningen - ADO (3 punten)
Heracles - Groningen (1 punt)
Groningen - RKC (3 punten)
NEC - Groningen (1 punt)

Vitesse
Heracles - Vitesse (0 punten)
Vitesse - PSV (0 punten)
Sparta - Vitesse (1 punt)
VVV - Vitesse (1 punt)
Vitesse - Twente (0 punten)
Ajax - Vitesse (0 punten)

Sparta
Sparta - ADO = (1 punt)
NEC - Sparta = (0 punten)
Sparta - Vitesse (1 punt)
Roda JC - Sparta (0 punten)
Sparta - VVV (3 punten)
PSV - Sparta (0 punten)

NEC = 9 punten
RKC = 1 punt
ADO = 5 punten
Willem II = 7 punten
Heerenveen = 9 punten
Roda JC = 4 punten
Groningen = 9 punten
Vitesse = 2 punten
Sparta = 5 punten

Zonder de laatste wedstrijd voor de winterstop mee te rekenen, komt de stand er dan zo uit te zien

Vitesse: 18 + 2 punten = 20
Sparta: 18 + 5 punten = 23
Groningen: 17 + 9 punten = 26
Roda JC: 17 + 4 punten = 21
Heerenveen: 17 + 9 punten = 26
Willem II: 14 + 7 punten = 21
ADO: 14 + 5 punten = 19
NEC: 13 + 9 punten = 22
RKC: 9 + 1 punt = 10

Stand in het rechter rijtje 6 wedstrijden na de winterstop
Groningen: 26
Heerenveen: 26
Sparta: 23
NEC: 22
Roda JC: 21
Willem II: 21
Vitesse: 20
ADO: 19
RKC: 10

Voor NEC heb ik vrij objectief en streng naar de wedstrijden gekeken. Als we wat meer in vorm komen moeten we ook bij RKC kunnen winnen (+2 op mijn berekening) en misschien ook thuis tegen NAC of Groningen (een van die partijen op winst is ook +2 op mijn berekening).

Ik begin vast te duimen
Website: Sneaker-forum.nl
pi_75612753
Als we volgende week van Vitesse winnen, dan kunnen we na de winterstop een flink gat slaan. Want Vitesse heeft echt een lastig programma.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_75614408
Ja maar dan vergeet je dat wij de verrassing van de 2e seizoenshelft worden.

Zo ver in de toekomst kijken heeft echt geen zin volgens mij, per weekend kan alles weer anders zijn.
Bovendien winterstop, wat gaat er qua transfers ed nog gebeuren bij iedereen.
pi_75614628
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:14 schreef DeVinger het volgende:
Ja maar dan vergeet je dat wij de verrassing van de 2e seizoenshelft worden.

Zo ver in de toekomst kijken heeft echt geen zin volgens mij, per weekend kan alles weer anders zijn.
Bovendien winterstop, wat gaat er qua transfers ed nog gebeuren bij iedereen.
PSV, Twente en Ajax gaan jullie niet winnen.
Heracles in vorm is idd afwachten tot na winterstop, maar op dit moment winnen jullie er ook niet van.
Sparta uit is altijd lastig

Kortom, feit blijft dat jullie het na de winterstop (op papier) veel lastiger gaan krijgen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_75614950
Als ik 1 ding heb geleerd de afgelopen jaren is het dat dát soort rijtjes opzetten bij voorbaat teleurstellend resultaat oplevert en enkel dient ter geruststelling van de onrust op het huidige moment

Je hebt gelijk dat Vitesse het veel zwaarder gaat krijgen, maar NEC weet al 10 wedstrijden niet te winnen van ook op papier makkelijkere tegenstanders. Het begin van Vloet is hoopgevend, maar straks verlies je wéér (terecht of onterecht) van een laagvlieger en is het vertrouwen weer helemaal weg na de hoopgevende start. En dan? Vorig jaar stpnd Vitesse er slecht voor in de winterstop en won het na de winter van Ajax met 4-1, het begin van een opmars. Hetzelfde hebben jullie 2 jaar geleden meegemaakt natuurlijk.

Maar verder no offense, ik ben benieuwd naar de uitslag.
  maandag 14 december 2009 @ 15:37:56 #38
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_75615211
Ik ben bang dat we erg veel last van schorsingen gaan krijgen, dus dan wordt het moeilijk om in je sterkste opstelling te spelen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_75617684
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:29 schreef DeVinger het volgende:
Als ik 1 ding heb geleerd de afgelopen jaren is het dat dát soort rijtjes opzetten bij voorbaat teleurstellend resultaat oplevert en enkel dient ter geruststelling van de onrust op het huidige moment

Je hebt gelijk dat Vitesse het veel zwaarder gaat krijgen, maar NEC weet al 10 wedstrijden niet te winnen van ook op papier makkelijkere tegenstanders. Het begin van Vloet is hoopgevend, maar straks verlies je wéér (terecht of onterecht) van een laagvlieger en is het vertrouwen weer helemaal weg na de hoopgevende start. En dan? Vorig jaar stpnd Vitesse er slecht voor in de winterstop en won het na de winter van Ajax met 4-1, het begin van een opmars. Hetzelfde hebben jullie 2 jaar geleden meegemaakt natuurlijk.

Maar verder no offense, ik ben benieuwd naar de uitslag.
Het grote verschil tussen de vorige verliezen tegen de makkelijkere tegenstanders en nu is de nieuwe trainer. Sinds Vloet er is, zie ik een team die vecht voor de punten. Als je fan bent van NEC, dan weet je dat je niet elke wedstrijd wint, en dat je in een minder seizoen meer wedstrijden verliest dan wint. Dit kan ik accepteren zolang de spelers hun best doen en alles geven. En als je alles geeft, dan win je wedstrijden, waar we eerst punten verloren. (denk aan VVV, RKC en Heracles dit seizoen)
Website: Sneaker-forum.nl
pi_75618187
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:37 schreef Mark het volgende:
Ik ben bang dat we erg veel last van schorsingen gaan krijgen, dus dan wordt het moeilijk om in je sterkste opstelling te spelen
Ja dat kan nog eens klot'n uitpakken. 36 gele kaarten hebben we dit seizoen al.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_75618564
Ben bang dat NEC nog een lang en moeilijk seizoen te moet gaat. RKC zullen ze nog wel onder zich weten te houden maar ik kan geen andere club verzinnen die minder punten zal gaan pakken dan NEC. Zou toch jammer zijn als ze er via de nacompetitie uitvliegen.
pi_75619075
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:16 schreef betting het volgende:
Ben bang dat NEC nog een lang en moeilijk seizoen te moet gaat. RKC zullen ze nog wel onder zich weten te houden maar ik kan geen andere club verzinnen die minder punten zal gaan pakken dan NEC. Zou toch jammer zijn als ze er via de nacompetitie uitvliegen.
Ik zal er niet teveel geld op inzetten als ik jou was
Website: Sneaker-forum.nl
pi_75620676
quote:
Björn Vleminckx kan spelen tegen Vitesse
Uitgegeven op 14 december 2009 17:41

N.E.C. ging onlangs tijdig in beroep tegen de uitspraak van de tuchtcommissie. De straf van Björn Vleminckx wordt nu opgeschort totdat de "commissie van beroep" de zaak heeft behandeld. De Belgische spits van N.E.C. kan daardoor wel spelen in de wedstrijd tegen Vitesse van aanstaande zondagmiddag.
Nec-nijmegen.nl
Website: Sneaker-forum.nl
pi_75620701
Ka U Thee
pi_75620967
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:29 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Ik zal er niet teveel geld op inzetten als ik jou was
Zeg dat niet te hard. Ze hebben een heel pover elftal hoor. Welke teams zijn volgens jou dan minder?
pi_75621097
quote:
Op maandag 14 december 2009 18:25 schreef betting het volgende:

[..]

Zeg dat niet te hard. Ze hebben een heel pover elftal hoor. Welke teams zijn volgens jou dan minder?
RKC, ADO, Willem II, Roda JC

NEC is gelijk aan, Vitesse, Sparta

Bovendien heeft NEC geld en gaat in de winterstop investeren in nieuwe spelers.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_75621163
Roda is ook gelijkwaardig in mijn ogen.

Alleen RKC, ADO en Willem II vind ik écht minder, en VVV en Heracles doen het goed maar kunnen nog ver terugvallen. (op papier zijn die iig niet beter dan NEC)
pi_75621180
quote:
Op maandag 14 december 2009 18:29 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

RKC, ADO, Willem II, Roda JC

NEC is gelijk aan, Vitesse, Sparta

Bovendien heeft NEC geld en gaat in de winterstop investeren in nieuwe spelers.
Roda en ADO zijn zeker niet minder als NEC. Ik denk als NEC geen spelers haalt in de winter dat ze 17 eindigen.

Ze hebben namelijk geen beter elftal dan dat van Roda vorig jaar.
pi_75621262
quote:
Op maandag 14 december 2009 18:32 schreef betting het volgende:

[..]

Roda en ADO zijn zeker niet minder als NEC. Ik denk als NEC geen spelers haalt in de winter dat ze 17 eindigen.

Ze hebben namelijk geen beter elftal dan dat van Roda vorig jaar.
Nogmaals, niet te veel geld inzetten
Website: Sneaker-forum.nl
pi_75621531


Vleminckx mag spelen tegen Vitesse
Zijn schorsing gaat pas in als de "commissie van beroep" de zaak heeft behandeld.
En dat is na NEC - Vitesse
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_75623317
quote:
Op maandag 14 december 2009 18:17 schreef DeVinger het volgende:
Ka U Thee
Hadden jullie maar zo'n koning in het team he
pi_75624257


Website: Sneaker-forum.nl
pi_75629550
Hij doet mee Vleminckx
pi_75631083
quote:
De wens van Van der Meyde zelf is duidelijk. "Ik wil terug naar Nederland! Ik kon naar Hull City, maar dat zag ik niet zitten. Ik mis Nederland, wil gewoon voetballen en echt niet voor een absurd salaris. Er was vier maanden terug contact met NEC, maar toen zat ik met een meniscusoperatie."
http://www.voetbalprimeur(...)_naar_Nederland.html
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_75631285
Ik vind het altijd irritant om spelers enorm op te hemelen, maar Vleminckx en de derby, dat past echt verdomd goed bij elkaar. Hij kan daadwerkelijk de ploeg op sleeptouw nemen, en met hem maak je veel meer kans om een wedstrijd te winnen dan zonder hem.

Overigens is het huidige eredivisie-programma maar vreemd naar mijn mening. Je speelt al voor de winterstop twee keer tegen Vitesse. Ik weet niet of dat gunstig of ongunstig is. Maar je zult zien dat in de winterperiode bepaalde ploegen een stuk beter worden door aankopen, en bepaalde ploegen juist zwakker. Als jongens als Suarez of Honda worden verkocht in de winterstop is het wel mooi kut dat je al voor de winterstop twee keer tegen hun ploegen hebt moeten spelen. Je reinste competitievervalsing en een schande dus.
pi_75632252
De winterstop zit niet precies in het midden he
We hebben nu 17 wedstrijden gehad, dus je speelt sowieso dit weekend tegen een ploeg waar je al tegen gespeeld hebt.

Ik ben het overigens helemaal eens met de 1e alinea.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_75633168
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:32 schreef -J-D- het volgende:
De winterstop zit niet precies in het midden he
We hebben nu 17 wedstrijden gehad, dus je speelt sowieso dit weekend tegen een ploeg waar je al tegen gespeeld hebt.

Ik ben het overigens helemaal eens met de 1e alinea.
Dat is toch precies wat ik zeg? Door dit "vroege" begin zit de winterstop niet precies in het midden, normaal toch wel? Dat is dus anders dan anders, en zorgt voor de door mij beschreven situatie.
pi_75633285
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:51 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Dat is toch precies wat ik zeg? Door dit "vroege" begin zit de winterstop niet precies in het midden, normaal toch wel? Dat is dus anders dan anders, en zorgt voor de door mij beschreven situatie.
Dan zou de UEFA dus de transfermarkt in een eerdere periode moeten laten plaatsvinden, zodat er evenveel wedstrijden voor als na die periode zijn, lijkt me.
Maar dat zal veel praktische problemen met zich meebrengen aangezien dat ook weer verband houdt met competities buiten europa.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_75667368


Bart van Zundert heeft van zijn werkgever Zulte Waregem toestemming gekregen om mee te trainen met de selectie van NEC. Dat meldt Voetbal België. Met de entree van 29-jarige Van Zundert krijgt NEC-spits Björn Vleminckx er mogelijk een landgenoot bij. De 29-jarige rechtsachter heeft bij het Belgische Zulte Waregem geen basisplaats meer. Zulte Waregem nam Van Zundert in de zomer van 2007 transfervrij over van KV Mechelen. In zijn tweede seizoen kreeg Stijn Minne de voorkeur als rechtsachter. Ook dit seizoen kan Van Zundert niet rekenen op speelminuten. Van Zundert heeft nog een contract tot 30 juni 2010 bij de degradatiekandidaat in België. Hij voetbalde eerder bij Germinal Ekeren, Germinal Beerschot, Verbroedering Geel en KV Mechelen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_75668661
Een bankzitter van een degradatiekandidaat in Belgie, ik loop nog niet juichend het huis door.

Maar misschien heeft Vleminckx hem aangeprezen, dan moet hij wel goed zijn
pi_75668700
Wel apart dat hij stage mag lopen als je al Wellenberg en Burgzorg hebt.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_75668778
Aalbers' wegen zijn ondoorgrondelijk.
pi_75668981
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:08 schreef De_Hypotheker het volgende:
Aalbers' wegen zijn ondoorgrondelijk.
Dat heb je goed gezegd.
  dinsdag 15 december 2009 @ 23:00:39 #64
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_75670907
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 21:35 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]

Bart van Zundert heeft van zijn werkgever Zulte Waregem toestemming gekregen om mee te trainen met de selectie van NEC. Dat meldt Voetbal België. Met de entree van 29-jarige Van Zundert krijgt NEC-spits Björn Vleminckx er mogelijk een landgenoot bij. De 29-jarige rechtsachter heeft bij het Belgische Zulte Waregem geen basisplaats meer. Zulte Waregem nam Van Zundert in de zomer van 2007 transfervrij over van KV Mechelen. In zijn tweede seizoen kreeg Stijn Minne de voorkeur als rechtsachter. Ook dit seizoen kan Van Zundert niet rekenen op speelminuten. Van Zundert heeft nog een contract tot 30 juni 2010 bij de degradatiekandidaat in België. Hij voetbalde eerder bij Germinal Ekeren, Germinal Beerschot, Verbroedering Geel en KV Mechelen.
Dit begrijp ik weer niet.

Maar als hij op proef is hij toch binnen een week weer weg
  woensdag 16 december 2009 @ 12:36:14 #65
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_75683709
quote:
Op maandag 14 december 2009 18:17 schreef DeVinger het volgende:
Ka U Thee
Pas je wel op met vuurwerk, vinger?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_75687181
Wat als die Bart het nou heel graag wilde.... Dat betekend dat NEC geliefd is door hem. Dat Waregem een degradatie kandidaat is, betekend niet dat hij zelf slecht is. Wellenberg is in mijn ogen niet zo goed als we verwacht hadden, en Burgzorg is eigenlijk geen verdediger..... kortom, ik zie de komst van Bart als een prima move van Aalbers, maar het zou ook kunnen dat dit vanuit Bart zelf komt (saidi kwam ook bij redbull aankloppen )
Website: Sneaker-forum.nl
pi_75687631
Aanvulling op bovenstaande.
Bart is er een van KV Mechelen. Hij is destijds verkocht. Hij schijnt een geweldige trap te hebben (voorzet en vrije trap). Daarnaast is het een goeie sterke verdediger. Ben zeer benieuwd. De belgen zijn zeer lovend over deze jongen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_75703926
quote:
Op woensdag 16 december 2009 14:14 schreef BasNijmegen het volgende:
Aanvulling op bovenstaande.
Bart is er een van KV Mechelen. Hij is destijds verkocht. Hij schijnt een geweldige trap te hebben (voorzet en vrije trap). Daarnaast is het een goeie sterke verdediger. Ben zeer benieuwd. De belgen zijn zeer lovend over deze jongen.
Maarrrrr er moet een goede reden zijn waarom ie niet speelt bij zulte waregum. Dat zal vast te maken hebben met zn kwaliteiten.
pi_75709415
Misschien heeft hij de vrouw van de coach wel geneukt, weet jij veel. Hijs gratis en dus geen enkel risico, bovendien traint hij op proef mee toch? Kan hij iedereen overtuigen en anders rot hij weer op.
pi_75711477
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:53 schreef DeVinger het volgende:
Misschien heeft hij de vrouw van de coach wel geneukt, weet jij veel. Hijs gratis en dus geen enkel risico, bovendien traint hij op proef mee toch? Kan hij iedereen overtuigen en anders rot hij weer op.
Van mij mag ie mee trainen geen probleem. Maar ik kijk meer naar het feit wat NEC moet met een speler die niet eens aan spelen komt bij zulte waregum, die rede die jij geeft kan er een zijn . We zullen wel zien wat t word
pi_75721261
Het kan ook zijn dat die Bart een affiniteit heeft net Warugem.

Ook al staan we onderaan, heel vitesse gaat er aan!
Heeeeheee Hooohooo
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 17 december 2009 @ 12:29:20 #72
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_75724673
quote:
Op donderdag 17 december 2009 11:00 schreef BasNijmegen het volgende:
Het kan ook zijn dat die Bart een affiniteit heeft net Warugem.

Ook al staan we onderaan, heel vitesse gaat er aan!
Heeeeheee Hooohooo
Haha het begint hier ook al ouderwets te kriebelen. Heb ook het gevoel dat deze derby meer leeft dan de voorgaande edities, maar dat kan aan mij liggen.
pi_75729458
Gewoon omdat jullie onderaan staan en er 'iets' te winnen is naast prestige.
pi_75733867
quote:
Op donderdag 17 december 2009 14:34 schreef DeVinger het volgende:
Gewoon omdat jullie onderaan staan en er 'iets' te winnen is naast prestige.
Ow, staan we onderaan?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_75735737
Pff
pi_75747224
Worden er nog leuke spandoeken gemaakt om die Arnhemse bedelaars te beledigen?
Wie dit leest is gek
pi_75747446
quote:
Op donderdag 17 december 2009 21:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
Worden er nog leuke spandoeken gemaakt om die Arnhemse bedelaars te beledigen?
Als het maar niet rijmt vind ik het prima.
pi_75747511


ben benieuwd wat legio gaat doen
Website: Sneaker-forum.nl
pi_75747794
Eigenlijk moet ik eens een bord bekladden in Nijmegen
pi_75769784
Sibum zit weer bij de selectie.
Kan zondag invallen, als Vloet dat wil.

Daarnaast is woensdag Groningen - NEC live op Eredivisie Live en ook live op NEC TV
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_75772379
Ben benieuwd hoe het met Sibums vorm is. Goed voor de groep dat ie weer terug is.
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 18 december 2009 @ 17:09:49 #82
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_75775293
quote:
Op donderdag 17 december 2009 21:56 schreef BasNijmegen het volgende:
[ afbeelding ]

ben benieuwd wat legio gaat doen
Morgen bij de laatste training gaan ze wat doen.
  vrijdag 18 december 2009 @ 18:21:03 #83
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_75777641
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_75788523
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 18:21 schreef Zero2Nine het volgende:
http://www.nec-nijmegen.nl/layout.php?page=4&p=3 Boodschappen doen met El-Ak
Wel lekker vrolijk
Website: Sneaker-forum.nl
pi_75812438
50% kans dat het doorgaat morgen.... veel heel veel sneeuw verwacht
Website: Sneaker-forum.nl
pi_75812876
Zou echt zonde zijn...
pi_75813499
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 19:28 schreef BasNijmegen het volgende:
50% kans dat het doorgaat morgen.... veel heel veel sneeuw verwacht
3-5 cm Dat is toch niet heel heel veel. Snowteam staat om 0700 uur standby en veldverwarming sta al sinds vanochtend aan. Gaat gewoon door.
pi_75814048
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 20:02 schreef larry91 het volgende:

[..]

3-5 cm Dat is toch niet heel heel veel. Snowteam staat om 0700 uur standby en veldverwarming sta al sinds vanochtend aan. Gaat gewoon door.
Valt echt wel meer dan 5cm. Check buienradar maar
Maar 50% kans waren de worden van Zwart bij Eredivisie live
Website: Sneaker-forum.nl
pi_75814158
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 20:18 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Valt echt wel meer dan 5cm. Check buienradar maar
Maar 50% kans waren de worden van Zwart bij Eredivisie live
Weerbericht(!) zei toch ect maximaal 3-5 cm. En Bluyssen en van benthum zeggen dat het sowieso door zal gaan... Dus tja, ik geloof eerder het nieuws en weerbericht dan van leken die naar buienradar kijken
pi_75817897
Zonde dat niet meer stadions een dak hebben.
Wie dit leest is gek
pi_75818195
Beetje pauper idd
pi_75818570
Een dak ^10
En kom niet aan met een dak heeft veel voordelen als etc. Een dak op een stadion is gewoon not done, we zijn toch gvd niet die glasbak.
pi_75818669
Een dak heeft geen zin bij sneeuw. Het dak van de Arena bijvoorbeeld kan maar maximaal 8cm sneeuw houden. Kortom, bij goeie sneeuwval moet het dak open. Sneeuw op het veld is niet erg, zo komt de vorst niet bij het gras.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_75827502
Wedstrijd zal verschoven worden
Website: Sneaker-forum.nl
pi_75827553
Website: Sneaker-forum.nl
pi_75828172
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 22:32 schreef BasNijmegen het volgende:
Een dak heeft geen zin bij sneeuw. Het dak van de Arena bijvoorbeeld kan maar maximaal 8cm sneeuw houden. Kortom, bij goeie sneeuwval moet het dak open. Sneeuw op het veld is niet erg, zo komt de vorst niet bij het gras.
Ja bij 7,5 cm gaat ie open. Dan valt de sneeuw er af en dan gaat ie meteen weer dicht.
Dat ze in Arnhem het veld naar buiten schuiven zodat het alsnog vol sneeuwt wil nog niet zeggen dat we het in Amsterdam niet voor mekaar hebben.
Wie dit leest is gek
  zondag 20 december 2009 @ 10:33:36 #97
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_75828632
Jammer, maar begrijpelijk als ik zo uit het raam kijk.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_75828943
Zonde
17 januari wordt genoemd als de nieuwe speeldatum.

[ Bericht 21% gewijzigd door -J-D- op 20-12-2009 11:05:30 ]
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_75833495
jammer, vleminckx zal dan wel niet speelgerechtigd zijn
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_75834161
Mooi ,Dan hebben ze bij de knvb tijd genoeg om die belg te schorsen
pi_75835588
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:27 schreef Richard_ het volgende:
Mooi ,Dan hebben ze bij de knvb tijd genoeg om die belg te schorsen
Gewoon het beroep intrekken dan is hij er in januari zeker bij.
pi_75872851
Komt de KNVB in de winterstop wel bij elkaar?
Website: Sneaker-forum.nl
pi_75876737
Nijland, dat zou wel een welcome versterking zijn.. echt zon talentje wat op huurbasis belangrijk kan zijn net als Lens, Beerens, Jones etc in het verleden
  maandag 21 december 2009 @ 13:29:31 #104
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_75876866
Niet verkeerd, idd. Maar eerst maar eens afwachten wat er allemaal waar van is
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_75877255
Ik snap niet dat ze weer iemand voor de voorhoede zoeken. Achterin is het zo lek als een mandje.
Alleen als je het achterin dicht kan houden, kun je wedstrijden winnen.
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 21 december 2009 @ 13:42:33 #106
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_75877297
Ik neem aan dat het niet bij 1 speler blijft. Je moet inderdaad ook nog wel een verdediger hebben.

Hoever is Otten eigenlijk met zijn herstel?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_75881173
Zou Nijland een versterking zijn dan.. Was bij Groningen niet eens basisklant..
I don't really come from outer space || Last.fm
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 21 december 2009 @ 15:35:12 #108
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_75882197
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:12 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Zou Nijland een versterking zijn dan.. Was bij Groningen niet eens basisklant..
Hij is natuurlijk beter geworden bij PSV
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_75882744
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:12 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Zou Nijland een versterking zijn dan.. Was bij Groningen niet eens basisklant..
Zou in mijn ogen een toevoeging zijn. T.o.v Fejzullahu zeker. Maar liever zie ik toch een wat meer ervaren kracht komen(kan er alleen zo snel niet eentje bedenken, maar carlos vast wel )
  maandag 21 december 2009 @ 17:21:21 #110
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_75886630
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:35 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Hij is natuurlijk beter geworden bij PSV
Ja vandaar dat hij zoveel speeltijd krijgt
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  maandag 21 december 2009 @ 17:34:30 #111
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_75887285
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:21 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Ja vandaar dat hij zoveel speeltijd krijgt
Ik denk dat je bij PSV in de kantine als voetballer meer opsteekt dan bij NEC in de basis eerlijk gezegd
Wie dit leest is gek
pi_75887485
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:34 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Ik denk dat je bij PSV in de kantine als voetballer meer opsteekt dan bij NEC in de basis eerlijk gezegd
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:33:13 #113
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_75922575
Doet Vleminckx mee morgen?
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_75927547
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:33 schreef Runselpink het volgende:
Doet Vleminckx mee morgen?
Indien de tuchtcommissie vandaag of morgen niet bijeenkomt, doet ie denk ik mee.
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:09:37 #115
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_75931468
Ik ga er trouwens heen, mits het niet afgelast wordt.
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:14:50 #116
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_75931686
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:37 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Indien de tuchtcommissie vandaag of morgen niet bijeenkomt, doet ie denk ik mee.
[url=http://www.forzanec.nl/index.php?id=33&tx_ttnews[tt_news]=417&tx_ttnews[backPid]=12&cHash=fea8859566]NEC en Vleminckx vanavond voor beroepscommissie[/url]
  dinsdag 22 december 2009 @ 23:22:40 #117
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_75948475
Wat is de uitslag?
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  dinsdag 22 december 2009 @ 23:27:27 #118
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_75948713
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 23:22 schreef Runselpink het volgende:
Wat is de uitslag?
Die is morgenochtend pas bekend.
pi_75959219
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  woensdag 23 december 2009 @ 10:20:33 #120
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_75959761
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  woensdag 23 december 2009 @ 11:14:57 #121
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_75961688
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_75962247
Goed gespeeld van NEC.
Die jongen hebben we gewoon nodig!
Website: Sneaker-forum.nl
pi_75964959
quote:
Op maandag 21 december 2009 13:42 schreef Mark het volgende:
Hoever is Otten eigenlijk met zijn herstel?
In de 4e week van januari staat zijn rentree bij de groepstraining gepland.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_75966124
netjes
joey brock zit vandaag ook bij de selectie.
Hopelijk mag hij ook nog ff invallen
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_75989339
Kwartfinale.. Feli, leute..
pi_75989790
hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_75996006
Ajax uit
Maar wel zonder Suarez.

[ Bericht 12% gewijzigd door -J-D- op 24-12-2009 00:10:52 ]
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_76001398
Loting zonder Heerenveen en PSV in de pot?
pi_76004435
quote:
Op donderdag 24 december 2009 02:19 schreef DeVinger het volgende:
Loting zonder Heerenveen en PSV in de pot?
Je kan al gaan loten als de winnaar nog niet bekend is, einstein.
  donderdag 24 december 2009 @ 10:44:11 #130
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_76006031
quote:
Op donderdag 24 december 2009 00:02 schreef -J-D- het volgende:
Ajax uit
Maar wel zonder Suarez.
Even een (vrouwen-)vraagje: staan bekerwedstrijden helemaal los van de gewone competitie? Want Bjorn had toch ook bijna niet mee mogen doen tegen Groningen, terwijl die rode kaart in de gewone competitie opgelopen was? Maar Suarez tweede gele kaart in een bekerwedstrijd betekent dus dat hij alleen voor de volgende bekerwedstrijd geschorst is? Zou goed nieuws zijn .
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
pi_76010567
quote:
Op donderdag 24 december 2009 10:44 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:

[..]

Even een (vrouwen-)vraagje: staan bekerwedstrijden helemaal los van de gewone competitie? Want Bjorn had toch ook bijna niet mee mogen doen tegen Groningen, terwijl die rode kaart in de gewone competitie opgelopen was? Maar Suarez tweede gele kaart in een bekerwedstrijd betekent dus dat hij alleen voor de volgende bekerwedstrijd geschorst is? Zou goed nieuws zijn .
Alleen bij direct rood ben je voor alle competities van de knvb geschorst. Dus zowel beker als eredivisie.
Suarez is dus alleen voor de beker geschorst.



ik ben wel echt blij met de overwinning van gister. Leuk sfeertje ook in het uitvak
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 24 december 2009 @ 13:25:02 #132
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_76011522
Ahh duidelijk, merci!
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
  donderdag 24 december 2009 @ 14:02:44 #133
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_76013129
Die eerste helft was echt slecht, en ik was blij dat het nog 0-0 stond toen we de rust in gingen. Toen Sibum zijn rentree maakte merkte je dat er wat meer rust in het spel van NEC kwam en dat we beter gingen spelen. Uiteindelijk winnen we dan ook nog door o.a. de rare vrije trap van Goossens!

Het meest indrukwekkende vond ik misschien nog wel de sfeer in het uitvak. Ik denk dat het veel te maken had met de twee bussen van de HKN die meegingen. Geweldig!
pi_76014258
HKN leverde idd een goeie bijdrage gister in het uitvak. Echter gaan daar niet alle credits naartoe. Ik ervaar zelf dat er veel sfeer is bij uitwedstrijden en dat het steeds beter gaat. Neem bijvoorbeeld Ajax uit, weinig man, maar toch de gehele eerste helft gezongen... iets wat niet vaak gebeurt bij Ajax uit.
Dus komt allen mee naar de uitwedstrijden en laat de NEC uitsupporters bekend doen staan om hun sfeer... thuis heb ik die hoop al opgegeven
Website: Sneaker-forum.nl
pi_76016713
Toch apart dat we gister in een keer 'Dale Cavese' zongen. Was altijd blij dat wij een van de enige clubs zijn waar dat nummer niet werd ingezet. En ineens stond ik gister ook te zingen en te springen. Het is natuurlijk een mooi nummer, maar...........tja
Website: Sneaker-forum.nl
pi_76020612
quote:
Op donderdag 24 december 2009 09:32 schreef DJ-Kool het volgende:

[..]

Je kan al gaan loten als de winnaar nog niet bekend is, einstein.
So true, sjakie
  donderdag 24 december 2009 @ 19:12:19 #137
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_76026861
quote:
Op donderdag 24 december 2009 15:18 schreef BasNijmegen het volgende:
Toch apart dat we gister in een keer 'Dale Cavese' zongen. Was altijd blij dat wij een van de enige clubs zijn waar dat nummer niet werd ingezet. En ineens stond ik gister ook te zingen en te springen. Het is natuurlijk een mooi nummer, maar...........tja
Begreep eigenlijk ook niet waar dat opeens vandaan kwam. Vindt het altijd een nummer dat bij van die boerse trommelclubs zoals Heracles en de Graafschap hoort eerlijk gezegd haha. Maar toch was het vermakelijk en vond ik het lekker klinken. Volgens mij zijn alle nummers wel een keer langskomen, met Eus als uitschieter, die heb ik volgens mij zes keer gehoord
pi_76042830
Nijland naar Willem II
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 25 december 2009 @ 20:32:02 #139
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_76056631
Jammer
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_76059477
Volgens Looijen wil NEC Tim Bakens halen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 25 december 2009 @ 23:14:04 #141
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_76061232
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 22:17 schreef -J-D- het volgende:
Volgens Looijen wil NEC Tim Bakens halen.
Ik neem aan voor in de breedte.

Zal Nuytinck ook leuk vinden
pi_76062296
Tim Bakens tilt NEC niet naar een hoger niveau nee. Maar in de winter zouden er toch meerdere transfers volgen, circuleren er al meer namen?
  zaterdag 26 december 2009 @ 07:01:06 #143
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_76068961
Is Bakens niet regelmatig gedegradeerd met zijn clubs? Volgens mij met De Graafschap, RKC en Volendam, dat is weinig hoopgevend.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_76101124
Damn 3 weken zonder voetbal
Website: Sneaker-forum.nl
  zondag 27 december 2009 @ 14:25:37 #145
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_76102811
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:46 schreef BasNijmegen het volgende:
Damn 3 weken zonder voetbal
Het nieuwe voetbaljaar begint wel meteen goed (tenminste qua affiche, nu maar hopen dat de uitslag ook goed gaat worden).
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  zondag 27 december 2009 @ 16:24:32 #146
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_76107205
dag nec'ers!

Bij deze wil ik even mijn frustratie eruit gooien over jullie ploeg.

WAT EEN KUTTEAM! Ok, wel gewonnen, maar hoe Jullie ploegje heeft 50% van de tijd op de grond gelegen, gejankt. En dan die Vleminckx wat een homo.

Zo, bedankt, mijn frustratie is eruit. En gefeliciteerd met de overwinning
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_76107253
quote:
Op zondag 27 december 2009 16:24 schreef Runselpink het volgende:
dag nec'ers!

Bij deze wil ik even mijn frustratie eruit gooien over jullie ploeg.

WAT EEN KUTTEAM! Ok, wel gewonnen, maar hoe Jullie ploegje heeft 50% van de tijd op de grond gelegen, gejankt. En dan die Vleminckx wat een homo.

Zo, bedankt, mijn frustratie is eruit. En gefeliciteerd met de overwinning

Bad loser.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_76107747
quote:
Op zondag 27 december 2009 16:24 schreef Runselpink het volgende:
dag nec'ers!

Bij deze wil ik even mijn frustratie eruit gooien over jullie ploeg.

WAT EEN KUTTEAM! Ok, wel gewonnen, maar hoe Jullie ploegje heeft 50% van de tijd op de grond gelegen, gejankt. En dan die Vleminckx wat een homo.

Zo, bedankt, mijn frustratie is eruit. En gefeliciteerd met de overwinning
Website: Sneaker-forum.nl
pi_76109653
Stiekem willen ze allemaal een Vleminckx in hun team. Helemaal bij Groningen nu alle aansprekende spelers daar al een tijdje weg zijn.
  zondag 27 december 2009 @ 21:02:40 #150
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_76116708
quote:
Op zondag 27 december 2009 16:24 schreef Runselpink het volgende:
dag nec'ers!

Bij deze wil ik even mijn frustratie eruit gooien over jullie ploeg.

WAT EEN KUTTEAM! Ok, wel gewonnen, maar hoe Jullie ploegje heeft 50% van de tijd op de grond gelegen, gejankt. En dan die Vleminckx wat een homo.

Zo, bedankt, mijn frustratie is eruit. En gefeliciteerd met de overwinning


Ga jij maar lekker een liedje zingen in dat commerciële betonblok.
pi_76123078
quote:
Op zondag 27 december 2009 16:24 schreef Runselpink het volgende:
dag nec'ers!

Bij deze wil ik even mijn frustratie eruit gooien over jullie ploeg.

WAT EEN KUTTEAM! Ok, wel gewonnen, maar hoe Jullie ploegje heeft 50% van de tijd op de grond gelegen, gejankt. En dan die Vleminckx wat een homo.

Zo, bedankt, mijn frustratie is eruit. En gefeliciteerd met de overwinning
NEC had die wedstrijd in de eredivisie sowieso al moeten winnen, dus zeik niet.
  zondag 27 december 2009 @ 23:13:06 #152
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_76123249
Gek genoeg liggen onze spelers inderdaad vaak op de grond in wedstrijden tegen Groningen...

Maar dat ligt dan vooral aan al die schoppers aan Groningse kant
I don't really come from outer space || Last.fm
  zondag 27 december 2009 @ 23:18:03 #153
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_76123514
quote:
Op zondag 27 december 2009 23:13 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Gek genoeg liggen onze spelers inderdaad vaak op de grond in wedstrijden tegen Groningen...

Maar dat ligt dan vooral aan al die schoppers aan Groningse kant
Vertel mij wie van Groningen een NEC'er tegen de grond heeft geschopt dat dusdanig dramatisch is dat ie 10 minuten moest blijven liggen .
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_76124619
Ik weet nog wel hoe die prutser van een Holla Wellenberg een blessure schopte.
pi_76132544
Natuurlijk heeft NEC tijd lopen rekken. Ik heb er ook een gruwelijke hekel aan wanneer dit gebeurt, maar als je eigen team dit doet, dan is dit te accepteren. De eerste helft was NEC ook slecht, maar Groningen was niet goed genoeg, anders hadden ze het afgemaakt. In deze tweede helft ging NEC beter spelen en benutte wij wel de kansen. Ik denk niet zo zeer dat Groningen verloren heeft omdat NEC een kutploeg heeft, maar omdat ze zelf enorm slecht zijn op dit moment. Het feit dat jullie op de plek staan waar jullie nu staan in de competitie geeft aan wat jullie niveau op dit moment is. Het is niet voor niets dat er slechts 11.000 man in jullie stadion zat (afgelopen bekerwedstrijd). In mijn ogen is Ron Jans hier grotendeels schuld aan. Hij had nooit van tevoren moeten aangeven dat hij weg gaat. Dit werkt zeer demotiverend voor een ploeg spelers. Waarom zouden ze de trainer vertrouwen en of geloven als hij ze toch in de steek gaat laten. Hetzelfde zag je gebeuren toen Mario Been gemeld had, dat hij naar Feyenoord ging. Er werd nog maar een wedstrijd gewonnen en we liepen Europees voetbal mis (play offs). Nu lijkt bij NEC alles op de rails te komen en heb ik er alle vertrouwen in dat we bovenaan het rechter rijtje zullen komen. Bij Groningen gebeurt dit ook, alleen is jullie ploeg dit jaar niet beter dan een ploeg als NEC, Sparta, Heracles, Vitesse, etc.
Probeer eens realistisch naar je club te kijken, in plaats te gaan wijzen naar anderen.
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 28 december 2009 @ 11:00:59 #156
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_76133141
quote:
Op maandag 28 december 2009 10:33 schreef BasNijmegen het volgende:
Natuurlijk heeft NEC tijd lopen rekken. Ik heb er ook een gruwelijke hekel aan wanneer dit gebeurt, maar als je eigen team dit doet, dan is dit te accepteren. De eerste helft was NEC ook slecht, maar Groningen was niet goed genoeg, anders hadden ze het afgemaakt. In deze tweede helft ging NEC beter spelen en benutte wij wel de kansen. Ik denk niet zo zeer dat Groningen verloren heeft omdat NEC een kutploeg heeft, maar omdat ze zelf enorm slecht zijn op dit moment. Het feit dat jullie op de plek staan waar jullie nu staan in de competitie geeft aan wat jullie niveau op dit moment is. Het is niet voor niets dat er slechts 11.000 man in jullie stadion zat (afgelopen bekerwedstrijd). In mijn ogen is Ron Jans hier grotendeels schuld aan. Hij had nooit van tevoren moeten aangeven dat hij weg gaat. Dit werkt zeer demotiverend voor een ploeg spelers. Waarom zouden ze de trainer vertrouwen en of geloven als hij ze toch in de steek gaat laten. Hetzelfde zag je gebeuren toen Mario Been gemeld had, dat hij naar Feyenoord ging. Er werd nog maar een wedstrijd gewonnen en we liepen Europees voetbal mis (play offs). Nu lijkt bij NEC alles op de rails te komen en heb ik er alle vertrouwen in dat we bovenaan het rechter rijtje zullen komen. Bij Groningen gebeurt dit ook, alleen is jullie ploeg dit jaar niet beter dan een ploeg als NEC, Sparta, Heracles, Vitesse, etc.
Probeer eens realistisch naar je club te kijken, in plaats te gaan wijzen naar anderen.
amen
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_76181051
Het deltaplan van de trouwe honden voor de uitwedstrijden.
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
pi_76268089
Sarpong naar NEC op huurbasis
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 31 december 2009 @ 16:19:39 #159
149454 GSbrder
Les extręmes se touchent
pi_76268713
Loos gebaar.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_76275953
Gelukkig nieuwjaar!
Dat NEC een topjaar gaat krijgen in 2010!
Website: Sneaker-forum.nl
pi_76278398
Ze hadden die Donald van Ajax moeten halen.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 13:43:42 #162
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_76289704
Mwah, voetballend vermogen en wat behendigheid kunnen we wel gebruiken op het middenveld hoor.. Maar prioriteit ligt bij de aanval. Zal nog wel wat bijkomen denk ik, en dan met wat meer ervaring..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_76306453
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 13:43 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Mwah, voetballend vermogen en wat behendigheid kunnen we wel gebruiken op het middenveld hoor.. Maar prioriteit ligt bij de aanval. Zal nog wel wat bijkomen denk ik, en dan met wat meer ervaring..
Prio vind ik de verdediging. Scoren lukt wel de laatste wedstrijden, alleen krijgen we teveel doelpunten tegen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_76310891
Daley Blind?
  vrijdag 1 januari 2010 @ 23:54:01 #165
149454 GSbrder
Les extręmes se touchent
pi_76311190
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 22:16 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Prio vind ik de verdediging. Scoren lukt wel de laatste wedstrijden, alleen krijgen we teveel doelpunten tegen.
Eens !
Of het nou Wielaert is of die Belg, als er maar iemand staat op wie je kunt bouwen
(ideaal gezien natuurlijk een type Olssen / Wisgerhof).
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_76317285
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:04 schreef BasNijmegen het volgende:
Sarpong naar NEC op huurbasis
Met optie tot koop.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_76324602
Dat is mooi. Ben benieuwd op welke positie hij gaat spelen. Erton zal zijn basisplaats wel verliezen.

Vleminckx in de spits met Goossens, Saidi en Sarpong erachter lijkt me logisch (4-2-3-1 systeem).
pi_76328353
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:51 schreef De_Hypotheker het volgende:
Dat is mooi. Ben benieuwd op welke positie hij gaat spelen. Erton zal zijn basisplaats wel verliezen.

Vleminckx in de spits met Goossens, Saidi en Sarpong erachter lijkt me logisch (4-2-3-1 systeem).
Op 10 speelde Erton prima de laatste wedstrijden. Ik zou juist Erton laten spelen. Hoe meer hij speelt hoe meer hij kan groeien.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_76329314
Vreemde keus die Sarpong, ik dacht dat we een flankspeler nodig hadden zodat Erton op de bank kan gaan zitten, maar dan halen ze een aanvallende middenvelder voor een positie waar ook: Goossens, Worm, Kivuvu en Schone (indien fit) kunnen spelen.

Zonde van het geld ondanks dat die beste man best een balletje zal kunnen trappen. Mijn hoop is in ieder geval op Wielaert of Marcellis gevestigd voor de positie centraal achterin.
pi_76329411
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:18 schreef Nijmegen het volgende:
Vreemde keus die Sarpong, ik dacht dat we een flankspeler nodig hadden zodat Erton op de bank kan gaan zitten, maar dan halen ze een aanvallende middenvelder voor een positie waar ook: Goossens, Worm, Kivuvu en Schone (indien fit) kunnen spelen.

Zonde van het geld ondanks dat die beste man best een balletje zal kunnen trappen. Mijn hoop is in ieder geval op Wielaert of Marcellis gevestigd voor de positie centraal achterin.
NEC heeft PSV benaderd voor Marcellis, maar hij wil niet weg bij PSV.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 18:09:27 #171
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_76331109
Sarpong dus vooral gehaald als aanvaller.. Dat is dan wel opmerkelijk. Eigenlijk is Goossens de enige technisch begaafde middenvelder in de selectie (zo zonder Schöne), wat dat betreft is het aantrekken van Sarpong logisch, maar dus niet als buitenspeler..

En ik vind de verdediging niet per se prioriteit hebben. Van Eijden valt tegen, maar Potje is een betrouwbare vervanger, en ook Otten is weer bij de groep aangesloten. En dan heb je Radomski ook nog achter de hand. Tenzij je echt een 'topper' (voor NEC-begrippen) weet aan te trekken, vind ik een extra verdediger niet noodzakelijk. Helemaal niet als om de categorie Bakens gaat..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_76334372
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:18 schreef Nijmegen het volgende:
Vreemde keus die Sarpong, ik dacht dat we een flankspeler nodig hadden zodat Erton op de bank kan gaan zitten, maar dan halen ze een aanvallende middenvelder voor een positie waar ook: Goossens, Worm, Kivuvu en Schone (indien fit) kunnen spelen.

Zonde van het geld ondanks dat die beste man best een balletje zal kunnen trappen. Mijn hoop is in ieder geval op Wielaert of Marcellis gevestigd voor de positie centraal achterin.
Wielaert wil niet terug naar NEC hij zit liever op de bank. Heerenveen wilde hij direct naartoe.... sorry hoor, maar dan heb ik die jongen niet meer nodig. Die weet zich dan toch niet te motiveren. We moeten mensen hebben die willen voetballen.
Website: Sneaker-forum.nl
  zaterdag 2 januari 2010 @ 19:53:37 #173
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_76334913
Misschien dat het de bedoeling is dat Goossens nog verkocht wordt.
Of Ajax betaald het salaris tot einde seizoen in de hoop 'm te lozen.
Wie dit leest is gek
pi_76390596
NEC wil Fräser als assistent halen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 4 januari 2010 @ 14:28:20 #175
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76398252
quote:
Op maandag 4 januari 2010 10:27 schreef -J-D- het volgende:
NEC wil Fräser als assistent halen.
PSV wil hem niet zomaar laten gaan en wil 50.000 euro voor hem vangen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 4 januari 2010 @ 15:55:57 #176
149454 GSbrder
Les extręmes se touchent
pi_76401307
Dan gaat NEC hem nooit halen
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_76452957
quote:
De wegen van Moestafa El Kabir en NEC zullen binnenkort scheiden. De aanvaller werd in november uit de selectie van NEC gezet, omdat hij opnieuw te zwaar was bij een weging. Afgelopen week werd al bekend dat El Kabir niet mee zou gaan op trainingskamp naar Estepona, maar een definitief besluit over zijn toekomst zou gisteren bekend worden. "Het gesprek is niet doorgegaan", vervolgt Aalbers tegenover ELF Voetbal. "Tijdens de training met de beloften is hij hard in botsing gekomen en daarbij is hij twee tanden kwijtgeraakt. Volgende week zullen we nu pas om de tafel gaan. Maar onze insteek is duidelijk. Net als Tshibamba mag hij uitzien naar een andere club."
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 20:38:51 #178
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_76454323
Niet verrassend. Al zou ik Tshibamba graag als pinchhitter erbij houden voor de rest van het seizoen.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_76460756
Tshibamba naar Belgie las ik ergens
Website: Sneaker-forum.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 6 januari 2010 @ 01:31:56 #180
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76467749
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 22:27 schreef BasNijmegen het volgende:
Tshibamba naar Belgie las ik ergens
quote:
België: Joël Tshibamba (NEC) op proef bij Cercle Brugge

België: Joël Tshibamba (NEC) op proef bij Cercle Brugge De wegen van NEC en Joël Tshibamba (foto) gaan zich mogelijk opnieuw scheiden. De 21-jarige Congolese aanvaller mag op proef bij het Belgische Cercle Brugge. Die club wil hem, als de stage bevalt, tot het eind van het seizoen huren, met daarbij een optie tot koop.

Tshibamba speelde nog maar tien wedstrijden voor NEC. De aanvaller was eerder dit jaar actief voor eerstedivisionist FC Oss, waar hij vorige maand vanwege disciplinaire redenen werd weggestuurd.
en
quote:
NEC krijgt 19-jarige Nigeriaanse middenvelder op proef



NEC krijgt 19-jarige Nigeriaanse middenvelder op proef King Osanga (foto) mag deze week proberen de technische staf van NEC te overtuigen. De 19-jarige jeugdinternational komt in ieder geval donderdag op proef bij de equipe van trainer Wiljan Vloet. Dit meldt De Gelderlander dinsdag.

Osanga is een aanvallende middenvelder. Hij staat momenteel onder contract bij de Nigeriaanse topclub Heartland FC. Hij is veelvuldig jeugdinternational voor Nigeria en maakt deel uit van de selectie onder 20 jaar. Hierin speelde hij eerder dit seizoen in Egypte vier duels mee op het WK onder 20 jaar.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_76467823
Wordt flink opgeruimd als ik het zo allemaal lees.
pi_76471337
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 01:36 schreef DeVinger het volgende:
Wordt flink opgeruimd als ik het zo allemaal lees.
Vind dat wel een goede zaak. Als die lui weg zijn hoeven we er ook geen rekening mee te houden, en kun je ze ook niet tegen het zere been stoten als ze niet in de basis staan.

Ik heb leuke dingen gehoord over die jonge Afrikaan op proef. Schijnt een sterke, snelle en behendige speler te zijn met een goed schot (voorzet). Hij is echter wel erg klein.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_76471706
Volgens de VI mag El-Ak weg.
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:20:54 #184
149454 GSbrder
Les extręmes se touchent
pi_76471827
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:17 schreef BasNijmegen het volgende:
Volgens de VI mag El-Ak weg.
Als dat zo is mag NEC wel even een andere doelgroep voor nieuwe spelers aanboren aangezien we dan ipv "jonge talentvolle middenvelders" meer hebben aan "solide backs en verdedigers"
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:11:52 #185
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_76473728
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:17 schreef BasNijmegen het volgende:
Volgens de VI mag El-Ak weg.
NEC leert het nooit wat betreft transfers. Natuurlijk is het makkelijk praten achteraf maar hij had gewoon verkocht moeten worden aan Feyenoord in de zomer. Dan was er meer tijd geweest om goede vervanging te zoeken en er waren toen al wat probleempjes volgens mij zoals het gezeik om de aanvoerdersband. Daarnaast had NEC er dan nog een beetje geld aan overgehouden, nu loopt er weer een goede speler transfervrij de poort uit.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_76474088
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:11 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

NEC leert het nooit wat betreft transfers. Natuurlijk is het makkelijk praten achteraf maar hij had gewoon verkocht moeten worden aan Feyenoord in de zomer. Dan was er meer tijd geweest om goede vervanging te zoeken en er waren toen al wat probleempjes volgens mij zoals het gezeik om de aanvoerdersband. Daarnaast had NEC er dan nog een beetje geld aan overgehouden, nu loopt er weer een goede speler transfervrij de poort uit.
Zo goed vind ik 'm dit jaar (en laatste half jaar van het vorige seizoen) niet. Mentaliteit van nul.
Had gehoopt dat hij bij Vloet het licht zou zien.... maar nee. En mocht Feyenoord nu voor hem komen, dan zul je zien dat hij ineens wel weer kan voetballen. bah bah
Je hebt gelijk wat betreft verkoop beleid.....
Website: Sneaker-forum.nl
pi_76474214
even het bewuste bericht
quote:
El-Akchaoui kan gratis opgehaald worden bij NEC

06/01/2010 10:16

Afgelopen zomer moest Feyenoord afzien van het aantrekken van Youssef El-Akchaoui vanwege een te hoge transfersom. Nu mag de 28-jarige linksback van NEC gratis, en per direct, vertrekken uit Nijmegen.

'De technische leiding geeft voorlopig de voorkeur aan anderen. Gezien de status van Youssef is het beter dat hij een andere uitdaging zoekt', legt technisch directeur Carlos Aalbers in de nieuwe editie van Voetbal International uit. 'Ik moet toegeven dat ook het financiële aspect meespeelt. Hij heeft een goed salaris, onze financiële speelruimte speelt dus mee.'

Het afketsen van de transfer naar Feyenoord speelt ook een rol, meent Aalbers, die vind dat El-Akchaoui sindsdien minder goed presteert. 'Pure onzin! Aalbers moet gewoon zeggen dat dit een financiële kwestie is. Klaar', reageert El-Akchaoui. 'Ik heb dit seizoen drie goals gemaakt. Door een doelpunt van mij zijn we naar de kwartfinale van de beker gegaan.'

'De club vroeg afgelopen zomer een transfersom voor mij', vervolgt de verdediger. 'En nu zou ik om kwalitatieve redenen een andere uitdaging moeten zoeken? Dat gaat er bij mij echt niet in.' De linksback miste in de eerste seizoenshelft geen minuut in de formatie van de Nijmegenaren.
Op welk doelpunt doelt hij? Dat waren Goossens en Erton toch?
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:27:38 #188
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_76474341
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:20 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Zo goed vind ik 'm dit jaar (en laatste half jaar van het vorige seizoen) niet. Mentaliteit van nul.
Had gehoopt dat hij bij Vloet het licht zou zien.... maar nee. En mocht Feyenoord nu voor hem komen, dan zul je zien dat hij ineens wel weer kan voetballen. bah bah
Je hebt gelijk wat betreft verkoop beleid.....
Daar heb je ook weer gelijk in. Laat ik het anders zeggen: Op dit moment is de beslissing van NEC te begrijpen, maar terugkijkend kan je zeggen dat hij gezien de onrust eerder verkocht had moeten worden. Anderzijds begrijp ik ook wel dat NEC toen veel geld wilde vangen voor hem. Het is meer zo dat het tranferbeleid als geheel over de afgelopen jaren niet goed is geweest. Wat dat betreft is NEC net een beurshandelaar die aandelen koopt op de top (het gaat goed dus kan alleen nog maar beter) en verkoopt in het dal (nu maar wegdoen voor het nog slechter wordt).
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_76474481
Als ik één nieuwsbericht niet had verwacht dan was het deze wel.. vind maar eens een betere linksback.. :S
pi_76474964
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:31 schreef essence het volgende:
Als ik één nieuwsbericht niet had verwacht dan was het deze wel.. vind maar eens een betere linksback.. :S
Het zou ook te maken kunnen hebben dat ze die al gevonden hebben
Website: Sneaker-forum.nl
pi_76475065
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:27 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Daar heb je ook weer gelijk in. Laat ik het anders zeggen: Op dit moment is de beslissing van NEC te begrijpen, maar terugkijkend kan je zeggen dat hij gezien de onrust eerder verkocht had moeten worden. Anderzijds begrijp ik ook wel dat NEC toen veel geld wilde vangen voor hem. Het is meer zo dat het tranferbeleid als geheel over de afgelopen jaren niet goed is geweest. Wat dat betreft is NEC net een beurshandelaar die aandelen koopt op de top (het gaat goed dus kan alleen nog maar beter) en verkoopt in het dal (nu maar wegdoen voor het nog slechter wordt).
True. Een ander voorbeeld is het glansrijke topic van koemleit (aanrader).

Ontopic: jammer van el-ak, die zal deze maand nog wel weg zijn..
pi_76475509
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:43 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Het zou ook te maken kunnen hebben dat ze die al gevonden hebben
Denk je dat? gezien het aankoopverleden van NEC? Ze zullen de prima presterende Goossens wel linksback zetten en Sarpong achter de spitsen..
pi_76476700
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:54 schreef essence het volgende:

[..]

Denk je dat? gezien het aankoopverleden van NEC? Ze zullen de prima presterende Goossens wel linksback zetten en Sarpong achter de spitsen..
Ik vond het zeer opvallend dat Aalbers tijdens de ingelaste supporters avond stellig durfde te zeggen dat er versterking zou komen. Normaal zeggen ze dat ze versterking willen, maar dit keer kwam het veel stelliger over. Daarnaast waren de nieuwsberichten over Investeerders en AZ niet uit de lucht gegrepen. Waar rook is, is vuur. Ik verwacht eigenlijk dat de investeerders samen gaan werken met NEC, maar wel eisen hebben gesteld. Misschien is dat de reden dat El-Ak weg moest. Natuurlijk zijn dit speculaties van de bovenste plank. Maar bij mij is het een voorgevoel. Het feit dat ze die Afrikaan op proef hebben zegt in mijn ogen hier ook iets over. Deze speler stond namelijk ook in belangstelling van grote Engelse en Spaanse clubs, maar die vonden hem te duur. Waarom zou NEC zo'n dure talentvolle jongen op proef nemen? ......... Dan gaat er bij mij een belletje rinkelen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_76480621
Laten we het hopen. Hoe dan ook vind ik dat El-Ak een waardig afscheid verdiend.. was toch wel een beetje het boegbeeld van het NEC onder Been..
pi_76485873
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:54 schreef essence het volgende:
Laten we het hopen. Hoe dan ook vind ik dat El-Ak een waardig afscheid verdiend.. was toch wel een beetje het boegbeeld van het NEC onder Been..
Ik heb me maanden kapot lopen ergeren aan deze speler. Moet het nu ineens hosanna zijn? Ik ben een grote voorstander voor het ere van spelers etc. Maar er is echt wel een reden dat deze kerel weg moet.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_76486486
quote:
NEC wil af van Youssef El-Akchaoui

NIJMEGEN - Na vijf weken inventariseren is Wiljan Vloet er wel uit. De opvolger van de vertrokken Dwight Lodeweges is druk bezig om NEC naar zijn hand te zetten. Na Joël Tshibamba en Moestafa El Kabir heeft nu ook Youssef El-Akchaoui te horen gekregen dat hij per direct en zonder transfersom mag vertrekken.

Het nakende afscheid van de verdediger komt als een verrassing. Onder Mario Been groeide de Marokkaan uit tot een van de betere linksbacks van Nederland en werd hij vorig seizoen na het tussentijdse vertrek van Peter Wisgerhof ook nog aanvoerder van de Nijmeegse eredivisionist. Maar de tweede helft van het vorig seizoen beleefde El-Akchaoui een mindere periode, ketste ook daarom een transfer naar Feyenoord af en moest hij bij het begin van deze competitie - na een stemming in de spelersgroep - ook nog eens zijn aanvoerdersband inleveren.

"Sindsdien heeft Youssef moeite om zijn oude niveau te halen", geeft Vloet aan dat hij niet tevreden is over zijn linksback. "We zijn extern bezig om een vervanger aan te trekken. En intern hebben we ook jongens die nu nog geen 34 wedstrijden kunnen spelen, maar op termijn wel."

Volgens El-Akchaoui is het vooral een financiële kwestie. De verdediger denkt dat hij te duur is voor NEC.

"Zijn salaris komt in twee instantie om de hoek kijken", beaamt Vloet. "Maar we moeten wel naar de juiste volgorde kijken. Eerst heb je het sportieve besluit. Daarna de financiële kant van de zaak. Dat NEC geen transfersom vraagt, is logisch. Youssef heeft hier een staat van dienst. Vraag je een flink bedrag, kan dat een overgang van Youssef blokkeren. Dat wil niemand. Voor de speler en voor NEC is dit beter. Beide partijen moeten een frisse start maken.
Dit stond in de Gelderlander....
Volgens Vloet dus toch extern..... kom d'r maar in Investeerders
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:18:50 #197
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_76486651
Daarmee bedoelen ze gewoon dat ze buiten de huidige selectie op zoek zijn naar vervanging. Of de investeerders zich ermee gaan bemoeien wordt hier nergens expliciet vermeld.
I don't really come from outer space || Last.fm
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:22:20 #198
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_76486816
Maar NEC heeft geen/niet veel geld, dus daarom moet het van de investeerders komen. Joey Brock is ook linksback toch?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_76486984
Brock kan ook als linksback idd. Goossens kan ook linksback (speelde hij bij Ajax 2 schijnbaar ook)
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:28:07 #200
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_76487113
Maar Goossens zien ze niet als optie voor linksback, want die lijkt me het al wel aan te kunnen om 34 wedstrijden te spelen. Benieuwd wat voor tropische verrassing ze mee aankomen. Hoe bevallen de spelers die van de zomer gehaald zijn? Erton, Vlemminxck, Wellenberg etc
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:53:24 #201
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_76488291
. hm.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_76488352
Erton werd eerst te zwak bevonden, maar lijkt onder Vloet op te leven. Komt er wel
Wellenberg vind ik persoonlijk te zwak en is nogal blessure gevoelig.
Vleminckx is een prima aankoop. Vecht en en gaat 90+ minuten de strijd aan. Leek eerst het doel niet te vinden, maar staat inmiddels op 6 doelpunten. Prima aankoop.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_76488435
Poe, dit is verrassend!

Wellenberg vind ik matig, zie liever Burgzorg.
Vleminckx staat op een eiland. Als hij een bal krijgt, kan je er zeker wat mee, maar als hij de ballen gaat halen op het middenveld wordt het echt minder.
Erton begon sterk, maar liet daarna elke bal van zijn voet af springen. Hopelijk is hij over een korte tijd nog van meerwaarde.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:02:09 #204
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_76488745
Erton is nog uitermate zwak, beter een tijdje verhuren.

Wellenberg, mwa, niet echt een meerwaarde.

Vleminckx vind ik zeer goed, heeft idd alleen nauwelijks bruikbare ballen gehad. Waarvan hij er 1 per wedstrijd miste en 1 er door een ongelooflijke redding van de betreffende keeper uit werd gehaald. Niet echt veel mazzel gehad wat dat betreft.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:47:24 #205
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_76490723
Kortom, geen echt lijn in het aankoopbeleid. Benieuwd of die proefspeler wat is
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_76493667
Nu ik er langer over na heb gedacht vind ik het wegdoen van El-Ak wel slim. Gezien zijn houding, instelling, etc etc moet hij naar de bank van Aalbers.

Als het (een van) de duurste speler van NEC is betreft salaris, dan bespaar je nu per maand een flink bedrag uit. Als El-Ak (en NEC) aan het eind van dit seizoen hetzelfde niveau behoud als nu, dan is hij die 9 ton niet meer waard, dan zal dit max 4 a 5 zijn. Mocht El-Ak op de bank komen, en NEC gaat het beter doen zonder hem, dan komt hij helemaal niet aan de bak en zal hij die 9 ton nooit meer waard worden. Dus NEC doet hem niet gratis de deur uit. Stel dat El-Ak 5 ton per jaar verdiend, dan bespaart NEC 7,5 ton betreft salaris (mocht hij zijn contract uitgezeten hebben). Voor die prijs had je 'm echt niet meer verkocht kunnen krijgen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_76496265
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 18:55 schreef BasNijmegen het volgende:
Nu ik er langer over na heb gedacht vind ik het wegdoen van El-Ak wel slim. Gezien zijn houding, instelling, etc etc moet hij naar de bank van Aalbers.

Als het (een van) de duurste speler van NEC is betreft salaris, dan bespaar je nu per maand een flink bedrag uit. Als El-Ak (en NEC) aan het eind van dit seizoen hetzelfde niveau behoud als nu, dan is hij die 9 ton niet meer waard, dan zal dit max 4 a 5 zijn. Mocht El-Ak op de bank komen, en NEC gaat het beter doen zonder hem, dan komt hij helemaal niet aan de bak en zal hij die 9 ton nooit meer waard worden. Dus NEC doet hem niet gratis de deur uit. Stel dat El-Ak 5 ton per jaar verdiend, dan bespaart NEC 7,5 ton betreft salaris (mocht hij zijn contract uitgezeten hebben). Voor die prijs had je 'm echt niet meer verkocht kunnen krijgen.
Super helder dit.

Maareh, Vloet gaat als een olifant door de porseleinkast. Paar weken inventariseren en nu keihard de rotte plekken eruit snijden.

Ik vind het behoorlijk risicovol zo halverwege het seizoen, maar kennelijk heeft Vloet wel duidelijk iets voor ogen. Laten we het visie op de toekomst noemen. Hopelijk levert dat ook verstandige aankopen op in plaats van alleen spelers die eruit gekickt worden.
pi_76496467
Of we zijn bijna failliet dat kan ook...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 6 januari 2010 @ 21:43:54 #209
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76502002
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:11 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

NEC leert het nooit wat betreft transfers. Natuurlijk is het makkelijk praten achteraf maar hij had gewoon verkocht moeten worden aan Feyenoord in de zomer. Dan was er meer tijd geweest om goede vervanging te zoeken en er waren toen al wat probleempjes volgens mij zoals het gezeik om de aanvoerdersband. Daarnaast had NEC er dan nog een beetje geld aan overgehouden, nu loopt er weer een goede speler transfervrij de poort uit.
Nou ligt eraan welk belachelijk bedrag Feyenoord heeft geboden. Ze hadden vrijwel geen geld dus veel kan het nooit geweest zijn, dus dan kan ik het besluit wel begrijpen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_76510732
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:53 schreef De_Hypotheker het volgende:
Of we zijn bijna failliet dat kan ook...
Haha. Volgens mij is Vloet gewoon goed bezig. Op papier dan, de praltijk is echter van veel meer dingen afhankelijk. NEC staat er natuurlijk wel penibel voor, als er de eerste paar potten niet veel punten gehaald worden duikt de media er weer bovenop en kan de druk verlammend werken etc etc etc etc. Maar dat moet je er niet van weerhouden de zwakke plekken te elimineren, wat iemand hierboven al zei: het laat in ieder een visie ontdekken.
pi_76514361
Ik denk ook dat Vloet goed bezig is. Nadat ik dat grote interview met hem in de VI gelezen had, kwamen een paar woorden heel duidelijk naar voren. Een woord was 'Team'. NEC presteert niets als het geen team is. NEC is te klein om op individuen te steunen. Hij wil er een team van maken, en ik kreeg het idee dat Vloet hier wel zicht op had.

Er wordt al weken geroepen dat er groepjes zijn en dat El-Ak een onrust saaier is. Dit werd zelfs gevraagt tijdens de supporters avond. Dit werd toen ontkent (en nu weer in het artikel op Forza). Echter zitten Vloet en Aalbers op een lijn en hebben ze besloten El-Ak eruit te sturen. ik zie dit oa als bevestiging van wat gaande is/was onder de spelers bij NEC. Natuurlijk zullen ze dit van beiden kanten ontkennen, maar bij mij is 1+1 nog steeds 2.
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:04:37 #212
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_76544698
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:32 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik denk ook dat Vloet goed bezig is. Nadat ik dat grote interview met hem in de VI gelezen had, kwamen een paar woorden heel duidelijk naar voren. Een woord was 'Team'. NEC presteert niets als het geen team is. NEC is te klein om op individuen te steunen. Hij wil er een team van maken, en ik kreeg het idee dat Vloet hier wel zicht op had.

Er wordt al weken geroepen dat er groepjes zijn en dat El-Ak een onrust saaier is. Dit werd zelfs gevraagt tijdens de supporters avond. Dit werd toen ontkent (en nu weer in het artikel op Forza). Echter zitten Vloet en Aalbers op een lijn en hebben ze besloten El-Ak eruit te sturen. ik zie dit oa als bevestiging van wat gaande is/was onder de spelers bij NEC. Natuurlijk zullen ze dit van beiden kanten ontkennen, maar bij mij is 1+1 nog steeds 2.
Is het niet gewoon een bekende tactiek van nieuw aangestelde leidinggevende om een lastig persoon in een rammelende organisatie er uit te kieperen en daarmee de rest lichtjes te intimideren. Zo van: oei, die nieuwe laat niet met zich spotten
Wie dit leest is gek
pi_76546145
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:04 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Is het niet gewoon een bekende tactiek van nieuw aangestelde leidinggevende om een lastig persoon in een rammelende organisatie er uit te kieperen en daarmee de rest lichtjes te intimideren. Zo van: oei, die nieuwe laat niet met zich spotten
ik denk het niet, want El-Ak was niet de eerste. Voor hem waren El-Kabier en Tshibamba definitief eruit gezet. Vloet is dus mede verantwoordelijk dat die 2 niet terug keren bij NEC.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_76555446
Jeroen Heubach wordt de vervanger van El-Ak (i.i.g. tot het einde van het seizoen.)
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 11:08:25 #215
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_76555805
Is dat een linksback? Ik had hem altijd in mijn hoofd als rechtsback

In ieder geval komt hij op mij altijd wel over als iemand die zich 200% inzet, en wordt hij wel gewaardeerd in Twente.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_76555837
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:08 schreef Mark het volgende:
Is dat een linksback? Ik had hem altijd in mijn hoofd als rechtsback

In ieder geval komt hij op mij altijd wel over als iemand die zich 200% inzet, en wordt hij wel gewaardeerd in Twente.
Hij is linksbenig en verdediger
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 11:17:52 #217
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_76556140
Hahaha, zijn wikipedia pagina is nu al aangepast

http://nl.wikipedia.org/wiki/Jeroen_Heubach
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_76557327
Geeft aan dat NEC alle plannen voor dit seizoen overboord heeft gezet en overleven alles op alles stelt. El Ak was niet te motiveren, dus een ervaren Heubach (kan ook goed coachen) in het team. Wellenberg en Zomer zijn oude bekende, dus de achterhoede zal zich makkelijk aanpassen.
Logisch eigenlijk
Website: Sneaker-forum.nl
pi_76558023
De relatie met fct is de afgelopen jaren wel sterk geworden als je het bekijkt..
wielaert, wisgerhof -> fct
zomer, wellenberg, heubach -> nec.

Toevallig ook allemaal verdedigers

Nu misschien dan nog een aardige buitenspeler huren (bijv. van twente :p)?
pi_76558091
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 12:14:51 #221
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_76558201
. Weet niet wat ik hier allemaal van moet denken.

Maar goed, winnen ze de 17de dan maakt het uiteindelijk allemaal niet uit.

Verliezen ze dan komen er een hoop problemen.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_76558387
35 jaar maarja ik heb geleerd nooit meer van tevoren een speler af te schrijven
pi_76558472
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:20 schreef essence het volgende:
35 jaar maarja ik heb geleerd nooit meer van tevoren een speler af te schrijven
Good old potje staat dit seizoen ook nog prima te ballen. En het is maar tot het eind van het seizoen. Dus leeftijd doet er niet zo heel veel toe.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_76558500
Tis maar een tijdelijke oplossing
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_76559860
Nou lekker dan. Het gouden Europese team wordt afgebroken tot er helemaal niks meer van over is. Alle aankopen van Aalbers zijn tot nu toe een verzwakking gebleken tov hun voorgangers (met uitzondering van Vleminckx waar we een godsvermogen voor betaald hebben).

Waar gaat dit heen.
pi_76559867
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:23 schreef -J-D- het volgende:
Tis maar een tijdelijke oplossing
En dat sust mijn gemoederen
Website: Sneaker-forum.nl
pi_76559913
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:22 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Good old potje staat dit seizoen ook nog prima te ballen. En het is maar tot het eind van het seizoen. Dus leeftijd doet er niet zo heel veel toe.
Potje staat goed te ballen tot hij er weer geblesseerd afmoet of het na de 70e minuut niet meer kan belopen..
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:06:02 #228
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_76559965
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:10 schreef Ebbao het volgende:
De relatie met fct is de afgelopen jaren wel sterk geworden als je het bekijkt..
wielaert, wisgerhof -> fct
zomer, wellenberg, heubach -> nec.

Toevallig ook allemaal verdedigers

Nu misschien dan nog een aardige buitenspeler huren (bijv. van twente :p)?
Vergeet Denneboom niet en ook Hersi heeft een verleden bij beide clubs.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_76560663
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:03 schreef De_Hypotheker het volgende:
Nou lekker dan. Het gouden Europese team wordt afgebroken tot er helemaal niks meer van over is. Alle aankopen van Aalbers zijn tot nu toe een verzwakking gebleken tov hun voorgangers (met uitzondering van Vleminckx waar we een godsvermogen voor betaald hebben).

Waar gaat dit heen.
Dit gaat naar overleven in de eredivisie.
Volgend jaar hebben de jonkies een jaar meer ervaring en blijken het top aankopen te zijn geweest.
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:52:48 #230
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_76561807
Overleven doe je niet met alleen maar noeste arbeiders. Het voetballend vermogen in de achterlinie daalt nu naar 0,0..

[ Bericht 5% gewijzigd door Kabouter_Krulleput op 08-01-2010 13:59:33 ]
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_76568425
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:52 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Overleven doe je niet met alleen maar noeste arbeiders. Het voetballend vermogen in de achterlinie daalt nu naar 0,0..
Heubach heeft prima voetballend vermogen. Mensen struikelen over zijn leeftijd. Maar volgens mij is iedereen ook nog te spreken over Potje en die is ouder. heubach is fysiek type als Potje, maar kan voetballend meer.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_76573421
Ik vind het anders behoorlijk armoedig dat we nog zo vaak een beroep moeten doen op Pothuizen.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:59:35 #233
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_76573905
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:14 schreef Posdnous het volgende:
. Weet niet wat ik hier allemaal van moet denken.

Maar goed, winnen ze de 17de dan maakt het uiteindelijk allemaal niet uit.

Verliezen ze dan komen er een hoop problemen.
Sorry maar nu moet ik even lachen.
Wie dit leest is gek
  zaterdag 9 januari 2010 @ 12:18:52 #234
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_76594793
Volgens Aalbers komt er dus niks meer bij..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_76597742
Dus El Kabir, Tshibamba en El Akchaoui gaan weg en alleen Sarpong en Heubach worden gehuurd?

Dan zijn we er dus gewoon zwakker op geworden deze transferperiode.
pi_76598475
Carlos wat doe je We zijn er alleen maar zwakker op geworden
pi_76626465
Kabir en Tshibamba waren natuurlijk veel eerder weg, en heeft dus niets met deze transfer periode te maken. El-Ak wel ondanks dat ik voor mezelf een logisch verklaring heb, knaagt het wel.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_76630589
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:56 schreef BasNijmegen het volgende:
Kabir en Tshibamba waren natuurlijk veel eerder weg, en heeft dus niets met deze transfer periode te maken. El-Ak wel ondanks dat ik voor mezelf een logisch verklaring heb, knaagt het wel.
Ja ik heb reacties gelezen en snap je punt. Maar het gaat erbij mij gewoon niet in als je van te voren zegt dat er in iedere linie een versterking bij moet komen en dat je dan je verdediging verzwakt en je aanval/middenveld ietwat sterker maakt.
Aalbers heeft als het zo blijft bij mij afgedaan, is er op 31 januari niks meer bijgekomen qua echte versterkingen, dan moet in mijn ogen carlos per direct opstappen. Dan kunnen we wel aankomen met "er is geen geld" maar dan had hij in juli niet 7 ton moeten uitgeven voor een speler die nog niks bewezen heeft(ja ik weet dat het deels investeerdersgeld is) en 1.8 mln voor Bjorn. Dat drukt pas op de begroting
  zondag 10 januari 2010 @ 14:20:32 #239
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_76632493
Op het eerste gezicht lijken Aalbers' beslissingen inderdaad vreemd, en hebben zijn transfers nog allerminst goed uitgepakt. Vind het alleen heel moeilijk een juist beeld te krijgen van hoe het er achter de schermen aan toe gaat. Heb geen idee welke krachten er allemaal spelen en over wat voor een budget Carlos beschikt..

Wat in ieder geval wel duidelijk is, is dat hij en NEC communicatief erg zwak zijn op het gebied van mediapresentatie van transfernieuws.. Het naar buiten brengen van El Ak's gewongen vertrek, de wil uiten iedere linie te versterken... Zwak.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_76633326
quote:
Op zondag 10 januari 2010 14:20 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Op het eerste gezicht lijken Aalbers' beslissingen inderdaad vreemd, en hebben zijn transfers nog allerminst goed uitgepakt. Vind het alleen heel moeilijk een juist beeld te krijgen van hoe het er achter de schermen aan toe gaat. Heb geen idee welke krachten er allemaal spelen en over wat voor een budget Carlos beschikt..

Wat in ieder geval wel duidelijk is, is dat hij en NEC communicatief erg zwak zijn op het gebied van mediapresentatie van transfernieuws.. Het naar buiten brengen van El Ak's gewongen vertrek, de wil uiten iedere linie te versterken... Zwak.
Ben het met je eens. NEC zou wel weer eens een flinke media training mogen krijgen (Jammer dat Bart de Graaf er niet meer is ).

Een club als NEC is gewoon een middenmotor 10 t/m 14e plek. Af en toe kun je een uitschieter maken naar boven (zie 2008), maar ook naar onder (dit jaar). Dat is logisch met onze begroting. Ik heb het idee dat sommige mensen na 2008 de realiteit van onze club uit het oog hebben verloren. Helaas hoort degradatie spanning ook bij een club als NEC. En om dan elke keer de TD aan te wijzen gaat mij wat te ver. Natuurlijk hadden bepaalde dingen anders gekund in mijn ogen. Maar het feit blijft dat wij supporters makkelijk praten hebben. Wat weten wij er nou van, we weten negen van de tien keer de halve waarheid, en borduren onze verhalen op speculaties en feiten. Zo hebben wij nul komma nul inzage in de begroting van NEC. Natuurlijk wel de begroting van de club zelf, maar niet wat de invloed is van de investeerders. Een club als NEC moet roeien met de riemen die we hebben. Dan moet je soms gokken. Zo'n gok kan goed of fout uitpakken. Dit seizoen ging het fout, dus moet je alle beloften laten varen, om maar te kunnen overleven in de eredivisie. Alles is beter dan degraderen.
Het kan ook zijn (speculatie), dat dankzij de eerste slechte seizoenshelft de investeerders hun belofte hebben ingetrokken. Geen vertrouwen in NEC, dus geen geld in de club, dus geen versterking op alle posities in de winterstop. We weten het niet, dus kunnen we ook niet de boosdoener aanwijzen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_76635547
Lodeweges voelde iig terecht nattigheid.
pi_76635928
Nou wat ik wel weet bas, is dat NEC er alleen maar zwakker op is geworden deze transferperiode en dat is, hoe je het went of keer met begrotingen, investeerders etc niet te verkopen aan je achterban. Zeker niet als je 17e(!) staat. Er moest wat gebeuren zei aalbers tijdens de supportersavond en er zouden nieuwe spelers bijkomen. Dat was begin november, net twee maanden geleden. Je gaat mij niet wijsmaken dat in twee maanden het zo veranderd is dat NEC geen enkele cent heeft voor versterkingen en zelfs spelers moet wegdoen. Als dat de situatie is moet je dat zeggen op een supportersavond, en niet zoals als Carlos blijkbaar heeft gedaan, gewoon uit je nek zitten te lullen over versterkingen in ieder linie. Dat kun je gewoon niet verkopen aan je achterban!
pi_76636883
Jij kan in de toekomst kijken? Wacht eerst nu eens de eerste 5 wedstrijden af.

Ik snap het gezeik niet echt. El Ak zijn jullie al tijden niet tevreden over en Kabir vonden jullie maar een sukkeltje die niet kon scoren. En die Tsibamba oid heeft nooit wat toegevoegd toch? Met Sarpong en Heubach heb je heus geen verzwakking binnengehaald. Je bent niet in iedere linie versterkt, dat is waar.
pi_76637356
Ik wil best af wachten, ben alleen bang dat het tegen die tijd al te laat is. We moeten de komende 17 wedstrijden ruim 20 punten halen om veilig te spelen. Dat zijn dus ongeveer 6 a 7 wedstrijden winnen, als er geen versterkingen komen zou ik het wederom wonderbaarlijk vinden als NEC (net als in 2008, waar wel noemenswaardige versterkingen waren in de winterstop) een dergelijke reeks gaat neer zetten waarin ze 3x zoveel winnen als in de eerste 17 wedstrijden. Ik laat me graag verassen maar ben er alles behalve gerust op.
pi_76638300
Ik denk dat je met een coach die de rotte appels er uit haalt en een teamgeest creëert je al een stap dichter bij meer punten komt. Ik zit er natuurlijk niet zo dicht op als jullie, maar zo komt het beleid van Vloet op mij over. Dat de beloofde versterkingen er niet zijn gekomen is inderdaad vreemd, maar misschien heeft Vloet wel gezegd dat het helemaal niet nodig is en wil hij het met dit elftal doen, dat kan toch ook?
pi_76638891
ik ben het met Vinger eens (wow!).

Aalbers kan uit zijn nek gekletst hebben, maar er kunnen ook toespelingen gedaan zijn door investeerders die zijn ingetrokken toen een bepaalde beerput los kwam. We weten het gewoonweg niet, dus vind ik persoonlijk dat we niet kunnen wijzen als supporters. We mogen wel kritisch zijn en het gesprek (opnieuw) aangaan. Echter lijkt dit in Nijmegen niet mogelijk, want wanneer er kritiek geuit zou moeten worden, worden er meteen koppen geëist. Dat vind ik jammer. Op die manier creëer je nooit openheid en samenwerking met de club. Bij de minst of geringste scheet die uit het bestuur komt, krijg je een meute dorstige (trouwe)honden in je nek (hihi woordspeling).

Ik ben er van overtuigd dat we over 6 wedstrijden (vitesse niet meegerekend) al minimaal 9 punten hebben behaald. Winnen we van Vitesse, dan zijn het er denk ik 12. Dan zit je zo goed als veilig. Echter ben ik bang bij slechtere resultaten, El-Ak direct weer wordt opgehemeld. Echter ben ik er van overtuigd dat hij niets meer of minder toevoegt dan bijvoorbeeld Heubach.
We moeten afwachten. (klote zooi!)
Website: Sneaker-forum.nl
pi_76640544
Neuken? Zulke rare opvattingen houd ik er doorgaans toch niet op na. (voetbaltechnisch dan)
pi_76641021
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:13 schreef DeVinger het volgende:
Neuken? Zulke rare opvattingen houd ik er doorgaans toch niet op na. (voetbaltechnisch dan)
het was een kleine grapje/sneer vanaf mijn zijde
Website: Sneaker-forum.nl
pi_76641113
De derby leeft merk ik.
pi_76641331
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:27 schreef DeVinger het volgende:
De derby leeft merk ik.
hahaha het begint idd wel te kriebelen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_76667537
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_76675944
Goed nieuws dat ze toch verder aan het kijken zijn.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_76677870
Maar we hebben wel concurrentie van Feyenoord.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 11 januari 2010 @ 14:35:34 #254
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_76678434
quote:
Op maandag 11 januari 2010 14:22 schreef -J-D- het volgende:
Maar we hebben wel concurrentie van Feyenoord.
Dan heb je geen schijn van kans. Met 36 miljoen euro schuld maakt een paar ton meer of minder niks uit.
Wie dit leest is gek
  maandag 11 januari 2010 @ 14:57:48 #255
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_76679362
Geen derbytopic?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  maandag 11 januari 2010 @ 15:18:55 #256
149454 GSbrder
Les extręmes se touchent
pi_76680212
Dus Heubach is noodoplossing? Of zetten ze hem op de plek van v. Eijden en Edman als linksback?
In ieder geval vind ik het lijken op een noodoplossing:

"oh, de supporters zijn ontevreden, nou dan zeggen we dat we verder zoeken."

Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_76684464
Hehe, zou het?
pi_76685501
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:18 schreef GSbrder het volgende:

In ieder geval vind ik het lijken op een noodoplossing:

"oh, de supporters zijn ontevreden, nou dan zeggen we dat we verder zoeken."


Dit soort speculaties snap ik niet. Dit is onnodig onrust stoken.
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 11 januari 2010 @ 17:22:35 #259
149454 GSbrder
Les extręmes se touchent
pi_76685906
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:12 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Dit soort speculaties snap ik niet. Dit is onnodig onrust stoken.
Ik stook geen onrust. Ik vind het opmerkelijk dat de ene dag Heubach als vervanger van El-Akchaoui wordt gepresenteerd en de andere dag Edman "als mogelijke vervanger van El-AK" genoemd wordt.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_76686169
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:22 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ik stook geen onrust. Ik vind het opmerkelijk dat de ene dag Heubach als vervanger van El-Akchaoui wordt gepresenteerd en de andere dag Edman "als mogelijke vervanger van El-AK" genoemd wordt.
Dat is wel te verklaren. Heubach is tijdelijke opvang vanwege het aanstaande vertrek van el-ak. In eerste instantie wilde ze edman al halen, maar hij wou zijn contract uitdienen bij de club waar ie nou zit(weet niet meer welke club). Heubach is tijdelijke opvang tot einde van het seizoen. Daarna wordt, naar het zich laat aanzien, Edman de nieuwe LB. Maar of het verstandig is om iemand te halen die in 3 seizoenen 10 wedstrijden heeft gespeeld vraag ik me ook af...
En ben het verder wel met je eens hoor, de technische staf is een spelletje aan het spelen. De druk neemt fors toe op ze na de slechte resultaten en de tot nu toe (nog) niet voldane beloftes.
  maandag 11 januari 2010 @ 18:14:50 #261
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_76687729
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:27 schreef DeVinger het volgende:
De derby leeft merk ik.
Hup Vitesse!
Wie dit leest is gek
pi_76688446
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:14 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Hup Vitesse!
Ga eens ergens ander een topic bevuilen
Website: Sneaker-forum.nl
pi_76689191
je misd een s, het is anderS
  maandag 11 januari 2010 @ 18:57:36 #264
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_76689299
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:35 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Ga eens ergens ander een topic bevuilen
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:13 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Hup NEC!
Wie dit leest is gek
pi_76692107
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:54 schreef DeVinger het volgende:
je misd een s, het is anderS
aha de derby spanning begint bij jou ook te komen
Website: Sneaker-forum.nl
pi_76696895
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_76700022
2e bundesliga is wel goed qua niveau (en er is meer geld dan bijvoorbeeld NEC), maar die club zou ik ook niet kiezen. Al was het voor NEC wel beter geweest als hij ja had gezegd.
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 12 januari 2010 @ 21:19:04 #268
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_76738959
Kutzooi, Goossens ligt er een paar weken uit!
pi_76739227
Pff ellende!
pi_76739274
Kut
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_76740019
kut... Gelukkig hebben we Sarpong die daar prima kan spelen. Maar erg vervelend dat goossens er een aantal weken niet bij is. Hoe dan ook, zondag winnen we gewoon. Met of zonder goossens.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:24:43 #272
149454 GSbrder
Les extręmes se touchent
pi_76742547
Winnen zondag en het seizoen is weer goed
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:50:58 #273
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_76744154
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:19 schreef J-heronimus het volgende:
Kutzooi, Goossens ligt er een paar weken uit!
Kut kut kut
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_76744538
Pfff wat een smet op de 8-0 overwinning.
Sarpong en Saidi in vorm.

Goossens 6 weken kwijt.... het zit ons wel mee dit seizoen
Website: Sneaker-forum.nl
pi_76776988
Er zijn geen berichten over aflasten ofzo he? (ivm het blijvende winterweer)
pi_76781051
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:22 schreef DeVinger het volgende:
Er zijn geen berichten over aflasten ofzo he? (ivm het blijvende winterweer)
Nee hoor gaat door. Veld ligt er goed bij (dun isolerend laagje sneeuw), verwachtingen zijn prima qua temperatuur. Busbaan is meer zout dan busbaan, dus dat is al geregeld.... komt goed.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_76784763
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:22 schreef DeVinger het volgende:
Er zijn geen berichten over aflasten ofzo he? (ivm het blijvende winterweer)
Beetje natte sneeuw mag de pret niet bederven toch?
pi_76793486
Mooizo, heb weekend namelijk afgestemd op de wedstrijd, moge de beste winnen!
pi_76802302
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 01:55 schreef DeVinger het volgende:
Mooizo, heb weekend namelijk afgestemd op de wedstrijd, moge de beste winnen!
Ik wist wel dat je het ons gunde
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 14 januari 2010 @ 14:29:25 #280
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_76806751
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:22 schreef DeVinger het volgende:
Er zijn geen berichten over aflasten ofzo he? (ivm het blijvende winterweer)
Alle wedstrijden in de Jupiler League zijn afgelast...
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_76808191
TV gelderland meld overigens dat de wedstrijd zo goed als zeker doorgaat. Kort samengevat: Weinig neerslag voor de komende dagen, alleen wat natte sneeuw en regen op zondag ochtend. Het veld ligt er prima bij en heeft een zachte en mooie ondergrond. Prima op te voetballen dus.
We kunnen ons dus voorbereiden op eindelijk weer een overwinning!
pi_76810025
Oeh ik heb echt zin in zondag! Heerlijk dat Derby gevoel!
Website: Sneaker-forum.nl
pi_76825925
heerlijk weer zon goed als zekere overwinning
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_76847242
COME-ON NEC laat eens wat zien zondag.
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
  vrijdag 15 januari 2010 @ 12:54:55 #285
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_76847396
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 21:58 schreef sjeppert het volgende:
heerlijk weer zon goed als zekere overwinning
Hoe graag ik ook positief zou willen zijn: we hebben dit seizoen 2 keer gewonnen, waarbij 1 keer tegen de verhouding in. Ik moet het allemaal nog zien.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_76848019
Ach, je weet hoe dit soort wedstrijden zijn. Stand op de ranglijst en/of blessures en schorsingen maken helemaal niets uit. Voor de neutrale toeschouwer is het leuker de beste 11 tegen 11 te zien, maar er geldt maar één ding en dat is winnen: en dat beheerst NEC in de Goffert beter en Vitesse in het Gelredome. Er staat zoveel 'druk' op dat de thuisspelende club altijd extra krachten krijgt. Ook al heb ik zeker het idee dat er wat te halen valt, het zal gewoon een oersaaie wedstrijd worden voor de neutrale toeschouwer en voor de fans maakt dat allemaal niet uit als er uiteindelijk gewoon door een frommelgoal gewonnen wordt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 15 januari 2010 @ 14:28:27 #287
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76851240
Ik vind het wel een eigen topic waard NEC -Vitesse zondag 12.30 uur
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_76852659
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:28 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind het wel een eigen topic waard NEC -Vitesse zondag 12.30 uur
Prima, maar dit topic moet ook wel eens een keer vol, want Bjorn heeft helemaal geen vrij meer
Website: Sneaker-forum.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 15 januari 2010 @ 15:01:11 #289
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76852745
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:59 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Prima, maar dit topic moet ook wel eens een keer vol, want Bjorn heeft helemaal geen vrij meer
TT's kunnen altijd aangepast worden hoor
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:03:23 #290
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_76852829
Ach ja, winterstop. Na het weekend is dit topic al vervangen door een nieuwe

Edit: nog 11 posts, dat duurt dus niet lang meer
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_76853081
En nu nog 10 posts. Om het niet op Spam te doen laten lijken, zal ik een mooi plaatje toevoegen.


Dat is pas teambuilding.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_76853190
Dat is gewoon gay hoor, maargoed.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 15 januari 2010 @ 15:12:22 #293
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76853191
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:09 schreef BasNijmegen het volgende:
En nu nog 10 posts. Om het niet op Spam te doen laten lijken, zal ik een mooi plaatje toevoegen.

[ afbeelding ]
Dat is pas teambuilding.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:13:00 #294
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_76853227
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:12 schreef DeVinger het volgende:
Dat is gewoon gay hoor, maargoed.
Na afloop lagen de onderbroeken gewoon waar ze achtergelaten waren
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_76853246
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:13 schreef Mark het volgende:

[..]

Na afloop lagen de onderbroeken gewoon waar ze achtergelaten waren
eikel
pi_76853796
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:13 schreef Mark het volgende:

[..]

Na afloop lagen de onderbroeken gewoon waar ze achtergelaten waren
haha touché
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:27:56 #297
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_76853864
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:13 schreef Mark het volgende:

[..]

Na afloop lagen de onderbroeken gewoon waar ze achtergelaten waren


Maar WTF, is dit het nieuwe paintballen?
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_76854080
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:27 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]



Maar WTF, is dit het nieuwe paintballen?
nee warm water is goed voor de spieren. Dus de dag na de wedstrijd in Spanje moesten ze aqua joggen. Hierdoor zijn ze sneller fit voor zondag.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_76854226
Laat Goossens dan 48uur in een bubbelzat chillen.
pi_76854353
3
pi_76854366
2
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')