abonnement Unibet Coolblue
pi_253401
Ik erger me elke dag weer gruwelijk aan die domme, zichzelfoverschattende en -overschreeuwende busbig.Hij vindt zichzelf echt de bemiddelaar maar snapt geen jota van het commentaar van de anderen zodra dit het kleuternivo overstijgt.
Op dit forum zie ik bijna niets meer over hem staan en ik ben dan ook bang dat hij zo veel te lang in de bus blijft.Ik vind het leuk om naar de bus te kijken totdat HIJ weer in beeld komt en als dit te lang gaat duren zie ik me helaas genoodzaakt om maar niet meer te kijken, echt waar ik wordt gewoon misselijk als ik hem zie. Ik hoop dat dit nieuwe topic als zodanig geaccepteerd wordt en ben benieuwd naar evt. reakties.
  vrijdag 17 maart 2000 @ 10:13:00 #2
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_253402
Tuurlijk niet, hij is de komiek van de bus, door al zijn dom gelul moet ik erg om hem lachen.
Ik ben online
pi_253403
quote:
op 03-17-2000 om 08:50 AM schreef Benthe het volgende:
Ik erger me elke dag weer gruwelijk aan die domme, zichzelfoverschattende en -overschreeuwende busbig.Hij vindt zichzelf echt de bemiddelaar maar snapt geen jota van het commentaar van de anderen zodra dit het kleuternivo overstijgt.
Op dit forum zie ik bijna niets meer over hem staan en ik ben dan ook bang dat hij zo veel te lang in de bus blijft.Ik vind het leuk om naar de bus te kijken totdat HIJ weer in beeld komt en als dit te lang gaat duren zie ik me helaas genoodzaakt om maar niet meer te kijken, echt waar ik wordt gewoon misselijk als ik hem zie. Ik hoop dat dit nieuwe topic als zodanig geaccepteerd wordt en ben benieuwd naar evt. reakties.

Dom okee, bijster slim is ie niet.

Maar hoezo zelfoverschattend?
Aziz is juist zichtbaar onzeker en vraagt bij alles wat hij zegt steeds een bevestiging van de anderen".

Overschreeuwen?
Daar krijgt Aziz de kans niet voor met Tessa en Seki in de bus.

Bemiddelaar?
Als er zich confrontaties of problemen voordoen weet Aziz zich geen houding te geven en praat dan maar gewoon mee!

Probeer eens met een andere blik te kijken en probeer Aziz eens te zien als een clown!
In plaats van je aan hem te ergeren kun je veel beter om hem lachen, want Aziz gaat er voorlopig niet uit.
Aziz is beleefd en weet: Eerst vrouwen en kinderen, dus laat hij Willeke en Tessa voorgaan.
Kunnen die alvast lintjes gaan knippen!

Freestyle
pi_253404
Ik ga wel naar een kindercresh als ik dat geblér van Aziz moet aanhoren...

Ik ga wel naar de Drentse heide als ik dat
geblaat van Aziz moet aanhoren...

Ik ga wel naar de wc als ik dat
gezeik van Aziz moet aanhoren...

Ik bestel me nog liever een rolmops
dan naar Aziz te kijken...

Overdreven jankgedoe
Overdreven Katjagedoe
Overdreven "we moeten praten"gedoe


Blablablabla

Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
  vrijdag 17 maart 2000 @ 16:30:00 #5
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_253405
Deze kan ook in het "de Bus" woordenboek:

Aziz`teren ~ Helpen met ruziemaken door quasi onschuldig olie op het vuur te gooien

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  vrijdag 17 maart 2000 @ 16:40:00 #6
2603 Zusje
beroepsoptimist
pi_253406
* Zusje valt nu van de stoel af van het lachen en complimenteert buzzer met zijn wereldgrap.
pi_253407
Wat is dit nu weer voor een flauwekul? Alle dommigheid op azziz af te schuiven. Heb je willeke al eens iets zinnig horen zeggen, of neem die tessa ie kraamt ook alleen maar de grootste onzin uit. Gelukkig weet Antonette haar plaats, probeert zo min mogelijk haar domme karakter te tonen, en gedraagt zich zoals het een vrouw betaamt, ze laat zich dienstig douwen door een kerel die nog niet half het IQ heeft van zijn trouwe teddybeer-virend Azziz. Azziz is de enige die een beetje positieve sfeer brengt in de tent, loopt lekker onverdroten met z'n emoties te spuien, en heeft een prettiger voorkomen dan die zeikerd van een Bullent.
gratis en voor niet
pi_253408
Sorry TomBombadil, je hebt in zoverre gelijk dat ik een gedeelte van de domheid ook op jou wil afschuiven. Wat Willeke betreft heb je nog wel gelijk maar die haalt het qua stompzinnigheid in de verste verte niet bij jullie(Aziz en jij).Je commentaar over Antonette is ronduit zielig en als jij Aziz een prettig voorkomen vind hebben zit je waarschijnlijk ook op de eerste rij bij de jostie-band te kwijlen.

Verder wil ik Buzzer complimenteren met zijn goede grap!

quote:
op 03-17-2000 om 05:07 PM schreef TomBombadil het volgende:
Wat is dit nu weer voor een flauwekul? Alle dommigheid op azziz af te schuiven. Heb je willeke al eens iets zinnig horen zeggen, of neem die tessa ie kraamt ook alleen maar de grootste onzin uit. Gelukkig weet Antonette haar plaats, probeert zo min mogelijk haar domme karakter te tonen, en gedraagt zich zoals het een vrouw betaamt, ze laat zich dienstig douwen door een kerel die nog niet half het IQ heeft van zijn trouwe teddybeer-virend Azziz. Azziz is de enige die een beetje positieve sfeer brengt in de tent, loopt lekker onverdroten met z'n emoties te spuien, en heeft een prettiger voorkomen dan die zeikerd van een Bullent.

pi_253409
Sorry TomBombadil, je hebt in zoverre gelijk dat ik een gedeelte van de domheid ook op jou wil afschuiven. Wat Willeke betreft heb je nog wel gelijk maar die haalt het qua stompzinnigheid in de verste verte niet bij jullie(Aziz en jij).Je commentaar over Antonette is ronduit zielig en als jij Aziz een prettig voorkomen vind hebben zit je waarschijnlijk ook op de eerste rij bij de jostie-band te kwijlen.

Verder wil ik Buzzer complimenteren met zijn goede grap!

quote:
op 03-17-2000 om 05:07 PM schreef TomBombadil het volgende:
Wat is dit nu weer voor een flauwekul? Alle dommigheid op azziz af te schuiven. Heb je willeke al eens iets zinnig horen zeggen, of neem die tessa ie kraamt ook alleen maar de grootste onzin uit. Gelukkig weet Antonette haar plaats, probeert zo min mogelijk haar domme karakter te tonen, en gedraagt zich zoals het een vrouw betaamt, ze laat zich dienstig douwen door een kerel die nog niet half het IQ heeft van zijn trouwe teddybeer-virend Azziz. Azziz is de enige die een beetje positieve sfeer brengt in de tent, loopt lekker onverdroten met z'n emoties te spuien, en heeft een prettiger voorkomen dan die zeikerd van een Bullent.

  vrijdag 17 maart 2000 @ 17:36:00 #10
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_253410
quote:
op 03-17-2000 om 10:43 AM schreef ALTER-EGO het volgende:
Dom okee, bijster slim is ie niet.

Maar hoezo zelfoverschattend?
Aziz is juist zichtbaar onzeker en vraagt bij alles wat hij zegt steeds een bevestiging van de anderen".



Heeft duidelijk de rol van de "underdog".
Ik vindt deze rol karakteristiek bij zo'n club mensen. En ik denk ook dat hierop is geselecteerd.


pi_253411
quote:
op 03-17-2000 om 04:30 PM schreef buzzer het volgende:
Deze kan ook in het "de Bus" woordenboek:

Aziz`teren ~ Helpen met ruziemaken door quasi onschuldig olie op het vuur te gooien



Azizrumperen: Iemand vragen om ook wat te zeggen en wanneer deze inderdaad wat gaat zeggen diegene gelijk verontwaardigd in de rede vallen.

[Dit bericht is gewijzigd door Brok (Datum 17 Maart 2000).]

  vrijdag 17 maart 2000 @ 20:27:00 #12
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_253412
aziztent
1. ruziemaker door quasi onschuldig olie op het vuur te gooien
2. rode jas
  vrijdag 17 maart 2000 @ 20:36:00 #13
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_253413
quote:
op 03-17-2000 om 08:27 PM schreef Trainspotter het volgende:
aziztent
1. ruziemaker door quasi onschuldig olie op het vuur te gooien
2. rode jas



Whahahahaha, je houdt het nog netjes......

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  vrijdag 17 maart 2000 @ 23:11:00 #14
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_253414
quote:
op 03-17-2000 om 08:36 PM schreef buzzer het volgende:
Whahahahaha, je houdt het nog netjes......


Doordenkertje hoor...

  zaterdag 18 maart 2000 @ 01:19:00 #15
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_253415
quote:
op 03-17-2000 om 05:27 PM schreef Benthe het volgende:
Sorry TomBombadil, je hebt in zoverre gelijk dat ik een gedeelte van de domheid ook op jou wil afschuiven. Wat Willeke betreft heb je nog wel gelijk maar die haalt het qua stompzinnigheid in de verste verte niet bij jullie(Aziz en jij).Je commentaar over Antonette is ronduit zielig en als jij Aziz een prettig voorkomen vind hebben zit je waarschijnlijk ook op de eerste rij bij de jostie-band te kwijlen.

Verder wil ik Buzzer complimenteren met zijn goede grap!


Buiten het feit dat ik met grote regelmaat kwijl over goedgevormde Josti-band-leden ben ik het volledig eens met jouw reactie op de heer TomBombasti. Maar als je even verder kijkt dan je neus lang is dan zou je weten dat dit sujet zich als levenstaak heeft gesteld zoveel mogelijk reacties hier te geven die in de jaren negentig echt GRUWELIJK controversieel zouden zijn, maar nu anno 2000 best met hoongelach mogen worden afgedaan. Stemmingmakerij is iets van alle tijden, maar ik mag toch hopen dat de gemiddelde FOKker door dit wezenloos geneuzel heenprikt als 'ie meneer Bombaldi gniffelend achter zijn pc'tje voorstelt als 'ie weer eens een "snood plan heeft om de boel eens lekker op te stoken!!" Is best vermakelijk als je het op deze manier ziet, dan kin je zelfs nog met familie en vrienden lachen om dit soort kwats.

Ben te zaai voor een signature
  zaterdag 18 maart 2000 @ 01:43:00 #16
1529 DariusDFrolic
Where Frolic is symbolic
pi_253416
Aziz is een naïeveling die op gepaste tijden aandacht wil. Een gemene, doortrapte naïeveling, dat wel. Gaat echt de geschiedenis in, die move met Antonette. En wat levert het op? Zijn vriendschap met Jop is nog nooit beter geweest en Seki werd getriggerd om alles en iedereen te gaan haten. Aziz de BUS uit? Dacht het niet. Hij is de bindende factor die alle shitzooi en conflicten doet ontstaan. De dubbelspion...Jaloeziz: Niet kunnen hebben dat iemand toffer is dan jij.
Misschien een leuke follow-up? de Jas van Aziz. veertien camera's. elf mensen. drie badkamers en een tennisbaan
The early bird catches the worm, but the second mouse gets the cheese.
pi_253417
Aziztosteron: spul in bier waar je stom van gaat ouwehoere en waar je een bierspier van kan oplopen.
De stof is in 1997 ontdekt door professor Kankahhoeah verbonden aan de Haagse Faculteit der Ongeletterden.

Azizsteembeheerder: meestal een man die met ze fikke overal aanzit waarna het systeem down gaat. Voor het eerst gemanifesteerd in Tsjernobil enkele jaren geleden.

Azizstematisch: totaal zonder systeem, maar dan ook totaal.


Je weet het vaak soms nooit

pi_253418
quote:
op 03-17-2000 om 04:30 PM schreef buzzer het volgende:
Deze kan ook in het "de Bus" woordenboek:

Aziz`teren ~ Helpen met ruziemaken door quasi onschuldig olie op het vuur te gooien



Aziz`steren~ Handje helpen onder de dekens

Aziz`teren~ Uitbraak naar beautyfarm

Freestyle
pi_253419

azziz = over-geAZZImileerde allochtoon
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_253420
quote:
op 03-17-2000 om 10:43 AM schreef ALTER-EGO het volgende:


Bemiddelaar?
Als er zich confrontaties of problemen voordoen weet Aziz zich geen houding te geven en praat dan maar gewoon mee.




Als je goed gelezen had had je gezien dat ik schreef dat hij zichzelf een bemiddelaar
vindt.
  zaterdag 18 maart 2000 @ 10:11:00 #21
521 ruby
Hell yeah!
pi_253421
Ik heb liever dat Willeke haar koffers pakt, met haar eeuwige gemekker!
Pas heb ik nog ergens geschreven dat ik Aziz een kwijl van een vent vond met z'n gestook. Maar onlangs zei ie dat ie helemaal misselijk werd van zichzelf omdat ie met iedereen meelulde. Vond ik toch een goed punt van 'm.
Dus Willeke, u mag gaan en veel plezier verder.

Groetjes Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zaterdag 18 maart 2000 @ 11:08:00 #22
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_253422
Quazizmodo Klokkenluider van Jop's klokkenspel
  zaterdag 18 maart 2000 @ 11:36:00 #23
2646 webber
Enough already
pi_253423
quote:
op 03-18-2000 om 11:08 AM schreef Trainspotter het volgende:
Quazizmodo Klokkenluider van Jop's klokkenspel


LOL

Yeah. Dat is 'um helemaal!

  zaterdag 18 maart 2000 @ 11:39:00 #24
2646 webber
Enough already
pi_253424
Fantazizeren
Denken dat je afstand moet nemen van de vriendin van je pikkie
  zaterdag 18 maart 2000 @ 12:04:00 #25
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_253425
Azizbest = gevaarlijk gif dat bij het vrijkomen in de ether dodelijke irritaties kan veroorzaken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')