abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 17 maart 2000 @ 00:26:00 #1
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253378
Quote van Bagwan:

Streamverslagen van 17-03 voor degenen die de streams niet kunnen bekijken.
Post hier alleen verslagen van de streams.
Wees vrij om de verslagen aan te vullen, anders vallen er ongetwijfeld gaten.

Vriendelijk verzoek:
Opmerkingen, commentaar, vragen, en andere zaken graag posten in commentaren op de streamverslagen. Dat houdt alles een beetje overzichtelijk.

  vrijdag 17 maart 2000 @ 02:03:00 #2
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253379
01.30
Er is geen geluid
Iwan ligt weer naast het dekbed.(Tessa heeft deze weer volledig in beslag genomen.)
Ze liggen te kletsen.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 17 Maart 2000).]

  vrijdag 17 maart 2000 @ 02:38:00 #3
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253380
Aziz heeft last van een overvolle zak (zei hij)
Ze lagen al in bed, maar Aziz kon niet slapen en klaagde over die "kutcamera's".

geluid valt telkens weg

Jop en Azi roken buiten een shaggie, ze hebben het erover wat ze zouden gaan doen als ze samen een uitbraak zouden hebben (ze verwachten het niet, maar fantaseren wel over de dingen)
Jop wil in ieder geval naar z'n ouders in Knollendam.
Aziz:"ja maar we blijven toch niet de hele tijd bij je ouders zitten, dat doe ik ook niet hoor, feesten, knallen, *snuif*snuif*(<--terwijl Aziz dit zegt maakt hij een beweging met de rug van zijn hand langs zijn neus) en lol maken.
Jop gaat hier niet op in, en zegt dat hij in ieder geval naar z'n moeder wil.
ze rekenen er absoluut niet op dat ze een uitbraak zullen krijgen, maar beloven elkaar, dat als één van hem de uitbraak heeft, dat ze elkaar zullen meenemen.

De shaggies zijn op en ze duiken de slaapkamer weer in.
Büllent ligt trouwens ook in de slaapkamer.

Na een minuutje of 5 duikt Büllent eventjes tussen Jop en Aziz in, omarmt ze, en zegt dat zij dat toch ook ff nodig hebben, hij wenst ze welterusten en gaat weer weg.

Büllent vraagt aan Esmeralda of ze nog wakker is, en of ze hem zijn zender even wil aangeven (uit het 3e bakje)


[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 17 Maart 2000).]

pi_253381

02:20 job en azziz roken buiten
job : jij had echt een stijve lul he , ik denk wat zie ik nou.
azziz : ja wat wil je als antoinet boven op je gaat liggen , ze is echt wel een lekker ding hoor.
job : ach , jij bent ook maar een mens en het is een leuk meisje.

job : jij maakt je nog drukker over de dingen dan dat ik doe
az : hoe bedoel je
job : je weet toch wat ik bedoel

az : als je die uitbraak heb dan gaan we knallen he
job : ik denk niet dat ik die uitbraak ga krijgen eigenlijk
az : maar dan gaan we knallen he
job : ja natuurlijk
az : blijf je dan de hele tijd thuis
job : nee denk het niet
az : nee , want sommige dingen kan je niet bij je ouders doen he
job : nee (hij heeft het over slagroom dat dan al klaarstaat)
02:31 ze gaan weer naar binnen en de rest slaapt (bull weer naast es)

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 17 maart 2000 @ 03:02:00 #5
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253382
PC Eendje, je hebt mail

Büllent en Seki zijn nu buiten.

Seki:"een beetje vertier ken er nou wel in, kom op"
Büllent:"hihihi"*spring*spring*

geluid is ff weg

Büllent vind dat Seki al genoeg bagage heeft mee te dragen.Ze hebben het over de dingen die nog gaan komen.Ook gaat het gaat over de dingen die je meeneemt door levenservaring en dat je er soms wat aan hebt voor je verdere leven.En dat ze zelfs wel iets hebben aan hun ervaringen met sommige mensen in de bus. Vooral Büllent heeft het woord.Ze zijn het met elkaar eens

Daarna gaan ze weer naar binnen.
(half drie)

Büllent gaat iets eten, en Seki hoeft niet, want hij heeft vanavond al 2 borden op ( zegt hij)

Seki zit te schrijven en haalt met Büllent dingetjes op die bij Thialf in Heerenveen zijn gebeurt.(shag op tafel tijdens de broodmaaltijd) Ze stoorden zich eraan.

Büllent vind het idioot van zichzelf dat hij om kwart voor 3 brood staat te smeren.
Hij vraagt nogmaals of Seki echt geen boterham wil.Seki zegt"nee ,bedankt hoor, ik hoef echt niet"

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 17 Maart 2000).]

  vrijdag 17 maart 2000 @ 03:46:00 #6
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253383
? Seki zit op de bank met Büllent...
seki: ja ik moest wel joh, Tessa hield me vast, ze wou me wurgen"
Seki: "ik heb de schuld op me genomen"
Büllent:"maar volgens mij komt het van Jop"
Seki:"we hebben besloten om mij de schuld op me te laten nemen"

(blijkbaar is er iets gebeurt tijdens het werk de 16e,of doelt Seki op de geslaagde grap van gistermiddag)

Büllent vind het belachelijk, omdat de ADO supporters hun eigen beveiligingmensen aanvielen, moesten zij weg.
Er heeft inderdaad een vlag gehangen op het dak.Büllent en Seki
Seki:"ja wij negenen weten wel beter maar de buitenwereld niet....weet je, ze zeggen nu dat Seki het gedaan heeft, om alles in zijn voordeel te laten lopen,en omdat z'n familie zogenaamd bedreigd werd, terwijl er niets van waar is"
Büllent: "ja maar wij weten allemaal wel beter"

Eindelijk gaat Seki liggen, met dekbedje, op de bank, hij probeert een boek te lezen...
Büllent ligt ook, onder zijn dekbedje, op zijn bankje.

Het lijkt alsof ze gaan slapen.

In de slaapkamer is de helft nog klaarwakker.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 17 Maart 2000).]

pi_253384
10:10 Iedereen is nog in diepe slaap.

10:25 Nog helemaal niets veranderd.

10:45 De camera staat op de vetrekken, maar ik hoor wel stemmen. Ik kan niet achterhalen van wie die zijn. Kan ook heel goed van niet bussers zijn.

10:50 Er is iemand wakker in de bus. Volgens mij is dat Seki. Yep, it's him en heeft wat te drinken gepakt.

Seki is wat aan het rommelen in de bus.

11:00 Seki gaat ontbijten.

11:05 Er is nog iemand wakker, Esmeralda.
Seki krijgt wat door van de redactie wat hij door moet geven aan Es. ik heb niet kunnen verstaan wat het was

[Dit bericht is gewijzigd door bagwan (Datum 17 Maart 2000).]

Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_253385
11:10 Antonette is ook wakker en Seki vraagt wat ze wil hebben, koffie of thee.

11:15 Antonette is aan het stofzuigen.

11:25 Door het stofzuigen zijn de gesprekken niet echt te verstaan. Ah, Antonette is klaar denk ik.

11:35 Jop is wakker, maar ligt nog in de slaapzak. Antonette gaat er even heen.
Es en Seki zijn buiten. Es gaat geloof ik een telefoontje plegen.

Es:"Met Esmeralda"
Foon:"Hey Es"

Noordzee:"Ik zei al van te voren dat wordt lachen"

Dit is dus het radio-interview.

En het geluid valt af en toe weg....

Het gaat over de verplaatsing onder andere. Es vond het niet erg om even in een hotel met privacy te slapen.

Noordzee FM wil ook weten of Antonette en Jop al "de langverwachte wip" gemaakt hebben. Es zegt van niets te weten.

Ook de discussies met Seki komen ook aan de orde. Es nuanceert de boel allemaal.
De interviewer gaat ook even in op de relatie tussen Bart en Es.

Nu zegt de interviewer dat Es afgeslagen is door Bullent. Es moet hier om lachen. Er wordt ook gezegd dat Es voor de playboy gevraagd is met een groot bedrag. Op de vraag of ze er op in gaat. Nee, is het resolute antwoord van Es.

Es moet even een paar jiggles maken voor Noordzee FM.

11:48 Einde gesprek

Es gaat even verslag doen van het interview.

Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_253386
12:10 Ze gaan chatten, Seki schrijft alles op en Antonette gaat chatten.

C:"Heb je met Jop op een kamer geslapen"
Geluid valt steeds weg.

C:"Wat hebben jullie gedaan?"

C:"Houd je het wel vol met de spanningen in de bus"

De antwoorden worden niet opgelezen...

C:"Zijn jullie samen in bad geweest"

C:"Es waarom giechel je de hele tijd zo"
Es:"Omdat ik een blauwtje met Bul gelopen heb"

C:"Wat heb je met je zoontje gedaan tijdens je uitbraak Seki"
Znt:"Gekroeld enzo"

C:"Ant als je mag uitbreken, neem je Jop dan mee"
Ant:"Nee. Ligt eraan wie er het dichst bij woont"

C:"Wat vind je van de toestand tussen Jop en zn ex"

C:"Zijn jullie bijgekomen van de Bus in Den Haag"
Ant:"Ja"

C:"Denk je dat er nog meer romances komen in de bus"
Ant:"Weet ik niet"

C:"Kusje voor Seki van Furbygirl"
Se:"Kusjes terug"

C:"Wat wil je Jop of miljoen"

C:"Is Seki verandert sinds hij zijn familie heeft gezien"
Se:"Seki blijft hetzelfde, maar hij maakt zich niet meer druk om alles"

C:"Wie is de gangmaker"
Ant:"Allemaal"

C:"Is het moeilijk volgens de regels van de bus te leven"
Ant:"Soms"

C:"Vonden jullie het raar dat Seki Bullent meenam op de uitbraak"
Ant:"Nee"

C:"Hebben jullie genoeg beweging"
Ant:"nee"

C:"Hoe vinden jullie dat er maandag live gestemd wordt"
Ant:"Niet zo"

C:"Larissa dikke kus aan Seki en Antonette"
Ant:"Dank je wel van Seki en Antonette"

C:"Seki als jongen uit de stad, is het niet gek tussen al die dieren"
Se:"Nee, het is heerlijk. Het is wat anders"

C:"Zijn jullie je nog bewust van de camera's"
Ant:"ja"

C:"Zouden jullie een busdier willen hebben en zo ja welke"
Ant:"Jawel, maar dat kan niet"
Es:"We hebben Ant al, een lekker dier"

C:"Hebben jullie alweer zin in de volgende lokatie"
Ant:"ja"

C:"Ben je van plan een boek te schrijven over de BUS"
Ant:"Nee"

C:"Maken jullie afspraken over de hoofdprijs"
Ant:"Nee"

C:"Wat voor werk zou je graag willen doen"

C:"Hoe lang heb je over je vlechtjes gedaan"
Ant:"10 uur"

C:"Wanneer ga je joegoslavisch koken"
Se:"Binnenkort"

C:"Wat gaat Seki dan koken"
Se:"Subaci" ofzo

C:"Jop hoe was het werk gisteren"
Jop:"Top"

C:"Waarom noemt Bolle jouw Muppie Seki"
Se:"Net als zn moeder, die noemde me ook Muppie"

C:"Jop ik ben het recept kwijt voor een boswandeling"
Jop typt wat "Pisang, Malibu, Wodka"

C:"Hoe heet je tante"
Ant:"Tante Emmy"

C:"Is het moeilijk om voor 9 man te koken"
Ant:"Nee valt wel mee"

C:"Wie is er het meest pietluttig wat het eten betreft
Ant:"Aziz"

C:"Waarom"
Ant:"Die wil alles apart"

C:"Seki wat zei je gisteravond in de camera"
Se:"Vanwege het slachtfeest"

C:"Jop ben je blij om de apen weer te zien"
Gelach

C:"Met wie zou je over willen blijven"
Ant:"Dat zeg ik lekker niet"

C:"Waar zou je een moord voor doen"
....

C:"Groetjes van slaapkop"
Ant:"Slaap lekker verder"

12:44 Einde chat

Ik ga ff pauzeren

Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
  vrijdag 17 maart 2000 @ 16:42:00 #10
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253387
15.50

De dames hebben vanmiddag, pal voor een cameraman, gezellig gespeeld.Esmeralda speelde een Tatjana typ, en liet de hele ploeg springen en bewegingsoefeningen doen.
(Aerobics) Het geheel kwam allemaal erg spontaan over.(NOT)

Seki zegt wederom tegen Jop dat hij zich aan moet trekken van het "gelul buiten over zijn spraakgebrek", iedere mens is wat hij is, en ze moeten Jop ook maar nemen zoals hij is, en men moet niet zo zeuren.

Volgens Willeke zijn alle kleren gekrompen in de droger, ze baalt daar echt van.
Iwan: "kijk Esmeralda, het is nu een Esmeralda truitje geworden, ik heb een nieuw trui voor je (ondertussen houd hij zijn witte trui omhoog, die wel erg klein is geworden)

Antoinet:"je mag toch gewoon alles schrijven in je dagboek?"
Seki:"je mag alles schrijven, wat je maar wil"
Willeke:"maar ze kunnen wel alles lezen, alles ..."

Tessa krijgt een nekmassage van Iwan.

Willeke:"heb je ook tegen Bolle gezegd dat je in een ME wagen hebt gezeten?"
Seki: "nee, nee . nee"
Willeke:'nou dat vinden ze anders wel leuk allemaal, bij mij thuis"
Seki:"nee, dat vond ik niet nodig, waar hij het wel over had, en dat had ik wel verwacht, hoever en in welk level hij nu is met z'n computerspelletjes, en hoe het op school ging"
Willeke:"mattheu, we hebben ook in een ME wagen gezeten (typt ze)
Seki:'hij heeft het veel over z'n eigen leventje gehad, zoals ik wel had verwacht"

Iwan en Tessa hebben het over het parkeerbeleid in Amsterdam, vooral de idioot hoge parkeergeld prijzen worden besproken.

Seki verteld dat de mensen in de Eemshaven veel meer verdienen voor minder zwaar werk, hij zegt dat ze hem finaal uitlachten toen ze hoorden wat hij verdiend. Ze verdienen zo'n 1200 per maand meer.
Hij zegt dat hij na de bus, daar toch ff gaat praten om te kijken of ze daar wat extra werk voor hem hebben.
Tessa:"ze hebben je daar al zien werken , dus ze weten hoe je bent, dat kun je proberen, maar misschien kun je ook meer geld vragen aan je huidige baas"
Seki: "haha, voor mijn baas blijf ik gewoon Seki hoor, en geen Seki uit de bus, dus dat werkt niet Tessa"
Tessa:'ja maar een brutaal mens heeft de halve wereld, je kunt het toch proberen?"

Seki verteld ook dat hij 9 maanden heeft moeten sparen om samen met zijn zo'n 4 dagen naar Euro-Disney te kunnen.

Willeke vraagt waarom hij eigenlijk uit de horeca is gestapt.
Seki zegt dat hij aangevallen werd, en dat ze de dingen persoonlijk opvatten ( gaat over een portier/uitsmijter functie)Ook Jop zegt dat dat soort dingen vaak gebeuren in de horeca.
Ze hebben het over de "deuren waar je niet tussen komt", ook Jop zegt dat de portiers vaak een groepje betreft, die ergens bij een bepaalde deur al jaren werken en dat je daar niet tussen komt.
Seki is eigenlijk alleen begonnen achter de bar, en stond later dus aan de deur. Van de fooi kon hij riant leven. Toen reed hij in mooie wagens , betaald door de baas, en nu moet hij nadenken over een auto van 500.
Seki is zijn huidige baas heel erg dankbaar, en wil hem toch niet in de steek laten, omdat hij in het verleden 12.000 heeft kunnen lenen van zijn baas, (hij is nog aan het afbetalen).

Tessa zegt dat ze een gat in haar hand heeft, ze woont alleen, en verdient ook behoorlijk wat.
Willeke zegt dat ze elk dubbeltje omdraait, en dat dat door vroeger komt.

Tessa is er van overtuigd dt het leven na de bus veel nieuwe kansen bied, Seki zegt dat ze zich geen illusies moet maken.

Iwan heeft Fl 2000,- vaste lasten in de maand.

Seki verteld ook nog iets over de dreigbrieven van de DOB (dienst omroepbijdragen) en de manier waarop de DOB mensen benaderd.

Seki zegt ook dat hij er geen doekjes om heeft gewonden toen men hem vroeg naar de reden van het meedoen aan de bus.
Seki:"ja zeg nou eerlijk, normaal ben ik 10 jaar aan het sparen voor 10.000 gulden".

Seki vind het zwaar gelul dat er in eerste instantie ook mensen waren die zich opgaven voor de bus, en bleven volhouden dat ze het niet voor het geld deden, en niet om een beroemde Nederlander te worden.

Seki denkt dat het zelfs ook tegen je zou kunnen werken, zo van "hej, jij bent die Seki uit de bus, nou laat maar, we hoeven je niet".

Iwan verteld iets over een probleem met een huisbaas. Hij heeft z'n persoonlijke spulletjes gepakt en is toen bij zijn ouders gaan wonen. Een paar maanden later was alles weg.

Willeke verhuurd een varkensstal,voor Fl 500 per huisje....maar het gaat haar niet om het geld.Ze wil niet dat het leeg staat, omdat er dan ongedierte e.d kan komen.
De kinderen van Willeke willen er eigenlijk ook wel wonen, maar Willeke wil daar nix van weten, als ze op hun eigen willen gaan wonen, dan ook echt!.En niet met de was, of de zooi bij mamma voor de deur staan.
Haar zoon kreeg 250 per maand kledinggeld,en na een half jaar wilde hij een leren jas, maar hij had al zijn geld er elke maand doorgedraaid met uitgaan enzo. Dus ze heeft het weer teruggedraaid, en zij koopt nu weer de kleding, omdat haar zoon niet met geld om kon gaan en erbij liep als een vod.

Tussendoor vraagt Willeke aan Jop of ze Aziz niet wakker moeten maken omdat hij anders vannacht weer niet kan slapen, Jop vind het niet nodig om Aziz wakker te maken.

Iwan zegt dat het bij hem ook zo ging, en toen hij op een gegeven moment een broek van 150 wilde, zijn moeder zei dat hij daar zelf maar voor moest sparen. Uiteindelijk heeft hij die broek wel zelf gekocht, doordat hij bijbaantjes nam.

Willeke vind het erg belangrijk dat je een rechtbijstandsverzekering hebt.Iwan krijgt meteen te horen, dat zodra hij uit de bus is, hij een rechtsbijstandsverzekering moet nemen.
Jop zegt dat hij heel chaotisch is op administatief gebied....post openmaken en hup, een week erna is het weg. Hij had ooit een vals honderdje en geen geld om te eten, hij naar de bank, om dat geld in te wisselen, hij zou teruggebeld worden, en doordat hij papieren kwijt was, en de bank het niet meer wist, heeft hij die meier nooit hejad.

Iwan zegt dat hij zijn administratie keurig op orde heeft.

Jop zegt dat hij maar 1 kamer heeft, en soms uren aan het zoeken is naar iets wat hij regelmatig gebruikt, en dattie dan aan zijn moeder vraagt waar het is, dingen die hij na een jaar weer eens terug vind..e.d.
Büllent:"daar zijn moeders voor"
Jop':"en dan ben ik dus echt uren aan het zoeken"
Willeke:"baal je dan niet ontzettend van jezelf joh"??

geluid weg

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 17 Maart 2000).]

  vrijdag 17 maart 2000 @ 16:58:00 #11
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253388
Iwan verteld over een keer dat hij in Bali was en zijn paspoort was verlopen.Hij moest 50 dollar betalen.
Jop zegt dat een vriend van hem, van te voren altijd al geld tussen zijn paspoort stopt, zodat de douane wat milder is, en dat werkt ook.
Willeke:"we waren een keer in voormalig Joegaslavie, en we hadden de héle vouw-wagen vol met drank, dat is daar echt goedkoop, komen we bij de grens, en vraagt die man of we wat hebben aan te geven, Hans zei nee, maar m'n zoon zei meteen"ja maar pappa, daar achterin hebben we toch drank staan"
Ook Tessa heeft een keer veel sloffen Malboro en drank in had geslagen toen ze de grens over ging.
Jop en Willeke zijn bang voor landen als Turkije en Columbia, omdat daar vaak mensen verdwijnen.
Antoinet:"mijn broertje ging met een ploeg van 20 mensen naar lapland, en hoorden dus op het laatste moment dat ze in een visum hadden, en dat ze snel naar Den_Haag gingen voor een visum, en daarna konden ze het vliegtuig nog net op tijd halen, ze moesten overstappen in Finland, en alsnog moest er eentje terug, die kwam het land niet in, waarschijnlijk omdat hij een donkere huidskleur had.

Jop z'n broer woont in Amerika, Jop is er 5 jaar geleden voor het laatst geweest, z'n broer is inmiddels gescheiden en heeft nu een ander vrouwtje.

Iwan verteld over z'n vrienden die vaak naar L.A. en Chicago gaan.

Ze beginnen nu gedrieen "New york, New york" te zingen ...

* Quenda® gaat shoppen want d'r koelkast is leeg.


[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 17 Maart 2000).]

  vrijdag 17 maart 2000 @ 18:41:00 #12
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253389
De passagiers hebben een formulier/enquete gekregen, wat ze , ieder voor zich mogen invullen.
In 1 instantie vinden ze de vragen belachelijk.Vooral Seki vind dat er onbehoorlijke vragen in staan, en vind dat hij er niet op hoeft te anwoorden.

Ze maken nu opmerkingen m.b.t tot de mastrubatievraag.
-wat denk jij als je een komkommer ziet
-waar zijn de trommelstokjes
-wat voel je als je die lange krullende giraffen tong ziet
etc etc

Men is klaar en Aziz en Seki gaan even naar buiten om een shaggie te roken.Willeke vraagt of hij de formulieren op de stoel van de buschauffeur wil deponeren, Seki beantwoord haar vraag "ik doe er liever iets anders mee, we hebben een mooie prullenbak"

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 17 Maart 2000).]

  vrijdag 17 maart 2000 @ 23:40:00 #13
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253390
Ze zijn bezig met een spelletje: "geen ja en geen nee"
Overal zijn flessen drank te zien.
Stemming is rustig.
pi_253391
quote:
op 03-17-2000 om 06:41 PM schreef Quenda® het volgende:
De passagiers hebben een formulier/enquete gekregen, wat ze , ieder voor zich mogen invullen.
In 1 instantie vinden ze de vragen belachelijk.Vooral Seki vind dat er onbehoorlijke vragen in staan, en vind dat hij er niet op hoeft te anwoorden.

Ze maken nu opmerkingen m.b.t tot de mastrubatievraag.
-wat denk jij als je een komkommer ziet
-waar zijn de trommelstokjes
-wat voel je als je die lange krullende giraffen tong ziet
etc etc

Men is klaar en Aziz en Seki gaan even naar buiten om een shaggie te roken.Willeke vraagt of hij de formulieren op de stoel van de buschauffeur wil deponeren, Seki beantwoord haar vraag "ik doe er liever iets anders mee, we hebben een mooie prullenbak"


Quenda, Sorry hoor maar deze opmerking van Seki vindt ik passend. Na al vanaf het begin zoveel mogelijk proberen te volgen, ook hier. En uit alle Seki Topics is mij wel duidelijk geworden dat, in het circuit waar Seki uit komt/cq zich ophoudt, de bedoeling van dit soort vragenlijsten immiddels duidelijk is. n.l. het vergaren van informatie waarmee men enigzins inzicht kan krijgen in des betreffende persoon.

En dat wil hij nu juist niet!!!
Hij kent dit.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')