abonnement Unibet Coolblue
pi_253348
seki had toch laatst zo'n grote bek over de afspraken en spelregels die niet werden nagekomen

WIE WAS HET DIE TIJDENS HET RIJDEN DOOR DE BUS LIEP............. JAWEL SEKI

kijken of sbs6 hem een yellow geeft
of nog beter een rooie (een gewaarschuwd (mens)telt toch voor 2)
reageer u af

pi_253349
of houdt sbs van hem en krijgt ie een groene
pi_253350
ik vind wel dat hij een gele kaart verdient.
hij heeft altijd zoveel kritiek op anderen, nu lapt hij zelf de regels aan zijn laars. Die man is gewoon onredelijk..
"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
pi_253351
Ben absoluut niet tegen Seki,maar regels zijn regels,ook voor hem.
Gele kaart;kan ook betekenen;
24 uur niet roken,dat zullen ze niet leuk vinden,ook de niet -rokers gaan daar onder lijden.Dat is de bedoeling van de gele kaarten,lekker pesten.
pi_253352
Inderdaad, mijn mond viel ook wagenwijd (a la Jop) open toen ik Hem op zag staan en doodleuk naar voren zag lopen.
Zijn geschreeuw hierover 2 weken geleden galmt nog na in de huiskamer. Kan hier echt niet over uit ....werpt wel een nieuw licht op de zaak!
  vrijdag 17 maart 2000 @ 13:32:00 #6
2616 syllie
Spijbelaartje
pi_253353
De Seki is volgens mij niet helemaal ok,
hij mag van mij de bus uit!!!
Hij is veel te agressief vind ik!!
Life is great!! (without school!)

pi_253354
Gelukkig moest ie ff pissen volgens mij....


Greetinx

BT

pi_253355
Ik loop elke dag door een rijdende bus, mag dat niet?
dat ik dit nog mag meemaken!
pi_253356
Seki mag doen wat 'ie wil. SBS zal nooit die kerel een gele kaart aansmeren of anderszins benadelen anders komt goeie ouwe Seki iedereen die ook maar enigszins is betrokken bij die omroep persoonlijk neersteken, geloof mij nou maar. Seki heeft dat geld hard nodig voor z'n zoon bolle, en niemand die hem daarvanaf zal houden NIEMAND...
gratis en voor niet
  vrijdag 17 maart 2000 @ 17:30:00 #10
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_253357
Als je het verhaal van Seki hebt gehoord over hoe de Serven het geld van z'n familie hebben afgejat. Zo'n 300.000 gulden die z'n vader z'n hele leven bij elkaar heeft gespaard met hard werken, denk ik dat hij hele goede motieven heeft om die miljoen binnen te halen.

pi_253358
zo ken ik er nog wel een
om die reden de bus winnen is onzin
  zaterdag 18 maart 2000 @ 14:35:00 #12
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253359
Beter Opletten...Seki , Büllent en nog een paar anderen, hebben dus allang gezamelijk, een gele kaart gekregen.(neej, niet voor het "lopen tijdens het rijden"...maar wel voor andere dingen.

En Seki is de enige die niet onder stoelen of banken steekt, dat hij meedoet, omdat er een "leuke prijs "aanvast zit.

(wat dit in vredesnaam te maken heeft met de idiote beweringen van sommige bovenstaande posters, begrijp ik niet)
Misschien voelen de bovenstaande posters zich beter thuis bij opmerkingen als "ïk zit hier in de bus om mezelf beter te leren kennen" of "ik wilde eens wat anders in mij leven" (complete bullshit redenen dus)

pi_253360
over datlopen tijdens het rijden in de bus zullen er wel afspraken gemaakt zijn hoe dat moet inzake een sanitaire stop. Neem aan dat als je mot poepen of plassen je even naar het toilet mag. Anders had je de rest v.de bus wel gehoord"SHeki ga g.v.d zitten> we krijgen anders een gele kaart. (dames)
By the way, ben zeker niet een fan van Sheki.
pi_253361
In de rijdende bus MOET ik dagelijks doorlopen van de chauffeur en ik herinner mij tochten naar het verre Spanje, waarbij ook tijdens het rijden van de wc gebruikt mocht worden gemaakt. Seki pakte alleen een kussentje, toch?
dat ik dit nog mag meemaken!
  zaterdag 18 maart 2000 @ 16:13:00 #15
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_253362
quote:
op 03-18-2000 om 02:35 PM schreef Quenda® het volgende:

(wat dit in vredesnaam te maken heeft met de idiote beweringen van sommige bovenstaande posters, begrijp ik niet)
Misschien voelen de bovenstaande posters zich beter thuis bij opmerkingen als "ïk zit hier in de bus om mezelf beter te leren kennen" of "ik wilde eens wat anders in mij leven" (complete bullshit redenen dus)



Krijg ik nu ook een gele kaart ???
Vind je reactie een beetje overdreven......

[Dit bericht is gewijzigd door THE BORG (Datum 18 Maart 2000).]

pi_253363
morgen kijken of ze hem een gele kaart geven
SCHRIJF MAIL BEL ALLEN DE REDACTIE (ADRES OP BUSPAGINA LINKS ONDER)
  zondag 19 maart 2000 @ 17:39:00 #17
2018 PC eend
relativist
pi_253364
quote:
op 03-18-2000 om 02:35 PM schreef Quenda® het volgende:
(...)
En Seki is de enige die niet onder stoelen of banken steekt, dat hij meedoet, omdat er een "leuke prijs "aanvast zit.

(wat dit in vredesnaam te maken heeft met de idiote beweringen van sommige bovenstaande posters, begrijp ik niet)
Misschien voelen de bovenstaande posters zich beter thuis bij opmerkingen als "ïk zit hier in de bus om mezelf beter te leren kennen" of "ik wilde eens wat anders in mij leven" (complete bullshit redenen dus)


Seki zit er misschien toch niet allen maar voor de centen.

dit staat namelijk op de sbs site.
Onder reportage:
Seki: "Ik ga als een beest tekeer"
(knip)
“Pas nog stond ik containers te legen in de haven. Natuurlijk zou het leuk zijn als ik hierna nog werk in de media zou kunnen vinden.
(knip)

Wat voor werk zal hij hier bedoeld hebben?
Persvoorlichter van Lucia Rijker misschien?


PC eend

Always remember you're unique, just like everyone else

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_253365
Het enige dat Seki verdient is EEN MILJOEN!
gratis en voor niet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')