digitenne, om deze redenquote:Op donderdag 10 december 2009 09:37 schreef Sm0keZ het volgende:
COAX kabel die nergens te vinden is..? Waar zit je TV op aangesloten?
dus je neemt al digitenne omdat je je kabel niet kan vinden, maar wil vervolgens wel internet via de kabelquote:
Makes sensequote:
er komt een kabel uit t plafond maar die is van nmr 15, de buren boven mijquote:Op donderdag 10 december 2009 09:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Makes sense
Mja, meestal zit de aansluiting óf in de meterkast, óf ergens in een hoek van de woonkamer.
Nou, check die dan eens.. Als het er zo uitziet heb je kans dat het de goede is;quote:Op donderdag 10 december 2009 09:49 schreef Plasterk het volgende:
[..]
er komt een kabel uit t plafond maar die is van nmr 15, de buren boven mijHet is een beetje een ingewikkeld huis.
ja en dan ga ik er een modem op aansluiten en dan komt mijn internet er niet op binnen...quote:Op donderdag 10 december 2009 09:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou, check die dan eens.. Als het er zo uitziet heb je kans dat het de goede is;
[ afbeelding ]
Tja, je kunt het ook niet proberen, dan weet je het natuurlijk helemaal niet.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:56 schreef Plasterk het volgende:
[..]
ja en dan ga ik er een modem op aansluiten en dan komt mijn internet er niet op binnen...
Dat klopt!quote:Op donderdag 10 december 2009 09:56 schreef Plasterk het volgende:
[..]
ja en dan ga ik er een modem op aansluiten en dan komt mijn internet er niet op binnen...
mijn idee, ik denk dat ik voor ASDL ga. Heb ik een standaard telefoonaansluiting (zie foto)?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:18 schreef Magneet het volgende:
In een apartement komt hij 99 van de 100 keer in de meterkast binnen en niet via het plafond of wat dan ook. Het kan ook zijn dat er gewoon geen aansluiting is natuurlijk omdat niemand dat ooit heeft aangevraagd.
Heb je uberhaupt wel internet aangevraagd ?quote:Op donderdag 10 december 2009 09:56 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een monteur over de vloer gehad om internet aan te sluiten.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:22 schreef KroodjeBip het volgende:
Normaal gesproken komt de monteur de converter er tussen plaatsen ed.
Ja klopt. Mijn huis was vroeger een winkel nmr 13, toen is er achter een stuk aangebouwd waar nu ook iemand woont. Wij zijn beide nummer 13. Aangezien de telefoonkabel die mijn huis binnenkomt ga ik ADSL aanvragen op nmr 13. Mijn huisbaas weet niet hoe alles loopt in het huis. Hij incasseert alleen maar de huurquote:Op donderdag 10 december 2009 10:26 schreef Cothen het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een monteur over de vloer gehad om internet aan te sluiten.
Denk dat TS in huis woont dat later is gesplitst en dat men niet voor elke woning een eigen kabelaansluiting heeft aangelegd.
Met ADSL over de telefoonlijn heb ik ook nooit een monteur gehad, maar met internet via de kabel was er wel altijd een monteur om het aan te sluiten.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:26 schreef Cothen het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een monteur over de vloer gehad om internet aan te sluiten.
Bij mij gelukkig niet!quote:Op donderdag 10 december 2009 10:32 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Met ADSL over de telefoonlijn heb ik ook nooit een monteur gehad, maar met internet via de kabel was er wel altijd een monteur om het aan te sluiten.
Bij mij kwam er spontaan iemand langs om 't signaal te meten toen ik via Orange ADSL nam. Daarvoor had ik he via XS4All en is er niemand geweest.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:32 schreef KroodjeBip het volgende:
Met ADSL over de telefoonlijn heb ik ook nooit een monteur gehad, maar met internet via de kabel was er wel altijd een monteur om het aan te sluiten.
meestal heeft een telefoon aansluiting wel twee aderparen waardoor er twee maal adsl op 1 leiding aangevraagd kan wordenquote:Op donderdag 10 december 2009 10:31 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Ja klopt. Mijn huis was vroeger een winkel nmr 13, toen is er achter een stuk aangebouwd waar nu ook iemand woont. Wij zijn beide nummer 13. Aangezien de telefoonkabel die mijn huis binnenkomt ga ik ADSL aanvragen op nmr 13. Mijn huisbaas weet niet hoe alles loopt in het huis. Hij incasseert alleen maar de huur. Hoe kan ik meer zekerheid krijgen dat de kabel op de foto ook inderdaad de kabel is waar ik ADSL op aanvraag. Nogmaals aan mijn huisbaas heb ik niets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |