abonnement Unibet Coolblue
pi_75458586
Tja. De mensen die ik ken die zeiken op Heineken, die zeiken ook op Oranjeboom, Drommelsch, Bavaria, en dergelijke meuk. Dus blijkbaar bestaat er toch zoiets als smaak.
pi_75458733
En toch kan geen enkel biertje tippen aan een lekkere Whiskey :D
pi_75458781
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:29 schreef Vasilevski het volgende:
Tja. De mensen die ik ken die zeiken op Heineken, die zeiken ook op Oranjeboom, Drommelsch, Bavaria, en dergelijke meuk. Dus blijkbaar bestaat er toch zoiets als smaak.
Alle biermerken die hierboven genoemd zijn, zijn inderdaad ranzig/minder lekker dan Grolsch/Palm/Warsteiner
pi_75458926
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:53 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Ga eens naar een bierwinkel en koop eens echt spul in plaats van massaproductierotzooi. Dan praat je wel anders
Dat is juist mijn punt. Zo een ophef over het verschil tussen Bavaria en Heineken vind ik dus overdreven.
pi_75459212
Heineken is piswater,Brand Bier,dat noemt men pas bier
AFC Ajax
pi_75459910
heineken & dommelsch
pi_75460029
Allemaal even je bier opnoemen dat je gewend bent inderdaad. Je zou maar eens een vreemd pilsje voorgeschoteld krijgen.. Godverdomme man, sneu puberaal kuttopic.


HEUEUEUEUEUEUEUEUEU BAVARIA BIER!~!1~!!!1~!!1
pi_75461398
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:24 schreef ShevaJB het volgende:

Dit dus.

Heineken
  woensdag 9 december 2009 @ 21:54:40 #109
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_75462009
Heineken is pis, dat dat nog bier genoemd wordt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_75463511
Ach ja, wat maakt het uiteindelijk uit? Bijna iedereen die ik ken heeft wel wat tegen Heineken en de andere merken die vaak gehaat worden (Bavaria, Oranjeboom, Dommelsch). Ik vind het zelf ook allemaal niks, doe mij maar Grolsch. Maar als er in een tent alleen maar Heineken geschonken wordt, dan gaat niemand lopen zeiken van "Laten we naar die en die tent gaan, daar hebben ze Hertog Jan", of weigeren als iemand een rondje geeft.

Als zulke mensen bestaan, dan kunnen ze beter opzouten. Uiteindelijk ben je er toch om samen te zuipen, niet om de fijnproevert uit te hangen. En ja, soms is het bier niet je favoriet, maar je moet een gegeven paard niet in de bek kijken. Als je genoeg gedronken hebt merk je het toch niet meer.
pi_75464100
Ik lust ook geen heineken. Is samen met bavaria het enige bier wat ik niet lekker vind, beide vies zoetig. Ik vind schultenbrau van de aldi zelfs beter. Qua bier drink het liefst grolsch of hertog jan.
pi_75464202
De meeste bieren zijn wel te zuipen, maar er kan er maar een de echte en lekkerste zijn en dat is Bavaria natuurlijk.
Roken is lekker
pi_75464230
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:44 schreef user_friendly het volgende:
Ik lust ook geen heineken. Is samen met bavaria het enige bier wat ik niet lekker vind, beide vies zoetig. Ik vind schultenbrau van de aldi zelfs beter. Qua bier drink het liefst grolsch of hertog jan.
Interesseert me niet.
pi_75464251
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:15 schreef Posdnous het volgende:
Slootwater.
Tussen dromen en doen staat slechts het woord 'en'
pi_75464335
Wat een gejank ik lust dit en ik lust dat niet. Bij een 'speciaal' biertje kan ik dat nog wel voorstellen of zoals blondbier of zo.
Roken is lekker
pi_75464391
Bier .

Maar als er niks anders voor handen is: bij voorkeur Jupiler of Alfa.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_75470714
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:31 schreef Vasilevski het volgende:
Ach ja, wat maakt het uiteindelijk uit? Bijna iedereen die ik ken heeft wel wat tegen Heineken en de andere merken die vaak gehaat worden (Bavaria, Oranjeboom, Dommelsch). Ik vind het zelf ook allemaal niks, doe mij maar Grolsch. Maar als er in een tent alleen maar Heineken geschonken wordt, dan gaat niemand lopen zeiken van "Laten we naar die en die tent gaan, daar hebben ze Hertog Jan", of weigeren als iemand een rondje geeft.

Als zulke mensen bestaan, dan kunnen ze beter opzouten. Uiteindelijk ben je er toch om samen te zuipen, niet om de fijnproevert uit te hangen. En ja, soms is het bier niet je favoriet, maar je moet een gegeven paard niet in de bek kijken. Als je genoeg gedronken hebt merk je het toch niet meer.
Precies!
pi_75471267
Heineken...


“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  donderdag 10 december 2009 @ 08:52:03 #119
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_75471979
Mensen die Heineken haten.
Grolsch
Dommelsch
Bavaria

Ik ben het eens met TS, mensen die Heineken niet kunnen waarderen.
Ik zeg niet dat Heineken het lekkerste biertje is, maar het is beter dan veel Nederlandse bieren.
Deathlift or Die.
  donderdag 10 december 2009 @ 12:49:42 #120
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_75478970
quote:
Op donderdag 10 december 2009 07:37 schreef DDDDDaaf het volgende:
Heineken...

[ afbeelding ]
pi_75490514
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:39 schreef TheKC het volgende:

[..]

Dit dus.

Heineken
Zaterdag nog gehad,heerlijk bier
AFC Ajax
pi_75490781
quote:
Op donderdag 10 december 2009 18:33 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Zaterdag nog gehad,heerlijk bier
...


Oké.


Goedzo.
pi_75490810
Heineken is echt matig waterig bier. Als ik per ongeluk een biertje bestel en het is heineken, dan is het echt een klap in m'n gezicht.
pi_75491071
quote:
Op donderdag 10 december 2009 18:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

...


Oké.


Goedzo.
AFC Ajax
pi_75491683
Wat handig is aan Heineken, is dat je niet merkt als het evenementenbier is. Het smaakt allebei nergens naar. De smaak is ook waarom ik thuis altijd Grolsch drink. Ik heb niet echt iets tegen Heineken, maar het is gewoon dat ik zelf Grolsch lekkerder vind omdat er meer smaak aan zit. Hertog Jan is een goede vervanger als er een keer geen Grolsch is ofzo. Bavaria vind ik gewoon echt vies. Palm vind ik niet te vergelijken omdat het geen pils is. Wel vind ik Palm heel lekker.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')