abonnement Unibet Coolblue
pi_253104
Jop, onze grote sexexpert, meester in douwen langs achter in een wip, Jop met zijn gouden tong en gouden woorden is een veelbesproken figuur in deze topics.
Ik vond hem een eigen topic waard, waar alle Jop stuff op terecht kan.
Bij deze, it's a dirty jop but someone got to do it!
Freestyle
pi_253105
Dan moet iemand JJJ (Juffrouw Jannie's Jopwoordenboek) maar weer omhoog halen. Dan kan jij hem aanvullen.
pi_253106
joppie, gouwe gozer, lekkere gezonde nederlandse pik, hij maakt alle buspassagiers dik! Waar is die kerel barman? Ik wil gratis vieuxtjes!
gratis en voor niet
pi_253107
Joppie Joppie is gekomen,
heeft m'n bedje onder lopen dromen
Maar ik zal d'r niet om treuren
want het went wel al die geuren
Lala la la lala

(een oud kinderdeuntje geloof ik)

Je weet het vaak soms nooit

pi_253108
quote:
op 03-16-2000 om 12:20 AM schreef Coos het volgende:
Dan moet iemand JJJ (Juffrouw Jannie's Jopwoordenboek) maar weer omhoog halen. Dan kan jij hem aanvullen.

Leuk, al die uitdrukkingen over Jop in JJJ.
Toch valt er over Jop zelf ook genoeg te vertellen.
Jop is toch een figuur die door zijn vocabulaire, zijn uitspraak(gebrek) en zijn gedrag zorgt voor een komische noot in de bus.
(Jop: "Ik praat toch geen poep ofzo, je begrijpt me of je begrijpt me niet!")

Jop met maatje Aziz als het vermakelijke roddelduo levert mooie prietpraat op en Jop zijn vage relatie met Antonette en alle commotie die daaromheen komt(inclusief plotselinge verschijning van vriendinnetje Miranda,Jop was onaangenaam verrast.)het is allemaal je reinste comedy.
Jop zorgt voor slappe lachkicks waar Tessa niet tegenop kan,.
Daarom deze topic, niet alleen voor uitdrukkingen, maar meer voor de Jop humor.


Freestyle
pi_253109
Ik volg de bus niet zo op de voet, maar heeft Jop nou wel of niet met Antonette geneukt of niet? Ben wel nieuwsgierig!
Loose all time, Love your mind, Free your soul
  donderdag 16 maart 2000 @ 14:23:00 #7
1540 Leonie
Voor jou van mij
pi_253110
Wat ik begrepen heb is dat Jop hem er lafjes tegenaan gehangen heeft...maar ik ben meer benieuwd naar Aziz en Jop. Het schijnt dat er in een blad stond (die zij in de Bus hebben gelezen) dat er mensen waren die hebben gezien dat Aziz en Jop nogal "intiem' waren in bed en dat Jop Aziz een kus op de elleboog had gegeven...toen dat hardop werd gezegd hield Aziz stilletjes zijn mond dicht en Jop keek gauw de andere kant op...tja wat moeten wij daar van denken...gatver
Don't touch the computer, don't ever touch the computer!
pi_253111
Job: Zeg Aziz, jij rjookt toch Hasjiez he?
Aziz: Ja eh, ik blow Job.
Je weet het vaak soms nooit

pi_253112
Wat ik wil voorstellen is dat we van nu af aan niet meer praten over Jop & Aziz,
maar gewoon over Laurell & Hardy
"Don't drink water, fish fuck in it"
pi_253113
Jop: "...en toen kwam hoe heet het erbij, weet je wel!"
Freestyle
pi_253114
Jop: laatst liet Aziz een boer, stonk het toch naar sperma zeg nee dat wil je niet weten. Dus ik wil d'r een grap over make (lache met mijn altijd), laat ik per ongeluk een scheet, nee zeg die ruikt moeilijk errug naar Aziz zijn adem. Nou toen heb ik me maar gedeist gehouden... Goed verhaal he?
Je weet het vaak soms nooit

  zaterdag 18 maart 2000 @ 09:08:00 #12
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_253115
quote:
op 03-16-2000 om 02:10 PM schreef drolage het volgende:
Ik volg de bus niet zo op de voet, maar heeft Jop nou wel of niet met Antonette geneukt of niet? Ben wel nieuwsgierig!



Jop schijnt hem er half in te hebben gehangen, maar Antonette weet van niets of heeft niets gevoeld.
Mischien dat Jop nog niet zo goed weet wat neuken is en kan daar ons dus ook geen duidelijkheid geven.


  zaterdag 18 maart 2000 @ 09:45:00 #13
1520 Braakmiddel
is best wel lief
pi_253116
Het was mij niet eens opgevallen in het begin dat jop achter elke zin 'weetjewel' zegt, maar nadat iemand het er hier op fok er een keer over had, zit ik alleen maar daar op te letten als jop praat. Ik weet helemaal niet meer wat hij echt zegt. Ik hoor nu alleen nog maar 'weetjewel weetjewel weetjewel'.

GEK word ik ervan, GEK weetjewel.

Gewoon lekker
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')