abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 maart 2000 @ 21:32:00 #1
572 Sniper
Gull Catcher
pi_253103
Een kut dag vandaag in de Bus! Tering, het leek wel of ze allemaal hun gal over me uitsprake! Dat wil ik dus echt niet hebbe! En ik heb ze nog zo gewaarschuwd: doet dat nou niet daar krijg ie alleen maar probleme van!! Maar ze denken zeker dat Seki uit z'n nek lult. Nou mooi niet, geloof mij nou maar!

Kijk, het is gewoon simpel, als ik dus een probleem heb, dan gaat dat dus niemand ene moer an! Dan stieful ik gewoon die pestpokke bus uit! Net zo makkelijk! En als een van de andere de bus uit stiefult, zal me dat een grote rotzorg zijn! Tering, ze stiefullen maar een end weg! Ik ben hier toevallig wel mooi voor me rust, geloof mij nou maar! Maar 1 ding, en daar ben ik gewoon duidelijk in, ik ga altijd voor de groep. Die zal ik met tand en zwaard verdedige! Ik zweer het je!

En dan die boodschappelijsjes. Ik zeg nog zo tegen Willeke, ik zeg Willeke waar heb je die rollen pleepapier nou helemaal voor NODIG?! We hebbe zat krante, PRIVE en nog veel meer van die pestpokke bladen! Nou dan! Tering. En als je je haar gewoon drie weke nie wast, blijf het vanzelf goed zitten, geloof mij nou maar! Ik gebruik die rotzooi toch ook nie! Tering, we lope toch geen modesjootjes! Maar we gaan dit wel effe in de groep gooie, met een gesprek. En alle irritasies moete dan maar naar boven drijve! Ik weet namelijk heel zeker dat mense zich irritere aan andere mense, ik zweer het je!

Zeg jongens, ik gaat jullie weer verlate, het is weer tijd voor een pils!
Tering zeg, heb die Willeke geen pils meegenome!@!#!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')