abonnement Unibet Coolblue
pi_75375907
Hallo allen,

Vier weken geleden heb ik onveilige seks gehad met een meid (ben zelf een jongen). Het ging om een meid waar ik op de basisschool smoorverliefd op was, en ik kwam haar nu toevallig tegen bij het uitgaan. Van het een kwam het ander, en ik ben bij haar in bed beland en 's nachts hebben we vijf keer seks gehad, zonder condoom (ze gebruikt wel de pil). Niet de meest slimme zet natuurlijk, maar op het moment zat ik gevangen in een vlaag van nostalgie en verliefdheid, en was ik even blind voor de risico's die met onveilige seks zijn verbonden. We zijn beiden 23. Ik heb haar sindsdien niet meer gezien, ze is de dag erna voor onbepaalde tijd naar het buitenland vertrokken in verband met een baan. Op de een of andere manier ben ik de afgelopen dagen bang dat ik wel eens besmet zou kunnen zijn met HIV. Het gaat wel om een verzorgde en nette meid, maar het is ook een erg lekker wijf en ze zal al de nodige bedpartners hebben gehad. Ik heb gisteren even contact met haar opgenomen om hierover te praten, en ze weet zelf haar HIV-status niet, hoewel ze toch wel met zekerheid durft te zeggen dat ze HIV-negatief is. Ik denk dat ze dat baseert op haar seksuele verleden. Een week of twee geleden ben ik ziekjes geweest, vooral hoofdpijn, spierpijn, buikpijn en keelpijn, volgens de huisarts zou het hoogstwaarschijnlijk om een lichte Mexicaanse griep zijn gegaan.

Enfin, natuurlijk is het erg stom wat ik heb gedaan, maar de invloed van de situatie moet ook niet worden onderschat. Ik vraag me af wat nu echt de kans is dat ik met HIV besmet ben. Ik snap dat het niet meer zekerheid is te zeggen totdat ik me over een paar weken kan laten testen, maar misschien zijn er mensen die in hetzelfde schuitje hebben gezeten.

Groeten!
pi_75375967
Sowieso krijg je toch niet zo snel al last van HIV?

En laat anders een test doen?
  maandag 7 december 2009 @ 16:17:41 #3
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_75376029
Over een paar maanden kan je pas met zekerheid testen. En dan zou ik het dus maar doen.

Oh, en ik zit in hetzelfde schuitje. Ik heb ook weleens met een meisje geneukt zonder condoom.
pi_75376217
Waar is mn post?
pi_75376219
50 / 50 dat je hiv hebt .....


immers ja of nee


en verder wacht de daarvoor gestelde tijd en laat je testen, en zorg voortaan voor condooms
  maandag 7 december 2009 @ 16:23:00 #6
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_75376227
Het aantal mensen in nederland tussen de 15 en 49 dat met HIV besmet is ligt tussen de 0,1 en 0,5%. Daarnaast is er ook nog eens een kleine kans dat je na 1 keertje vaginaal neuken besmet raakt. Anaal is een ander verhaal.

Hhihi dat rijmt.

Dus maak je eens wat minder druk over zogenaamde "HIV-statussen" van mensen

Kans dat je een van de andere 80 smaken herpes, gonoroe, platjes weet ik veel heb is 1000-den malen groter.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_75376449
Als je je zo druk maakt laat je je toch gewoon testen als de tijd daar is . Wat een huil topic zeg
Have fun...
  maandag 7 december 2009 @ 16:30:50 #8
112251 314
gimme pie!
pi_75376577
¤ 30 voor een testje en klaar is kees... zoveelste topic "help ik denk dat ik (zelf iets kiezen) heb!"

pi_75376582
Vooralsnog ga ik er vanuit dat dit een serieus topic is en TS antwoorden/ geruststelling zoekt. Reacties mogen dus ook in die lijn zijn. Huilen kan je op genoeg andere plaatsen.

[ Bericht 27% gewijzigd door Adolecens op 07-12-2009 21:00:06 ]
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  maandag 7 december 2009 @ 16:39:40 #10
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_75376905
De kans is minimaal. Weinig mensen in Nederland zijn besmet met HIV, en zelfs als zij er een is, is de kans op succesvolle overdracht niet groot.

Ga naar de dokter als je peace of mind wil.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 7 december 2009 @ 16:48:15 #11
269077 Lano
V van Vrouw
pi_75377239
Denk dat die kans vrij snel is, hoeveel mensen hebben er in NL nou hiv? of ben ik nou heel naief
MAar inderdaad wel zo'n test doen om de zoveel weken is dat geloof ik, gewoon even met de GGD of je huisarts bellen.
ฝัน
pi_75377389
Thanks voor de replies!

Dit is verder niet als grapje bedoeld, ik zocht wat duidelijkheid

Ik weet dat de kans an sich om hiv te krijgen bij vaginale geslachtsgemeenschap al vrij klein is (zeker voor de man, als ik het goed heb). Dit gecombineerd met de kleine kans dat ze daadwerkelijk hiv-positief resulteert natuurlijk in een erg kleine kans. Maar goed, er raken als ik het goed heb ook in Nederland wekelijks mensen geïnfecteerd met hiv, vandaar mijn bezorgdheid. Ik denk dat het misschien ook wel een beetje voortkomt uit schuldgevoelens en misschien wel teleurstelling in mezelf omdat ik de risico's zo maar heb verwaarloosd.
  maandag 7 december 2009 @ 16:53:13 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75377435
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:52 schreef Test1324 het volgende:
Ik denk dat het misschien ook wel een beetje voortkomt uit schuld en misschien wel teleurstelling in mezelf omdat ik de risico's zo maar heb verwaarloosd.
Ik denk het ook en ik zou me dan ook geen echte zorgen maken. En jezelf vermanend toespreken. Maar dat spreekt voor zich.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  PR/Manusje van alles maandag 7 december 2009 @ 16:54:40 #14
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_75377500
tja, laten testen he, als je het zeker wilt weten.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_75381584
condooms zijn kut, neukt veel minder lekker.
daarom een vaste bedpartner hebben zodat je er zeker van op aan kan gaan door je beiden te laten testen ofzo.

maar anyway, niet iedereen kan het bij 1 persoon houden maar scharrelt liever.
-
pi_75381697
Tja, als je het zeker wil weten zou ik het over een half jaartje maar laten testen he. Ik zou me er persoonlijk niet teveel zorgen over maken. De kans is echt enorm klein.
pi_75387830
Topic gesloten. Graag verder discussiëren in:

[Centraal] Alles over soa's.

[ Bericht 4% gewijzigd door Adolecens op 07-12-2009 21:43:29 ]
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')